"Sinä ja minä täydellisinä, miks ei se mennytkään niin"
https://youtu.be/0sFFequqt3k
Mihin suhteenne kaatui? Yritittekö uudelleen/palasitteko yhteen?
"Ei se mennytkään niin"
20
<50
Vastaukset
Niin, jottei olis taas epäkohteliasta tai tahditonta, niin aloitanpa itestäni... Viimeisin parisuhde päättyi pitkällisen soutamisen ja huopaamisen jälkeen. On offia mentiin siis aika pitkään. Viimeisen niitin löi toisen osapuolen epärehellisyys ja puolittainen pettäminen.
- Anonyymi
Siis olet sinkku nykyään?
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet sinkku nykyään?
Nykyisessä "suhteessa" on soutu ja huopaus vielä vaiheessa eli saman katon alla (mutta pääsääntöisesti eri huoneissa) asutaan edelleen.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa puolittainen pettäminen?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa puolittainen pettäminen?
No vähän huonosti ilmaistu, mutta en nyt keksinyt miten sen toisinkaan sanoisi. Pettämisenä pidän sitä, jotta hyppää toisen kanssa samaan petiin, eikä nukkumistarkoituksessa tai tyynysotaa leikkimään. Puolittainen pettäminen merkitsi tässä kohtaa sitä, että pettäminen on ollut ajatuksissa ja hyvin lähellä (viittä vaille toteutusta valmis). Opin tuon suhteen aikana myös konkreettisesti sen, jotta toisesta voi aika pitkänkin ajan kuluttua paljastua asioita, joita on vaikea tai mahdoton hyväksyä. Mulla tuo kallistui siihen mahdottomaan.
- Anonyymi
Minun parisuhteeni vuosien takaa ovat päättyneet joko siihen etten ole halunnut jatkaa niitä, sillä en ole tuntenut tarpeeksi tai että minua on petetty. Tähänkin on kyllä osaksi ollut syynä hänen huomaamansa etäisyyteni ja pidättyvyyteni, siis se etten rakastanut. Nämä olivat vain noin puolentoista vuoden suhteita.
Tämänhetkinen yli 17 vuotta pitkä suhteeni, avioliittoni on vedellyt viimeisiään jo viimeiset 4 vuotta. Seksuaalisen ja romanttisen halun puuttumisen seurauksena emme ole koskaan kyenneet tukemaan oikeasti toisiamme ja sopimaan yhteisistä päämääristä, saatikka tekemään unelmista totta. Olen eroamassa.- Anonyymi
Mahdatko haluta ketään koskaan niin vahvasti et siitä olisi elämänmittaisen...
Oliko teidän suhteessa kuitenkin alunpitäen (ja pitkän aikaa) romantiikkaa ja erotiikkaa? Mulla on tämä nykyisin suhde pisin tähän astisista. Tätä edeltävä sitten toiseksi pisin ja muut paljon lyhyempiä. Kaikki suhteet siis miesten kanssa. Liekö siinä osasyy, etteivät ole kestäneet...
Toiveissa olisi vielä tässä elämässä se yksi ja kestävä, mutta näinköhän jää toiveeksi vaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdatko haluta ketään koskaan niin vahvasti et siitä olisi elämänmittaisen...
Voi, jos kerta olen ilman rakkautta melkein 18 vuotta yhdessä, mitä luulet että olisin rakkauden ja halun kanssa? Erästä naista haluan enemmän kuin ketään muuta maailmassa sellaiseen elämänmittaiseen parisuhteeseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, jos kerta olen ilman rakkautta melkein 18 vuotta yhdessä, mitä luulet että olisin rakkauden ja halun kanssa? Erästä naista haluan enemmän kuin ketään muuta maailmassa sellaiseen elämänmittaiseen parisuhteeseen..
Onhan tuo niin väärin ollut toista kohtaan ettet rakasta häntä mut silti olet hänen kanssaan. Oletan että tämä nykyisesi tietää ettet ole rakastanut häntä 18 vuoteen? Jos ei tiedä niin on kyllä todella surullista toisen puolesta. Ja älyttömän väärin.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Oliko teidän suhteessa kuitenkin alunpitäen (ja pitkän aikaa) romantiikkaa ja erotiikkaa? Mulla on tämä nykyisin suhde pisin tähän astisista. Tätä edeltävä sitten toiseksi pisin ja muut paljon lyhyempiä. Kaikki suhteet siis miesten kanssa. Liekö siinä osasyy, etteivät ole kestäneet...
Toiveissa olisi vielä tässä elämässä se yksi ja kestävä, mutta näinköhän jää toiveeksi vaan.Olen tuntenut mieheni 18-vuotiaasta asti. Samoihin aikoihin tapasin erään naisen ja mutta en uskaltanut myöntää olevani ihastunut häneen edes itselleni. Ihastuksen tunteet purin tähän mieheen. Näin jälkeen päin se tuntuu kerrassaan kamalalta teolta itseäni ja ihastustani kohtaan. Kaikkia kohtaan. Olen pettynyt itseeni.
Olen pohtinut paljon sitä, miten olen toiminut suhteessa miehiin, ja olen tullut siihen lopputulemaan, että aina kun olen ollut enemmän tai vähemmän ihastunut naiseen, olen alkanut seurustelemaan tai säätänyt jotain juttua miehen kanssa. Muutin avoliittoon mieheni kanssa, kun eräs lievempi hetero-ihastukseni muutti miehensä kanssa yhteen. Romanttisia tuntemuksia tai seksuaalistakaan vetoa en ole miehiä kohtaan oikeasti tuntenut. Ravintolaillalliset ovat olleet ilman sähköä ja seksi pettymystä huolimatta orgasmeista.. Nyt ymmärrän miksi. Naisen kanssa haluan oikean parisuhteen. Sellaisen yhden ja kestävän. Minäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo niin väärin ollut toista kohtaan ettet rakasta häntä mut silti olet hänen kanssaan. Oletan että tämä nykyisesi tietää ettet ole rakastanut häntä 18 vuoteen? Jos ei tiedä niin on kyllä todella surullista toisen puolesta. Ja älyttömän väärin.
Kyllä hän tietää sen, en edes naimisiin lapsen vuoksi mennessämme voinut sanoa hänelle niitä sanoja. Enkä halunnut valehdella. Surullista se on joka tapauksessa. En ymmärtänyt vuosiin, miksi en voinut ketään rakastaa. No siksi, kun voin rakastaa vain naista.
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuntenut mieheni 18-vuotiaasta asti. Samoihin aikoihin tapasin erään naisen ja mutta en uskaltanut myöntää olevani ihastunut häneen edes itselleni. Ihastuksen tunteet purin tähän mieheen. Näin jälkeen päin se tuntuu kerrassaan kamalalta teolta itseäni ja ihastustani kohtaan. Kaikkia kohtaan. Olen pettynyt itseeni.
Olen pohtinut paljon sitä, miten olen toiminut suhteessa miehiin, ja olen tullut siihen lopputulemaan, että aina kun olen ollut enemmän tai vähemmän ihastunut naiseen, olen alkanut seurustelemaan tai säätänyt jotain juttua miehen kanssa. Muutin avoliittoon mieheni kanssa, kun eräs lievempi hetero-ihastukseni muutti miehensä kanssa yhteen. Romanttisia tuntemuksia tai seksuaalistakaan vetoa en ole miehiä kohtaan oikeasti tuntenut. Ravintolaillalliset ovat olleet ilman sähköä ja seksi pettymystä huolimatta orgasmeista.. Nyt ymmärrän miksi. Naisen kanssa haluan oikean parisuhteen. Sellaisen yhden ja kestävän. Minäkin.Huh, aika "rankalta" kuulosti tekstisi. Mä olen suhteissani miehiin tuntenut aina alussa kohtalaisen vahvojakin ihastustunteita, kuin myös muunlaisia tuntemuksia, sähköäkin. Ajan mittaan tunteet ovat yleensä väljähtäneet tai niinkuin nyt, kuolleet kokonaan. Vaikka oon tiennyt jo nuorena, että voin ihastua myös oman sukupuolen edustajiin, niin silti n 10 v. sitten tullut ihastus naiseen yllätti voimakkuudellaan. Niin voimakkaita tunteita en ole miehiä kohtaan koskaan tuntenut...
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Huh, aika "rankalta" kuulosti tekstisi. Mä olen suhteissani miehiin tuntenut aina alussa kohtalaisen vahvojakin ihastustunteita, kuin myös muunlaisia tuntemuksia, sähköäkin. Ajan mittaan tunteet ovat yleensä väljähtäneet tai niinkuin nyt, kuolleet kokonaan. Vaikka oon tiennyt jo nuorena, että voin ihastua myös oman sukupuolen edustajiin, niin silti n 10 v. sitten tullut ihastus naiseen yllätti voimakkuudellaan. Niin voimakkaita tunteita en ole miehiä kohtaan koskaan tuntenut...
Niin, minun tunteeni miehiä kohtaan ovat kaverillisia olleet. Se, että olen ollut ihastunut naisiin, mutta kieltänyt sen ja suunnannut sen ihastuksen tunteen heteronormin mukaisesti miehiin, on tehnyt elämästäni surkeaa, enkä ole ymmärtänyt että miksi. Olen kokoajan elänyt epätotuudessa suhteessa itseeni. Surullistahan se on. Parempi heillä, jotka ovat olleet totuudellisia itseään kohtaan. Nyt onneksi asiasta tietoisena, voin säädellä elämääni paremmin niin, että pystyn sitä toivottavasti onnellisempana elämään. Rakkautta ja iloa elämääni haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kyseinen nainen, että häntä rakastat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kyseinen nainen, että häntä rakastat?
Kyllä olen senkin hänelle kertonut ihan livenä. Jos nyt oikein muistan.. Olin niin pettynyt torjuntaan että en enää muista tarkalleen mitä sanoin..
- Anonyymi
Suhde kaatui Fatim Diarran sähköpyörään :'D
Oltiin kai aamukahvilla, koska luin päivän lehteä. Olin aiemmassa elämässä tottunut kommentoimaan ja keskustelemaan uutisista, ja kysyin sitten jotain sanoakseni, mitä mieltä nainen on siitä sähköpyörästä, siis tapauksesta, jossa oikeusoppineet pohtivat, onko poliitikon korrektia ottaa vastaan bloginsa kaupallisen yhteistyön kautta ilmaista tavaraa.
Nainen kilahti ja alkoi huutaa. Ei koskaan ihan selvinnyt, miksi, mutta ilmeisesti piti kysymystä jotenkin vittuiluna, ehkä liittyen hänen poliittisiin kantoihinsa (joita en koskaan ollut mitenkään kommentoinut). Yritin kysyä, miksi haluaisin vittuilla saati tuollaisella asialla, ja selittää, että olen kiinnostunut politiikasta ja myös tuollaisista asioista ihan muuten vain. Sain haukut, miten voin miettiä jotain noin jonninjoutavaa asiaa, eikö mulla ole mitään parempaa ajateltavaa. Seurasi massiivinen riita.
Suhde jatkui vielä tuon jälkeen yllättävän kauan, mutta jotenkin tuohon tapaukseen kiteytyi monta asiaa, jotka olivat tuossa suhteessa pielessä. En enää koskaan kommentoinut ajankohtaisia asioita :D- Anonyymi
Hätkähdin aluksi, kun luin sun tekstin ja se alkoi tolla sähköpyörällä😅 oli niin tutun kuuloinen juttu, mutta ei sit onneksi kuitenkaan.
No on siinä ollut isolle riidalle kovin peitelty syy kilahtaa! Mahtoiko olla turhautunut, kun sä pyörittelet asioita ohi hänen ajatustason? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätkähdin aluksi, kun luin sun tekstin ja se alkoi tolla sähköpyörällä😅 oli niin tutun kuuloinen juttu, mutta ei sit onneksi kuitenkaan.
No on siinä ollut isolle riidalle kovin peitelty syy kilahtaa! Mahtoiko olla turhautunut, kun sä pyörittelet asioita ohi hänen ajatustason?Kerro sä, jos kuulostaa tutulta ja olet mun ex :D En tiedä, tuo selitys ei tullut silloin mieleen, vaikka hän seurasi enemmän Instaa kuin uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sä, jos kuulostaa tutulta ja olet mun ex :D En tiedä, tuo selitys ei tullut silloin mieleen, vaikka hän seurasi enemmän Instaa kuin uutisia.
Helkaman sähköpyörä keskustelua on tullut itsekkin käytyä, entisen kaverin kanssa. Siinä keskustelussa oli yhtä yksinkertaiset rattaat pyörimässä, kun sun tapauksessa, mutta ei sentään tarvittu rikosoikeuden proffan mielipidettä 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286