Googlen asiakastuki

Anonyymi

Aivan yhtäkkiä Google Docs päätti estää minua käyttämästä tärkeintä muistiotani. Miten voin ottaa yhteyttä Googlen asiakastukeen? Googlella etsimällä ei löydy minkäänlaista asiakastukea tai vastaavaa.

10

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlaa ”Google support Finland”. Sillä löytyy sivu, josta pääsee tekemään tukipyynnön.

      • Anonyymi

        Parhaimmillaan pääsen tuolta pyydä tukea -jutusta johonkin valikkoon jossa pitää kuvailla ongelmaa. Pitäisi jotenkin ihmisen kanssa päästä juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaimmillaan pääsen tuolta pyydä tukea -jutusta johonkin valikkoon jossa pitää kuvailla ongelmaa. Pitäisi jotenkin ihmisen kanssa päästä juttelemaan.

        Totta kai sinun pitää ensin kuvailla ongelmaa ja lähettää tukipyyntö, johon joku ihminen sitten vastaa.

        Luuletko sinä, että Googlella on miljardi asiakaspalvelijaa töissä 24/7 vastaamassa miljardin asiakkaan puheluihin, joista suurin osa ei oikeasti tarvitse ihmisen apua, vaan heidän pitäisi viitsiä lukea käyttöohjeet. Vai luuletko olevasi henkilökohtaisesti niin erityinen asiakas, että juuri sinun pitäisi saada jutella ihmisen kanssa ilman syytä?

        Tukipyyntölomakkeen pointti on juuri se, että ne 999 miljoonaa triviaalia "ongelmaa" haravoidaan pois tuhlaamasta työntekijöiden aikaa, jolloin asiakaspalvelijoilla on mahdollisuus auttaa niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua.
        Jos sinä et itse viitsi lukea ohjeita, niin pyydä kaveri kylään ja hän voi lukea sinulle ohjeet ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sinun pitää ensin kuvailla ongelmaa ja lähettää tukipyyntö, johon joku ihminen sitten vastaa.

        Luuletko sinä, että Googlella on miljardi asiakaspalvelijaa töissä 24/7 vastaamassa miljardin asiakkaan puheluihin, joista suurin osa ei oikeasti tarvitse ihmisen apua, vaan heidän pitäisi viitsiä lukea käyttöohjeet. Vai luuletko olevasi henkilökohtaisesti niin erityinen asiakas, että juuri sinun pitäisi saada jutella ihmisen kanssa ilman syytä?

        Tukipyyntölomakkeen pointti on juuri se, että ne 999 miljoonaa triviaalia "ongelmaa" haravoidaan pois tuhlaamasta työntekijöiden aikaa, jolloin asiakaspalvelijoilla on mahdollisuus auttaa niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua.
        Jos sinä et itse viitsi lukea ohjeita, niin pyydä kaveri kylään ja hän voi lukea sinulle ohjeet ääneen.

        Muttakun ei niistä ohjeista mitään selvää saa. Eikä niitä mistään löydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttakun ei niistä ohjeista mitään selvää saa. Eikä niitä mistään löydä?

        Jos et ymmärrä ohjeita tai et löydä niitä, niin laita se pahuksen tukipyyntö tuon lomakkeen kautta. Jos ongelmasi on, ettet löydä ohjeita, niin sinulle kerrotaan mistä ne löytyvät. Jos et ymmärrä ohjeita, niin ne selitettään sinulle. Jos kyseessä on oikea ongelma (mikä on varsin harvinaista) niin asiaa selvitellään ja sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.

        Ei Googlen kokoisen firman asiakaspalvelulla yksinkertaisesti ole aikaa lukea puhelimessa ääneen ohjeita jokaiselle, jolla sattuu olemaan ongelmia palveluiden käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ymmärrä ohjeita tai et löydä niitä, niin laita se pahuksen tukipyyntö tuon lomakkeen kautta. Jos ongelmasi on, ettet löydä ohjeita, niin sinulle kerrotaan mistä ne löytyvät. Jos et ymmärrä ohjeita, niin ne selitettään sinulle. Jos kyseessä on oikea ongelma (mikä on varsin harvinaista) niin asiaa selvitellään ja sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.

        Ei Googlen kokoisen firman asiakaspalvelulla yksinkertaisesti ole aikaa lukea puhelimessa ääneen ohjeita jokaiselle, jolla sattuu olemaan ongelmia palveluiden käytössä.

        Tämä keskustelu menee hauskaksi kun on monta Anonyymiä. Vastasin itse jo kerran, että aamulla tiedosto alkoi toimia mutta hetken esilläolon jälkeen kommenttini moderoitiin pois. En tiedä kuka tämä toinen kyselijä on mutta hänellä on kyllä hyvä pointti: käyttöliittymä voisi olla parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelu menee hauskaksi kun on monta Anonyymiä. Vastasin itse jo kerran, että aamulla tiedosto alkoi toimia mutta hetken esilläolon jälkeen kommenttini moderoitiin pois. En tiedä kuka tämä toinen kyselijä on mutta hänellä on kyllä hyvä pointti: käyttöliittymä voisi olla parempi.

        Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, että helppokäyttöisyydessä on parantamisen varaa, mutta jos oma asenne on se, että asiakastukea ei voi edes yrittää käyttää jos sinne ei saa soittaa suoraan jollekin ihmiselle, niin kannattaa korjata ensin oma asenne ja lähettää parannusehdotukset Googlelle vasta sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, että helppokäyttöisyydessä on parantamisen varaa, mutta jos oma asenne on se, että asiakastukea ei voi edes yrittää käyttää jos sinne ei saa soittaa suoraan jollekin ihmiselle, niin kannattaa korjata ensin oma asenne ja lähettää parannusehdotukset Googlelle vasta sen jälkeen.

        Olet oikeassa.


    • Anonyymi

      Aivanko totta jotkut käyttävät näitä pilvijuttuja tärkeitten asioiden hoitamiseen?

      • Anonyymi

        Siihen ne ovatkin hyviä. Suurimmat viat aiheuttaa käyttäjä itse..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1404
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1109
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      77
      780
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      721
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe