Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko täällä muita kuin vanhoja pappoja ja mummeleita

Anonyymi

Ikähaarukka tuntuu vain olevan jotain vähintään 50 ja siitä etiäpäin. Eikö täällä ole nuorempia?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Ei täällä ole sinulle mitään, kukaan ei sinua kaipaa ja ikävöi. Mene pois.

      • Anonyymi

        Sinulleko täällä sitten on, anonyymien kohtauspaikka, haaveilun tyyssija, kai täällä nyt sentään saa purkaa omia tuntojaan ihan jokainen ilman että joku tulee haukkumaan.


      • Anonyymi

        Harvinaisen tyhmä kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen tyhmä kommentti

        Minä olen hieman yli kolmenkymmenen ja ikävöin 50 miestä, että kyllä ikähaarukkaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hieman yli kolmenkymmenen ja ikävöin 50 miestä, että kyllä ikähaarukkaa on.

        Samansuuntaista minullakin,tarkemmin erittelemättä.


    • Anonyymi

      Tässä ainakin on yksi nuorempi.

    • Anonyymi

      Täällä taitaa olla vaan. Niitä jotka "isähahmoja" kaipaa..

      • Anonyymi

        Näillä "isähahmoilla" on yleistä, että oma isä on lapsena jättänyt perheen, sitten isähahmot narsisteina ottavat uusia ja taas uusia uhreja. Kun oikein esikuvana oma isukki näytti "miehenmallia"


    • Anonyymi

      Palstan tarkoitus ei ole olla mikään ampumarata. Tänne tullaan ikävöimään jotakin henkilöä joka ollaan jo tavattu. Mitä väliä silloin on sillä minkä ikäinen kirjoittaja on, kun kirjoitus ei ole sinulle tarkoitettu.

    • oon 36 elokuussa 37. mun ikähaarukka on se 30-37v..... missä niitä on

      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Eikö tämä ole enemmän vanhusten puuhaakin. Tai keski-ikäisiä tarkoitan, perheellisiä, eronneita, karanneita. Kyllä alle 30 v henkilöillä on paremmat tavat luoda suhteita.

      • Anonyymi

        Siis luoko joku muka oikeesti täällä ihmissuhteita? Oli sitte minkä ikänen tahansa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe