Hei!
Olisin kiinnostunut arkkitehti alasta olen tällä hetkellä 2v opiskellun lähihoitajaksi ja valmistun tänä vuonna syksyllä, mutta olen tajunnut että tämä hoitoala ole minun juttuni oikein ja olen halunnut opiskella arkkitehdiksi, mutta en tiedä mitä tehdä?
Minne lähden opiskelemaan lähdenkö lukioon opiskelemaan ja mitä valitsen vai pystynkö valitsee jotenkin sen ammattikoulun avulla että pääsen opiskelemaan sinne
auttakaa!!
Arkkitehdiksi opiskelu
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa voit hakea korkeakouluihin ja yliopistoihin ammattikoulun pohjalta. Silloin pitää osallistua pääsykokeeseen.
Ammattikoulu kuitenkin vain harvoin on paras pohja yliopistoon. Erityisesti englanti ja arkkitehtiopinnoissa tärkeä matematiikka ei oikein riitä.
Ehkä käyt (aikuis)lukion ja suoritat ylioppilastutkinnon, jolloin evääsi teknilliseen yliopistoon paranevat huomattavasti. Aikuislukiota voit käydä lähihoitajaopintojesi rinnalla ja työn ohessa.- Anonyymi
Tää oli tosi hyvin selitetty, kun mitä olen tutkinut, kiitos paljon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912531- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841423EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716