Ama hengissä,joskaan ei kiilonahkakengissä!

Anonyymi

Lueskelin vanhoja kirjoitelmiani.Voin kyllä kertoa,että kulmat ovat hiutuneet menetyksieni myötä.
No minä olen koronasta vapaa ja ranalla ruikutan,nyt tosin kaksiossani,pankin omistamassa velkakaksiossa kirkonkylässä.
Pankit ovat mielestäni aivan vastuuttomia,antavat velkaa.Minäkin hautaan menevä vanhus riudun velkataakan alla.
No ei se mitään.
Osuuspankin pyysin arvioimaan rantatilani.Halvalla olisi mennyt.
Tunnearvosta eivät maksaisi mitään?
Ajatelkaa sen rantatilani tunnearvo on koko elämäni?
Nyt aman oli pudonnut nikittömäksi.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpäin Suomea rantatilat ovat arvottomia.
      Tietenkin ymmärrän jos kaukana asutuskeskuksista niin arvo on alhaisempi kuin keskustojen liepeillä.

      No, mitä sillä on enää väliä, lapsemme pärjäävät eivätkä ole perinnöissä roikkumassa. Vietetään kesät rantatiloillamme niin kauan kun jalka nousee.

      • Aivan todella!
        Kiitos Korppis!
        Lue googlesta.katupotkija ei muista mitään.
        Poikani tapettiin Järvenpäässä silloin.
        Hän yksityisyrittäjä,poikani.En toivu siitä koskaan.
        Anteeksi,tämä ei sivunnut aloitusta lainkaan.


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Aivan todella!
        Kiitos Korppis!
        Lue googlesta.katupotkija ei muista mitään.
        Poikani tapettiin Järvenpäässä silloin.
        Hän yksityisyrittäjä,poikani.En toivu siitä koskaan.
        Anteeksi,tämä ei sivunnut aloitusta lainkaan.

        Poikani Hannu sanoi aikoinaan.
        Ajattele äiti.! Minä aloitin aivan tyhjästä ja nyt minulla on kymppitonni velkaa?
        No tosin minä ne velat maksoin hänen itsarinsa jälkeen..


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Poikani Hannu sanoi aikoinaan.
        Ajattele äiti.! Minä aloitin aivan tyhjästä ja nyt minulla on kymppitonni velkaa?
        No tosin minä ne velat maksoin hänen itsarinsa jälkeen..

        Menin Valmetille töihin,tosin tummiin pukeutuneena,kun poikani oli tehvyt oman ratkaisunsa elämän jatkuvuudesta viikonloppuna.
        Olin töissä jokainen päivä.En muistanut edes töissä olleenikaan?


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Menin Valmetille töihin,tosin tummiin pukeutuneena,kun poikani oli tehvyt oman ratkaisunsa elämän jatkuvuudesta viikonloppuna.
        Olin töissä jokainen päivä.En muistanut edes töissä olleenikaan?

        Elämän ehtoopuolella miettii elämäänsä ja tapahtumia miksi meni niin ja näin, sanotaan, että kaikella on tarkoituksensa. Menettää kaksi lastaan on kokemus josta ei toivu koskaan. Sille ei löydy tarkoitusta.

        Luin eilen poikani haastattelun, katsoin kuvaa niin rakas, en kestäisi kummankaan lähtöä ennen minua. Se olisi loppuni.

        Toivon Ama, että kevät voittaisi nämä koronan eritämisen koettelemukset ja toisi kauniin kesän, että pääsisimme omille rakkaille rantatiloillemme puuhastelemaan.

        Puuhastelu on minun henkilökohtainen selviytymiskeinoni.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Elämän ehtoopuolella miettii elämäänsä ja tapahtumia miksi meni niin ja näin, sanotaan, että kaikella on tarkoituksensa. Menettää kaksi lastaan on kokemus josta ei toivu koskaan. Sille ei löydy tarkoitusta.

        Luin eilen poikani haastattelun, katsoin kuvaa niin rakas, en kestäisi kummankaan lähtöä ennen minua. Se olisi loppuni.

        Toivon Ama, että kevät voittaisi nämä koronan eritämisen koettelemukset ja toisi kauniin kesän, että pääsisimme omille rakkaille rantatiloillemme puuhastelemaan.

        Puuhastelu on minun henkilökohtainen selviytymiskeinoni.

        Kyllähän lapset aina rakkaita vanhemmilleen vaikka olisivat millaisia, eikös se ole luonnonmukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän lapset aina rakkaita vanhemmilleen vaikka olisivat millaisia, eikös se ole luonnonmukaista.

        On se niin. Ei lasten tarvitse mitenkään ansaita vanhempiensa rakkautta olemalla jotenkin erinomaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän lapset aina rakkaita vanhemmilleen vaikka olisivat millaisia, eikös se ole luonnonmukaista.

        Ei aina. Olen lukenut monta surullista lapsiin kohdistuvaa perheväkivaltatapausta. Omien lasten hylkäämisistä ja jopa isien ja äitienkin lastensa seksuaalisista hyväksikäytöistä.

        Yleistykset eivät päde rakkaudessa eikä surussa.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Ei aina. Olen lukenut monta surullista lapsiin kohdistuvaa perheväkivaltatapausta. Omien lasten hylkäämisistä ja jopa isien ja äitienkin lastensa seksuaalisista hyväksikäytöistä.

        Yleistykset eivät päde rakkaudessa eikä surussa.

        On myös sairaalloista aikuisiin lapsiinsa takertumista, kun elämään turhautunut vanhempi haluaa ikäänkuin hyvitystä elämältä ja elää lastensa kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On myös sairaalloista aikuisiin lapsiinsa takertumista, kun elämään turhautunut vanhempi haluaa ikäänkuin hyvitystä elämältä ja elää lastensa kautta.

        On varmaan sellaisiakin, en onneksi tunne yhtään en myöskään perheväkivalta tapauksia vain mitä olen lehdistä lukenut. Narsistienkin vallassi eläneiden tarinoita voi lukea iltapäivälehdistä. Narsistihan on emotionaalisesti tunneköyhä. Rakkauden tunne narsistille on epämääräinen.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        On varmaan sellaisiakin, en onneksi tunne yhtään en myöskään perheväkivalta tapauksia vain mitä olen lehdistä lukenut. Narsistienkin vallassi eläneiden tarinoita voi lukea iltapäivälehdistä. Narsistihan on emotionaalisesti tunneköyhä. Rakkauden tunne narsistille on epämääräinen.

        Siehän sen tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siehän sen tiedät.

        Et osaa lukea saati ymmärtää lukemaasi.

        Narsisti tunkee iholle, ottaa selvää mistä ihailemansa/vihaamansa ihminen tykkää ja mistä ei. Tiedon nojalla hän alkaa liehittää/painostaa uhriaan.

        Alkaa manipulointi. Narsisti kiertää kohdettaan tiedostaen kohteen mieltymykset ja heikkoudet.

        Tämä palsta on anonyymille narsistille otollinen paikka. Anonyyminä hän pyörii kirjoittajan luota toiseen välillä imarrellen ja välillä pyllistäen.

        Narsisti on älykäs navikoija. Heille, jotka uskottelevat itsensä olevan pullan tuoksuisia mummoja hän syöttää hillomunkkeja.

        Kun munkki on syötetty hän puuttuu mummon vaarallisiin ylikiloihin.

        Hän on ovela sinisilmäisten uhrien manipuloija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa lukea saati ymmärtää lukemaasi.

        Narsisti tunkee iholle, ottaa selvää mistä ihailemansa/vihaamansa ihminen tykkää ja mistä ei. Tiedon nojalla hän alkaa liehittää/painostaa uhriaan.

        Alkaa manipulointi. Narsisti kiertää kohdettaan tiedostaen kohteen mieltymykset ja heikkoudet.

        Tämä palsta on anonyymille narsistille otollinen paikka. Anonyyminä hän pyörii kirjoittajan luota toiseen välillä imarrellen ja välillä pyllistäen.

        Narsisti on älykäs navikoija. Heille, jotka uskottelevat itsensä olevan pullan tuoksuisia mummoja hän syöttää hillomunkkeja.

        Kun munkki on syötetty hän puuttuu mummon vaarallisiin ylikiloihin.

        Hän on ovela sinisilmäisten uhrien manipuloija.

        Korppis kuittaa tämän pohdiskelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppis kuittaa tämän pohdiskelun.

        Kitos Sinulle !
        Anteeksi vedin Sinut mukaani tähän ryömisiini lähes pohjamudissa.
        Olen kaiketi joskus kuullut sanonnan; alkää lyötyä lyökö?
        Kaikkea hyvää teille mukavat immeiset ja antakaa auringonsäteiden ulottua rintakehänne sisinpään sinne Sydämeen,ama toivoopi sitä koronasta huolimatta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe