JOUKKOVAINOTUT JA E-HÄIRINNÄN KOHTEET LAINSUOJATTOMIA

Anonyymi

Annan linkin paikkakuntani palstalle avaamaani ketjuun, jossa jo yli 5000 kävijää. Aion senkin perusteella tehdä joitakin kysymyksiä täällä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14414447/mita-lainrikkomuksia-voi-riksussa-vapaasti-tehda#comment-106810125

72

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla Riksun ketjussa esittelen rikoslain 21 pykälää.

      21. HENKEEN JA TERVEYTEEN KOHDISTUVAT RIKOKSET

      5 § Joka tekee ruumiillista väkivaltaa tai tällaistä väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä ja aiheuttaa toiselle kipua tai saattaa tiedottomaan tilaan tai muuhun vastaavaan tilaan, on tuomittava pahoipitelystä -----yrityskin on rangaistava.

      • Anonyymi

        Voisin luetella pitkän luettelon. Olen alkuun rikos/ilmoituksia poliisillekin.

        Ei olla ainoita. Suomessakin on tavallista, että tähän pykälään kuuluvia asioita tehdään. Jos tekee rikosilmoituksen, on korkea kynnys, että ilmoitus etenee esitutkintaan saati oikeuteen.

        Koskelan poikien uhri oli pitkään kohteena eikä kukaan auttanut. Perheväkivaltaa vähän autetaan. mm. turvakodeilla. TI-porukalle ei ole turvakoteja, vaikka todella olisivat tarpeen. Sitten villi ja vapaa toisten kimppuun käyminen, humalassa usein.

        TI:iihin kohdistuvat rikokset ovat suunniteltuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin luetella pitkän luettelon. Olen alkuun rikos/ilmoituksia poliisillekin.

        Ei olla ainoita. Suomessakin on tavallista, että tähän pykälään kuuluvia asioita tehdään. Jos tekee rikosilmoituksen, on korkea kynnys, että ilmoitus etenee esitutkintaan saati oikeuteen.

        Koskelan poikien uhri oli pitkään kohteena eikä kukaan auttanut. Perheväkivaltaa vähän autetaan. mm. turvakodeilla. TI-porukalle ei ole turvakoteja, vaikka todella olisivat tarpeen. Sitten villi ja vapaa toisten kimppuun käyminen, humalassa usein.

        TI:iihin kohdistuvat rikokset ovat suunniteltuja.

        Tuo pykälä 5 sisältää tekoja, jotka kaikki on mahdollista tehdä e-häirinnällä. MUTTA KUN elektronista häirintää ei ole kriminalisoitu.

        Voisiko tästä tehdä niin tarkkaa tekstiä, että saisi poliisin pinteeseen. Ei voisi kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pykälä 5 sisältää tekoja, jotka kaikki on mahdollista tehdä e-häirinnällä. MUTTA KUN elektronista häirintää ei ole kriminalisoitu.

        Voisiko tästä tehdä niin tarkkaa tekstiä, että saisi poliisin pinteeseen. Ei voisi kieltää.

        --saattaa tiedottomaan tilaan tai muuhun vastaavaan tilaan---

        Keväällä 2013 kävin lääkärissä, kun koko talven pahentuen olin ollut väsynyt ja iltapäivisin vintti pimeänä. Itse epäilin sokerijuttua ja niitä tutkitutin.-Ei löytynyt niistä selitystä.-

        Kerroin vuotta aikaisemmin olleesta ilmiöstä: puolilta päivin meni taju ja pysyi tunnin verran poissa. Hellarilääkäri on varmasti tunnistanyt hypnoosijutuksi, minulle syy selkisi vasta myöhemmin.

        Minulla on ollut sadoittain kokemuksia tajunnan menetyksistä tunniksi. Osa on aivan selvästi e-häirinnällä aiheutettuja. On paljon muistiinpanoja.

        Entä teillä, kirjoittakaa tänne esimerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        --saattaa tiedottomaan tilaan tai muuhun vastaavaan tilaan---

        Keväällä 2013 kävin lääkärissä, kun koko talven pahentuen olin ollut väsynyt ja iltapäivisin vintti pimeänä. Itse epäilin sokerijuttua ja niitä tutkitutin.-Ei löytynyt niistä selitystä.-

        Kerroin vuotta aikaisemmin olleesta ilmiöstä: puolilta päivin meni taju ja pysyi tunnin verran poissa. Hellarilääkäri on varmasti tunnistanyt hypnoosijutuksi, minulle syy selkisi vasta myöhemmin.

        Minulla on ollut sadoittain kokemuksia tajunnan menetyksistä tunniksi. Osa on aivan selvästi e-häirinnällä aiheutettuja. On paljon muistiinpanoja.

        Entä teillä, kirjoittakaa tänne esimerkkejä.

        Minulla on ollut klo 8 - 15.45 vuosia yleishäirintä päällä. Olen siitä kertonut poliisipalstalla. Sinä aikana on yht'äkkiä tullut voimakas väsymys.

        Olen ajatellut, että pitäisikö ottaa nokoset ja itse mennyt pötkälleen.

        Ja sitten ajatellut, että nyt äkkiä patjan päälle, etten putoa lattialle.

        Nykyään ajattelen, että äkkiä ulos. Talvella pikaisesti avaimet,lenkkitossut ja takki mukaan. Heti kun olen päässyt ulkorapuille, on olo normalisoitunut. Ei ole yhtään enää väsyttänyt.

        Jos joku tekee iloitusta/kantelua jonnekin, kannattaa asia kuvata niin, ettei voi syyttää sairauskohtaukseksi, ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut klo 8 - 15.45 vuosia yleishäirintä päällä. Olen siitä kertonut poliisipalstalla. Sinä aikana on yht'äkkiä tullut voimakas väsymys.

        Olen ajatellut, että pitäisikö ottaa nokoset ja itse mennyt pötkälleen.

        Ja sitten ajatellut, että nyt äkkiä patjan päälle, etten putoa lattialle.

        Nykyään ajattelen, että äkkiä ulos. Talvella pikaisesti avaimet,lenkkitossut ja takki mukaan. Heti kun olen päässyt ulkorapuille, on olo normalisoitunut. Ei ole yhtään enää väsyttänyt.

        Jos joku tekee iloitusta/kantelua jonnekin, kannattaa asia kuvata niin, ettei voi syyttää sairauskohtaukseksi, ym.

        No ei kyllä iloitusta, vaan ilmoitusta

        Yölläkin voidaan panna vintti pimeäksi, ja se ei ole elvyttävää, virkistävää unta. Minulla on omat keinoni arvioida sitä. - Suosittelen älykellon tai aktiivirannekkeen käyttöä.

        SIIS NÄITÄ TAJUNNAN MENETTÄMISIÄ EN OLE NÄHNYT NIISSÄ LUETTELOISSA, JOISSA VAIKUTUKSIA ESITETÄÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä iloitusta, vaan ilmoitusta

        Yölläkin voidaan panna vintti pimeäksi, ja se ei ole elvyttävää, virkistävää unta. Minulla on omat keinoni arvioida sitä. - Suosittelen älykellon tai aktiivirannekkeen käyttöä.

        SIIS NÄITÄ TAJUNNAN MENETTÄMISIÄ EN OLE NÄHNYT NIISSÄ LUETTELOISSA, JOISSA VAIKUTUKSIA ESITETÄÄN

        Tästä pykälästä ei paljon ole suojaa ihmisille. Törkeä pahoinpitely ja ruumiinvamman tuottaminen ja ehkä vielä kidutustakin mukana saattaisi tulla poliisilta vastaanotetuksi. Jos menee oikeussaliin asti, onko siitä hyötyä suureen vaivaan verratuna.

        Ja kun gang stalkingin perusjuttuihin kuuluu tehdä stalkkaukset niin, ettei todisteita jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        --saattaa tiedottomaan tilaan tai muuhun vastaavaan tilaan---

        Keväällä 2013 kävin lääkärissä, kun koko talven pahentuen olin ollut väsynyt ja iltapäivisin vintti pimeänä. Itse epäilin sokerijuttua ja niitä tutkitutin.-Ei löytynyt niistä selitystä.-

        Kerroin vuotta aikaisemmin olleesta ilmiöstä: puolilta päivin meni taju ja pysyi tunnin verran poissa. Hellarilääkäri on varmasti tunnistanyt hypnoosijutuksi, minulle syy selkisi vasta myöhemmin.

        Minulla on ollut sadoittain kokemuksia tajunnan menetyksistä tunniksi. Osa on aivan selvästi e-häirinnällä aiheutettuja. On paljon muistiinpanoja.

        Entä teillä, kirjoittakaa tänne esimerkkejä.

        Ettei ole vakavampi aivosairaus,epilepsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei ole vakavampi aivosairaus,epilepsia.

        Vastasin tähän. Kumma juttu, että on poistettu. Olen tuolla aikaisemmin monisanisesti selostanut, viimeksi lyhyesti.

        Siis minulla on havaintoja pitkältä ajalta. Tapahtuu vain kotona, ei koskaan kodin ulkopuolella ulkona eikä sisätiloissakaan muualla. Ja kotonakin vain klo 8 - 16 välillä arkisin.

        Jos tunnen, että nyt iskettiin väsymyksellä ja lähden heti ulos, jo ulkorappusella on normaali olo.
        En viitsi enempää selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin tähän. Kumma juttu, että on poistettu. Olen tuolla aikaisemmin monisanisesti selostanut, viimeksi lyhyesti.

        Siis minulla on havaintoja pitkältä ajalta. Tapahtuu vain kotona, ei koskaan kodin ulkopuolella ulkona eikä sisätiloissakaan muualla. Ja kotonakin vain klo 8 - 16 välillä arkisin.

        Jos tunnen, että nyt iskettiin väsymyksellä ja lähden heti ulos, jo ulkorappusella on normaali olo.
        En viitsi enempää selittää.

        Unihäirintä on oma lajinsa, ei olisi kannattanut mainita tässä yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unihäirintä on oma lajinsa, ei olisi kannattanut mainita tässä yhteydessä.

        Tahallaan olen kirjoittanut ylimalkaisen epäselvästi, että ihmisten olisi helpompi kirjoittaa omista, erityylisistä kokemuksista.


    • Anonyymi

      Ihmislajilta voi odottaa ihan mitä hyvänsä. Auschwitzistäkään ei ole kovin montaa vuotta.

    • Anonyymi

      LUKU 24

      Yksityisyyden, rauhan ja kunnian loukkaaminen

      En viitsi tarkempaan kirjoittaa, finlex.fi on paikka, josta löytyy.

      • Anonyymi

        PERUSTUSLAKI

        PERUSOIKEUDET

        7 § Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen

        Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.


        10 § Yksityiselämän suoja

        Jokaisen yksityiselämä, kunnia ja kodinrauha on turvattu. Henkilötietojen suojasta säädetään erikseen lailla.


    • Anonyymi

      Vain muutama on käynyt katsomassa ketjua, jonka linkin annoin. Kannattaisi käydä, Siitä näkee miten joku TI on selvittänyt itselleen, miten vaino tarkoittaa rikosten kohteena olemista.

      Avasin tämän ketjun asuinpaikkakunnan palstalle, jotta vainossa mukana olevat asukkaat ja vierestä seurailijat tajuaisivat, mitkä lakien rikkomiset ovat meneillään.

    • Anonyymi

      Avasin tämän ketjun tänne Laki-palstalle voidakseni kirjoittaa tuon otsikon. Ja voidakseni kirjoittaa linkin riksun ketjuun.

      Ei laki kovin hyvin tavallisia ihmisiäkään suojaa. Kun olin kovan rusikoinnin kohteena stalkkereiden taholta ja pyysin poliisilta apua, sain kirjallisen vastauksen, että poliisi ei ehkäise rikoksia, vaan tutkii niitä. Oikeuden käynnin kautta asian hoitaminen vie aikaa ja on kallista.

      Jos olisin eri rotua, saamani kohtelu ja palvelu täyttäisi rotusorron kriteerit.

      Ennen sanottiin, että TI on kuin muukalainen omassa maassaan, nykyään olisi helpompaa olla muukalainen.

      • Anonyymi

        No ei tuo avauksen jatko mennyt putkeen.
        "Aion senkin perusteella tehdä joitakin kysymyksiä täällä."
        - ei oo yhtäkään kysymystä näkynyt. Suomenkielessä kysymyslauseen perään laitetaan kysymysmerkki (?). Mitä olet kysymässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuo avauksen jatko mennyt putkeen.
        "Aion senkin perusteella tehdä joitakin kysymyksiä täällä."
        - ei oo yhtäkään kysymystä näkynyt. Suomenkielessä kysymyslauseen perään laitetaan kysymysmerkki (?). Mitä olet kysymässä?

        Rupesin vastaamaan edelliseen, näyttö meni yht¨äkkiä suppeaksi, palauttaminen ei tuonut keskeneräistä viestiä esiin.
        En viitsi selittää uudelleen. Mutta kylläkin laiskuus iski, luovuin alkuperäisestä suunnitelmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesin vastaamaan edelliseen, näyttö meni yht¨äkkiä suppeaksi, palauttaminen ei tuonut keskeneräistä viestiä esiin.
        En viitsi selittää uudelleen. Mutta kylläkin laiskuus iski, luovuin alkuperäisestä suunnitelmasta.

        Tai ei tarvitse sanoa laiskuudeksi, ehkä järki voitti. On ilmeisen hyödytöntä kirjoittaa näistä vaino- ja häirintäasioista. Täytyy kai odottaaja toivoa, että maailmalla olevat isommat liikehdinnät saisivat jotakin aikaan.

        Ehkä, ihan Dr Hortoninen ja hänen työryhmänsä kunniaksi kirjoitan heisän suuresta urakastaan pyrkimyksenä saada joukkakanne tuomioistuimen käsiteltäväksi.

        Siis ehkä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei tarvitse sanoa laiskuudeksi, ehkä järki voitti. On ilmeisen hyödytöntä kirjoittaa näistä vaino- ja häirintäasioista. Täytyy kai odottaaja toivoa, että maailmalla olevat isommat liikehdinnät saisivat jotakin aikaan.

        Ehkä, ihan Dr Hortoninen ja hänen työryhmänsä kunniaksi kirjoitan heisän suuresta urakastaan pyrkimyksenä saada joukkakanne tuomioistuimen käsiteltäväksi.

        Siis ehkä joskus.

        Tuollakin vaivalla olisit saanut muutaman kysymyksen aikaiseksi. Mihin haluat vastauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollakin vaivalla olisit saanut muutaman kysymyksen aikaiseksi. Mihin haluat vastauksia?

        En vastauksia, vaan keskustelua.


    • Anonyymi

      Siis lyhyesti

      Dr Katherine Hortonin ja hänen työryhmänsä kunniaksi.

      Kun löysin Hortonin netistä, hän uurastanut työryhmänsä kanssa kooten maailmalta erilaisia stalkkaus- ja e-häirinnän muotoja. Oli juuri julkaissut affidative collectionsa, noin 90 sivua. Se oli tarkoitettu joukkokanteen käyttöön.

      Sitten antoi ohjeita, miten ilmoittautua kanteeseen.Siihen sisältyi lainoppineilta hankittuja oikeaksi todistamisia. Piti lähettää Sveitsiin erääseen oikeustaloon.

      Sinne lähetettiin aika paljon. Sieltä annettiinkin ilmoitus, etteivät ne todistamiset kuitenkaan riitä. Vaadittiin lisää ja tarkempia. Eli koko rahan menoa ja vaivannäköä vaativa homma uusiksi.

      Nyt piti ilmoittautua Lontooseen erääseen oikeustaloon. Kyllä sinnekin tarpeeksi kertyi, vaikka vähemmän kuin ensimmäisella kerralla.

      Horton ilmoitti isuntopäivän ja ajan. Sitä jäin minäkin odottamaan, Kun se aika koitti, oli mahdollisuus miltei reaaliaikaisesti seurata siihen asti, että menivät sisälle saliin.

      SITTEN YLLÄTYS: tulivat 15 minuutin päästä ulos. Oikeudessa oli ilmoitettu, etteivät ota sitä käsittelyyn. Kanne oli tip top ohjeiden mukainen, siitä ei ollut kiinni.

      Dr.Horton sitten seuraavina päivinä antoi tarkan selostuksen, mitä heille oli sanottu.

      Minulla tämä oli enemmän kuin märkä rätti päin naamaa.

      Katherine on jatkanut mm. YK:n suuntaan.

      • Anonyymi

        siellä paikkakunnan ketjussa, johon olen antanut linkin, on otteita affidative collectionista.

        P.S Voitte itse kysellä ja vastailla ja käyttää tätä ketjua mielenne mukaan.


    • Anonyymi

      Dr. Hortonin ja työryhmänsä joiukkokanne ei ole ainoa, jonka netissä olen nähnyt. Kaikki ovat tyssänneet jossakin vaiheessa.

      Lukemattomia rikosilmoituksia on tehty. Muistaakseni yksi johti vastapuolen tuomioon. Miten voin tietää, että vain yksi. Siten,että jos joku muu olisi tuottanut tulosta, siitä olisi TI-piireissä pidetty kovaa meteliä.

      Tiedossa on, että stalkkereita on jäänyt kiinni esim. väkivaltarikoksista. Stalkkeri pomo on hylännyt samantien käskyläisensä ja rikos on käsitelty tavallisena rikoksena, ei vainoon kuuluvana.

    • Anonyymi

      MITÄ IHMISET OVAT TEHNEET, KUN OVAT JOUTUNEET TEKEMISIIN JATKUVIEN LAITTOMUUKSIEN KOHTEEKSI

      Mielenosoituksia, joukko/mielenilmauksia, tukiryhmien perustamisia, jne,

      Näin ovat myös TI:t toimineet.

      Viime vuonna syyskuussa piti olla maailmanlaajuinen mielenosoituspäivä. Aikaisemmin ei Suomessa oltu osallistuttu siihen. Talvella aloitettiin suunnittelu: plakaatit, tilanteen videointi, luvan hankkiminen. Paikan oli tarkoitus olla eduskuntalon edessä.

      Korona peruutti tämänkin samoin muut maailmalla vakiintuneet joukkotapahtumat (kerran viikossa, kuukaudessa, harvemmin.)

      • Anonyymi

        Naamakirjassa eli NWO joukkovainottujen verkkossa on parhaillaan nähtävä video toukokuulta 2019, jolloin vielä joukkotoimintaa jkv. oli.

        Kohdennettu yksilöllinen (TI) kevätralli Kaliforniassa 28.5.2019, tämä ralli toteutettiin monessa muussakin paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naamakirjassa eli NWO joukkovainottujen verkkossa on parhaillaan nähtävä video toukokuulta 2019, jolloin vielä joukkotoimintaa jkv. oli.

        Kohdennettu yksilöllinen (TI) kevätralli Kaliforniassa 28.5.2019, tämä ralli toteutettiin monessa muussakin paikassa.

        Väärinhän se naamakirja meni eli uusiksi: New World Order:in vainon kohteiden verkko

        kun ensin googlaa ja sieltä klikkaa, niin pääsee


    • Anonyymi

      TERVEYDENHOITO

      Tasa-arvoisuuden takia pitäisi olla tarjolla julkisella puolella.. Huonostihan tai ainakin epätasa-arvoisesti toteutuu tavallistenkin ihmisten kohdalla. TI-porukoilla ei hoidu edes yksityisellä puolella.

      Viime vuoden taistelin kaihileikkausten takia. Sivusta nähneet tai kuulleet väkisinkin joutuivat todistamaan stalkkereiden raakaa peliä leikkausten estämiseksi. Joku kirjoitti someen, että "ne yrittävät estää terveydenhoitopalveluiden saamisen vallan käytöllään."

    • Anonyymi

      Esimerkki Raamatusta:

      Julma Israelin vihollinen, Haaman, sanoi aikanaan kuningas Ahasverokselle: "On yksi kansa hajallaan ja erillään muiden kansojen seassa sinun valtakuntasi kaikissa maakunnissa. Heidän lakinsa ovat toisenlaiset kuin kaikkien muiden kansojen, he eivät noudata kuninkaan lakeja, eikä kuninkaan sovi jättää heitä rauhaan." Est. 3:8.
      Haaman yritti tuhota Jumalan kansan ilmoittamalla kuninkaan hovissa syyttävässä mielessä, ettei Israel tottele vieraan maan kuningasta. Mutta niin kuin aina käy niille, jotka vihaavat Jumalan hallitusvaltaa, niin Haamankin ajautui tuomion alle. Hän kuoli lopulta hirsipuussa. Vertaa 1 Moos. 12:3.
      Kuitenkin Haaman sanoi tietämättään pyhän totuuden Jumalan kansan asemasta. Israel oli siinä tilanteessa esimerkkinä uuden liiton seurakunnalle. Profeetat ja silloiset Jumalan herättämät tuomarit palauttivat kansan yhä uudelleen kuulemaan AINOASTAAN Jumalansa ääntä. Mm. Sef. 1:5,6. "`Älkää tehkö liittoa tämän maan asukkaiden kanssa, vaan hajottakaa heidän alttarinsa.’ Mutta te ette ole olleet kuuliaisia minun äänelleni. Mitä olettekaan tehneet!" NIIN: "Mitä olettekaan tehneet!" Tuom. 2:2. Luuk. 4:8.
      Hyvänä esimerkkinä on myös Danielin kolme toveria, joista kerrotaan kuuluisassa "tulisessa pätsissä" -kertomuksessa. Dan. 3:10-33. He sanoivat Kuningas Nebukadnessarille: "Jos käy niin kuin olet sanonut, voi meidän Jumalamme, jota me palvelemme, kyllä pelastaa meidät tulisesta pätsistä, ja Hän pelastaa myös sinun käsistäsi, kuningas. Ja vaikka ei pelastaisikaan, niin tiedä se, kuningas, että me emme palvele sinun jumaliasi emmekä kumarra kultaista kuvapatsasta, jonka olet pystyttänyt.” Dan. 3:17,18.
      Ed. m. periaatteeen mukaisesti on Pyhä Henki kehottanut myös uuden liiton seurakuntaa. "Älkää mukautuko tämän maailmanajan menoon, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, jotta voisitte tutkia, mikä on Jumalan tahto." Room. 12:2.
      Otamme vastaan seurakuntaa ja sen toimintaa koskevat neuvot ja opetukset ainoastaan seurakunnan omistajalta Jeesukselta Kristukselta. Hän on hyvä Paimenemme, joka osti seurakunnan itselleen omalla verellään. Ilm. 1:5,6. 1 Piet. 1:18,19. Hänellä ainoalla on valta seurakunnassaan, joka edustaa Jumalan valtakuntaa:
      "Mutta meidän yhteiskuntamme on taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi. Hän muuttaa meidän alennustilassa olevan ruumiimme kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla Hän myös kykenee alistamaan kaiken valtaansa." Filip. 3:20,21.
      Maallinen esivalta ei ole oikeutettu puuttumaan seurakunnan sisäisiin asioihin.
      Yksilöuskovina olemme kuitenkin maailmassa eläessämme alamaisia ja tottelevaisia maalliselle esivallalle. Room. 13. ja 1 Piet. 2:13,14. Tähän pätevät inhimillisyyden mukaiset rajoitukset ja säännöt työpaikoilla yms. seurakunnan ulkopuoliseen elämään liittyvissä asioissa, työmailla, kouluisssa, terveydenhuollossa, yms. Kuitenkin rajaamme alamaisuutemme toimimaan vain siihen asti, kun maalliset lait ja säädökset eivät vaadi meiltä Raamatun opetusten vastaisia asioita. "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä." Apt. 5:29.

      Meidän opetuksemme seurakunnassa ovat siis toisenlaiset kuin kaikkien muiden kansojen, emmekä me noudata seurakunnassa kuninkaan lakeja. Est. 3:8.
      - Seurakunnalla tarkoitan elävässä uskossa Jeesukseen ja ristintintyöhön olevia ihmisiä. -
      Meihin pätevät ainoastaan Raamatun opetukset alkuseurakunnan esimerkin ja käytännön mukaisesti.

      • Anonyymi

        onkos Päivi Räsänen kirjoittanut edellä olevan kommentoinnin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkos Päivi Räsänen kirjoittanut edellä olevan kommentoinnin

        Hellarit ovat vainonneet rankasti. Ei päde heidän väittämänsä. että maailmassa eläessään ovat tottelevaisia ja alamaisia maalliselle esivallalle.

        saatanan perkeleitä olette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellarit ovat vainonneet rankasti. Ei päde heidän väittämänsä. että maailmassa eläessään ovat tottelevaisia ja alamaisia maalliselle esivallalle.

        saatanan perkeleitä olette

        jaa, juu

        esivalta suojelee stalkkereita ja ylläpitää vainoa, että ovat oikein tottelevaisia esivallalle tässä asiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa, juu

        esivalta suojelee stalkkereita ja ylläpitää vainoa, että ovat oikein tottelevaisia esivallalle tässä asiassa

        On kammottavaa, että perustuslaki suojelee tuommoisia ihan häiriintyneitä porukoita.


        Mutta vainon kohteilla eivät oikeudet toteudu,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kammottavaa, että perustuslaki suojelee tuommoisia ihan häiriintyneitä porukoita.


        Mutta vainon kohteilla eivät oikeudet toteudu,

        En rupea käyttämään energiaa ja aikaa uskontohullujen kanssa väittelyyn.

        Totean, että Uskontojen Uhrit ry (suunnilleen nimi niin) vai onko Uskonnon uhrien apu ry tietää mitä sisäpuolella tapahtuu. Puheenjohtaja on julkisestikin kertonut.


        Terho Miettinen - Raija Pelli
        HARHAANJOHTAJAT
        vahvassa uskossa

        Jos saatte kirjan käsiinne, kannattaa selailla ja vähän lukeakin.


    • Anonyymi

      KORONARAJOITUKSET

      Nyt tavikset pääsevät kokeilemaan/kokemaan, minkälaista gs-vainon kohteilla on.

      Vainoon kuuluu sosiaalisen verkoston tuhoaminen, harrastusten tuhoaminen, mihinkään ei voi/saa osallistua. Estetään meno tilaisuuteen , ajetaan pois, stalkataan niin, että menee pilalle koko asia. -Joudutaan olemaan kotona. Koronan takia kotiin jäävät voivat olla siellä rauhassa, TI:t joutuvat häirinnän, pahimmillaan kidutuksen kohteeksi. Tämä jää taviksilta kokematta.

    • Anonyymi

      HAMMURABIN LAKI VOIMAAN STALKKEREITA KOHTAAN.

    • Anonyymi

      NO NYT JOTAKIN TOIVOA

      YK:n "kidutus"komissaari Nils Meltzer piti puheenvuoron Cyber Torturesta YK yleiskokouksessa viime syksynä. Mitään ei näyttänyt seuraavan. KYLLÄ SEURASI.

      We are a non profit EU-coalition against cybertorture........

      https://cyber-torture.com/

      • Anonyymi

        Lukekaa, jakakaa tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa, jakakaa tietoa

        YK aloittaa tutkimukset voidakseen bannata kybertorturen.Tarkoitus on tavoittaa Targeted Individuaalit ympäri maailman.
        YK on luomassa uutta kansainvälistä kehikkoa peittämään kyberteknologiat, joita käytetään ihmisten kiduttamiseen ja jotka olivat aikaisemmin vaikeita todistaa näkymättömyyden, salaamisen ja petollisuuden vuoksi.

        Useita artikkeleita samassa linkissä.


    • Anonyymi

      linkki

      https;//cyber-torture.com/

      Kannattaa ottaa kopio, tule 37 sivua. Voi sitten vähitellen tutustua , mitä tarjolla on.

      Tämän ketjun otsikkoon sopii tieto, että nykyään mitkäänerityiset lait eivät suojaa ihmisiä, eikä ole heille lääketieteellistä tukea cybertorturen aikana. Tämä tilanne on päässyt syntymään, kun tiedemiehet eivät anna mitään tietoa salasista mindreading teknologioista. He vain jatkavat kognitiivisen neurotieteen rikosten edistämistä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellähän on pilkku pisteen paikalla

        https://cyber-torture.com/

        Nyt Nils Melzer, se YK:n kidutuksen erityisraportoija. käsittelee aihetta laajemmin.

        Otsikko:
        Accountability for Torture and Other Inhuman or Degrading Treatment or Punishment
        (suomeksi suunnilleen Tilivelvollisuus kidutuksesta ja muusta alentavasta kohtelusta ja rankaisusta
        kannattaa Googlata hakusanalla HRC Res.43/20

        Melzer on lähettänyt kyselykaavakkeen, joka pitäisi toimittaa hänelle 15.5.2021 mennessä ooja kertyneitä tietoja käsitellään seuraavassaYK:n Ihmisoikeusneuvoston kokoontumisessa 21.6. - 19.7.2021. Tuloksia esitellään YK:n yleiskokouksessa lokakuussa 2021.

        Että tapahtuu.


    • Anonyymi

      ICATOR = The International Coalition Against Electronic Torture and Robotisation of Living Beings.
      Sen alainen Kansainvälinen Cybertorture ihmisoikeusryhmä on hankkinut asianajan, jolla on projektina "class-action lawsuit".
      On luvattu, että pian kuuluu lisää.

      • Anonyymi

        Asianajaja haastaa oikeuteen eurooppalaisia hallituksia, jotka ovat allekirjoittaneet Euroopan tuomioistuimen ihmisoikeudet (ECHR).

        Asianajaja järjestelee maksuasioitakin. Lähitulevaisuudessa perustetaan jokin rahasto.


    • Anonyymi

      Navalnya herätettiin 8 kertaa yössä vankilassa. Amnesty määrittelee tällaisen unihäirinnän kidutukseksi.

    • Anonyymi

      E-häirintää ei ole olemassa! Ei kannata enempää väitellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaksi elektronisen häirinnän kohteena olevaa TI:tä tekivät rikosilmoitukset poliiseille. Nämä eivät ottaneet tutkittavakseen. TI:t kantelivat eduskunnan oikeusasiamiehelle. Hänen kantansa oli, ettei ole tapahtunut laiminlyöntiä tai virkavelvollisuuden rikkomista.

    • Anonyymi

      Suuresta maailmasta IHAN OMAAN KOTIIN.

      YKSITYISYYDEN SUOJA KOTONA
      ei toteudu gang stalkingissa eikä kaikissa muissakaan joukko/vainoissa.

      Gang stalkingissa on kaikkien vainottujen tuntema 24/7. Jos on koko ajan himassaan, kse toteutuu siellä vakiovarustein. Yleensä lähdetään uloskin kauppaan , töihin, lenkille, jne. Silloin eri seurantatavat käytössä, mutta pysytään kotona.

      Minä elän kotonani tosiTV:ssä aina. Kamerat ulottuvat ilmeisesti joka paikkaan.Älkää kysykö asennuksista ym. tiedän seurauksista. Ovat jääneet kiinni siitä, että nähty on. Olen tehnyt ansojakin.

      Mikäs lakipykälä tämän kieltää.

      • Anonyymi

        tarkennus: elän kotona ollessani tosiTV:ssä aina, en ole aina kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkennus: elän kotona ollessani tosiTV:ssä aina, en ole aina kotona.

        Eikä riitä se, että kuvat menisivät stalkkerin valvontapaikkaan, jossa tallennettaisiin myöhempää tarkistusta varten tai reaaliaikaista katselua.

        HYVIN MONILLA IHMISILLÄ ON MAHDOLLISUUS SEURATA MINUA KOTONANI KÄNNYKKÄNSÄ NÄYTÖLTÄ. Tiedän tämän varmasti.

        NYT HALUAISIN TIETÄÄ KEILLÄ KAIKILLA TÄMÄ MAHDOLLISUUS ON?

        Mistä voisin kysyä. Ehkä kaupunginjohtajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä riitä se, että kuvat menisivät stalkkerin valvontapaikkaan, jossa tallennettaisiin myöhempää tarkistusta varten tai reaaliaikaista katselua.

        HYVIN MONILLA IHMISILLÄ ON MAHDOLLISUUS SEURATA MINUA KOTONANI KÄNNYKKÄNSÄ NÄYTÖLTÄ. Tiedän tämän varmasti.

        NYT HALUAISIN TIETÄÄ KEILLÄ KAIKILLA TÄMÄ MAHDOLLISUUS ON?

        Mistä voisin kysyä. Ehkä kaupunginjohtajalta.

        En uskalla kertoa esimerkkejä. Se kostettaisiin. -Olen kirjoittanut someen ja on kostettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kertoa esimerkkejä. Se kostettaisiin. -Olen kirjoittanut someen ja on kostettu.

        Nyt tuli mieleen yksi esimerkkilaji, josta voin kertoa. Minua stalkattiin junamatkoilla Hesaan ja takaisin Riksuun. Yksi stalkkausmuoto oli, että mahdollisimman lähelle minua, mielellään vastapäätä tuli istumaan stalkkeri, joka suureen ääneen alkoi kertoa yksityisasioitani. Siihen sisältyi sellaista, mikä tarvinnut nähdä esim. mitkä kohdat kehostani rasvaan suihkun jälkeen, mitä en. En viitsi luetella enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli mieleen yksi esimerkkilaji, josta voin kertoa. Minua stalkattiin junamatkoilla Hesaan ja takaisin Riksuun. Yksi stalkkausmuoto oli, että mahdollisimman lähelle minua, mielellään vastapäätä tuli istumaan stalkkeri, joka suureen ääneen alkoi kertoa yksityisasioitani. Siihen sisältyi sellaista, mikä tarvinnut nähdä esim. mitkä kohdat kehostani rasvaan suihkun jälkeen, mitä en. En viitsi luetella enempää.

        Sitten kun siirrytään unihäirinnän puolelle, kiinnitin huomiota siihen, että minut täytyi nähdä niin hyvin, että näkyi , ovatko silmäni auki vai kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun siirrytään unihäirinnän puolelle, kiinnitin huomiota siihen, että minut täytyi nähdä niin hyvin, että näkyi , ovatko silmäni auki vai kiinni.

        Tapahtui niin, että kun olin pitkälläni sängyssä pää tyynyllä ja suljin silmäni, heti "täräytettiin hereille". Kun tätä oli tapahtunut muutaman kerran, muistin, mistä on kyse. On tarkoitus tehdä ehdollistuminen, jossa nukahtaessa silmien sulkeutuessa herätetään. Eli että silmien sulkeutuminen aiheuttaa heräämisen.

        Suojauduin tältä niin, että suljin silmät heti, kun pitkälleni pääsin enkä avannut, kun täräytettiin "hereille".

        Nykyään unitila arvioidaan sykkeen perusteella. Ja sykkeen näkemiseksi on taas laitteita ja toimintaa, jotka rikkovat yksityisyyden suojaa.


    • Anonyymi

      Tutkat mahdollistavat tarkan näkemisen vaatteiden läpikin. Elektromagneettisessa häirinnässä tarvitaan pikkutarkkaakin näkemistä.

      Eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan raportissa on paljon sellaista tietoa, mitä jo on ja mitä ihan kohta tulee olemaan. Tietoa jota ei sisälly tavisten yleissivistykseen.

      Netin kautta voi haeskella raporttia

    • Anonyymi

      Siis se kysymys:

      KETKÄ VOIVAT SEURATA KÄNNYKKÄNSÄ NÄYTÖLTÄ MINUA KODISSANI ELI TOSITV:ssä 24/7.

      Olisikohan mhdollista ilmoittaa asiasta Riihimäen kuntaKatille eli tekoälylle.

      • Anonyymi

        Vaihtoehto: puhuva pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoehto: puhuva pää.

        tämä pää ei puhu, vaan lipuilee yhden aikoihin olleen energiapommihyökkäyksen jäljiltä joka korvien lisäksi osui nivusiin ja alapäähän, myös silputtuun alapäähäni, OLEN TÄSSÄ PEILAILLUT ALAPÄÄTÄNI, OLIKO KATSELIJOITA VAI ONKO KAMERA TALLENTAVAKIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä pää ei puhu, vaan lipuilee yhden aikoihin olleen energiapommihyökkäyksen jäljiltä joka korvien lisäksi osui nivusiin ja alapäähän, myös silputtuun alapäähäni, OLEN TÄSSÄ PEILAILLUT ALAPÄÄTÄNI, OLIKO KATSELIJOITA VAI ONKO KAMERA TALLENTAVAKIN

        eka energiapommitus oli klo 01, klo 04 uusi vähäisempi teholtaan, mutta osui jo vaurioituneisiin kohtiin

        PÄIVÄLLÄ VOITTE NÄYTÖLTÄ KATSELLA, MITEN VÄYSYNYT OLEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eka energiapommitus oli klo 01, klo 04 uusi vähäisempi teholtaan, mutta osui jo vaurioituneisiin kohtiin

        PÄIVÄLLÄ VOITTE NÄYTÖLTÄ KATSELLA, MITEN VÄYSYNYT OLEN

        Tämän jälkeen vielä kaksi tehopommitusta. Näin rikollisten "laki" toteutuu riihimäellä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minulla on kopio ketjun alkuosasta ennen kuin trollit sotkivat sen. Luin sen ja luulin ketjun olevan kunnossa.
        Loppuosan voi lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kopio ketjun alkuosasta ennen kuin trollit sotkivat sen. Luin sen ja luulin ketjun olevan kunnossa.
        Loppuosan voi lukea.

        Vahinko, että ketju aivan sotkettu. Alunperin siinä oli kuvattuna erilaisia sairasmielisiä lahkolaisten tekoja, joiden tekniikat kyllä löytyy netistä, monista on olemassa Wikipedia.


    • Anonyymi

      Poliisin sen paremmin kuin kenenkään muunkaan vaikea tutkia, koska tällaista "stalkkausta" ei ole olemassa. Jos tämä henkilö voisi itse vastata miten jonkun pääkalloon saadaan yhteys siis tiettyyn pääkalloon, kun kohteita (väestöä) 5,5 milj. Ja miten tämä valinta tehdään. Soitetaanko puhelimella johonkin.
      Täyttä satua, soopaa!

      Ja eihän tällaista telehäirintää tai mitä luulee olevan, pidättele edes valtion rajat? Ihan täyttä soopaa.

      • Anonyymi

        Poliisi ei pystyisikään tutkimaan, tarvitaan alan miehet. On ihan turha ehdotella, että henkilö itse voisi vastata,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi ei pystyisikään tutkimaan, tarvitaan alan miehet. On ihan turha ehdotella, että henkilö itse voisi vastata,

        Ääh, nyt voit tämän yön nukkua rauhassa. Tulin yövuoroon, mutta energia-aseen ammukset on jo loppu. Piti vähän kouluttaa sitä hiljattain naapuritaloon muuttanutta.

        Noh, aamuvuoro palaa asiaan klo 8:00.


    • Anonyymi

      Siittä senkistä niin sen voi heittää poltettavaksi.

    • Anonyymi

      KUKA ON NIMIMERKKI HELLARIYSTÄVÄSI

    • Anonyymi

      On hyvä muistaa maaliskuussa poliisin antama vastaus: poliisi ei estä rikoksia.
      Poliisi tutkii rikoksia

      • Anonyymi

        PAITSI, ETTÄ POLIISI EI TUTKI GANG STALKINGIIN KUULUVIA RIKOKSIA. Eipä silti, ei tutki tavistenkaan ilmoittamia rikoksia. Joskus ilmoitettiin, että 60 % jää tutkimatta. Lopusta osa etenee oikeuden eteen ja silloinkin tulos on usein yhtä tyhjän kanssa.

        Ja sitä paitsi, poliisi on mukana useissa joukkovainoissa. Minulla ainakin.


    • Anonyymi

      Muutin Riksuun pakkotilanteessa. Piti saada työpaikka läheltä kaupunkia, jossa asui kaksi apua tarvitsevaa vanhusta. toinen kuoli pian. Toista jouduin auttamaan ja asioitaan hoitamaan 10 vuotta. Silloin nääntyneenä jäin itse s-lomalle. Juutuin pikkukaupunkiin, jossa kehittyi oma small town terrorism muun laajan ja pitkän lisäksi.

      Voin vain ihmetellä asukkaita, jotka hyväksyvät kohdallani kaikki laittomuudet ja osallstuvat niiden toteuttamiseen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe