Ikähaarukka tuntuu vain olevan jotain vähintään 50 ja siitä etiäpäin. Eikö täällä ole nuorempia?
Onko täällä muita kuin vanhoja pappoja ja mummeleita
15
70
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ei täällä ole sinulle mitään, kukaan ei sinua kaipaa ja ikävöi. Mene pois.
- Anonyymi
Sinulleko täällä sitten on, anonyymien kohtauspaikka, haaveilun tyyssija, kai täällä nyt sentään saa purkaa omia tuntojaan ihan jokainen ilman että joku tulee haukkumaan.
- Anonyymi
Harvinaisen tyhmä kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä kommentti
Minä olen hieman yli kolmenkymmenen ja ikävöin 50 miestä, että kyllä ikähaarukkaa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hieman yli kolmenkymmenen ja ikävöin 50 miestä, että kyllä ikähaarukkaa on.
Samansuuntaista minullakin,tarkemmin erittelemättä.
- Anonyymi
Tässä ainakin on yksi nuorempi.
- Anonyymi
Täällä taitaa olla vaan. Niitä jotka "isähahmoja" kaipaa..
- Anonyymi
Näillä "isähahmoilla" on yleistä, että oma isä on lapsena jättänyt perheen, sitten isähahmot narsisteina ottavat uusia ja taas uusia uhreja. Kun oikein esikuvana oma isukki näytti "miehenmallia"
- Anonyymi
Palstan tarkoitus ei ole olla mikään ampumarata. Tänne tullaan ikävöimään jotakin henkilöä joka ollaan jo tavattu. Mitä väliä silloin on sillä minkä ikäinen kirjoittaja on, kun kirjoitus ei ole sinulle tarkoitettu.
oon 36 elokuussa 37. mun ikähaarukka on se 30-37v..... missä niitä on
- Anonyymi
30 plus ikäryhmäläiset kirjoittelevat alla olevan linkin takana:
https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/ikaryhmat/30-plus Anonyymi kirjoitti:
30 plus ikäryhmäläiset kirjoittelevat alla olevan linkin takana:
https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/ikaryhmat/30-plusokei boss
- Anonyymi
Eikö tämä ole enemmän vanhusten puuhaakin. Tai keski-ikäisiä tarkoitan, perheellisiä, eronneita, karanneita. Kyllä alle 30 v henkilöillä on paremmat tavat luoda suhteita.
- Anonyymi
Siis luoko joku muka oikeesti täällä ihmissuhteita? Oli sitte minkä ikänen tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4332568Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912276Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1361962- 4721923
- 991919
- 71494
- 2381134
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.171057Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41882Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut24803