Kumisaappailla tallominen, murskaaminen

Moi kaikki ihanat <3

Olen kumisaappaita päivittäin käyttävä nainen. Käytän niitä, säällä kuin säällä. Nokian kontiot ovat erityisesti mieleeni ja minulta löytyykin keltaiset, punaiset, liilat ja mustat kontiot. Minulla on myös useita korollisia kumisaappaita. Rakastan myös pukeutua nahka ja pvc vaatteisiin, koska se täydentää tyyliäni.

Minulla on fetissinä tallominen, polkeminen ja murskaaminen. Tykkään myös istua naamalle nahkahousuissa ja facesitting on myös osa miehiä alistavaa fetissiäni. Minua kiihottaa kun ulkona kävellessäni huomaan miesten skannaavan minua päästä varpaisiin, tai kun poltan tupakkaa ja huomaan miehen ujosti seuraavan tilannetta vierestä. Kuinka huomaan hänen katseessaan sen palavan toiveen siitä, että voi kun hän sammuttaisi tupakan kumisaappaallaan. Kun vihdoin pudotan tupakan nahkakäsineillä suojattujen sormien välistä maahan... ja poljen tupakan sammuksiin. Se miehen katse.. se on kiitos joka saa minun pikkupöksyt kostumaan. Kaupassa kun hedelmäosastolla huomasin miehen katselevan minua ja maahan oli pudonnut viinirypäleitä. Mies kuin viivytellen mietiskeli mitä ostaisi, samalla minua ujosti katsellen. Kiusoitellen kävelin viinirypäleiden viereen ja kuinka polttavalta miehen katse tuntuikaan kontioitteni juuressa. En voinut vastustaa kiusausta ja hitaasti nostin kontioni ilmaan ja siirsin lantiotani ja laskin kontioni viinirypäleen päälle, mehut tirskahtaen rypäle litistyi lattiaan. Käänsin katseeni mieheen, hymyilin ja kävelin pois. Rakastan myös talloa erilaisia rutisevia esineitä kumisaappaillani, omaksi ilokseni ja useasti myös videokuvaan tilanteen.

Onko muilla naisilla tällaisia mieltymyksiä vai kuulutko kenties tälläisen katselusta nauttiviin miehiin? Toivoisin asiallista keskustelua aiheesta.

101

5190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En suorastaan innostu tallomisesta. Itse olen mies ja hyvännäköinen nainen seksikkäät kumisaappaat jalassa saa katseet kääntymään. Minusta kumisaappaat ova ihania ja omistankin oranssit, valkoiset ja punaiset hai saappaat.

      • Ihana kuulla, että tykkäät kumppareista myös 😍
        Minä en omista yhtään hai saappaita.. vielä.. enemmän olen ollut kontio tyttö 😎


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Ihana kuulla, että tykkäät kumppareista myös 😍
        Minä en omista yhtään hai saappaita.. vielä.. enemmän olen ollut kontio tyttö 😎

        Kivoja kuvia sinusta instassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivoja kuvia sinusta instassa.

        Kiva kuulla 🤗


    • Anonyymi

      Tämä keskustelupalsta on melko mahdoton. Aina joku ehtii kommentoimaan omilla mielipiteillään, vaikka vaikka lääkitysideat ei kiinnosta ketään.

      • No näinpä..


    • Anonyymi

      Täältä löytyy miespuolinen henkilö, joka kiihottuu kaikista mainitsemistasi asioista.
      Kunpa joskus pääsisi nuolemaan tuollaisen ihanan naisen Kontiot puhtaiksi. Ensin päältä ja lopuksi pohjista.
      Haaveilija

      • Kiva kuulla, että tykkäät kontioiden palvomisesta noin paljon. Olen itse nuolettanut kontion pohjiani useastikin miehillä


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Kiva kuulla, että tykkäät kontioiden palvomisesta noin paljon. Olen itse nuolettanut kontion pohjiani useastikin miehillä

        Millaisessa tilanteessa on tullut nuoletettua Kontion pohjia? Oliko kyse ns. vedon lyönnistä ja hävinnyt joutuu nuolemaan pohjia ihan julkisesti vai oliko kyseessä yksityinen nuoleminen?


      • Anonyymi

        Lähde täältä häiriköimästä, kun et selkeästi ole alan miehiä! Tai olet ehkä peräti joku kateellinen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde täältä häiriköimästä, kun et selkeästi ole alan miehiä! Tai olet ehkä peräti joku kateellinen nainen?

        Onko pinna piukalla?
        Ota diapamia.


      • Tykkäisitkö nuolla kontioni puhtaaksi sen jälkeen kun olisin tallonut ja kävellyt mutaisella metsätiellä?
        Tai tallonut kontioillani puista maahan pudonneita omenoita? Antaisitko minulle myös jalkahierontaa niin että minulla olisi kontiot jalassani?


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Tykkäisitkö nuolla kontioni puhtaaksi sen jälkeen kun olisin tallonut ja kävellyt mutaisella metsätiellä?
        Tai tallonut kontioillani puista maahan pudonneita omenoita? Antaisitko minulle myös jalkahierontaa niin että minulla olisi kontiot jalassani?

        Kyllä kiitos. Kaikki tuo olisi haaveena.


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Kiva kuulla, että tykkäät kontioiden palvomisesta noin paljon. Olen itse nuolettanut kontion pohjiani useastikin miehillä

        Onko nämä, joille olet nuolettanut olleet puolisosi/poikaystäväsi vai kuinka? Ja oletko nyt parisuhteessa? En tarkoita utsia yksityisasioitasi sen enempää, ihan sillä vaan kun tuosta tottakai ajatus eteni jo siihen olisiko siihen mahdollista jotenkin päästä?


    • Anonyymi

      Valitettavasti täällä on taas noita häiriköitä, joista ei kannata välittää mitään.

      Tuhmaa sokeria, olet haaveideni täyttymys. Juuri sellainen, jollainen naisen pitää olla. Harmi meidän ihailijoiden kannalta, että olet parisuhteessa. Varmasti kumppanisi osaa arvostaa ihanuuttasi. Onneksi kuitenkin mekin saamme ihailla ihania videoita ja kuviasi. Täydellisiä naisia on valitettavan harvassa. Sinä olet juuri sellainen, juuri noilla ominaisuuksilla ja mieltymyksillä. Tsemppiä ja hyvää jatkoa. Haaveilija.

      • Joo, häiriköitä riittää, mutta ei välitetä niistä.

        Ihanan kauniita sanoja, kiitos niistä. Ja minun parisuhteeni, ei toimisi jos mieheni ei ymmärtäisi mieltymystäni nahkavaatteisiin, kumisaappaisiin. Ja edelleen painotan, että rakastan muiden miesten ihailevia katseita. Uskon kyllä, että kaltaisiani naisia löytyy myös lisää. Täytyy vaan olla rohkeasti sitä mitä oikeasti on, ylpeänä kantaa kehonsa. Ihana kuulla, että tykkäät kuvistani ja videoistani. Se tuo minulle eräänlaista kiihotusta kun tiedän että katselette niitä .


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Joo, häiriköitä riittää, mutta ei välitetä niistä.

        Ihanan kauniita sanoja, kiitos niistä. Ja minun parisuhteeni, ei toimisi jos mieheni ei ymmärtäisi mieltymystäni nahkavaatteisiin, kumisaappaisiin. Ja edelleen painotan, että rakastan muiden miesten ihailevia katseita. Uskon kyllä, että kaltaisiani naisia löytyy myös lisää. Täytyy vaan olla rohkeasti sitä mitä oikeasti on, ylpeänä kantaa kehonsa. Ihana kuulla, että tykkäät kuvistani ja videoistani. Se tuo minulle eräänlaista kiihotusta kun tiedän että katselette niitä .

        Nahka-asuinen nainen on mieleeni...ja tuo nahkasormien otteesta tupakan pudottaminen ja tallaaminen saappailla.


    • Anonyymi

      TuhmaaSokeria on kyllä ihan jumalainen nainen.. ❤️ Tuo nahkahousujen ja kumisaappaiden tyylikäs yhdistäminen näyttäviin asuihin ja ihanan seksiä tihkuva kiusoittelu.. Täydellinen nainen, ja vielä suomalainen, mukava ja todella upea..
      Niin harmi, että vastaavia kaunottaria ole enempää. Sinussa olisi kyllä tyttöystävä ainesta, mutta taidat elää parisuhteessa.

      Onko kukaan muuten liittynyt tuonne Tuhman sokerin Onlyfans - sivulle? Minkälaista sisältöä siellä on tarjoilla? 😊

      • Rakastan kiusoitella kuvilla ja videoilla ja saankin siitä paljon kun kuulen näitä ihania kommentteja kuvistani. Kiitos siis, että olet kuviani käynyt katsomassa. Ja jos onlyfans kiinnostaa, nii rohkeasti vaan seuraamaan. Otan myös mielelläni toiveita vastaan, niin videoista kuin kuvista


    • Anonyymi

      Minäkin olen harkinnut liittymistä tuonne onlyfans- sivulle. Kiinnostaisi myös tietää sama.

      • Anonyymi

        Moi.
        Mulla on ollut pari viikkoa toi Tuhmiksen onlyfanssikin seurannassa ja jos yhtään sattuu kumisaappaista tai nahkahousuista tykkäilemään, niin en äkkiä pysty keksimään parempaa tapaa sijoittaa 12 dollaria, joka vastaa kutakuinkin tasan kymmentä euroa. 😍😍😍
        Voin todellakin suositella!
        Upeita kuvia ja videoita, joita ei intagrammissakaan ole. Tuhmis pyllistelee ja kiusaa todella ihanasti muodokkaalla pepullaan monissa erilaisissa asuissaan ja taisi siellä yksi uima-altaalla kuvattu videokin olla, jossa ei tainnut olla asua ollenkaan ja se peppu on muuten todella jumalainen myös paljaana❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Mulla on ollut pari viikkoa toi Tuhmiksen onlyfanssikin seurannassa ja jos yhtään sattuu kumisaappaista tai nahkahousuista tykkäilemään, niin en äkkiä pysty keksimään parempaa tapaa sijoittaa 12 dollaria, joka vastaa kutakuinkin tasan kymmentä euroa. 😍😍😍
        Voin todellakin suositella!
        Upeita kuvia ja videoita, joita ei intagrammissakaan ole. Tuhmis pyllistelee ja kiusaa todella ihanasti muodokkaalla pepullaan monissa erilaisissa asuissaan ja taisi siellä yksi uima-altaalla kuvattu videokin olla, jossa ei tainnut olla asua ollenkaan ja se peppu on muuten todella jumalainen myös paljaana❤️

        Mahtava kuulla, että olet löytänyt minut myös onlyfans- sivustolta. Kiitos että seuraat ja mukava kuulla, että sisältö on vastannut odotuksiasi . Toiveita saa myös ehdottaa rohkeasti. Kiitos aivan ihanista kehuista.


      • Ihana kuulla, että olet kiinnostunut myös onlyfans-sivustoni sisällöstä. Rohkeasti vaan seuraamaan. Sieltä löytyy rohkeampaa materiaalia. Ja mielelläni jos on joku tietty aihe mistä toivoisi vaikka videota, älä epäröi pyytää sitä.


    • Anonyymi

      Olisipa TuhmanSokerin kaltaisia naisia enemmän.
      Harmittavan paljon niitä, joille peiton alla pimeässä touhuilu on rohkeinta ja silloinkin on ajateltava tiukasti isänmaata.
      Myös meistä miehistä löytyy tiukkapipoisia puritaaneja, joiden mielestä paitsi oma, myös muidenkin nautinto pitää estää. Se on jotenkin syntistä.
      Mikä siinä on, että seksikkyys ja sen esille tuominen vaikkapa seksikkäässä puketumisessa on useimmille naisille sairasta ja perverssiä?
      Onneksi löytyy jokunen TuhmaaSokeria kaltainen aarre. Kiitos siitä.

      • Voi miten kauniisti kirjoitit, kiitos.
        Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että naisten täytyisi rohkeasti vaan näyttää kauneutensa. Seksikkyys ei millään tavalla ole perverssiä vaan ihana asia. Kun nainen kantaa itsensä itsevarmasti, häpeilemättä se on niin kaunista.


    • Anonyymi

      Täältä löytyy myös yksi TuhmanSokerin Onlyfans seuraaja!
      Se eilinen ihana portaissa kuvattu video, jossa keikuttelit peppuasi oli kyl huippu!
      Fani

    • Anonyymi

      Sellainen toivomus olisi, että TuhmaaSokeria tekisi vaaleavuorisista kontioista kääntövartiset siten, että varren yläosa on tarkasti etuvahvikkeen yläosan kanssa samalla kohdalla. Saappaita ei siis saa kääntää liikaa. Tämä on tärkeää. Saappaat on varret tässä asennossa visuaalisesti parhaimman näköiset. Makuja on monia, mutta oma mielipiteeni on tämä. Nuoremmat tuskin edes muistavat 80- luvun kääntövarsien kulta- aikaa, mutta itselleni kääntövartisista kontioista tulee mieleen elävästi teinivuodet. Kunpa vielä TuhmaaSokeria ottaisi paljon kuvia kääntiksissä eri tilanteissa, tiukoissa nahkahousuissa, niin se olisi kaikkien toiveideni täyttymys.

      • Toiveesi on kuultu ❤️


      • Anonyymi

        Itse olen TuhmanSokerin suurena fanina esittänyt hänelle instagramissa suoraan kuva ja video toiveita joita hän on toteuttanutkin. Oli kiva huomata että tuon upean julman ulkokuoren alla on myös ihan mahtavan kuumat jutut omaava hauska tyttö. Erikoisempia toiveitakin toteuttanut sitten kustom madena minulle ja ne videot tehdään selkeästi rakkaudella.

        Kääntövarsokontio-homma voisi olla kyllä ihan kiva. Itse olen hulluna aina kun Tuhmis kaahaillee mönkijällä Kontiot jalassaan. Ihanan hurja tyttö.


      • Anonyymi

        Meilläpäin kontioiden varsia yleensä käännettiin enemmän. Siihen alempana olevaan vahvikkeeseen asti. Makuasioita toki, minusta tuo alemmas kääntö on reteämmän ja paremman näköinen.


      • Anonyymi

        Ottaisitko minuun yhteyttä minun instagramissa tuhmaasokeria2 yksityisesti. Haluan kuulla tarkat toiveesi kuvasta <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpäin kontioiden varsia yleensä käännettiin enemmän. Siihen alempana olevaan vahvikkeeseen asti. Makuasioita toki, minusta tuo alemmas kääntö on reteämmän ja paremman näköinen.

        Täytyypä kääntää varret kontioista ja lähteä kaupoille, katsotaan kuinka paljon tulee katseita <3


      • Anonyymi

        Makuja on tosiaan monia kuten sanot - itselleni kontiot käännettyinä on aivan hirveät, pilaa mielestäni aivan täydellisesti kaiken se kääntäminen. Kuka lie ikinä sen keksinyt joutaisi mielestäni upottaa suohon! :D


    • Anonyymi

      Kontioiden käännössä kaikki käy. Kaikkia asentoja kokeiltiin ja käytettiin. Ns. yläasento oli maastokelpoisin ja siinä varsi käännettiin siten, että yläresori ja varsi oli suunnilleen yhtä paljon käännettyinä. Keskiasennossa käännös ylsi etuvahvikkeen yläreunaan. Muistelen tämän asennon olleen ainakin meillä päin suosituin. Ala-asennossa varsi käännettiin niin alas, kuin se menee. Tälläkin asennolla oli vankka kannattajakuntansa.

      • <3 ihanaa kun alkaa lumet pian sulamaan niin, että maa on mutainen, hieman loskainen ja märkä.. varret käännettynä jos kävisi vähän kävelyllä. Kontioissa parasta on juuri se, että kun muut väistelee lätäköitä tennareissa, minä kävelen väistelemättå juuri sieltä mistä haluan :)


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        <3 ihanaa kun alkaa lumet pian sulamaan niin, että maa on mutainen, hieman loskainen ja märkä.. varret käännettynä jos kävisi vähän kävelyllä. Kontioissa parasta on juuri se, että kun muut väistelee lätäköitä tennareissa, minä kävelen väistelemättå juuri sieltä mistä haluan :)

        Hyvä idea. Kääntövartiset kontiot ovat parhaimmillaan kun niissä on käytön jälkeä. Harmi että pakkaset palasivat...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea. Kääntövartiset kontiot ovat parhaimmillaan kun niissä on käytön jälkeä. Harmi että pakkaset palasivat...

        Pakkasetkaan ei pysäytä minua, aina kumisaappaat silti <3 tänään odotettavissa ehkä jopa räntäsadetta.. lits läts


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Pakkasetkaan ei pysäytä minua, aina kumisaappaat silti <3 tänään odotettavissa ehkä jopa räntäsadetta.. lits läts

        kunpa tuollaisia naisia olisi enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kunpa tuollaisia naisia olisi enemmän.

        <3


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        <3 ihanaa kun alkaa lumet pian sulamaan niin, että maa on mutainen, hieman loskainen ja märkä.. varret käännettynä jos kävisi vähän kävelyllä. Kontioissa parasta on juuri se, että kun muut väistelee lätäköitä tennareissa, minä kävelen väistelemättå juuri sieltä mistä haluan :)

        Tämä on se syy miksi minäkin (m38) kuljen paljon kontioissa, on vain todella kivaa ja käytännöllistä et voi painella pitkin lätäköitä surutta. Kuraiset kelit ei haittaa yhtään päinvastoin se on vaan hauskaa kun loskaa ja kuraa ja vesikeliä :)

        Ja minä en kääntele varsia mielestäni se pilaa saappaat, se on kamalan näköistä, ja siinä ei ole mitään järkeä, kerran pitkät varret on niin niistä pitää ottaa ilo ja hyöty irti isoistakin lammikoista vain läpi :)


    • Anonyymi

      Myös siniset freddy-farkut voisivat näyttää mustien tiukkojen nahkahousujen lisäksi upeilta kääntiksien kanssa.

      • Olen kanssasi samaa mieltä <3


      • Anonyymi

        TuhmaaSokeria: Pedalpumpig- videoita kääntövartisilla tai suoravartisilla kontioilla, please?


      • Anonyymi kirjoitti:

        TuhmaaSokeria: Pedalpumpig- videoita kääntövartisilla tai suoravartisilla kontioilla, please?

        No ehdottomasti, sellaisia videoita olen kuvannut ennenkin niin tottakai, mielelläni kuvaan niitä myös lisää <3


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        No ehdottomasti, sellaisia videoita olen kuvannut ennenkin niin tottakai, mielelläni kuvaan niitä myös lisää <3

        Olet ihanin ja paras.
        <3 <3 <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanin ja paras.
        <3 <3 <3

        Kiitos <3<3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanin ja paras.
        <3 <3 <3

        Pedalpumpig videon voisi kuvata huomenna, viimeistään maanantaina.. <3 maltan tuskin odottaa.. <3


    • Anonyymi

      hmmm----

    • Anonyymi

      korkokumisaappaissakin autoajelua ois mukava nähdä.

    • Anonyymi

      Nyt kyllä piti nipistää itseäni vakuuttuakseni siitä, että en näe unta :)

      Katsoin sun kuviasi. Sinulla on tosi ystävällinen hymy. Ei mikään sellainen, että suksi suolle, vaan sellainen lämmin ja ystävällinen. Myös nuo sinun pitkät hiuksesi tekevät sinusta tosi viehättävän. Itse olen sitä mieltä, että naisella tulee olla pitkät hiukset, eikä mikään poikamaisen lyhyeksi kynitty. Ja sitten nuo kumisaappaat… *huokaa* siis ihan oikeasti. Miten voitkaan olla noin täydellinen…

      Kaunista ei ole ainoastaan sinun ulkonäkösi, vaan sinulla on todella mukava luonne. Siitä kertoo tuo, kun halusit suoda miehelle todella upean hetken murskaamalla viinirypäleen kumisaappaallasi. Se mitä hän näki, niin sitä hän ei koskaan tule unohtamaan. Voi kunpa itsekin olisin nähnyt tuon…

      • Anonyymi

        yritin päästä onlyfans sivuille, mutta en päässyt. Miten se maksu oikein suoritetaan? Väännä rautalangasta vähemmän nettiä käyttäneelle.


      • Kiitos ihanista kehuista <3 ja ihanaa, että olit kuviani käynyt katsomassa <3 odotan niin innolla kunnon loska kelejä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yritin päästä onlyfans sivuille, mutta en päässyt. Miten se maksu oikein suoritetaan? Väännä rautalangasta vähemmän nettiä käyttäneelle.

        Neuvon sinua vähän Sokrun puolesta tuon Onlyfanssin kanssa...
        Eli siis sisään sinne pääsee kirjautumaan helpoiten joko Googlen tai Facebookin tunnuksilla. Näin sinun ei tarvitse erikseen tehdä tunnuksia onlyfanssiin.
        Sitten suurennuslasi-kuvakkeesta haet Tuhmaasokeria ja painat subscribe - nappia. Tässä vaiheessa se kysyy viimeistään maksukortin tietoja. Sitten kiltisti syötät sinne kortin numerot ja turvakodin kortin toiselta puolelta jne.. Näin pääset seuraamaan Sokerin ihanan mageita kuvia..
        Hän juuri lisäsikin upeita alusvaatekuvia korkokunisaappaiden ja stay-up sukkisten kanssa. Todella upeita<3 ei voi kuin suositella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neuvon sinua vähän Sokrun puolesta tuon Onlyfanssin kanssa...
        Eli siis sisään sinne pääsee kirjautumaan helpoiten joko Googlen tai Facebookin tunnuksilla. Näin sinun ei tarvitse erikseen tehdä tunnuksia onlyfanssiin.
        Sitten suurennuslasi-kuvakkeesta haet Tuhmaasokeria ja painat subscribe - nappia. Tässä vaiheessa se kysyy viimeistään maksukortin tietoja. Sitten kiltisti syötät sinne kortin numerot ja turvakodin kortin toiselta puolelta jne.. Näin pääset seuraamaan Sokerin ihanan mageita kuvia..
        Hän juuri lisäsikin upeita alusvaatekuvia korkokunisaappaiden ja stay-up sukkisten kanssa. Todella upeita<3 ei voi kuin suositella

        Ihanaa, kiitos kun kerkesit neuvoa puolestani <3 ja kiitos kun seuraat onlyfanssiani <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvon sinua vähän Sokrun puolesta tuon Onlyfanssin kanssa...
        Eli siis sisään sinne pääsee kirjautumaan helpoiten joko Googlen tai Facebookin tunnuksilla. Näin sinun ei tarvitse erikseen tehdä tunnuksia onlyfanssiin.
        Sitten suurennuslasi-kuvakkeesta haet Tuhmaasokeria ja painat subscribe - nappia. Tässä vaiheessa se kysyy viimeistään maksukortin tietoja. Sitten kiltisti syötät sinne kortin numerot ja turvakodin kortin toiselta puolelta jne.. Näin pääset seuraamaan Sokerin ihanan mageita kuvia..
        Hän juuri lisäsikin upeita alusvaatekuvia korkokunisaappaiden ja stay-up sukkisten kanssa. Todella upeita<3 ei voi kuin suositella

        Onlyfans sivu aukeaa, se on kokonaan valkoinen, keskellä lukee mustalla Only ja sinisellä kaunokirjoituksella fans. O:n sisällä on sininen munalukko. Missään kohtaa sivulla ei hiiri muutu nuolesta miksikään. Ei tuossa ole mitään paikkaa, mistä jatkaa.


      • Ihanaa, niin piristävä viesti <3
        En voi muuta kuin hymyillä kun luen sinun kauniita sanoja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laita Tuhmis joitakin kääntiskuvia maksuttomallekin instagramsivulle. Ainakin meillä parilla yksinkertaisella ollut ongelmia kirjautumisessa.

      • Täytyypä lisäillä tässä lähipäivinä <3
        Juuri lisäsin instagrammiin pienen pedalpump pätkän ;)


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Täytyypä lisäillä tässä lähipäivinä <3
        Juuri lisäsin instagrammiin pienen pedalpump pätkän ;)

        huikea video city -saappaat jalassa.on hienoa kun saa nähdä korollisia nokian kumisaappaita
        nuorella hurmaavalla naisella jaloissaan. tykkään kovasti näkemästäni


      • Anonyymi kirjoitti:

        huikea video city -saappaat jalassa.on hienoa kun saa nähdä korollisia nokian kumisaappaita
        nuorella hurmaavalla naisella jaloissaan. tykkään kovasti näkemästäni

        ❤️❤️❤️ ihana kommentti kiitos


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Täytyypä lisäillä tässä lähipäivinä <3
        Juuri lisäsin instagrammiin pienen pedalpump pätkän ;)

        Koskas tulee kuvia??


    • Anonyymi

      Oi, tuo sinun Instagrammiisi lisäämä pedal pump pätkä on aivan mahtava! 👢❤️ Katson sitä vaan uudesta ja uudestaan..
      Upeasti valkoiset korkokumisaappaat jalassa polkaiset kaasun pohjaan ja kiidytät renkaa ulvoen paikalta.. 😍 Tuota kun saisi lisää! Löytyy varmaan onlyfanssin puolelta?

    • Anonyymi

      No nythän tänne palstalle ilmestyi sellainen saapasjalkakissa, että näitä juttuja kun luki, niin samantien alkoi ottamaan eteen.

      Nuo sun Instan kuvat ja videot aiheutti kyllä soiton paikalliselle palveluntarjoajalle, jonka kanssa voi puuhastella kumisaappaiden kanssa. Pian mä pääsen nuolemaan ja hyväilemään kumisaappailla verhottuja jalkoja. Ja voi sitä tunnetta kun saa lopuksi laueta kumisaappaille.

      • Saapasjalkakissa todellakin ❤️

        Se on kaunista katsottavaa kun kumisaappaiden hyväilyn jälkeen mies saa laueta kumisaappaille.
        🥰


    • Anonyymi

      Tuhmis rakentelee näköjään jotain jenkkimoottoria? Mihin lie autoon tulossa, mutta innolla odotan kun tuhmis pääsee käskyttämään tuota kumisaappaillaan.. :)
      Tuo edellinen video, jossa volkkari sai maistaa tuhmiksen korkokumisaapaan julmaa polkaisua oli kyllä mahtava!

      • Kyllä rakentelen juu, tarkoitus olisi asentaa se mun kesä autoon ;)

        Nyt on saanut antaa kumpparia volkkarillekkin kylminä aamuina, kun ei meinaa pysyä tyhjäkäynnillä lambda vikahan takia


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Kyllä rakentelen juu, tarkoitus olisi asentaa se mun kesä autoon ;)

        Nyt on saanut antaa kumpparia volkkarillekkin kylminä aamuina, kun ei meinaa pysyä tyhjäkäynnillä lambda vikahan takia

        Tuskin maltan odottaa, kun tuollainen moottori on sinun autossasi! Kesäauto kuulostaa mielenkiintoiselta. Mikä jenkki sinulla on kesäisin?
        Taas yksi syy lisää odottaa innolla kevättä ja kesää vaikkei sillon ei kumisaappaita usein näekään.

        Ajatko koskaan kesällä kumisaappaat jalassa, vai ainoastaan talvisin?


    • Anonyymi

      Vois kyllä tontun antaa, jos tekisit mun nyyteille saman, kuin mitä teet tuolle mandariinille :)

      • Anonyymi

        Pedalpumpig saisi sisältää lähikuvaa polkimia painelevista saappaista useita minuutteja. Vähintään minuutin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pedalpumpig saisi sisältää lähikuvaa polkimia painelevista saappaista useita minuutteja. Vähintään minuutin.

        Kyllä, sitä on tulossa <3 eri kuumisaappilla vieläpä


      • 😍😍😍😍 se mandariinin polkeminen oli ihanaa, enkä epäröisi hetkeäkään tehdä sitä myös sinun nyyteille <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedalpumpig saisi sisältää lähikuvaa polkimia painelevista saappaista useita minuutteja. Vähintään minuutin.

        Onlyfanssissähan on sitäkin! ;) sielä tuntuu olevan muutenkin parempaa sisältöä tarjoilla.
        Eipä taida instagrammiin yli minuuttia videota saadakkaan.


    • Anonyymi

      Olisipa liikenteessä enemmän TuhmanSokerin kaltaisia naisia! Paitsi hiton kauniita ja seksikkäitä, niin myös sellaisia, jotka AJAA eikä ihmettele, niinkun suurin osa liikenteessä olevista naisista :D
      Ilo katsoa eiliseltä OF-videoltasi, kuinka kiihdytät kaasu pohjassa ja et todellakaan ole tien tukkona! Ja nyt oli pedal pump-is uuttakin tarjoilla useita minuutteja sitä kaipaaville.

    • Anonyymi

      Parasta on nainen on alasti jalassaan kumisaappaat ja pitkävartiset polviin ylettyvät sukat. Sitten saa nostaa naisen jalat olkapäille, haistella naisen saappaita ja nussia samalla.

      • Anonyymi

        Olen saanut kokea tämän kerran, että naisella on Kontiot jalassa seksin aikana.
        Elämäni parasta seksiä.
        Se tapahtui muutama vuosi sitten kaverin mökillä sen aikaisen naisystävän kanssa.

        Lienee tyhmä kysymys saakohan Tuhma Sokerin mies seksiä kumisaappaat jalassa?


    • Anonyymi

      Täällä on n viisikymppinen mies joka kulkee aina kumppareissa kontiot ykkösenä ja omistaa myös keltaiset hait, olisihan se kiva yhdessä poljwa caikka mitä saappailla.....

    • Onko täällä kumisaappaita käyttäviä naisia joka haluaisi metsään saapastelemaan tai muuten fiilistellä saappaissa? Olen 50 v mies

      • Anonyymi

        Tuhmansokerin lisäksi en muista kyllä juurikaan muita kumpparinaisia käyneen tällä keskustelufoorumilla valovuosiin. Olisihan se kiva, jos täällä kävisi joskus muitakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhmansokerin lisäksi en muista kyllä juurikaan muita kumpparinaisia käyneen tällä keskustelufoorumilla valovuosiin. Olisihan se kiva, jos täällä kävisi joskus muitakin.

        Totta, vois olla vaikka varattukin nainen joka tykkäisi saappaista ja sadeasuista, hieman tuhmuudesta myöskin...Tuhmaasokeria on nätti nainen mut ikävä kyllä varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhmansokerin lisäksi en muista kyllä juurikaan muita kumpparinaisia käyneen tällä keskustelufoorumilla valovuosiin. Olisihan se kiva, jos täällä kävisi joskus muitakin.

        Kieltämättä Tuhma Sokeri on kyllä valonpilkahdus tänne ankealle palstalle. Itsekin pitkään sivusta seuranneena voin todetaa että liikaa kumisaapas naisia ei ole viime aikoina osallistunut keskusteluihin.

        Mutta on todettava että Tuhma Sokeri on myös palstan historian ehdottomasti kaunein seksikkäin ja upein kumisaapasnainen kautta aikojen! Hänen onlyfans ja instagrammi kuvansa ja videonsa ehdottomasti parhain puoli on juuri se arkinen aitous ja vilpittömyys joka välittyy jokaisesta kuvasta.. Viime viikon video, jossa hän tarpoi Kontiot jalassa loskassa ja lätäköissä oli oikein hyvä esimerkki siitä.


    • Anonyymi

      Tuhmaasokeria on saanut oman langan suomi 24 😅

      Onhan sillä ainakin suomen upein perse ja nahkahousut

    • Anonyymi

      Hitto toi Tuhmiksen uus video, missä se antaa kontioita kirsikkatomaateille on täydellinen!
      Aina niin kaunis TuhmaaSokeria laittaa kyllä sadeasufetissin mielen laukkaamaan, kun tuossa keltaisessa Rukkan sadetakissa ja mustissa kontioissa talloo nuo tomaatit aivan mehuksi. Myös nuo vaaleat keinonahkahousut näyttävät täydelliseltä Tuhmiksen hyvällä takapuolella.
      Mietinpä tässä nuista sotkuista, että laittaakohan tämä kaunotar oikeasti kuvaajansa tai miehensä siivoamaan jälkensä, vai siivoaakohan hän itse videon jälkeen?

    • Anonyymi

      Olisi mukava nähdä.
      Tavallisen instagramin puolella ei ainakaan näy.

      • Anonyymi

        Tyrmistyttävän hieno video rannalla kuvattuna kontiot vesessä. Tuhmis kyllä osaa näyttää tyylikkäältä ja hyvältä. Tuli harmaaseen päivään valoa ja aurinkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrmistyttävän hieno video rannalla kuvattuna kontiot vesessä. Tuhmis kyllä osaa näyttää tyylikkäältä ja hyvältä. Tuli harmaaseen päivään valoa ja aurinkoa.

        Korjaus: kontiot vedessä.


      • Anonyymi

        Ei tuhmis vissiin kovin ahkerasti videomateriaalia instagrammin puolelle julkaisekkaan, vaan vain meille oikeille, maksaville faneille, Tuhman Sokerin mitättömille orjille😍

        Muutenkin Onlyfanssin puolella on paljon enemmän ja mukavampaa kuvatarjontaakin. Samanlaisia kuvia, mitä instagrsmmissakin, mutta paljon laajempia kuvasarjoja.
        ISO Kiitos siitä Tuhmikselle, että jaksaa meitä faneja piristää.. Maksan mielelläni tuon 10 euroa siitä ja annan vielä tippejä päälle palkkapäivänäni.


    • Anonyymi

      Laita video missä tallot pehmonallea mustilla Kontioilla.

    • Anonyymi

      Mä olen nuori nainen , ja mä haluasin talloa , potkia , ja kaikkea muuta Hai-saappaillani. Sillä minä pidän saappaistani , on hyvät jalassa.

      • Anonyymi

        Tää on taas tää sama feikkijätkä joka ouhuu aina autoilusta haisaappaissa ja kuinka hyvät ne on autoillessa ja potkiessa. Ja aina jonkun naisen nimellä ja joku numero perässä.. Tyyliin liisa10 tjms.
        Varmasti joku yksinäinen perverssi. Ei mitään verrattuna aitoon tuhmaansokeriin


    • Anonyymi

      Kiva kun talvi hellitti ja tuli kumisaapaskelejä enemmän.

      • Anonyymi

        Kyllä tuhmis taitaa saapastella kesät talvet upeilla kumisaappaillaan❤️
        Hän on kyllä mahtava nainen. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuhmis taitaa saapastella kesät talvet upeilla kumisaappaillaan❤️
        Hän on kyllä mahtava nainen. ❤️

        Täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Hei. Löysin TuhmaaSokeria kuvat vasta tänään. On tosi upeita ja kiihoittavia kuvia ja videoita sinulla. Mulla on itsella myös voimakas korkokenkä/saapas fetissi ja tykkään kaikesta missä koroilla ja yleensäkin kengillä tallotaan tai murskataan kaikenlaista. Olen tehnyt itsekkin nettiin videoita samoista asioista ja kumisaappailla tallomisesta.
      Löytyy alastonsuomesta ja youtubesta Heels 66 merkillä.
      Olisi hienoa joskus päästä livenä näkemään sun kävelyä ja tallomista. Hienoa, että tuollainen nainen Suomessakin olemassa.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe