Katsokaa a-studio, esitetty 24.2.2021. Raakaa touhua tuo suojelukoiraharrastus.
Suojelukoirakouluttajat jäi kiinni
3
244
Vastaukset
- Anonyymi
Nimet vain esiin,kiitos!
- Anonyymi
Kyllä täälläkin yksi liivimies pieksee pitkäkarvaista sakemanniaan. Ei ole osannut kouluttaa ja syyttää kaikesta koiraansa. Eikö jo edellisistä koirista oppinut. Yrittäisi puudelia kouluttaa seuraavaksi.
- Anonyymi
Nämä koirapiirit pitäisi tutkia hyvin tarkkaan ja paljastaa kaikki epäselvyydet. Kennelliittoon kuuluvia kasvattajia on paljastunut pentutehtailijoiksi ja ovat syyllistyneet eläinsuojelurikoksiin. Mieleen tulee ainakin tansakandoggien kasvatta ja suomen lapinkoirien kasvattaja. Tämä suojelukoiraharrastus on vain yksi haara isossa vyyhdissä. Melkein voisi sanoa, että Kennellitto ja monet rotujärjestöt ovat jo järjestäytynyttä rikollisuutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962