Aivan yhtäkkiä Google Docs päätti estää minua käyttämästä tärkeintä muistiotani. Miten voin ottaa yhteyttä Googlen asiakastukeen? Googlella etsimällä ei löydy minkäänlaista asiakastukea tai vastaavaa.
Googlen asiakastuki
10
122
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa ”Google support Finland”. Sillä löytyy sivu, josta pääsee tekemään tukipyynnön.
- Anonyymi
Parhaimmillaan pääsen tuolta pyydä tukea -jutusta johonkin valikkoon jossa pitää kuvailla ongelmaa. Pitäisi jotenkin ihmisen kanssa päästä juttelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaimmillaan pääsen tuolta pyydä tukea -jutusta johonkin valikkoon jossa pitää kuvailla ongelmaa. Pitäisi jotenkin ihmisen kanssa päästä juttelemaan.
Totta kai sinun pitää ensin kuvailla ongelmaa ja lähettää tukipyyntö, johon joku ihminen sitten vastaa.
Luuletko sinä, että Googlella on miljardi asiakaspalvelijaa töissä 24/7 vastaamassa miljardin asiakkaan puheluihin, joista suurin osa ei oikeasti tarvitse ihmisen apua, vaan heidän pitäisi viitsiä lukea käyttöohjeet. Vai luuletko olevasi henkilökohtaisesti niin erityinen asiakas, että juuri sinun pitäisi saada jutella ihmisen kanssa ilman syytä?
Tukipyyntölomakkeen pointti on juuri se, että ne 999 miljoonaa triviaalia "ongelmaa" haravoidaan pois tuhlaamasta työntekijöiden aikaa, jolloin asiakaspalvelijoilla on mahdollisuus auttaa niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua.
Jos sinä et itse viitsi lukea ohjeita, niin pyydä kaveri kylään ja hän voi lukea sinulle ohjeet ääneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai sinun pitää ensin kuvailla ongelmaa ja lähettää tukipyyntö, johon joku ihminen sitten vastaa.
Luuletko sinä, että Googlella on miljardi asiakaspalvelijaa töissä 24/7 vastaamassa miljardin asiakkaan puheluihin, joista suurin osa ei oikeasti tarvitse ihmisen apua, vaan heidän pitäisi viitsiä lukea käyttöohjeet. Vai luuletko olevasi henkilökohtaisesti niin erityinen asiakas, että juuri sinun pitäisi saada jutella ihmisen kanssa ilman syytä?
Tukipyyntölomakkeen pointti on juuri se, että ne 999 miljoonaa triviaalia "ongelmaa" haravoidaan pois tuhlaamasta työntekijöiden aikaa, jolloin asiakaspalvelijoilla on mahdollisuus auttaa niitä, jotka oikeasti tarvitsevat apua.
Jos sinä et itse viitsi lukea ohjeita, niin pyydä kaveri kylään ja hän voi lukea sinulle ohjeet ääneen.Muttakun ei niistä ohjeista mitään selvää saa. Eikä niitä mistään löydä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttakun ei niistä ohjeista mitään selvää saa. Eikä niitä mistään löydä?
Jos et ymmärrä ohjeita tai et löydä niitä, niin laita se pahuksen tukipyyntö tuon lomakkeen kautta. Jos ongelmasi on, ettet löydä ohjeita, niin sinulle kerrotaan mistä ne löytyvät. Jos et ymmärrä ohjeita, niin ne selitettään sinulle. Jos kyseessä on oikea ongelma (mikä on varsin harvinaista) niin asiaa selvitellään ja sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.
Ei Googlen kokoisen firman asiakaspalvelulla yksinkertaisesti ole aikaa lukea puhelimessa ääneen ohjeita jokaiselle, jolla sattuu olemaan ongelmia palveluiden käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ymmärrä ohjeita tai et löydä niitä, niin laita se pahuksen tukipyyntö tuon lomakkeen kautta. Jos ongelmasi on, ettet löydä ohjeita, niin sinulle kerrotaan mistä ne löytyvät. Jos et ymmärrä ohjeita, niin ne selitettään sinulle. Jos kyseessä on oikea ongelma (mikä on varsin harvinaista) niin asiaa selvitellään ja sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.
Ei Googlen kokoisen firman asiakaspalvelulla yksinkertaisesti ole aikaa lukea puhelimessa ääneen ohjeita jokaiselle, jolla sattuu olemaan ongelmia palveluiden käytössä.Tämä keskustelu menee hauskaksi kun on monta Anonyymiä. Vastasin itse jo kerran, että aamulla tiedosto alkoi toimia mutta hetken esilläolon jälkeen kommenttini moderoitiin pois. En tiedä kuka tämä toinen kyselijä on mutta hänellä on kyllä hyvä pointti: käyttöliittymä voisi olla parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskustelu menee hauskaksi kun on monta Anonyymiä. Vastasin itse jo kerran, että aamulla tiedosto alkoi toimia mutta hetken esilläolon jälkeen kommenttini moderoitiin pois. En tiedä kuka tämä toinen kyselijä on mutta hänellä on kyllä hyvä pointti: käyttöliittymä voisi olla parempi.
Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, että helppokäyttöisyydessä on parantamisen varaa, mutta jos oma asenne on se, että asiakastukea ei voi edes yrittää käyttää jos sinne ei saa soittaa suoraan jollekin ihmiselle, niin kannattaa korjata ensin oma asenne ja lähettää parannusehdotukset Googlelle vasta sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä olen ehdottomasti samaa mieltä, että helppokäyttöisyydessä on parantamisen varaa, mutta jos oma asenne on se, että asiakastukea ei voi edes yrittää käyttää jos sinne ei saa soittaa suoraan jollekin ihmiselle, niin kannattaa korjata ensin oma asenne ja lähettää parannusehdotukset Googlelle vasta sen jälkeen.
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Aivanko totta jotkut käyttävät näitä pilvijuttuja tärkeitten asioiden hoitamiseen?
- Anonyymi
Siihen ne ovatkin hyviä. Suurimmat viat aiheuttaa käyttäjä itse..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076