Terveydenhuollon laiminlyönti

Anonyymi

No niin, saatiin isäni lääkäriin viime viikolla ja parikin jatkotutkimusta. Näiden lisäksi isälleni kuukausittain hoito, joka vaatii sitoutumista. Sen perui ja samoin tämän päiväinen tutkimus, ei aio mennä. Ja tämä tutkimus olisi tärkeä, abi testi jolla selvitetään jalan verenkiertoa. Kävely tuottaa vaikeuksia. No eipä tuo vaiva itsestään selviä mistä johtuu ja tuolla asenteella ei koskaan selviäkään. Uskomatonta käytöstä. Ukko kyllä masentunut mutta siihen turha vedota. Omaksi parhaaksi olisi hyvä mennä tutkimuksiin.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      alotuksentekijälle :


      Tiedätkö,
      me vanhukset yli 80 olemme jo niin vanhoja
      että aivan luonto jo karsii meitä pois elämästä,
      sillä ME vanhat tiedostamme
      että meidän elämä tekee vääjäämättä loppuaan,
      siksi meistä moni EI halua enään väkisin lääketieteen avulla pitkkittää omaa kärsimystä,
      moni meistä toivoo jo että saisi vain yöllä nukkua pois,
      jatkaa ihanaa unta ikuisuuteen,

      me vanhukset olemme monisairaita, hyvin kipeitä väsyneitä,
      antakaa meidän mennä jo lepoon,
      sillä meistä ei enään tule elinkelpoisia ihmisiä,
      olemme vain itsellemme ja yhteiskunnalle rasite,
      kaikkein pahinta on kun me itse olemme itsellemme rasite, emme jaksa tätä kivuliasta avutonta elämää,
      antakaa meidän mennä,

      MUTTA

      auttakoon lääketiede niitä yksilöitä jotka ITSE vielä haluavat jatkaa elämäänsä
      kaikki ei enään halua,,,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe