Onko totta, että Lievään älylliseen kehitysvammaan ei kuulu yhdestä samasta asiasta puhuminen yli 80%? Onko totta, että tuollainen kuuluisi Lievään Autismiin? Serkku jolle luin omakanta sivuilta Lievän autismin tiimoilta lääkärin lausunnon sanoi minun äitini kuvaus minun varhaislspsuudesta on Lievä autismi ei Lievä älyllinen kehitysvamma. Ja voiko Lievästi älyllisesti kehitysvammaiset ihmiset kyetä ratkaisemaan Rubikin kuution yhden valkoisen sivun kokonaan? Minun käsitykseni mukaan ei voi kukaan Lievästi älyllisesti kehitysvammaiset kyetä joiden ikä taso on jäänyt 9-12 vuoden ikä tasolle minun olisi pitänyt jäädä ja eilen onnistuin ratkomaan Rubikin kuution valkoiset värit yhdelle sivulle. Hemako
Lievästi älyllisesti kehitysvsmmaiset
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673