Nyt pari jaksoa katselleena, täytyy sanoa, että on hienosti tehty ja toteutettu sarja ja roolivalinnatkin menneet aivan nappiin. Sarjassa puhutaan englantia ja sekin sujuu näyttelijöiltä hienosti, kuten venäjäkin. Ainoa miinus on se, ettei jaksoissa ehdi tapahtua kovin paljon. Se tuntuu ärsyttävältä venyttämiseltä.
Mutta nyrkki on todella jännä ja mielenkiintoinen ja taitavasti tehty kotimainen sarja.
Nyrkki tv-sarja yllättävän hyvä
7
1659
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu hiukan sekavalta, mutta ehkä pääsen kiinni.
Äänitys vaikuttaa tavanomaisen huonolta. Joudun pitämään selvästi kovemmalla. Kumma kyllä Ivalossa on hyvä äänitys.
Tällaiset Suomen "historialliset" pätkät on aina mielenkiintoisia, kunhan ei ole kovin kaukaa historiasta. - Anonyymi
Muillakin näköjään samoja ongelmia. Minä kun aloin jo epäilemään kuulossani olevan vikaa. Mutta, kyllä se näin taitaa olla, että nykyään monissa kotimaisissa sarjoissa ja elokuvissa on äänitys sitä tasoa, ettei puheesta saa oikein selvää.
Joutuu säätelemään ääntä hiljaisemmalle, kun välillä tulee jotain kirkumista, tai ammuskelun räiskintää. Sitten heti lisäätä volyymiä, kun seuraavassa kohtauksessa jo lähes kuiskitaan, tai mutistaan. Eikä sittenkään saa puheesta selvää.
Nyrkissäkin Tabe Slioorin roolissa Jessica Grabowsky yrittää puhua kai niin hienostellen, maalatut huulet suipollaan, että hänen repliikeistään ei aina saa selvää, puhe on vaimeaa, tai nopeaa sopottamista. Sellaista kuin naisten puhe vanhoissa suomifilmeissä. - Anonyymi
Nyt tuli viimeinen jakso ja tuskin jatkoa on luvassa. Kaikki jaksot katsoneena, hiukan pettyi tälläiseen töksähtävään loppuun. Sarja siis loppui jotenkin, kuin seinään ja jätti jälkeensä monenlaisia kysymyksiä. Hukkuiko Olavi? Miten jatkui Helenan ja Juliuksen elämä? Pääsikö Venäläinen upseeri perheineen loikkaamaan länteen?
- Anonyymi
Helenan roolissa Emmi Parviainen puhuu omitusen nopeatempoisesti. Kuin konekiväärimäistä säkätystä hänen repliikkinsä. Ehkä ohjaaja on näin häntä ohjeistanut ampua singauttamaan suustaan kaiken sanottavansa. Lisan roolissa Jonna Järnefeld esittää ehkä liian teatraalisesti agenttinaista, liian ilmeetön, jäykkä ja kolkko. Kuten myös Tabe Slioorin roolikin on yliammutun hienosteleva.
- Anonyymi
Kakkoskautta innokkaasti odotellessa, miettii mitenhän Helenan elämä tuosta jatkuu ja keitä 1 kaudella nähtyjä mukanaolleita roolihahmoja puuttuu ja keitä uusia tulee mukaan. Mielenkiintoinen sarja. Presidentti Kekkosen rooliin on löydetty ihmeellisen identtisesti Urho Kekkosta muistuttava näyttelijä.
- Anonyymi
Hyvä sarja 1. Kausi 2. Kausi ei yhtä hyvä. Kukahan näytteli Fagerholmia 1. Kauden Kekkonen, Kekkonen Kekkonen - jaksossa
- Anonyymi
Ihan ok sarja suomalaiseksi, mutta kielivirheet ärsyttää. Tuskin sarjan tapahtuma-aikoihin käytettiin sanaa "tietovuoto", eikä myöskään englanniksi "my bad" kun oli mokattu. Tässä vain muutamia mainitakseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804