Älkää uskoko alter egoani

Minulla on monen neron tapaan sivupersoona. Usein saan sen pidettyä kurissa mutten aina. Terve kapi.

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

VallanOikiaSOTILAS olet, mutta ehkä snadisti olemme huomanneet sinun useammat sivupersoonat, olet sukkela valehtelemaan ja vikkelä vaihtamaan nikkiä! Toivottavasti saat vielä lääkityksen kohdalleen ja näet Kapin kirkkaana tähtenä ja elämäsi valona ja majakkana, Kapissa on kaikki, mihin sinun olisi pitänyt päästä ja pyrkiä. Ymmärrämme täysin sinun loputtoman katkeruuden ja vihan vanhusta kohtaan, kateus myrkyttää ensimmäisenä kantajansa, amen!

• Anonyymi

Sotilasarvo oli..?

• Sain juuri kuulla ylenneeni Majuriksi. Äänet sanoivat. On se parempi kuin kapteeni. Kyllä nyt kapia kyrsii kun menin hänen edelleen. HOOHOOHOO

• Anonyymi
        OikiaSOTlLAS kirjoitti:

Sain juuri kuulla ylenneeni Majuriksi. Äänet sanoivat. On se parempi kuin kapteeni. Kyllä nyt kapia kyrsii kun menin hänen edelleen. HOOHOOHOO

Nyt Kapi on lyöty kanveesiin. Pyydä ääniltä vielä ylennys Everstiluutnantiksi, niin Kapi unohtaa koko sotilasuransa, mutta eläkkeen saa, Kapilla on kaksi eläkettä.

• Anonyymi

Joka kutsuu itseään neroksi, harvoin sitä on

• Anonyymi

Kerrankin olit rehellinen, kiitos kun kerroit ja voima väsynyt veljemme,

• Anonyymi

Oletko sinä aina vuorotellen yksi sivupersoona, vai parhaillaan useampi kerralla? Jos kerralla, niin sinä voisit helposti tehdä maailman suurimman yhden ihmisen puolueen, vaikka Inkeroisen kannikka tai takamus, persuus on jo varattu.

• Mikä kapi oikein oli kun on saanut 2 eläkettä. Minä en päässyt edes faitteriksi yk-joukkoihin.

• Anonyymi

Kapi osaa. Sinä et!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe