Olet paljon mielessä ja mietin sitä, miten sulla on mennyt. Onko kaikki hyvin? Pientä huolta sinusta kannan, koska olet mulle niin tärkeä.
A-nainen, miten olet jaksanut
16
273
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka kyselee?
- Anonyymi
Jeesus 😂
- Anonyymi
Nimestäni löytyy kaksi A kirjainta, joten kelpaan varmaan tuplaten 😝
Ei, ei ole hyvin, kun en ole hänen sylissään. Juuri nyt on olo, että haluisin olla siinä jopa " keinoja kaihtamatta" 😁😝😅- Anonyymi
Hirvittääkö hurjat haluni ? 😝
- Anonyymi
Voit laittaa suoraan viestiä. Onhan sulla kuitenkin mun numero.
- Anonyymi
Ei ole numeroa.
- Anonyymi
Kaikki hyvin.
- Anonyymi
Päivä kerrallaan, kiitos huolesta. Sulle kans hyvää kevättä!
- Anonyymi
Tärkeä? täällä...
- Anonyymi
Oikeassa elämässä. Aina hän on tärkeä.
- Anonyymi
A-naiselleni hyvää yötä. Nuku hyvin ja näe kauniita unia. Meistä.
- Anonyymi
💘🔥🔥🧡 Suuri rakkauteni.
- Anonyymi
Oiken hyvin, olen löytänyt miehen joka osaa olla rehellinen.
- Anonyymi
Hyvin on parantunut. Hyvin menee.
Saako kysyä kuka kysyy?- Anonyymi
Tuore isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuore isä.
Ootko sä jo lapsen saanut?Onnea.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033008
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241936
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151365- 87892
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62836Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2759