Googlen asiakastuki

Anonyymi

Aivan yhtäkkiä Google Docs päätti estää minua käyttämästä tärkeintä muistiotani. Miten voin ottaa yhteyttä Googlen asiakastukeen? Googlella etsimällä ei löydy minkäänlaista asiakastukea tai vastaavaa.

10

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googlaa ”Google support Finland”. Sillä löytyy sivu, josta pääsee tekemään tukipyynnön.

      • Anonyymi

        Parhaimmillaan pääsen tuolta pyydä tukea -jutusta johonkin valikkoon jossa pitää kuvailla ongelmaa. Pitäisi jotenkin ihmisen kanssa päästä juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaimmillaan pääsen tuolta pyydä tukea -jutusta johonkin valikkoon jossa pitää kuvailla ongelmaa. Pitäisi jotenkin ihmisen kanssa päästä juttelemaan.

        Totta kai sinun pitää ensin kuvailla ongelmaa ja lähettää tukipyyntö, johon joku ihminen sitten vastaa.

        Luuletko sinä, että Googlella on miljardi asiakaspalvelijaa töissä 24/7 vastaamassa miljardin asiakkaan puheluihin, joista suurin osa ei oikeasti tarvitse ihmisen apua, vaan heidän pitäisi viitsiä lukea käyttöohjeet. Vai luuletko olevasi henkilökohtaisesti niin erityinen asiakas, että juuri sinun pitäisi saada jutella ihmisen kanssa ilman syytä?

        Tukipyyntölomakkeen pointti on juuri se, että ne 999 miljoonaa triviaalia "ongelmaa" haravoidaan pois tuhlaamasta työntekijöiden aikaa, jolloin asiakaspalvelijoilla on mahdollisuus auttaa niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua.
        Jos sinä et itse viitsi lukea ohjeita, niin pyydä kaveri kylään ja hän voi lukea sinulle ohjeet ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sinun pitää ensin kuvailla ongelmaa ja lähettää tukipyyntö, johon joku ihminen sitten vastaa.

        Luuletko sinä, että Googlella on miljardi asiakaspalvelijaa töissä 24/7 vastaamassa miljardin asiakkaan puheluihin, joista suurin osa ei oikeasti tarvitse ihmisen apua, vaan heidän pitäisi viitsiä lukea käyttöohjeet. Vai luuletko olevasi henkilökohtaisesti niin erityinen asiakas, että juuri sinun pitäisi saada jutella ihmisen kanssa ilman syytä?

        Tukipyyntölomakkeen pointti on juuri se, että ne 999 miljoonaa triviaalia "ongelmaa" haravoidaan pois tuhlaamasta työntekijöiden aikaa, jolloin asiakaspalvelijoilla on mahdollisuus auttaa niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua.
        Jos sinä et itse viitsi lukea ohjeita, niin pyydä kaveri kylään ja hän voi lukea sinulle ohjeet ääneen.

        Muttakun ei niistä ohjeista mitään selvää saa. Eikä niitä mistään löydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttakun ei niistä ohjeista mitään selvää saa. Eikä niitä mistään löydä?

        Jos et ymmärrä ohjeita tai et löydä niitä, niin laita se pahuksen tukipyyntö tuon lomakkeen kautta. Jos ongelmasi on, ettet löydä ohjeita, niin sinulle kerrotaan mistä ne löytyvät. Jos et ymmärrä ohjeita, niin ne selitettään sinulle. Jos kyseessä on oikea ongelma (mikä on varsin harvinaista) niin asiaa selvitellään ja sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.

        Ei Googlen kokoisen firman asiakaspalvelulla yksinkertaisesti ole aikaa lukea puhelimessa ääneen ohjeita jokaiselle, jolla sattuu olemaan ongelmia palveluiden käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ymmärrä ohjeita tai et löydä niitä, niin laita se pahuksen tukipyyntö tuon lomakkeen kautta. Jos ongelmasi on, ettet löydä ohjeita, niin sinulle kerrotaan mistä ne löytyvät. Jos et ymmärrä ohjeita, niin ne selitettään sinulle. Jos kyseessä on oikea ongelma (mikä on varsin harvinaista) niin asiaa selvitellään ja sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.

        Ei Googlen kokoisen firman asiakaspalvelulla yksinkertaisesti ole aikaa lukea puhelimessa ääneen ohjeita jokaiselle, jolla sattuu olemaan ongelmia palveluiden käytössä.

        Tämä keskustelu menee hauskaksi kun on monta Anonyymiä. Vastasin itse jo kerran, että aamulla tiedosto alkoi toimia mutta hetken esilläolon jälkeen kommenttini moderoitiin pois. En tiedä kuka tämä toinen kyselijä on mutta hänellä on kyllä hyvä pointti: käyttöliittymä voisi olla parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelu menee hauskaksi kun on monta Anonyymiä. Vastasin itse jo kerran, että aamulla tiedosto alkoi toimia mutta hetken esilläolon jälkeen kommenttini moderoitiin pois. En tiedä kuka tämä toinen kyselijä on mutta hänellä on kyllä hyvä pointti: käyttöliittymä voisi olla parempi.

        Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, että helppokäyttöisyydessä on parantamisen varaa, mutta jos oma asenne on se, että asiakastukea ei voi edes yrittää käyttää jos sinne ei saa soittaa suoraan jollekin ihmiselle, niin kannattaa korjata ensin oma asenne ja lähettää parannusehdotukset Googlelle vasta sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, että helppokäyttöisyydessä on parantamisen varaa, mutta jos oma asenne on se, että asiakastukea ei voi edes yrittää käyttää jos sinne ei saa soittaa suoraan jollekin ihmiselle, niin kannattaa korjata ensin oma asenne ja lähettää parannusehdotukset Googlelle vasta sen jälkeen.

        Olet oikeassa.


    • Anonyymi

      Aivanko totta jotkut käyttävät näitä pilvijuttuja tärkeitten asioiden hoitamiseen?

      • Anonyymi

        Siihen ne ovatkin hyviä. Suurimmat viat aiheuttaa käyttäjä itse..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

      Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      288
      7103
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

      jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      56
      5010
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

      Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      100
      4501
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

      SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      12
      4319
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

      Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      43
      3825
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

      ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      120
      3692
    7. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

      ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      68
      3646
    8. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

      Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      27
      3559
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

      Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      71
      3343
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

      Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      59
      2490
    Aihe