Pettynyt rokotus toimiin

Anonyymi

Kyllä kun saa lukea kuka toimittaa kellekkin ja maksettu jo
etukäteen miljoonia ja sitten ei saadakkaan joko eu:n tai
muiden syden takia rokotteita-
Kertakaikkiaan huonosti organisoitu juttu.Luulisi nyky aikana
homman luistavan.Ne olisi vartijat pitänyt heti laitta tuotantoyksiiköön
kirjaamaan ja vahtimaan miljoona sijoituksia ja rokotuksia kelle
menee mitäkin.Mutta taitaa olla nykymaailma niin korruptoitunut
ja porukka hyväuskoista.No ei mahda näillä eväillä mennään
Toivottavasti päättäjät nyt oppi jotakin nykymaailman touhusta

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      9,3 saan korona rokotuksen ja kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Minä olen 78-v, mutta en halua rokotetta, koska sitä toiset tarvitsevat enemmän, kuin minä, joka olen vain kotona ja ruokani saan tuohon ulkoovelle, jossa se saa "tuulettua" muutaman tunnin..

      Kukapa meistä tietää sen totuuden, kuinka noita rokotteita jaetaan, mutta uskoisin, että tulee se aikanaan, vaikkakin pienellä viiveellä.

      Tärkeintä se on heille, jotka joutuvat tuolla "ihmistenilmoilla" liikkumaan, joten ehkä se on jo voitettu, kun minä sitä tarvitsen.

      • Anonyymi

        Olet vähän kuin 2 rouvaa.Toinen 86v. Juossut koko korona ajan metro/pussi maskitta itis kauppakeskus jonotaa eläkettä nordean eteen.Saman tekee lähiön ostoskeskus kaupalle 2 x-päivässä elämä.Hihan tartuu jokaiseen jonka vain tietää ulkona ja maskitta,ilman 2m.Haluten valitaa kun korona mihinkään ei pääse!Julistaen rokote ei ota! toinen 80v. Valitaa voi voi joutaisi kuolla jo pois! kun kysyy oletko rokote ottannnut: En siihen voi kuolla!Maski ei hänenkään naamaan käy.Ihmiset ei huomio hissi,kerostalon rappu käytävä kun jää juoruu,on myös korona linkoja kuin kaikki pinnat.Onhan se hienoa kotiovelle ruoka.kai sitten roskatkin kotiovelta viedään ulos? mietippä ympäri Suomea asuu ihmisiä,jotka eivät itse sairasta koronaa,mutta kantavat tauti ja tartutavat muita.Koska Suomella ei resuseja tarkistaa korona testillä koko kansa.Saisi kiinni oiretomat taudin kantajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vähän kuin 2 rouvaa.Toinen 86v. Juossut koko korona ajan metro/pussi maskitta itis kauppakeskus jonotaa eläkettä nordean eteen.Saman tekee lähiön ostoskeskus kaupalle 2 x-päivässä elämä.Hihan tartuu jokaiseen jonka vain tietää ulkona ja maskitta,ilman 2m.Haluten valitaa kun korona mihinkään ei pääse!Julistaen rokote ei ota! toinen 80v. Valitaa voi voi joutaisi kuolla jo pois! kun kysyy oletko rokote ottannnut: En siihen voi kuolla!Maski ei hänenkään naamaan käy.Ihmiset ei huomio hissi,kerostalon rappu käytävä kun jää juoruu,on myös korona linkoja kuin kaikki pinnat.Onhan se hienoa kotiovelle ruoka.kai sitten roskatkin kotiovelta viedään ulos? mietippä ympäri Suomea asuu ihmisiä,jotka eivät itse sairasta koronaa,mutta kantavat tauti ja tartutavat muita.Koska Suomella ei resuseja tarkistaa korona testillä koko kansa.Saisi kiinni oiretomat taudin kantajat.

        Ne rouvat olisivat yhtä vaarallisia sinulle vaikka ottaisivat rokotteen, sillä rokotetutkin voivat saada tartunnan ja tartuttaa eteenpäin.


    • Anonyymi

      Tässä on kyse näytelmässä. Nämä pikku pimatsut eivät tee mitään muuta kuin vierailevat ja toistelevat EU-byrokraattien puheita ja selittelevät jälkeenpäin miksei mikään pelaa

      Sinun täytyy ymmärtää että tässä on jouduttu hiekanmuruna myllyyn jossa hoidetaan monen sadan miljoonan ihmisen asioita eikä sinua ei kuunnella enää missään mutta jonoon pääset ja se kestää ja selittelyjä saat jonossa kuunnella miksi homma ei etene

      Jos hallituksessa olisi ollut osaajia ne olisivat yön pimeydessä etukäteen hoitaneet suhtee Pfiizeriin jne. ja ostaneet Suomelle 10 mijoonaa rokotetta ja antaneet ylilmääräiset Virolle jos jää

      Kolmannes Israelissa on kokonaan rokotettu ja puolet kerran ja tällä kalliilla rokotteella ei millään kehitysmaalitkulla Now, 49% of Israelis have received at least one shot and 33% are fully vaccinated, almost entirely with the Pfizer vaccine

      Ne saa jotka osaa

    • Anonyymi

      Saan rokotuksen 1.3 joten sitä odotellessa.

    • No eikö meitä ole jotain lähelle 8 miljardia tällä pallolla.
      Mistä ne rokotteenvalmistajat olisivat pystyneet pieraisemaan kaikille rokotteen parissa kuukaudessa.

      Ei Suomi aivan häntäpäässä ole, kun katsoo eri maitten rokotettuja prosentuaalisesti. Taitaa olla keskitason yläpuolella. Ei mitään syytä olla huuli lerpallaan.

    • Anonyymi

      vali vali vali, se on helppoa arvostella ja odotella rokotetta tikkua ristiin laittamatta. ei Suomi ole yksin rokotuksia saamassa, on aika monta muutakin tarvitsijaa. meillä ikäihmisillä ei luulisi olevan mikään kiire kun ei tarvitse minnekään ihmisten ilmoille pakosti mennä kuten työssäkävijöiden.

    • Anonyymi

      "Toivottavasti päättäjät nyt oppi jotakin nykymaailman touhusta"

      Mitä ne on oppineet? Tämä sama meno on aina ollut se on vaan että, sinun silmäsi aukesivät viimeinkin, toivottavasti ?

    • Anonyymi

      Aloittajan on pakko olla persueläkeläinen. Jos asiat hoituisivat niinkuin persueläkeläinen uskoo, niin kaikki persueläkeläiset olisi jo kutsuttu kotimaisiin ja kansainvälisiin tehtäviin hoitamaan rokoteasiaa.

    • Anonyymi

      Nooh, kyllä asiat paremminkin olisi voinut hoitaa. Ensin alkuun oli pulaa kasvomaskeista. Nyt on ollut ongelmia saada rokotteita. Viimeisin pulma on, että rokotuksessa tarvittavat pienet injektioneulat ovat kiven alla.

      • Anonyymi

        Jälkiviisaus on typerin viisauden laji.

        Tilanne oli maailmanlaajuinen eikä meidän elinaikanamme ole tällaista pandemiaa ollut.
        Se oli uutta kaikille. Viruksesta ei tiedetty paljon eikä miten siihen pitäisi varautua.
        Koko maailma oli samoissa ongelmissa ja esim. maskien tarve valtava.

        On aika typerää kenenkään jälkikäteen alkaa arvostella, miten asia olisi pitänyt hoitaa.


    • Anonyymi

      Samat ihmiset, jotka arvostelevat saattavat olla niitä, jotka pandemian alussa eivät noudattaneet mitään ohjeita: "Minä menen minne minä haluan".

      Juuri eläkeläisissä oli niitä.

      • Juuri tänään HUS:n lääkäri kehui yli 65-vuotiaita, kun ovat kaikkein parhaiten koronaohjeita ikäryhmistä noudattaneet.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Juuri tänään HUS:n lääkäri kehui yli 65-vuotiaita, kun ovat kaikkein parhaiten koronaohjeita ikäryhmistä noudattaneet.

        Pandemian alussa sai mm. 70 ja 80 plussassakin lukea, että "minua ei kukaan määrää,
        minä menen minne haluan".
        Silloin oli yli 70-vuotiaita ohjeistettu pysymään kotona.

        Toivon mukaan on järkeä tullut päähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pandemian alussa sai mm. 70 ja 80 plussassakin lukea, että "minua ei kukaan määrää,
        minä menen minne haluan".
        Silloin oli yli 70-vuotiaita ohjeistettu pysymään kotona.

        Toivon mukaan on järkeä tullut päähän.

        Juu, kyllä tällaista näkyi.
        Luulenpa, että olivat kuitenkin vähemmistöä, mutta kovaäänisiä.


      • Eliaana kirjoitti:

        Juuri tänään HUS:n lääkäri kehui yli 65-vuotiaita, kun ovat kaikkein parhaiten koronaohjeita ikäryhmistä noudattaneet.

        Joo, näkeehän sen missä ikäryhmissä niitä todettuja tartuntoja on ollut eniten.
        Ylivoimaisesti tuolla 20-40 ikäisissä.


    • Anonyymi

      Kerrassaan erinomainen ja kuinka kaunis ajatus taas hallitukselta. Ovat kuuleman mukaan "sitoutuneet" antamaan Suomeen saatavista rokotteista 5% Afrikkaan,,,no onhan niillä "nälkää näkevillä klaanipäälliköillä" huutava tarve saada rokotukset ensimmäisinä.
      Arvopohja se olla pitää tässäkin.

      Että heittäkää se natina ja valitus vähemmälle. Tottakai pitää leopardihattuisille klaanipääliköille olla rokote ennemmin kuin joillekin eläkeläis-muoreille...mitä ne sillä tekee,,pysyisivät vaan kotona.

      • Anonyymi

        Älä sinä aliarvioi eläkeläis muoreja.Kyllä meillä perheyhteisössä
        on vielä tärkeä asema
        Jos eivät opiskelevat lapsenlapset tarvitse bensarahaa tai mummon
        leivonnaisia ,lihapullia niin aina kysyvät vielä vanhalta mummolta neuvoja
        No vanhanaikaisia ne tuppaa olemaan mutta aina niistä joku idea löytyy
        ja kompromissi nuorille
        Vävy ja tytär lähtevät maaliskuun lopulla Uruguaihin tekemään tehdasta
        niin mummo on sitten niinkuin klaaninpäällikkö ilman rokotusta
        mutta eiväthän nuo jotka lähtevät maailmalle ole saanet korona rokotusta
        kaikkia muita kyllä.No näillä eväillä eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä aliarvioi eläkeläis muoreja.Kyllä meillä perheyhteisössä
        on vielä tärkeä asema
        Jos eivät opiskelevat lapsenlapset tarvitse bensarahaa tai mummon
        leivonnaisia ,lihapullia niin aina kysyvät vielä vanhalta mummolta neuvoja
        No vanhanaikaisia ne tuppaa olemaan mutta aina niistä joku idea löytyy
        ja kompromissi nuorille
        Vävy ja tytär lähtevät maaliskuun lopulla Uruguaihin tekemään tehdasta
        niin mummo on sitten niinkuin klaaninpäällikkö ilman rokotusta
        mutta eiväthän nuo jotka lähtevät maailmalle ole saanet korona rokotusta
        kaikkia muita kyllä.No näillä eväillä eteenpäin

        No pysyt vaan kotona. Aivan toinen juttu sillä heimopäälliköllä, täytyy monia asioita pystyä hoitamaan eikä ne sielläkään hoidu ilman bongo-rummuilla annettuja tiedoituksia, ja täytyyhän päällikön käydä astumassa nuoria naisia ettei vaan "henkilökuntapula" pääse yllättämään palvelijoissa?


    • Anonyymi

      Mitä hallitus tunaroi edelleen,38,8% rokotettu kertaalleen,vain 5,5% kahteen kertaan.

    • Anonyymi

      Itse kukin pettynyt kun Suomesta lähtee rahaa Eu ka Suomi otta velkaa EU:lta.Rokoten sain pääkaupunki setu ajalla,palvelu mahtavaa!Siihen en voi olla pettynyt.Iskivät tosin minuun astra zenecan.olisin saman halunut kuin istuvapresitentti sai! Tasan ei menen onnen lahjat!Pettynyt olen moni eläkeläisnainen,joka asuu yksin,makaa puoleen päivään.Kun itse illan torkku,aamun virkku.Joten aamu virkulle ei ole metsä retki seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe