Ensin käy partisaani ryhmä vain tutkimassa otollisia uhreja . Lue (vanhuksia) ja muita reppanoita.
Sitten saapuvat päähuijarit ja myyvät 4000e arvoisia ikkunoita 12500e lla.
Varoitakaa kaikkia ihmisiä pedoista...
10- ikkuna huijarit liikkeellä Uudellamaalla
Anonyymi
2
170
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhalla kaavalla mennään. Tietävät ettei vanhuksilla ole kaikilla nettiä ja vaikka olisikin mistä on helppo vertailla hintoja, niin ei siinä ehdi kun lipevästi käytetään eri tekniikoita painostuksesta kehumiseen.
- Anonyymi
Taisi olla tuon firman mies kun soitti, ja sanoi että liikkuvat torstaina alueellamme. Hyvin sanoi kaupan käyvän. Minua eivät ikkunansa kiinnostaneet. Olimme torstaina kaupunkitalossani, mutta ei näkynyt ikkunafirman autoa tai miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3171737Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831257- 1331136
- 59816
- 48813
- 76799
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716