Niin siis toivon todella ettet ota yhteyttä!

Anonyymi

Etkä myöskään elättele toiveita että muka mä ottaisin yhteyttä.
Ole hyvä ja poistu mun elämästä iäksi.
Haluja ei oo sua kohtaan, luulis että jo tajuaisit sen! 😬

44

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus menee m-n!

      • Anonyymi

        Aloitus on mustasukkaiselta naiselta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on mustasukkaiselta naiselta!

        Kas kas 👌


    • Anonyymi

      Täällä kukaan sinuun ole yhteyttä ottamassa, laita netti kiinni ja vaihda vaippasi nainen.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuossa ole selvästi että aloitus on mieheltä naiselle. Et ilmeisesti sisäistä lukemaasi. Älä yritä kääntää asiaa miksikään. Taidat itse tarvita vaippaa.
        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Sano sille jos ottaa yhteyttä?

    • Anonyymi

      Mistä tollanen tuli mieleen että edes ottaisin yhteyttä?!?!

    • Anonyymi

      Mitenhän olet näyttänyt naiselle tuon inhosi häntä kohtaan?

    • Anonyymi

      I me kärpäslätkiäsi

    • Anonyymi

      Ei varmaan kukaan itseään arvostava nainen tuollaiseen "mieheen" ottaisi yhteyttä. Jää vain inisemään palstalle, sen näytät sentään osaavan. Huomaatkohan itse edes aloituksesi ristiriitaisuutta? Kirjoitat aloituksen jollekin (siis otat yhteyttä) ja sen jälkeen heti toivot, että joku ei ota yhteyttä. Kyllä on lapsellista meininkiä. Henkinen ikä oli?

    • Anonyymi

      Tämä oli varmaankin minulle. Olen asian jo käytöksestäsi kyllä ymmärtänyt, ole huoletta. En ota yhteyttä enkä häiritse elämääsi .

    • Anonyymi

      En usko että mun hän kirjoittaisi noin ilkeästi, koska hän ei ole koskaan ilkeä mua kohtaan.

    • Anonyymi

      Omin tämän, tuntuu jotenkin niin tutulta!
      Kiitos!

    • Anonyymi

      Jos ei halua että joku ottaa yhteyttä. Niin nykypäivänä pystyy myöskin estämään puhelinnumeron ja somen, sähköpostin jne. Postia en tiedä voiko estää mutta ei sitä tarvitse avata nakkaa suoraan roskiin. Ja jos ovelle tulee niin pystyy soittamaan poliisit. Ei tarvitse täällä avautuu voi olla ihan rauhassa.

      • Anonyymi

        Kotirauhan rikkominen on kyllä ihan lakii kirjattu juttu. Kyllä poliisin tulee tarkistaa jos tunkeilija tulee tontille. Kerrostalossa varmaan eri käytäntö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotirauhan rikkominen on kyllä ihan lakii kirjattu juttu. Kyllä poliisin tulee tarkistaa jos tunkeilija tulee tontille. Kerrostalossa varmaan eri käytäntö.

        Lakiin on kirjoitettu monia muitakin asioita jotka valitettavasti ei käytännössä toteudu, kokemusta on.


      • Anonyymi

        Poliisia ei tunnu myöskään kiinnostavan ne vajakit, jotka oikeasti syyllistyy kodinrauhanrikkomiseen ja vainoon mitä sairaimmin keinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotirauhan rikkominen on kyllä ihan lakii kirjattu juttu. Kyllä poliisin tulee tarkistaa jos tunkeilija tulee tontille. Kerrostalossa varmaan eri käytäntö.

        Meinaat että poliisi tulee tarkistamaan jotain naishiipparia, ei varmasti tule jos ei välitöntä vaaraa ole. Täytyykin tästä lähteä hiipparoimaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että poliisi tulee tarkistamaan jotain naishiipparia, ei varmasti tule jos ei välitöntä vaaraa ole. Täytyykin tästä lähteä hiipparoimaan!

        Ei ne reagoi mieshiippareihinkaan tai hiippariporukoihin, vaikka niitä olisi enemmän kuin yksi ja vaikka ne asuisi samassa talossa tai naapurissa. Poliisi ei ota Suomessa vainokuvioita tosissaan. Jotain edistystä sentään noissa vainokuvioiden uskomisessa on tämän päivän lehtijutussa.
        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007825266.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakiin on kirjoitettu monia muitakin asioita jotka valitettavasti ei käytännössä toteudu, kokemusta on.

        Tuo on ihan totta. Rikoksen uhri joutuu itse keräämään todistusaineiston, poliisilta ei tule apua, todisteita tulee olla riittävästi ja rahaa käydä oikeutta tulee olla riittävästi. Suomi ei sanan varsinaisessa merkityksessä oikeusvaltio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne reagoi mieshiippareihinkaan tai hiippariporukoihin, vaikka niitä olisi enemmän kuin yksi ja vaikka ne asuisi samassa talossa tai naapurissa. Poliisi ei ota Suomessa vainokuvioita tosissaan. Jotain edistystä sentään noissa vainokuvioiden uskomisessa on tämän päivän lehtijutussa.
        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007825266.html

        Suomalaiset aika harvoin syyllistyy kovemman luokan vainoamiseen. En lukenut loppuun mutta tämä taisi olla venäläinen perhe joka tuohon syyllistyi, tai sitten olen lukenut samantapaisesta jossa oli kyseessä venäläiset. Toinen juttu on nämä Afrikan mantereen hedelmät jotka vainoavat sitten jo ihan totaalisen eri kaliiberilla naisia jotka heidät jättävät. Voi naiset naiset, itsesuojeluvaistoa toivoisin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakiin on kirjoitettu monia muitakin asioita jotka valitettavasti ei käytännössä toteudu, kokemusta on.

        Laki edustaa ideaaliyhteiskuntaa, joka käytännössä ei kaikilta osin kuitenkaan toteudu. Jos lainvartijat ei hoida kunnolla työtään, ei lainvartiointi ja lakien toteutuminenkaan ole mahdollista. Jos ihminen ei saa lainvartijoilta apua ja jos apu riippuu varallisuudesta tms, silloin yksilön oikeuksia ei pysty takaamaan eivätkä ne toteudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset aika harvoin syyllistyy kovemman luokan vainoamiseen. En lukenut loppuun mutta tämä taisi olla venäläinen perhe joka tuohon syyllistyi, tai sitten olen lukenut samantapaisesta jossa oli kyseessä venäläiset. Toinen juttu on nämä Afrikan mantereen hedelmät jotka vainoavat sitten jo ihan totaalisen eri kaliiberilla naisia jotka heidät jättävät. Voi naiset naiset, itsesuojeluvaistoa toivoisin enemmän.

        Kyllä Suomessa on erittäin kovan luokan vainon kokeneitakin. Usein he ovat myös sellaisia, jotka eivät ole saaneet mitään apua tilanteeseensa. Jos ei ole riittäviä todisteita, varallisuutta ja ihan riittäviä henkisiä resursseja pitkiin ja kalliisiin oikeustaistoihin, oikeus jää toteutumatta. Rikoksen uhreja kiristetään, hiljennetään ja painostetaan Suomessakin mitä sairaimmin tavoin. Joku rikostyyppi voi olla myös vaikea ja vaatia poliisilta lähtökohtaisesti monimutkaisten asioiden ymmärtämistä, monialaista osaamista ja oikeasti työtä. Kaikilla poliiseilla tai viranomaisilla ei ole halua ja/tai kykyä selvittää vaikeita ja monimutkaisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että poliisi tulee tarkistamaan jotain naishiipparia, ei varmasti tule jos ei välitöntä vaaraa ole. Täytyykin tästä lähteä hiipparoimaan!

        En minä ole lakia säätänyt. Niin pitäisi olla. Mutta etua asia toteutuuko. Kuitenkin aika sairas saa olla jos toisen pihamaalle menee kyttäilee. Onhan niitä kaikkia lähestymiskieltoja yms. Jos ihan vainoamiseksi menee. Niihin en ota kantaa toimiiko ne. Turha minun kimppuun käydä siitä ja viisastelemaan jos poliisi ei toimi niinkuin pitää. Eikö se varmasti ole vitsi sellaiselle joka sen joutuu kokemaan oli sitten mies tai nainen. Sairaat ihmiset osaa olla hyvinkin arvaamattomia ja tehdä ihan mitä tahansa. Siksi kannattaa ollakin varovainen kenelle tietojaan jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole lakia säätänyt. Niin pitäisi olla. Mutta etua asia toteutuuko. Kuitenkin aika sairas saa olla jos toisen pihamaalle menee kyttäilee. Onhan niitä kaikkia lähestymiskieltoja yms. Jos ihan vainoamiseksi menee. Niihin en ota kantaa toimiiko ne. Turha minun kimppuun käydä siitä ja viisastelemaan jos poliisi ei toimi niinkuin pitää. Eikö se varmasti ole vitsi sellaiselle joka sen joutuu kokemaan oli sitten mies tai nainen. Sairaat ihmiset osaa olla hyvinkin arvaamattomia ja tehdä ihan mitä tahansa. Siksi kannattaa ollakin varovainen kenelle tietojaan jakaa.

        Eipä ne lähestymiskiellotkaan kaikille toimi. Pari vuotta sitten jossain kaarinassakin ex-ukko tappo naisen vainoamisen ja lähestymiskiellon jälkeen. Näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne lähestymiskiellotkaan kaikille toimi. Pari vuotta sitten jossain kaarinassakin ex-ukko tappo naisen vainoamisen ja lähestymiskiellon jälkeen. Näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon.

        Ei niin. Siksi koskaan et voi olla liian varovainen muutenkaan kehenkä luotat ja annat tietosi. Ei kait pahimpiin niihin ex-hulluihin auta kuin "hävitä" löytämättömiin suojata kaikki tiedot ja muuttaa jonnekin mistä eivät löydä. Ääritapauksia tosin.


    • Anonyymi

      Näytä inhosi irl, menee paremmin viesti perille kuin tätä kautta.

      • Anonyymi

        Kyllä se tuli hyvin perille tätäkin kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tuli hyvin perille tätäkin kautta

        Mistä sinä voit tietää, tavoittaako aloittajan viesti sen kohteen. Sinunhan tulee tietää aloittaja ja kohde ja jokainen tähän aloitukseen vastaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tuli hyvin perille tätäkin kautta

        Ei täällä mene mikään perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä voit tietää, tavoittaako aloittajan viesti sen kohteen. Sinunhan tulee tietää aloittaja ja kohde ja jokainen tähän aloitukseen vastaaja.

        Oon mustalaiseukko ja kattelen korteista juttuja ;) Kristallipallokin löytyy . Lisäksi olen selvännäkötutkalla varustettu alien , sieluni saapui planeetalle tähtien takaa 20 sukupolvea sitten.
        Täysin vaaraton kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mustalaiseukko ja kattelen korteista juttuja ;) Kristallipallokin löytyy . Lisäksi olen selvännäkötutkalla varustettu alien , sieluni saapui planeetalle tähtien takaa 20 sukupolvea sitten.
        Täysin vaaraton kuitenkin

        Suomen romaniko olet? Onko sinulla romanijuuret? Onko tuo aloitus sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen romaniko olet? Onko sinulla romanijuuret? Onko tuo aloitus sinulle?

        Olen. Selkeästi juu.

        Ja samaa mieltä, että tämä pelleily voidaan hyvin lopettaa. Poistun sinne mistä tulinkin, tämä ei ole minun paikkani, mutta erään on enkä häiritse enempää, hyvät jatkot ja katellaan seiniä tai kattoa, jos joskus vahingossa törmäillään ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Selkeästi juu.

        Ja samaa mieltä, että tämä pelleily voidaan hyvin lopettaa. Poistun sinne mistä tulinkin, tämä ei ole minun paikkani, mutta erään on enkä häiritse enempää, hyvät jatkot ja katellaan seiniä tai kattoa, jos joskus vahingossa törmäillään ;)

        Haluan kysyä lisää. Miksi sinä niitä kortteja katsot vai oliko se vain vitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tuli hyvin perille tätäkin kautta

        Ei kai tällaisia lusmumiehiä oikeasti ole olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kysyä lisää. Miksi sinä niitä kortteja katsot vai oliko se vain vitsi?

        No vitsi tietysti. Niin kuin elämä noin yleensäkin

        Mutta lupasin jättää palstan , etten ole kenellekään häiriöksi niin nyt lähden


    • Anonyymi

      Hahaa....

    • Anonyymi

      En kerkee ny miettiä noin monimutkaisia ku on kevättä rinnoissa ja pesänrakennusvietti vetää tikanpoikaa puuhun.

      Katellaan tätä lajia sitte tarkemmin ku jonoa on purettu ja tyrää on rytkytetty ni ällikin pelaa paremmin, joskus tossa kesämmällä sitten.

      • Anonyymi

        Varo ettet tuu valeraskaaksi noissa puuhissa, sen abortointi vaatii kovaa kamaa.


    • Anonyymi

      Onko tuossa taas jotain rivien välissä, joka pitäs ymmärtää. Joku salaviesti, että varmasti ehkä mahdollista... Tyhmyydestäkö tässä rangaistaan taas?

    • Anonyymi

      Tää on jotain käänteispsykologiaa.

    • Anonyymi

      Luuletko viestisi menevän perille tätä kautta?! Kypsymättömyyttä kun ei voi naisen puhelimeen suoraan laittaa tällaisia, vaan nimettömänä huudetaan huuhaapalstalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe