Hei, kiinnostaako enää nykyaikana ihmisiä seurata thinspiration juttuja ja blogeja? Olen alkanut kirjoittaa syömisjuttujani ja ajatuksiani päiväkirjaan ylös taas, muutaman vuoden tauon jälkeen. Olisi kiva kuulla haluaako ihmiset seurailla blogia siihen liittyen?
Mun mielestä olis ihan huippua, jos ihmiset tsemppaisi toisiaan ja kertoisi hyviä niksejä laihduttamisen suhteen.
En halua tänne ketään moralisoimaan tai kertomaan vaaroista, kaikki on jo tiedossa kiitos vaan.
Thinspiration lukijoita?
Anonyymi
6
2347
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaisi
- Anonyymi
Kiva kuulla, alan työstämään pikku hiljaa blogia, ja linkki tulee perästä (:
Katsotaan sitten saadaanko siipiä alle vai ei
- Anonyymi
Jotain alkua saatu nyt väsättyä.
https://thinspirationbysasu.blogspot.com/?m=1- Anonyymi
Kiitos!!!!
- Anonyymi
En tuonne blogiisi kommentoi kun google tili saattaa näkyä enkä halua et vanhemmat eksyy sinne... Tää saa mut tekemään viel 200 vatsalihasta lisää ku tuntuu et lopettaisin:) Kiiiiiittttoooooosssss
- Anonyymi
Oi, kiva kuulla että edes joku lukee mun jorinoita ja saa pientä tsemppausta! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609