Prinssi Harryn hovista lähtö

Anonyymi

Oletteko huomannet sen, että prinssi Harryn julkisuuskuva on kaventunut valtavasti vuoden aikana? Nyt ainoat uutiset kertovat uusista lapsista tai ihmissuhteista muihin kuninkaallisiin.

Ero kuningattareen on huikea. Kuningatar ottaa kantaa kansalaisia polttaviin kysymyksiin ja heidän tuntemuksiinsa.

Ehkä Harrystä ei vain ollut prinssiksi.

225

7244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viisas mies , ajatteli omaa mielenterveyttään , lapsia ja vaimoa , ajojahti on ollutkin pahansuopaa , vaimoa syytetty kaikesta aivan turhaa , kaikkea ei tarvitse kenenkään kestää , Ihana perhe

      • Anonyymi

        Minäkin toivoisin, että minulle maksettaisiin miljoonia siitä, että minulla on ihana perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivoisin, että minulle maksettaisiin miljoonia siitä, että minulla on ihana perhe.

        Ei heille siittä makseta


      • Anonyymi

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        Hovielämä tuskin pitää ketään ihmistä oikeasti kovin järjissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        Jättämällä perheensä eihän nyt ole mitään järkeä kenenkään jättää perhettään oli se kuninkaallinen tai ei .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivoisin, että minulle maksettaisiin miljoonia siitä, että minulla on ihana perhe.

        Tekeekö arabikuniniaat Persian töitä jotenkin ....mistä niiden rahat tulee??? Entä Intian ja Afrikan kuninkaiden rahat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        Markle oli pyytänyt apua henkilöstöosaston johtajalta joka oli sanonut että hän vastaa henkilöstöstään. Jos eukko oli raskaana ja tällä hoitohenkilökunta niin miksei keskustellut lääkärinsä kanssa tai pytänyt apua mieheltään joka itse kuulemma käy terapiassa. Pelkkää valehtelua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin toivoisin, että minulle maksettaisiin miljoonia siitä, että minulla on ihana perhe.

        Otapa selvää Harryn äidin Dianan jättämistä sekä Willsin ja Harryn isoisoäidin jättämustä perinnöistä. Niillä elää ihan kivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        Ei anna hyvää kuvaa Meghanista jos hän muka tarvitsee hovin apua mt-ongelmiin. Mitä ihmettä, ei se ole mt-toimisto. Ja vielä moittii jälkikäteen. Olisko sittenkin kannattanut ohjata hoitoon? Mölyn siitäkin olisi nostanut. Niin feikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        oletko naiivi, kun uskot tuollaisen valehtelevan meghanin juttuja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        Ajojahtia en kiellä,sehän tuli selväksi jo Dianan aikana,ja se on todella ala-arvoista.Luulen että kaiken tämän farssin syynä on itse Megan.Tullaan amerikasta,sivuosanäyttelijä,joka luulee että hänen pillinsä mukaan tanssitaan.Yritti muuttaa tietysti ikivanhaa brittihovia ja sen tyyliä toimia.Mutta Ellu on senverran kova luu,että hautaan asti pidetään asioista kiinni.Ja Megan ei sulata sitä että hänen tahtonsa mukaan ei mennä. Ja Harryhan on tyypillinen nykyaikainen mies, tanssitaan akan pillin mukaan,akka määrää. Samanlaisia on suomalaiset nuoret miehet,ämmät määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovielämä tuskin pitää ketään ihmistä oikeasti kovin järjissään.

        Niin suljettua mediat kyttää jokaisen liikkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        Harry joutui eroon perheestään manipuloivan narsistivaimonsa takia.
        Siinä suhteessa ei ole kenenkään hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovielämä tuskin pitää ketään ihmistä oikeasti kovin järjissään.

        Tuo on totta kyllä viiraa ja pahasti koko porukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö arabikuniniaat Persian töitä jotenkin ....mistä niiden rahat tulee??? Entä Intian ja Afrikan kuninkaiden rahat .

        Minne hävisi Arabi-prinsessa kun yksi Suomalaisakka niin kovasti pelasti tuota prinssessaa tuliko hyvätkin ystävyys suhteet siihen maahan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry joutui eroon perheestään manipuloivan narsistivaimonsa takia.
        Siinä suhteessa ei ole kenenkään hyvä olla.

        Harry ei vaikuta lainkaan onnelliselta tässä viimeisessä haastattelussa.
        Megan on näyttelijä ja esittää nyt kaltoinkohdeltua.
        Jos halusivat rauhaa julkisuudelta niin miksi nyt antavat haastatteluja oikealle ja vasemmalle. Outoo porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö arabikuniniaat Persian töitä jotenkin ....mistä niiden rahat tulee??? Entä Intian ja Afrikan kuninkaiden rahat .

        Tuossa ajelin Shanghaissa hotellilta Aeroportille.
        -Niin jo oli saföörillä kyllä pitkät kynnet.
        En oo koskaan nähny miehellä niin pitkiä kynsiä.
        Minkähän takiako ?
        Erottuuhan hän ainakin satama kuleista.
        Joo, siellä on
        -Jos hän onnii pitkäkyntisten porukkaa.
        Mites tämä nyt tähän niinku liittyy?
        Kyllä se vaan jotenni liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovielämä tuskin pitää ketään ihmistä oikeasti kovin järjissään.

        tuo on jollain tapaa lähellä kunnianloukkausta, ja mielenterveydellisiin ongelmiin pitää hakea lääkäriltä. Olettaen ettei hovilla ole lääkärin pätevyyksiä kaikki apu olisikin ollut jopa vastuutonta. Todellista apua eikä jotain silkkaa hovin syyttämistä ja mustamaalaamista haetaan koulutetulta ammattilaiselta.

        Kerro mieluusti muistakin kokemuksistasi hovielämästä! En nyt välttämättä ole fanaattinen fani mutta ehkä kerrot lisää meille kaikille niin osaamme sitten muodostaa tosiasioihin perustuvan mielipiteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö arabikuniniaat Persian töitä jotenkin ....mistä niiden rahat tulee??? Entä Intian ja Afrikan kuninkaiden rahat .

        sitähän te kommarit ette viitsi edes miettiä mistä se raha heille tulee, tai mistä on vaikka perittynä joskus aikanaan alunperin tullut. Mistä raha on ylipäänsä peräisin ja kuinka sitä luodaan ja vaalitaan.

        Jos isällä on yritys perii sen lapset. Jos isillä sattuu olemaan kuningaskunta on isi kumminkin kuolevainen. Mitä sinä kommari luulet että isin omistamalle ja luomalle kuningaskunnalle eli tavallaan "firmalle" tehdään aivan oikein perintökaaressa? Sopii tietenkin sinulle kun olet saamapuolella. Muulloin on riistoa kun on sinulta pois. Toki tekevät riistoakin jotkut Aasian ja Afrikan kuninkaat mutta rippaako esim. Tanskan kuningatar sinua tai muita tanskalaisia kovinkin? Ja kumma kuinka Ruotsin kuningas on sinun maanvaivasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta kyllä viiraa ja pahasti koko porukalla.

        Pahemmin viiraa useimmilla suomalaisilla. Suomea muutetaan kamelinpaskavaltioksi ja porukka on puhelee joutavanpäiväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry ei vaikuta lainkaan onnelliselta tässä viimeisessä haastattelussa.
        Megan on näyttelijä ja esittää nyt kaltoinkohdeltua.
        Jos halusivat rauhaa julkisuudelta niin miksi nyt antavat haastatteluja oikealle ja vasemmalle. Outoo porukkaa.

        Petturin taakka on raskas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markle oli pyytänyt apua henkilöstöosaston johtajalta joka oli sanonut että hän vastaa henkilöstöstään. Jos eukko oli raskaana ja tällä hoitohenkilökunta niin miksei keskustellut lääkärinsä kanssa tai pytänyt apua mieheltään joka itse kuulemma käy terapiassa. Pelkkää valehtelua .

        heillä ei noin vaan päästäkkään tarvittavaan avun piiriin , kaikkeen mitä teet mihin menet tarvitaan lupa , lääkärit ei voi siirtää heitä potilaana muille ihan noin vain , heillä on määrätty asennotkin missä istut ja milloin lopetat syömisen järkyttävää toimintaa vielä tänäpäivänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markle oli pyytänyt apua henkilöstöosaston johtajalta joka oli sanonut että hän vastaa henkilöstöstään. Jos eukko oli raskaana ja tällä hoitohenkilökunta niin miksei keskustellut lääkärinsä kanssa tai pytänyt apua mieheltään joka itse kuulemma käy terapiassa. Pelkkää valehtelua .

        Taitavat molemmat olla M-M potilaita ,ainakin kun lukee lehtiä ,kohta keski-ikäsiä ihmisiä ja isin pitäs elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry joutui eroon perheestään manipuloivan narsistivaimonsa takia.
        Siinä suhteessa ei ole kenenkään hyvä olla.

        Jaa sinä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        No lähtevät sitten, luopuvat titteleistä ja hovista tulevasta fyrkasta. Tulevat toimeen omillaan ja lopettavat uikuttamisen, toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry joutui eroon perheestään manipuloivan narsistivaimonsa takia.
        Siinä suhteessa ei ole kenenkään hyvä olla.

        Kerrankin asiaa! Tarkkasilmäinen kpmmentoija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin asiaa! Tarkkasilmäinen kpmmentoija!

        Varmaan sarkasmia? Toihan on silkkaa kateutta. Joku huono vaimo kommentoinu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovielämä tuskin pitää ketään ihmistä oikeasti kovin järjissään.

        Yleensä pyydetään lääkäriltä apua jos järki alkaa pettää,Jos 40v ei sitä ymmärrä ,niin aika avuton on .Taitaa kumpikin M-H olla aika avuttomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajojahtia en kiellä,sehän tuli selväksi jo Dianan aikana,ja se on todella ala-arvoista.Luulen että kaiken tämän farssin syynä on itse Megan.Tullaan amerikasta,sivuosanäyttelijä,joka luulee että hänen pillinsä mukaan tanssitaan.Yritti muuttaa tietysti ikivanhaa brittihovia ja sen tyyliä toimia.Mutta Ellu on senverran kova luu,että hautaan asti pidetään asioista kiinni.Ja Megan ei sulata sitä että hänen tahtonsa mukaan ei mennä. Ja Harryhan on tyypillinen nykyaikainen mies, tanssitaan akan pillin mukaan,akka määrää. Samanlaisia on suomalaiset nuoret miehet,ämmät määrää.

        Kyllä Dianakin osasi manipuloida hovia ,se jos joku oli aika vaikea tapaus kiukuttelun mestari. Ehkäpä tämä Meghan yrittää kaikin keinoin matkia Dianaa.niin mielenterveys kuin itsemurha ajatuksineen.Ja hovia siitä mustamaalatakseen .Muut fiksut hoviin kuuluvat pärjäävät oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heillä ei noin vaan päästäkkään tarvittavaan avun piiriin , kaikkeen mitä teet mihin menet tarvitaan lupa , lääkärit ei voi siirtää heitä potilaana muille ihan noin vain , heillä on määrätty asennotkin missä istut ja milloin lopetat syömisen järkyttävää toimintaa vielä tänäpäivänä

        Vai eivät voi mennä mihin lääkäriin haluavat,se nyt on kukkua Menijä Meghan synnyttämäänkin sinne mihin halusi .Meghan on oikea vastarannan Kiiski pahanilman lintu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Dianakin osasi manipuloida hovia ,se jos joku oli aika vaikea tapaus kiukuttelun mestari. Ehkäpä tämä Meghan yrittää kaikin keinoin matkia Dianaa.niin mielenterveys kuin itsemurha ajatuksineen.Ja hovia siitä mustamaalatakseen .Muut fiksut hoviin kuuluvat pärjäävät oikein hyvin.

        Ei me siittä tiedetä miten muut pärjäävät ! niistähän hovissa ei kerrota , tämä on juurikin sitä ettei saa puhua asioista


      • Anonyymi

        Harrysta olis ollut mutta vaikea,itsestään liikaa luuleva akka,saneli miten mennään.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja varmasti menneet asiat elämässä,vaikuttivat tilanteesen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovielämä tuskin pitää ketään ihmistä oikeasti kovin järjissään.

        Jäykkää elämää varmaan hovielämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hovielämä tuskin pitää ketään ihmistä oikeasti kovin järjissään.

        Nopeasti voi viedä ihmisen näköjään tuhonpartaalle.


      • Anonyymi

        Entäs Dianan tapaus menneinä vuosina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markle oli pyytänyt apua henkilöstöosaston johtajalta joka oli sanonut että hän vastaa henkilöstöstään. Jos eukko oli raskaana ja tällä hoitohenkilökunta niin miksei keskustellut lääkärinsä kanssa tai pytänyt apua mieheltään joka itse kuulemma käy terapiassa. Pelkkää valehtelua .

        Kuninkaallisten hulluus on valtionsalaisuus. The Sun on julkisuusperiaate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anna hyvää kuvaa Meghanista jos hän muka tarvitsee hovin apua mt-ongelmiin. Mitä ihmettä, ei se ole mt-toimisto. Ja vielä moittii jälkikäteen. Olisko sittenkin kannattanut ohjata hoitoon? Mölyn siitäkin olisi nostanut. Niin feikki.

        Meghan on yhdysvaltalainen julkisuuden henkilö, ja hän elää sen mukaan.

        Ylivoimaisesti oudoin on Meghanin isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajojahtia en kiellä,sehän tuli selväksi jo Dianan aikana,ja se on todella ala-arvoista.Luulen että kaiken tämän farssin syynä on itse Megan.Tullaan amerikasta,sivuosanäyttelijä,joka luulee että hänen pillinsä mukaan tanssitaan.Yritti muuttaa tietysti ikivanhaa brittihovia ja sen tyyliä toimia.Mutta Ellu on senverran kova luu,että hautaan asti pidetään asioista kiinni.Ja Megan ei sulata sitä että hänen tahtonsa mukaan ei mennä. Ja Harryhan on tyypillinen nykyaikainen mies, tanssitaan akan pillin mukaan,akka määrää. Samanlaisia on suomalaiset nuoret miehet,ämmät määrää.

        Pitäisikö Harryn nykyaikaisesti erota ja riistää Archie äidiltään todistamalla hänet mielenvikaiseksi ja/tai amerikkalaiseksi?

        Mikä on Archien etu?

        Elisabeth II on vanha muori, ei Kim Kardashian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo on jollain tapaa lähellä kunnianloukkausta, ja mielenterveydellisiin ongelmiin pitää hakea lääkäriltä. Olettaen ettei hovilla ole lääkärin pätevyyksiä kaikki apu olisikin ollut jopa vastuutonta. Todellista apua eikä jotain silkkaa hovin syyttämistä ja mustamaalaamista haetaan koulutetulta ammattilaiselta.

        Kerro mieluusti muistakin kokemuksistasi hovielämästä! En nyt välttämättä ole fanaattinen fani mutta ehkä kerrot lisää meille kaikille niin osaamme sitten muodostaa tosiasioihin perustuvan mielipiteen.

        Voiko kuninkaallinen olla mielenterveyspotilas?


      • Anonyymi

        Niin on, yrittävät elää normaalia elämää, Diana teki samaa lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anna hyvää kuvaa Meghanista jos hän muka tarvitsee hovin apua mt-ongelmiin. Mitä ihmettä, ei se ole mt-toimisto. Ja vielä moittii jälkikäteen. Olisko sittenkin kannattanut ohjata hoitoon? Mölyn siitäkin olisi nostanut. Niin feikki.

        Joku outo näyttelijä ja raskaana olevat on usein sekaisin ja raskauden jälkeinen masennus yleistä . Ei tarvi silti mokailla noin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry joutui eroon perheestään manipuloivan narsistivaimonsa takia.
        Siinä suhteessa ei ole kenenkään hyvä olla.

        Totta . Onko rahanhimo motiivi tällä naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ajelin Shanghaissa hotellilta Aeroportille.
        -Niin jo oli saföörillä kyllä pitkät kynnet.
        En oo koskaan nähny miehellä niin pitkiä kynsiä.
        Minkähän takiako ?
        Erottuuhan hän ainakin satama kuleista.
        Joo, siellä on
        -Jos hän onnii pitkäkyntisten porukkaa.
        Mites tämä nyt tähän niinku liittyy?
        Kyllä se vaan jotenni liittyy.

        Ahneus on jo varastamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo on jollain tapaa lähellä kunnianloukkausta, ja mielenterveydellisiin ongelmiin pitää hakea lääkäriltä. Olettaen ettei hovilla ole lääkärin pätevyyksiä kaikki apu olisikin ollut jopa vastuutonta. Todellista apua eikä jotain silkkaa hovin syyttämistä ja mustamaalaamista haetaan koulutetulta ammattilaiselta.

        Kerro mieluusti muistakin kokemuksistasi hovielämästä! En nyt välttämättä ole fanaattinen fani mutta ehkä kerrot lisää meille kaikille niin osaamme sitten muodostaa tosiasioihin perustuvan mielipiteen.

        Noi kunnia jutut voi unohtaa ei muilla ole kunniaa kuin Jumalalla taivaassa . Me olemme vain ihmisiä luotuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahemmin viiraa useimmilla suomalaisilla. Suomea muutetaan kamelinpaskavaltioksi ja porukka on puhelee joutavanpäiväisiä.

        Ryöstäjät pitää ajaa pois ei ne kuulu tänne .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajojahtia en kiellä,sehän tuli selväksi jo Dianan aikana,ja se on todella ala-arvoista.Luulen että kaiken tämän farssin syynä on itse Megan.Tullaan amerikasta,sivuosanäyttelijä,joka luulee että hänen pillinsä mukaan tanssitaan.Yritti muuttaa tietysti ikivanhaa brittihovia ja sen tyyliä toimia.Mutta Ellu on senverran kova luu,että hautaan asti pidetään asioista kiinni.Ja Megan ei sulata sitä että hänen tahtonsa mukaan ei mennä. Ja Harryhan on tyypillinen nykyaikainen mies, tanssitaan akan pillin mukaan,akka määrää. Samanlaisia on suomalaiset nuoret miehet,ämmät määrää.

        Tässä viestissä on kaikki niin valtavan hyvin kiteytetty, jyuuri niin kuin asiat on.
        Tämän päivän miehet, niin nuoret kuin keskiikäiset ovat nykyään täysiä nollia ja mielistelevät naisiaan vain siinä toivossa että pääsisivät saman peiton alle edes joskus.
        Eivätkä naisetkaan tällaisia hiirulaisia arvosta.
        Mies ei ole enää mies eikä nainen ole enää nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättämällä perheensä eihän nyt ole mitään järkeä kenenkään jättää perhettään oli se kuninkaallinen tai ei .

        Asutko sinä vanhempiesi hoteissa vielä avioiduttuasikin. Miksi ihmeessä Harryn pitäisi olla Englannissa, kyllä siellä hovissa tarpeeksi ihmisiä edustamaaqn vieläkin riittää. Harryn perhe on hänen vaimonsa ja lapsensa, heitä hän ei ole ainakaan vielä jättänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markle oli pyytänyt apua henkilöstöosaston johtajalta joka oli sanonut että hän vastaa henkilöstöstään. Jos eukko oli raskaana ja tällä hoitohenkilökunta niin miksei keskustellut lääkärinsä kanssa tai pytänyt apua mieheltään joka itse kuulemma käy terapiassa. Pelkkää valehtelua .

        Noinko sano, kauheeta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markle oli pyytänyt apua henkilöstöosaston johtajalta joka oli sanonut että hän vastaa henkilöstöstään. Jos eukko oli raskaana ja tällä hoitohenkilökunta niin miksei keskustellut lääkärinsä kanssa tai pytänyt apua mieheltään joka itse kuulemma käy terapiassa. Pelkkää valehtelua .

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin suljettua mediat kyttää jokaisen liikkeen

        VOISKO TOI ANONYYMI LOPETTAA JA ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄNSÄ !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Dianakin osasi manipuloida hovia ,se jos joku oli aika vaikea tapaus kiukuttelun mestari. Ehkäpä tämä Meghan yrittää kaikin keinoin matkia Dianaa.niin mielenterveys kuin itsemurha ajatuksineen.Ja hovia siitä mustamaalatakseen .Muut fiksut hoviin kuuluvat pärjäävät oikein hyvin.

        en ymmärrä että Dianasta tehtiin joku pyhimys,äitiyttä on jaksettu ylistää mutta kuka äiti lähtee ilman turvavyötä juopuneen kyytiin.rauha hänen sielulleen,lokit siellä paskovat tuon ruman patsaan päälle
        Megan varmaan haluaa myös patsaan,Harryhan on sanonut että mitä Meghan haluaa,sen hän myös saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meghan kertoi pyytäneensä hovilta apua mielenterveydellisiin ongelmiinsa – tuloksetta.

        - Se ei olisi antanut hyvää kuvaa instituutiosta, Meghan totesi viitaten kuningashuoneeseen, jota hän itse kutsuu haastattelussa ”The Firm” -sanalla (suom. Yritys).

        Päätös lähteä hovista ja Isosta-Britanniasta oli helpotus.

        - Harry pelasti meidät kaikki jättämällä kuninkaallisen perheen. Meidän piti löytää itsellemme ja Archielle, 1, oma tapamme elää, Meghan kiitteli miestään."

        Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä tuo kuulostaa, eikä varmasti mikään helppo päätös. Harrykin on varmasti paljon onnellisempi perheineen, kuin olisi ollut hovissa ikinä.

        Eipä tuo kovin onnelliselta kuvissa näytä.
        Olis aikanaan laittanut akkansa kuriin ja järjestykseen. Eikä antanut hyppiä kaikkien silmille. Vai paljasti Meghan oikean luonteensa vasta häiden jälkeen.


    • Anonyymi

      Markle syyttää Oprahin rotukomediassa hovia rasistiseksi, mutta nyt julkisuuteen on tullut omilla kasvoillaan Marklen avustajat jotka syyttävät häntä kiusaajaksi.

      • Anonyymi

        Oli kyllä kummallista että väitteitä tuli lehdistön ym kauttai kun muut työt kutsuivat ja sopimukset loppuivat , mutta nythän hovi on ruvennut tutkimaan näitä väitteitä , Haluavat varmaan jo väärille huhuille lopun , olisivat jo aikaisempaa voinut tukea tuota pariskuntaa ,eikös yksi työntekiä tuumannut että rouva herää niin aikaisin ettei hän jaksa tai halua tehdä työtä vielä siihen aikaan


      • Anonyymi

        Ja ihon väri on valkoisempi kuin suomalaisella kesäloman jälkeen.


      • Anonyymi

        Tätähän he olivat uhanneet , jos pariskunta tuo syytökset esiin he iskevät takaisin , kertoo aikapaljon ........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätähän he olivat uhanneet , jos pariskunta tuo syytökset esiin he iskevät takaisin , kertoo aikapaljon ........

        Meghan satuilee minkä kerkeää, julkisuus lisääntyy ja tilille kilisee enemmän rahaa.

        Opportunisti viimeisen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä kummallista että väitteitä tuli lehdistön ym kauttai kun muut työt kutsuivat ja sopimukset loppuivat , mutta nythän hovi on ruvennut tutkimaan näitä väitteitä , Haluavat varmaan jo väärille huhuille lopun , olisivat jo aikaisempaa voinut tukea tuota pariskuntaa ,eikös yksi työntekiä tuumannut että rouva herää niin aikaisin ettei hän jaksa tai halua tehdä työtä vielä siihen aikaan

        Kannatti vilauttaa rasismikorttia. Nyt koko media on seonnut ja sympatiaa sataa oikealta ja vasemmalta. Hänet olisi otettu hoviin jos olisi alkuunkaan osannut tai halunnut käyttäytyä. Kahdesti eronnut kypsähtänyt nainen, nyt muka palavasti prinssiin pikarakastunut. Camilla ja Charles ovat toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatti vilauttaa rasismikorttia. Nyt koko media on seonnut ja sympatiaa sataa oikealta ja vasemmalta. Hänet olisi otettu hoviin jos olisi alkuunkaan osannut tai halunnut käyttäytyä. Kahdesti eronnut kypsähtänyt nainen, nyt muka palavasti prinssiin pikarakastunut. Camilla ja Charles ovat toista.

        Tämä pohtiminen siitä että jos lapsi on tumma ei välttämättä mielestäni ole rasismia. Ehkä siinä on pohdittu että miten lehdistö ja kansalaiset suhtautuu siihen. Ja haluttu enemmänkin suojella lasta ja pohtia asiaa.
        On varmasti ollut rankkaa myös muille perheenjäsenille tämä lehdistön hyökkäys näitä kahta vastaan. Mutta nämä ovat tuntuneet otettavan kaiken pahalla ja loukkauksena.
        Uskon että tilanne on ollut kaikin puolin mahdoton.
        Nyt sitten piti mennä paljastamaan että kuningatar tai Philip eivät ole näin sanoneet. Aika kusipäistä Catherinea ja Williamia kohtaan, vielä kun ei ole kerrottu missä asiayhteydessä asiaa on pohdittu.
        Ja ihmettelen kyllä kun Harry kertoi että alkoi rahat loppumaan ja perheen suojelu olla hankalaa niin sitten Netflix ottaa yhteyttä ja tarjoaa sataa miljoonaa. Siis oikeasti?!? Tosta noin vaan?!? Kyllähän joku on aika varmasti asiaa pohjustanut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pohtiminen siitä että jos lapsi on tumma ei välttämättä mielestäni ole rasismia. Ehkä siinä on pohdittu että miten lehdistö ja kansalaiset suhtautuu siihen. Ja haluttu enemmänkin suojella lasta ja pohtia asiaa.
        On varmasti ollut rankkaa myös muille perheenjäsenille tämä lehdistön hyökkäys näitä kahta vastaan. Mutta nämä ovat tuntuneet otettavan kaiken pahalla ja loukkauksena.
        Uskon että tilanne on ollut kaikin puolin mahdoton.
        Nyt sitten piti mennä paljastamaan että kuningatar tai Philip eivät ole näin sanoneet. Aika kusipäistä Catherinea ja Williamia kohtaan, vielä kun ei ole kerrottu missä asiayhteydessä asiaa on pohdittu.
        Ja ihmettelen kyllä kun Harry kertoi että alkoi rahat loppumaan ja perheen suojelu olla hankalaa niin sitten Netflix ottaa yhteyttä ja tarjoaa sataa miljoonaa. Siis oikeasti?!? Tosta noin vaan?!? Kyllähän joku on aika varmasti asiaa pohjustanut!

        Veikkaan, että puhe lapsen ihon väristä liittyy Charlesiin ja se liittyy myös välirikko Harryn kanssa.

        Charles on sen ikäinen, että on elänyt Britannian siirtomaa-ajat. Silloin liitto mustan kanssa ei todellakaan olisi tullut kuuloonkaan. Ei vanha koira opi uusia tapoja.

        Itse kävin koulua 60-luvulla ja Aapisen N kirjainta opeteltiin sillä nykyään kielletyllä sanalla. Itselle sana ei ole mitenkään halventava edelleenkään, vaikken sitä tietenkään käytä.

        Ajat muuttuu, mutta pitää ymmärtää myös millaisessa ajassa 1920-1950 syntyneet elivät. Heille oli normaalia ja arkea ihan eri asiat kuin tänään. Kuten ruumiillinen kuritus, opettajan ehdoton auktoriteetti ja tiukat käytöstavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatti vilauttaa rasismikorttia. Nyt koko media on seonnut ja sympatiaa sataa oikealta ja vasemmalta. Hänet olisi otettu hoviin jos olisi alkuunkaan osannut tai halunnut käyttäytyä. Kahdesti eronnut kypsähtänyt nainen, nyt muka palavasti prinssiin pikarakastunut. Camilla ja Charles ovat toista.

        Ja nykyään nämä kaksi tuovat Dianan joka kerta esille kun esiintyvät. Diana olisi ylpeä.. olisikohan kuitenkaan? Kuulemma katui omaakin kohuhaastatteluaan johon hänet oli huijattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että puhe lapsen ihon väristä liittyy Charlesiin ja se liittyy myös välirikko Harryn kanssa.

        Charles on sen ikäinen, että on elänyt Britannian siirtomaa-ajat. Silloin liitto mustan kanssa ei todellakaan olisi tullut kuuloonkaan. Ei vanha koira opi uusia tapoja.

        Itse kävin koulua 60-luvulla ja Aapisen N kirjainta opeteltiin sillä nykyään kielletyllä sanalla. Itselle sana ei ole mitenkään halventava edelleenkään, vaikken sitä tietenkään käytä.

        Ajat muuttuu, mutta pitää ymmärtää myös millaisessa ajassa 1920-1950 syntyneet elivät. Heille oli normaalia ja arkea ihan eri asiat kuin tänään. Kuten ruumiillinen kuritus, opettajan ehdoton auktoriteetti ja tiukat käytöstavat.

        EI ei todellakaan tarvitse ! EI minkäänlaista oikeutusta rasismille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nykyään nämä kaksi tuovat Dianan joka kerta esille kun esiintyvät. Diana olisi ylpeä.. olisikohan kuitenkaan? Kuulemma katui omaakin kohuhaastatteluaan johon hänet oli huijattu.

        Ovat tuoneet aina , pojilla se on ollut tapana , siittä ei ole takuita onko huijattu vai ei , kenenkään ei tarvitse vastata asioita jollei halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meghan satuilee minkä kerkeää, julkisuus lisääntyy ja tilille kilisee enemmän rahaa.

        Opportunisti viimeisen päälle.

        Joo Meghan satuilee minkä ehtii. Manipuloinut Harryn mukaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI ei todellakaan tarvitse ! EI minkäänlaista oikeutusta rasismille

        Mielestäni ei ole minkäänlaista rasismia pohtia lapsen tulevaa ihonväriä. Meghanin äiti on aika tummaihoinen, ja Meghan taas ei. Pohditaanhan sitä muutenkin tulevan lapsen ulkoista olemusta, itsekin luulin saavani ruskeasilmäisiä ja tummatukkaisia lapsia. Minulla on ruskeat silmät ja tumma tukka, isä taas on nk. ristiverinen ja vihreän-harmaa silmäinen. Kumpikaan lapsista ei saanut ruskeita silmiä, vaikka niin kovasti ennustettiin ja hiuksetkaan eivät kovin tummat ole. Olisihan tämä Archie voinut periä isoäitinsä värit. Ja mitä sitte. So what?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI ei todellakaan tarvitse ! EI minkäänlaista oikeutusta rasismille

        Kaikki ihmiset ovat rasisteja. Joko avoimen rasistisia, piilorasistisia tai tiedostamattaan rasistisia. Vain tekopyhät ihmiset mainostaa olevansa anti-rasisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pohtiminen siitä että jos lapsi on tumma ei välttämättä mielestäni ole rasismia. Ehkä siinä on pohdittu että miten lehdistö ja kansalaiset suhtautuu siihen. Ja haluttu enemmänkin suojella lasta ja pohtia asiaa.
        On varmasti ollut rankkaa myös muille perheenjäsenille tämä lehdistön hyökkäys näitä kahta vastaan. Mutta nämä ovat tuntuneet otettavan kaiken pahalla ja loukkauksena.
        Uskon että tilanne on ollut kaikin puolin mahdoton.
        Nyt sitten piti mennä paljastamaan että kuningatar tai Philip eivät ole näin sanoneet. Aika kusipäistä Catherinea ja Williamia kohtaan, vielä kun ei ole kerrottu missä asiayhteydessä asiaa on pohdittu.
        Ja ihmettelen kyllä kun Harry kertoi että alkoi rahat loppumaan ja perheen suojelu olla hankalaa niin sitten Netflix ottaa yhteyttä ja tarjoaa sataa miljoonaa. Siis oikeasti?!? Tosta noin vaan?!? Kyllähän joku on aika varmasti asiaa pohjustanut!

        Ei huolta että olisi tumma lapsi ,kovin punaiselta näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nykyään nämä kaksi tuovat Dianan joka kerta esille kun esiintyvät. Diana olisi ylpeä.. olisikohan kuitenkaan? Kuulemma katui omaakin kohuhaastatteluaan johon hänet oli huijattu.

        Kyllä Dianakin osasi ja oli varmaan M sairas kun lukee niitä sen tempauksia.


      • Anonyymi

        He uhkailivat pariskuntaa juurikin tällä että jos puhutte kostamme , iskemme takaisin , täytyy sanoa että tuosta sopasta siskopuoli ja isä olisi voineet pysyä pois ! siskopuoli joka on yrittänyt hyötyä Meghanin urasta ja siinä onnistunutkin , Ei se tarkoita että tuntee toisen jos on käynyt toisen ylioppilas juhlissa , eikä muuten ole tekemisissä , saman moinen on isä joka astuu heti julkisuuteen kun jotain kerrotaan tai kirjoitetaan ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että puhe lapsen ihon väristä liittyy Charlesiin ja se liittyy myös välirikko Harryn kanssa.

        Charles on sen ikäinen, että on elänyt Britannian siirtomaa-ajat. Silloin liitto mustan kanssa ei todellakaan olisi tullut kuuloonkaan. Ei vanha koira opi uusia tapoja.

        Itse kävin koulua 60-luvulla ja Aapisen N kirjainta opeteltiin sillä nykyään kielletyllä sanalla. Itselle sana ei ole mitenkään halventava edelleenkään, vaikken sitä tietenkään käytä.

        Ajat muuttuu, mutta pitää ymmärtää myös millaisessa ajassa 1920-1950 syntyneet elivät. Heille oli normaalia ja arkea ihan eri asiat kuin tänään. Kuten ruumiillinen kuritus, opettajan ehdoton auktoriteetti ja tiukat käytöstavat.

        1966 Lapinjärven Porlammin kansakoulun seinällä oli E kimo ja N ri juoksijanhahmossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihon väri on valkoisempi kuin suomalaisella kesäloman jälkeen.

        Lapsi on valkoinen . Moka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI ei todellakaan tarvitse ! EI minkäänlaista oikeutusta rasismille

        Se on sitten rasismia puhua valkoisesta ihonväristä yhdenvertaisesti muistakaa tämä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat rasisteja. Joko avoimen rasistisia, piilorasistisia tai tiedostamattaan rasistisia. Vain tekopyhät ihmiset mainostaa olevansa anti-rasisteja.

        Ajatelkaa mikä jatkuva viha ja asiani valkoisia kohtaan on ! Jotkut vihaa keltaisia ja budhia . Jotkut kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meghan satuilee minkä kerkeää, julkisuus lisääntyy ja tilille kilisee enemmän rahaa.

        Opportunisti viimeisen päälle.

        Tuon oli kertonut lehdelle avustaja , joten mitään satuilua ei ollut


    • Anonyymi

      Aikoinaan niin reippaasta ja sympaattisesta Harrysta on tullut tylsä ja saarnaava tohvelisankari. Aivan kuin mies ei enää osaisi (saisi?) käyttää omia aivojaan vaan toistelee kuuliaisesti vaimonsa määräyksiä.

      • Anonyymi

        Hymytön mies nykyään.


      • Anonyymi

        Kundaliinijoga ja kabbala hypnoosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymytön mies nykyään.

        Tässä yhteydessä ei paljon naurattaisi ketään , videoita ja kuvia löytyy hovista lähdön jälkeen , jotka ovat välittömiä , iloisia ja todella rentoutuneita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymytön mies nykyään.

        Petturin taival ei hymyilytä.


    • Anonyymi

      Daily Mail kirjoitti tänään pitkän jutun kuvien kera siitä mitä Dianan rakastaja James Hewittille kuuluu. Artikkelin kommenttiosuudessa moni ihmetteli ja kummasteli ettei hänen poikansa pidä isästään parempaa huolta.

      • Anonyymi

        Poikahan oli syntynyt jo ennenkuin heidän suhde edes alkoi , jos siinä viitattiin tai taas vihjattiin isyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikahan oli syntynyt jo ennenkuin heidän suhde edes alkoi , jos siinä viitattiin tai taas vihjattiin isyydestä

        Jos virallista meriselitystä uskoo niin kyllä juuri näin. Kuka uskoo kuka ei, mutta eiköhän ne ole DNA-testin aikoinaan tehneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikahan oli syntynyt jo ennenkuin heidän suhde edes alkoi , jos siinä viitattiin tai taas vihjattiin isyydestä

        Oletko ollu näkemässä ,kummasti se on vaan samaa näköä.


    • Anonyymi

      Kukahan tämän Archien isä on. Lapsi on ihan Marklen näköinen ja afrotukka värjätty mahonginpunaiseksi.

      • Anonyymi

        Lapsessa ei ole mitään tummaa. Odota vain seuraavaa haastattelua, jossa he kääntyvät uskoon.


      • Anonyymi

        Voi pyhä jyssäys edellistä juttua,isyydestä,,,,nyt hymyilyttää isosti,,,,


      • Anonyymi

        Onko ne värjätty kun vähän näyttää siltä . Silmät on mustat kuin yö kuin pukumiehet sarjan miesnäyttelijän.


    • Anonyymi

      Markle väitti Oprahin rasismiruikutuksessa että olisivat menneet salaisesti kolme päivää ennen hollywoodspektaakkelia naimisiin. Läsnä vain Dimwitt ja hän sekä arkkipiisppa. Britanniassa häissä pitää olla kuitenkin kaksi todistajaa ja hääpaikka ns rekisteröity.

      • Anonyymi

        Uhriutumista hyvin laskelmoivalta naiselta. Sama koskee rasismiviittausta. Jos haluavat varjella yksityisyyttään niin miksi julkinen koko maailmalle järjestetty esitys? Kostosta on kysymys. Ei muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriutumista hyvin laskelmoivalta naiselta. Sama koskee rasismiviittausta. Jos haluavat varjella yksityisyyttään niin miksi julkinen koko maailmalle järjestetty esitys? Kostosta on kysymys. Ei muusta.

        Ei se kostoa ole , vaan sitä että oijotaan vääryys ! ja hyvä niin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kostoa ole , vaan sitä että oijotaan vääryys ! ja hyvä niin !

        Mikä vääryys?
        Rasismisyyte ilman mitään perusteita on pelkkää huomioporttoilua.


      • Anonyymi

        Oprah oli sanonut että haastattelun yksityiskohtia on hiottu kolme vuotta!! Jotenkin vaikuttaa niin julkisuuspeliltä koko homma. Heti seuraavana päivänä joku kuvaaja julkaisee niin söpön kuvan koko perheestä. Taitaa olla nämä kaksi ihan yhtä katkeria Harryn perheelle kuin Meghanin perhe on heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kostoa ole , vaan sitä että oijotaan vääryys ! ja hyvä niin !

        On kyllä harvinaisen tekopyhä kaksikko tuo Meghan ja Harry. Toinen on ilmiselvä opportunisti ja toinen on Vihtori.


      • Anonyymi

        Kääntyikö Meg kristityksi ja otti kasteen .


    • Anonyymi

      No lisääntymään Harry olisi voinut ruveta jo 20 vuotta sitten !

    • Anonyymi

      Ilmeisesti kiristävät nyt kuninkaallisia, että seuraava kakara saisi kuninkaallisen tittelin ja he valtion turvapalvelut. Muuten paljastuu ihonväristä kyselleen kuninkaallisen henkilöllisyys-
      Camilla julkaisi pätkän kirjasta ns kirjaclubissa. Se meni näin.
      Miksi ihmiset pettävät maansa?

      Kiristääkseen
      Rahan takia
      Koston takia

      • Anonyymi

        Archiella ei ole kuninkaallista titteliä, eikä ole muillakaan Harrylle syntyville lapsille toistaiseksi tulossa syntyperänsä puolesta.
        Poikkeuksen tähän voi tehdä joko Charles ( tai William) valtaistuimelle noustuaan. Tietty myös kuningatar, mutta tällä hetkellä se ei näytä todennäköiseltä.

        Harrylla on isoäidin sekä äidin perintöä, vaikka isäpappa sulkikin rahahanat. Näistä ns rahakkaista diileistä rahaa tulee vasta, kun työt on tehty - jos oli ylläri jollekin, niin voi sentään.

        Hovissa on teetetty isyystestit ja jos viitsii silmänsä avata, niin Harry on nuorena ollut aivan Philipin näköinen (paitti tuo enolta peritty punainen kuontalo) ja hänellä on Charlesin ruumiinrakenne.


      • Anonyymi

        Tuo rasismisyyte vaikuttaa puhtaasti keksityltä. Sillä syytteellä Meghan ja Harry saavat lisää julkisuutta eli lisää rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rasismisyyte vaikuttaa puhtaasti keksityltä. Sillä syytteellä Meghan ja Harry saavat lisää julkisuutta eli lisää rahaa.

        Rasismikortti on aina kuumaa valuuttaa!

        Minulla on ystävätär joka rakastui mustaan mieheen. Miehen perhe ilmoitti heti, ettei ole perheeseen asiaa. Väri on väärä! Sen sanomista ääneen, ei miehen sukulaisista kukaan kauhistellut tai pitänyt minään.

        Itse kieltäydyin kohteliaasti, kun musta nuori mies tarjoutui lähijunassa saatolle. Huusi perään että rasisti. Kovin helposti sellaiseksi nimitellään.

        Miksi ihonvärin miettiminen etukäteen on muuten loukkaavaa?

        Mietitään syntymättömän lapsen kohdalla myös, että tuleeko perimään isän kaljuuntumisen vai saako äitinsä kutrit, isänsä siniset vai äitinsä ruskeat silmät, tuleeko Tyyne mummon pottunenä ja isän äidin korkeat poskipäät. Ja ties mitä muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Archiella ei ole kuninkaallista titteliä, eikä ole muillakaan Harrylle syntyville lapsille toistaiseksi tulossa syntyperänsä puolesta.
        Poikkeuksen tähän voi tehdä joko Charles ( tai William) valtaistuimelle noustuaan. Tietty myös kuningatar, mutta tällä hetkellä se ei näytä todennäköiseltä.

        Harrylla on isoäidin sekä äidin perintöä, vaikka isäpappa sulkikin rahahanat. Näistä ns rahakkaista diileistä rahaa tulee vasta, kun työt on tehty - jos oli ylläri jollekin, niin voi sentään.

        Hovissa on teetetty isyystestit ja jos viitsii silmänsä avata, niin Harry on nuorena ollut aivan Philipin näköinen (paitti tuo enolta peritty punainen kuontalo) ja hänellä on Charlesin ruumiinrakenne.

        Ei ole Philipin näköä tippaakaan Philip on komea mies ollu aina ,mutta Harry on vähemmän komea.


    • Anonyymi

      Harri pihalla kun lumiukko. Martta pomottaa tohvelisankaria. Menkää terapiaan. Mihin näitä "kuninkaallisia" elättejä tarvitaan??? Olis hjuva kun muutkin elätit menis oikeisiin töihin. Ainii niillä ei oo mitään ammattii.

      • Anonyymi

        Harry on käynyt Eton Collegen ja Sandhurstin kuninkaallisen sotakorkeakoulun.
        Kaikki Britannian armeijan upseerit koulutetaan Sandhurstissa, mukaan lukien aliupseeristosta ylenneet.

        Ilmeisesti siis mielestäsi armeijan ammatit eivät ole ammatteja ja sodassa palveleminen ei ole työtä. Eikä hyväntekeväisyys, jota koko perhe tekee. Miten sinä autat kanssaihmisiä ja montako päivää vuodessa käyt puhumassa naisten oikeuksista tai halailet vakavasti sairaita ihmisiä? Ilmaiseksi vieläpä?

        Britit maksavat kuninkaallisten huseeraamisesta 75 senttiä per asukas, sinä maksat 6 euroa Suomalaisesta valtiomuodosta.

        Britannia saa joka vuosi miljardin turistitulot kiitos monarkian oheiskrääsän, paljonko luulet Arkadianmäen porukan kiinnostavan turisteja?

        Kuningatar ja Charles maksavat tuloistaan vapaaehtoisesti veroja ja Elisabetiltä jää valtiolle vuosittain 300 miljoonaa puhdasta tuloa.

        Jos sinun maksamat verosi olisivat tuottavan työn määritelmä, niin menisit töihin, maksaisit veroja enempi kuin 300 miljoonaa etkä kirjoittelisi tänne töihin menemisistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry on käynyt Eton Collegen ja Sandhurstin kuninkaallisen sotakorkeakoulun.
        Kaikki Britannian armeijan upseerit koulutetaan Sandhurstissa, mukaan lukien aliupseeristosta ylenneet.

        Ilmeisesti siis mielestäsi armeijan ammatit eivät ole ammatteja ja sodassa palveleminen ei ole työtä. Eikä hyväntekeväisyys, jota koko perhe tekee. Miten sinä autat kanssaihmisiä ja montako päivää vuodessa käyt puhumassa naisten oikeuksista tai halailet vakavasti sairaita ihmisiä? Ilmaiseksi vieläpä?

        Britit maksavat kuninkaallisten huseeraamisesta 75 senttiä per asukas, sinä maksat 6 euroa Suomalaisesta valtiomuodosta.

        Britannia saa joka vuosi miljardin turistitulot kiitos monarkian oheiskrääsän, paljonko luulet Arkadianmäen porukan kiinnostavan turisteja?

        Kuningatar ja Charles maksavat tuloistaan vapaaehtoisesti veroja ja Elisabetiltä jää valtiolle vuosittain 300 miljoonaa puhdasta tuloa.

        Jos sinun maksamat verosi olisivat tuottavan työn määritelmä, niin menisit töihin, maksaisit veroja enempi kuin 300 miljoonaa etkä kirjoittelisi tänne töihin menemisistä....

        Harrysta on tullut Meghanin seurassa Vihtori - valitettavasti.

        Mutta monarkia on hieno instituutio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry on käynyt Eton Collegen ja Sandhurstin kuninkaallisen sotakorkeakoulun.
        Kaikki Britannian armeijan upseerit koulutetaan Sandhurstissa, mukaan lukien aliupseeristosta ylenneet.

        Ilmeisesti siis mielestäsi armeijan ammatit eivät ole ammatteja ja sodassa palveleminen ei ole työtä. Eikä hyväntekeväisyys, jota koko perhe tekee. Miten sinä autat kanssaihmisiä ja montako päivää vuodessa käyt puhumassa naisten oikeuksista tai halailet vakavasti sairaita ihmisiä? Ilmaiseksi vieläpä?

        Britit maksavat kuninkaallisten huseeraamisesta 75 senttiä per asukas, sinä maksat 6 euroa Suomalaisesta valtiomuodosta.

        Britannia saa joka vuosi miljardin turistitulot kiitos monarkian oheiskrääsän, paljonko luulet Arkadianmäen porukan kiinnostavan turisteja?

        Kuningatar ja Charles maksavat tuloistaan vapaaehtoisesti veroja ja Elisabetiltä jää valtiolle vuosittain 300 miljoonaa puhdasta tuloa.

        Jos sinun maksamat verosi olisivat tuottavan työn määritelmä, niin menisit töihin, maksaisit veroja enempi kuin 300 miljoonaa etkä kirjoittelisi tänne töihin menemisistä....

        Eihän Harry ja Meghan enää hoida mitään kuninkaallisia velvollisuuksia. Eikä Meghan ehtinyt niitä kovin montaa hoitaa.

        Harryllä meni vuosikaudet rillutellessa ja jetsetin kanssa bailatessa, vaikka jonkun keikan Afganistanissa tekikin.

        Armeijan hommista Harry on on ollut poissa jo vuosia, vaikka on vasta 36, joten eipä se mikään järin pitkä työura ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harry on käynyt Eton Collegen ja Sandhurstin kuninkaallisen sotakorkeakoulun.
        Kaikki Britannian armeijan upseerit koulutetaan Sandhurstissa, mukaan lukien aliupseeristosta ylenneet.

        Ilmeisesti siis mielestäsi armeijan ammatit eivät ole ammatteja ja sodassa palveleminen ei ole työtä. Eikä hyväntekeväisyys, jota koko perhe tekee. Miten sinä autat kanssaihmisiä ja montako päivää vuodessa käyt puhumassa naisten oikeuksista tai halailet vakavasti sairaita ihmisiä? Ilmaiseksi vieläpä?

        Britit maksavat kuninkaallisten huseeraamisesta 75 senttiä per asukas, sinä maksat 6 euroa Suomalaisesta valtiomuodosta.

        Britannia saa joka vuosi miljardin turistitulot kiitos monarkian oheiskrääsän, paljonko luulet Arkadianmäen porukan kiinnostavan turisteja?

        Kuningatar ja Charles maksavat tuloistaan vapaaehtoisesti veroja ja Elisabetiltä jää valtiolle vuosittain 300 miljoonaa puhdasta tuloa.

        Jos sinun maksamat verosi olisivat tuottavan työn määritelmä, niin menisit töihin, maksaisit veroja enempi kuin 300 miljoonaa etkä kirjoittelisi tänne töihin menemisistä....

        Lehdistö saa heistä rahaa ja heidän kuvista....


    • Anonyymi

      Akka valehteli että Arvibaldilta olisi kielletty prinssi titteli. sen tittelin saa vaan valtaapitävän lapset ja lapsenlapset. Siis ellun lapsenlapset eli Harry ei Archie. Nainen on narsistinen valehtelija ja Harrylla kostonkierre kun Charles ei enää maksa. Ihonväriä ihmetelleen tarina on irrotettu merkityksistä joten se saadaan kuulostamaan rasistiselta. Ei kai kukaan näistä koulutetuista ihmisistä päästele sellaista suustaan varsinkin kun tietää että Markle vuotaa kaiken ulos.

      • Anonyymi

        Charlesistahan tulee kuningas joten titteli silloin on myös Harryn lapsella


      • Anonyymi

        Archiella ei ole kuninkaallista titteliä, koska sen perivät mieslinjassa vallalla olevan hallitsijan ensimmäisen pojan pojan sukulinja.
        Elisabethillä on pojat Charles, Andrew ja Edward sekä tytär Anne. Pojat prinssejä, Anne prinsessa. Annen lapset eivät peri kuninkaallisia titteleitä, poikien lapset perivät. Eli William ja Harry ovat prinssejä, Andrewin tyttäret prinsessoja ja Edwardin lapset prinssi ja prinsessa.

        Edwardin ja Sophian pyynnöstä heidän lapsiaan ei kutsuta kuninkaallisilla titteleillä.
        Andrewin tytärten lapset eivät peri kuninkaallista arvonimeä.

        Vuonna 2012 (muistaakseni tuo oli vuosi) ruhtinatar Catherinen (jonka ammatti on prinsessa) odottaessa esikoistaan Elisabet muutti vanhaa perimyksellistä kuninkaallista "valtakirjaa" ja myönsi Williamin kaikille lapsille kuninkaallisen arvonimen. Tämä tapahtui siltä varalta, että esikoinen olisi tyttö. Vain tästä syystä myös Willsin kahdella nuoremmalla lapsella on arvot prinsessa ja prinssi.

        Kun Charles (tai Wills) nousee valtaistuimelle, hänellä on valta ja mahdollisuus myöntää kuninkaallinen arvonimi Harryn jälkeläisille, mitään pakkoa siihen ei ole.


      • Anonyymi

        Ja hehän halusivat vain "rauhallista elämää".
        Miksi sitten tämä törkyhaastattelu miljoonille ihmisille?
        Feikki pariskunta. Taisi kismittää rahahanojen sulkeutuminen.
        Kosto siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Archiella ei ole kuninkaallista titteliä, koska sen perivät mieslinjassa vallalla olevan hallitsijan ensimmäisen pojan pojan sukulinja.
        Elisabethillä on pojat Charles, Andrew ja Edward sekä tytär Anne. Pojat prinssejä, Anne prinsessa. Annen lapset eivät peri kuninkaallisia titteleitä, poikien lapset perivät. Eli William ja Harry ovat prinssejä, Andrewin tyttäret prinsessoja ja Edwardin lapset prinssi ja prinsessa.

        Edwardin ja Sophian pyynnöstä heidän lapsiaan ei kutsuta kuninkaallisilla titteleillä.
        Andrewin tytärten lapset eivät peri kuninkaallista arvonimeä.

        Vuonna 2012 (muistaakseni tuo oli vuosi) ruhtinatar Catherinen (jonka ammatti on prinsessa) odottaessa esikoistaan Elisabet muutti vanhaa perimyksellistä kuninkaallista "valtakirjaa" ja myönsi Williamin kaikille lapsille kuninkaallisen arvonimen. Tämä tapahtui siltä varalta, että esikoinen olisi tyttö. Vain tästä syystä myös Willsin kahdella nuoremmalla lapsella on arvot prinsessa ja prinssi.

        Kun Charles (tai Wills) nousee valtaistuimelle, hänellä on valta ja mahdollisuus myöntää kuninkaallinen arvonimi Harryn jälkeläisille, mitään pakkoa siihen ei ole.

        Pikkuisen olet väärässä


    • Anonyymi

      Molemmat Dianan pojat ovat ihan isänsä näköisiä. William on Charlesin näköinen. Harry taas tallirengin.

      • Anonyymi

        Niinpä. Ei Harrylle edes kuulu mitään prinssin titteliä, eikä muutakaan, kun on vain prinssi Harryn velipuoli. Aivan selvää, että tämä asia huononsi velipuolien välit. Vielä kun tallirengin poika toi mukanaan b-luokan tv tähtösen.


    • Anonyymi

      Vaimo on määräävä tekijä mitä hän haluaa jukisuuteen ja miten .

      • Anonyymi

        Vaimo olisi pätevä Stalinin korvike ollut aikoinaan. Yhtä ylevät periaatteet ja todellisuudentaju.


    • Anonyymi

      Valitsi kauniin naisen, joka ei sopeutunut prinsessan osaa.

      • Anonyymi

        Luonnevikainen ei osaa sopeutua ympäristön vaatimuksiin.


      • Anonyymi

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Harry on viisas mies kun ei uhraa elämäänsä, itseään ja perhettään turhan monarkistisen julkisuuden alttarille.

      • Anonyymi

        Monarkia on paljon tasavaltaa hienompi instituutio.
        Monarkiassa on enemmän tyyliä.
        Orjan asemaan tottuneille suomalaisille sivistys ja historia ovat toki kuin helmiä sioille.


      • Anonyymi

        Nyt uhraa perheensä ja kotimaansa B-luokan julkkistyrkyn vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monarkia on paljon tasavaltaa hienompi instituutio.
        Monarkiassa on enemmän tyyliä.
        Orjan asemaan tottuneille suomalaisille sivistys ja historia ovat toki kuin helmiä sioille.

        Pidän itse kanssa monarkiaa instituutiona jota kannattaa ylläpitää..
        Vielä tärkeämpänä nykyään kun ns. poliittinen valta on riisuttu ja voivat keskittyä hyväntahtoisuuteen ja hyväntekeväisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monarkia on paljon tasavaltaa hienompi instituutio.
        Monarkiassa on enemmän tyyliä.
        Orjan asemaan tottuneille suomalaisille sivistys ja historia ovat toki kuin helmiä sioille.

        Monark on tyylikäs polkupyörä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt uhraa perheensä ja kotimaansa B-luokan julkkistyrkyn vuoksi.

        Uhraa? rohkea että kertoi totuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt uhraa perheensä ja kotimaansa B-luokan julkkistyrkyn vuoksi.

        Meghan ei ole tyrkky ollut , fiksu nainen ja ollut aikaisempaakin jo hyväntekeväisyydessä mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhraa? rohkea että kertoi totuuden

        Melkoista potaskaa puhuivat. Koko homma oli pelkkä julkisuustemppu, ettö pankkitilille sataa lisää taaloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meghan ei ole tyrkky ollut , fiksu nainen ja ollut aikaisempaakin jo hyväntekeväisyydessä mukana

        Nk. huomiohuoraamiselta tuo homma vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Ei ollut, sen empää, kuin Sanna Marinista pääministeriksi. Kyllähän sitä siellä Englannissa kehuttiin, mutta täällä Suomessa ei kumpiakaan.

    • Anonyymi

      Harry on edelleen prinssi. Halusit tai et.

      • Anonyymi

        Ei ehkä enää kauan koska tory-puolueen edustaja haluaa parlamentin koolle joka käsittelee Harryn sulkemista pois perimisjärjestyksestä. Katsovat että on loukannut kuningatarta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä enää kauan koska tory-puolueen edustaja haluaa parlamentin koolle joka käsittelee Harryn sulkemista pois perimisjärjestyksestä. Katsovat että on loukannut kuningatarta.

        Asiallinen ehdotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä enää kauan koska tory-puolueen edustaja haluaa parlamentin koolle joka käsittelee Harryn sulkemista pois perimisjärjestyksestä. Katsovat että on loukannut kuningatarta.

        pimeetä touhua! mitään loukkaavaa tuossa ei ole ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä enää kauan koska tory-puolueen edustaja haluaa parlamentin koolle joka käsittelee Harryn sulkemista pois perimisjärjestyksestä. Katsovat että on loukannut kuningatarta.

        Mikä vitsi tämä on?


    • Anonyymi

      Markle tuo jotenkin mieleen Simon Elon. Eli vaikuttaa opportunistilta, joka hengailee niiden kanssa ja puhelee niitä asioita, mistä ajattelee kulloinkin olevan itselleen eniten hyötyä.

    • Anonyymi

      Siitä kaikesti mitä Meghan haastattelussa lasketteli pitäisi tehdä virallinen faktantarkistus: varmaan yli puolet jutuista osoittautuisi valheiksi.

    • Anonyymi

      Harry mainitsi, ettei Charles enää vastannut puheluihin jossain vaiheessa.

      Toisaalla taas kerrottiin briteissä aiemmin, että Harryn ylläpito oli romuttaa Charlesin talouden. Voipi olla, että Charles kyllästyi Harryn rahankerjuusoittoihin ja lopetti siksi vastaamisen.

      • Anonyymi

        tuon miehen taloutta ei noin vain horjuteta , jokaiselle myöntää omat määrärahat


    • Anonyymi

      Diana oli äiti mutta Charles ei ollut isä
      Siksi potkittiin pellolle

    • Anonyymi

      Pyrkyri-Meghania ja punapäätä yhdistää yhteinen vihollinen eli hovi.
      Mutta kauanko sitä jaksaa?
      Veikkaan eroa parin vuoden kuluttua.
      Nyt löysi prinssi todella viekkaan ja laskelmoivan naisen.
      Uhriutujan rooli on varmaan peilin edessä harjoiteltu.
      Muka suunnitteli itsemurhaa...katin kontit.

    • Anonyymi

      Hän on prinssi ilman ainoatakaan julkista kuvaa tms. ilmoitusta. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

    • Anonyymi

      Hovi niin jäykkä pidetään kiinni vanhasta

      • Anonyymi

        Suomalaiset ovat niin sivistymättömiä, että tuhoavat kaiken vanhan. Ja samalla itsensä eikä mitään suomalaista kulttuuria ole tänne koskaan muodostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat niin sivistymättömiä, että tuhoavat kaiken vanhan. Ja samalla itsensä eikä mitään suomalaista kulttuuria ole tänne koskaan muodostunut.

        Vihreät etunenässä haluavat tuhota kaiken perinteen koska siten saadaan tilalle uutta kulttuuria. Feministit hyökkäävät taidehistorian kimppuun koska siellä on sovinismia, tekevät siis työtä sen eteen että omaa kulttuuria hävetään. Siksi tähän Marklenkin juttuun aivan kuten Me too -kampanjaan suhtaudutaan kritiikkittömästi vaikka nainen on patologinen valehtelija ja jäänyt jo valheistaan oprahissa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat niin sivistymättömiä, että tuhoavat kaiken vanhan. Ja samalla itsensä eikä mitään suomalaista kulttuuria ole tänne koskaan muodostunut.

        Tuo on istituutti jossa kuningatar ei halunnut että heitä kuvataan esm , syömässä , syykin oli se etteivät muistuta yavallista kansaa ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on istituutti jossa kuningatar ei halunnut että heitä kuvataan esm , syömässä , syykin oli se etteivät muistuta yavallista kansaa ,

        Suomessakaan monet varakkaammat eivät halua, ettö heitä kuvataan, koska suomalaiset ovat valtavan kateellista kansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat niin sivistymättömiä, että tuhoavat kaiken vanhan. Ja samalla itsensä eikä mitään suomalaista kulttuuria ole tänne koskaan muodostunut.

        Johan ne putinan "kokin" tiltutkin on saaneet viikonlopun krapulan hoidettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat niin sivistymättömiä, että tuhoavat kaiken vanhan. Ja samalla itsensä eikä mitään suomalaista kulttuuria ole tänne koskaan muodostunut.

        Kristinusko ja Eu tuhoavat kulttuurin.


    • Anonyymi

      Kyllä kai Kaarle on testauttanut, onko edes oma poika , vai henkivartijan...

      • Anonyymi

        "Lennokkaan" Diana-perhosen jäljiltä on testattavia suuri joukko.


    • Anonyymi

      Viisas mies, ei tahtonut vaimonsa joutuvan samaan ryöpytykseen kuin äitinsa Diana. Dianan elämä oli aika vaikeata, enkä tosiaankaan puhu rahallisessa mielessä. Mielenrauhan järkkyessä, ollaan jo heikoilla jäillä. Vasta Dianan kuoltua hän oli kaikkien suosiossa. Ymmärrän hyvin että Harry halusi viedä perheensä muualle. Viime ajat olivat heille aika rankkoja, mutta onneksi lähtivät ajoissa.
      Tietysti hovilla on omat säännöt, joita tulee noudattaa, mutta ei "noitavainokaan" ole sallittua. Tämä sama ilmiö on tapathtunut myös Ruotsissa. Ensin oltiin Danielin kimpussa, jonka jälkeen iskettiin Sofiaan. Onneksi tilanne rauhoittui ja pystyvät elämään "normi" elämää perheinä.
      Toki tilanteissaa on aina kaksi puolta, mutta hovin tasolla pitäisi pystyä hoitamaan asiat ottamalla kaikki osapuolet huomioon.

      • Anonyymi

        miksiköhän ne on silti näiden titteleiden perään niin kipeästi? samoin lapselle olisi pitänyt sääntöjen vastaisesti saada prinssi -titteli. kovin oli ristiriitaista tämä heidän ulostulonsa. aivan kuin seuraisi kahta rajatilapersoonaa. markelle tarjottiin roolia taviksena mutta ei kelvannut koska monetary -arvo olisi ollut rajallinen.


    • Anonyymi

      Ketä oikeasti kiinnostaa nämä saippuaoopperatähdet, jotka ovat syntyneet rooleihinsa, mutta ovat ilman todellista valtaa

    • Anonyymi

      Kuikas sinä nyt noin tarkasti prinssiä arvostelet.

    • Anonyymi

      Dianan poika, osaa oikat ratkaisut tehdä.

    • Anonyymi

      Thomas Markle kommentoi haastattelua ja sanoi, että on pahoillaan jos on aiheuttanut mielipahaa (ja olen sanonut tämän jo monta kertaa), mutta ainakaan en ole pukeutunut natsipukuun.

    • Anonyymi

      Olisi luullut prinnssin saavan ihan täysjärkisenkin naisen.

      • Anonyymi

        BLm liikkeellä on valtaa Usassa, siksi rasismiuikutus ja valehtelu. Sillä saa diilejä koska Hoolywood on täynnä wokeporukkaa.


      • Anonyymi

        Kun ihminen on jo tienannut rahaa sen verran että on saanut asunnon maksettu niin miksi se enää juoksee rahan perässä ??? Olisi onnellinen .


      • Anonyymi

        Harry olisi suonut hyvän vaimon, tasapainoisen ja järkevän.

        Ei tarvitse olla ennustaja, ero tuosta tulee muutaman vuoden päästä.


    • Anonyymi

      Ei halua olla kiiltokuva

    • Anonyymi

      Saa olla vapaasti eikä joku Hovi määrää

    • Anonyymi

      Netissä kiertää Marklen raivokohtausvideo hääharjotteluissa.

      • Anonyymi

        Miten löytyy?


    • Anonyymi

      Narsistin tyypillistä käytöstä uhriutua jne. Harry parka!!

    • Anonyymi

      Luulisi, että britillä olisi käytöstavat, mutta tämä antaa loan lentää. Ei kai noin omaa perhettä kohdella. USA on perinpohjin rasistinen maa, missä väestörekisteriinkin pitää merkitä etninen kansalllisuus ihan jokaikisen. Briteissä taas on ollut monenväristä kansalaista satoja vuosia ja yhteiskunta tosi monikulttuurinen. Ehkä siellä ihonvärin kysely ei ole niin epäkorrektia. Toki Briteissä varmasti ihonväri liittyy vanha sit luokkayhteiskuntaan.
      Kaiken kaikkiaan, ei voi olla tervettä pyrkiä tuomaan mahdollisimman paljon julkisuuteen omaa uhriuttaan oman perheen kustannuksella, vaikka olisi kuinka huono tai epäkypsä perhe. Todella surullista.

    • Anonyymi

      Kuninkaalliset toimivat mielestäni ainoastaan "kiiltokuvina" maallensa. Ei mitään merkitystä ovatko edes ollenkaan olemassa.

    • Anonyymi

      Meghan sekoittanyt Harryn pään totaalisesti. Ehkä äidin menettäminen lapsena on edesauttanut asiaa ja Harry otollista maaperää tuolle Meghanin manipuloinnille. Tittelit pois molemmilta ja maahantulokielto britteihin. Maanpakoon samanlailla, kuin Elisabethin setä, joka luopui kruunustaan häikäilemättömän naisen takia, eikä kantanut vastuutaan.

    • Anonyymi

      Kyllä se oli oikein ottaa etäisyyttä kummankin sukulaisiin, etenkin kun on pieni lapsi ja perheenlisäystä viellä tulossa. Toivottavasti he saavat elää lasten kanssa hyvän elämän.

    • Anonyymi

      Harry meni möläyttämään narsulle että joku perheenjäsenistä oli pohtinut tulevan lapsen ihonväriä. Kun näiltä loppuu rahat -Usa ei ole halpa maa edes rikkaille -alkaa Charlesin kiristäminen tälle tiedolla. Siksi Charles haluaa kaiken viestinvaihdon kirjallisena, jotta siitä jää todiste.

      Camillan kirjavalinnasta ote: Revenge, Blackmail, Money

    • Anonyymi

      90 prosenttia mitä tämä nainen väitti haastattelussa on valhetta ja se on todistettu. Harry on idiootti ja tällä naisella on vakava persoonallisuushäiriö.

    • Anonyymi

      Niissä haastattelun pätkissä mitä näin Harry näytti kauhean surulliselta. Tietty se että jos pettää perheensä noin pahasti niinkuin hän teki kuuluukin näyttää surulliselta, mutta laittoi miettimään. Meneekö 2 vai 5 vuotta ennenkuin tulee avioero? Meghanhan ei tunnetusti rahattomia miehiä katsele, joten pari vuotta eteenpäin Harry saa varmasti kenkää ja rikas saudi-arabialainen timanttimies tilalle? Toivottavasti Harryn perhe Isossa-Britanniassa antaa hänelle hölmöilyt anteeksi ja toivottaa hänet tervetulleeksi takaisin kotilinnaan.

      • Anonyymi

        Harryn isäkö (tallirenki) toivottaisi tervetulleeksi ?
        Auttaisiko jos äitinsä keytkenkäisyydestä huolimatta ottaisi kunniallisen vaimon?


    • Anonyymi

      Buckinhamin palatsin twitter täynnä tappouhkauksia näiden kahden valehtilijan takia. Mutta Sanna marinhan kannattaa myös BLM liikettä.

    • Anonyymi

      Minusta prinssi Harry teki erittäin suuren virheen kun hän lähti pois omasta perheestään. Nykyisinä epävakaina aikoina, kun on terrorismia ja korona pandemia jyllää koko maailmassa olisi kuninkaallinen hovi ollut hyvä turvapaikka hänen vaimolleen ja lapsilleen. Minusta tuntuu että Harry on vaimonsa Meghanin tossun alla. Kuninkaallinen perhe otti varmaan avosylin Meghanin vastaan, mutta tämä paljastuikin amerikkalaiseksi diivaksi. Harryn ja Meghanin hovin palvelijat lähtivät ja kertoivat saamaastaan huonosta kohtelusta. Nimenomaan Meghanin puolelta. Meghan oli myös itkettänyt prinssi Williamin vaimoa, Catherinea. Nämä asiat Meghan olisi voinut selvittää kuninkaallisen perheen kanssa ja pyytää tarvittaessa anteeksi ennenkuin he muuttivat Harryn kanssa Amerikkaan. Jos joku kuninkaallisen perheen jäsen erehtyi sanomaan ääneen, että tuleekohan Harryn ja Meghanin lapsesta tummaihoinen, oli ihan realistista. Meghanin herttaisen oloinen äiti on musta nainen ja isänsä valkoinen. Isovanhempien biologiset ominaisuut voivat perityä lapsenlapselle, esim. silmien väri. Black is beautiful, I think so. Nyt Meghan on tainnut pettää kuninkaallisen perheen lopullisen luottamuksen, kun alkaa kertomaan ja puimaan tällaisia asioita julkisuudessa. Likapyykki on hyvä pestä kotona.

    • Anonyymi

      jostakin syystä oikean laidan mainospalkissani on kuva Rolls Roycesta myytävänä ja business-jettien charterpalveluja tarjoavan firman mainos. Jaa mitenkä liittyy aiheeseen no varmaan kohta kerrotte.

    • Anonyymi

      Ovat kyllä harvinaisen häikäilemättömiä.
      Kuten useimmat itseään "suvaitsevaisiksi" kutsuvat.
      Siinä on porukkaa, jolle mikään määrä tekopyhyyttä ja valehtelua ei ole liikaa.

    • Anonyymi

      Luultavasti kaksikko valehteli rasismista.

      Sitä paitsi, jos joku olisi pohtinut ihonväriä, niin on varmasti tehnyt sen vain lapsen parasta ajatellen. Kaffireiden ihonväri on sopeutunut kuumaan ja aurinkoiseen ilmastoon. Niger-hipiäisten iho tuottaa huonommin D-vitamiinia, minkä takia ovat pohjoisemmilla alueilla suuremmassa vaarassa ajautua D-vitamiinin puutostilaan.

      Valkoihoiset ovat puolestaan sopeutuneet pohjoiseen ilmastoon. Valkoihoisen iho ei kestä polttavaa paahdetta yhtä hyvin kuin niger-hipiäisen iho mutta toisaalta valkoihoisen iho tuottaa paremmin D-vitamiinia, mikä on pohjoisessa tärkeää.

      On siis luonnollista toivoa, että pohjoisessa lapset syntyvät vaaleaihoisina. Se on lapsille eduksi.

      • Anonyymi

        Ei noita sukulaisten välisiä ristiriitoja voi avata sivulliselle. Siinä vahingoittuu kaikki. Lehdistö juhlii ja kuitenkin ihmisten keskinäiset suhteet on monimutkaisia.


    • Anonyymi

      Onpa taas jälleen paljon tyyppejä, jotka tietävät ko. henkilöiden asiat paremmin kuin he itse. - Nm. Ovatko omat kunnossa

    • Anonyymi

      Ei olisi hovista lähdetty, jos olisi itsestä tullut kuningas. Harry on vain yksi niistä miehistä, jotka eivät osaa valita oikeaa puolisoa. Ei sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Täysin tarpeeton "hovi". Muinaisjäänne, joka elää loisimalla veronmaksajien kustantamana. Ihan uskomatonta. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Eipä muuten elele veronmaksajien kustantamana.


    • Anonyymi

      Ellulta aivan loistava tiedonanto. Ymmärtää miten mt-tapauksia kohdellaan.

    • Anonyymi

      Meghanin väite siitä, että hän ja prinssi Harry olisivat menneet naimisiin jo kolme päivää ennen varsinaista hääpäivää, ei ole edes lain mukaan mahdollista. Tämmöistä julkisuus skandaalia Megan suoltaa suustaan Oprahin haastattelussa , ei todistajia paikalla ja pappikin ( canterburyn arkkipiispa) autuaan tietämätön asiasta, mitä meinaa voittaa mielettömällä valheella kukaan ei kohta usko hänen tosi puheitakaan. Sai kotikanalassa idean että valehtelempa tommostakin niin saavat jutunjuurta..

      • Anonyymi

        Pitää saada jutunjuurta ja näkyvyyttä, jotta pysyy riittävä määrä miljoonia tilillä. Ja jotkut huimat kehtaa noiden tekemisiä vielä seurata. Yhteiskunnan suurimpia loisia koko porukka. Menisivät oikeisiin töihin ja elättäisivät itse itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää saada jutunjuurta ja näkyvyyttä, jotta pysyy riittävä määrä miljoonia tilillä. Ja jotkut huimat kehtaa noiden tekemisiä vielä seurata. Yhteiskunnan suurimpia loisia koko porukka. Menisivät oikeisiin töihin ja elättäisivät itse itsensä.

        Onhan briteillä rahaa, kun ovat riistäneet kolmansia maita satoja vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan briteillä rahaa, kun ovat riistäneet kolmansia maita satoja vuosia.

        Huonommin niillä "riistetyillä" mailla on mennyt brittihallinnon päätyttyä.


    • Anonyymi

      Suottaa myös närästää, tulevan kuninkaan osuus, äitinsä kuolemaan..

    • Anonyymi

      Ihme ku on vielä hengissä. Kun ei kuulu verilinjaan..

    • Anonyymi

      Kyllähän se on niin vanhoillinen järjestelmä

      • Anonyymi

        Siksi se on hieno eikä ole teennäinen ja pinnallinen niin kuin monet uudemmat viritelmät.

        Mutta turha odottaa edes, että sivistymättömät ihmiset ymmärtäisivät historian päälle.


    • Anonyymi

      Kuinka monta intialaista on tapettu Meghanin peruukkien takia?

    • Anonyymi

      Jenkeissä ei tämä pari jaksa kauaa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      No en ole huomannu näitten yhteiskunnan elättien elämää.Ihan sama ei kiinosta loiset!

    • Anonyymi

      meghan on patologinen valehtelija eikä varmasti rakasta kuin itseään. Teille vaaleanpunaiset silmälasit omaaville tuo sosiopaatti voi heittää mitä valheellista läppää tahansa ja te uskotte. Minua ei huiputeta. Olen tavannut noita patologisia valehtelijoita tarpeeksi monta elämäni aikana joten osaan erottaa ne joukosta. Muistakaa tämä kun meghan hakee avioeroa miljoonakorvauksineen.

      • Anonyymi

        😀👍👍 Parin vuoden päästä viimeistään..


    • Anonyymi

      Samaa mieltä..nyt itkevät molemmat rapakon takana..rouva ei alusta saakka halunut kuulua joukkoon..Harry tulee vielä katumaan ratkaisua..heissä ei ole mitään vikaa vaan muissa..rasistisesta jutuista sen verran että kyllä nämä tummaihoiset yhtä lailla osaavat solvaaminen ja haukkumisen taidon..miksei niistä kerrota..nyt kaikki ihmiset käytöskouluun miten toista elollista kohdellaan.

    • Anonyymi

      No eihän toi Harrin poikakaan ihan siniverinen ole, ei tuolla ihon värillä Englannissa voi kunkkuna olla. Harry saateltiin kohteliaasti toiselle mantereelle eukkonsa kanssa. Nyt pieniä jälkijäristyksiä. Mutta kyllä nämä jutut tasoittuu ja pian lehdistö unohtaa, tulee uudet jutut.

    • Anonyymi

      Kuningashuoneen piti otaa yhteyttä downing streetiin eli pääministeriin koska valkkoinen talo oli kommentoinut tätä asiaa. Käytännössä maiden välille olisi voinut aiheutua diplomattinen kiista. Killary Klingtonkin kävi kommentoimassa ja haukkumassa kuninkaallisia. Veikkaan että valkoiselle talolle on mennyt hieman tarkempi selostus miten asiat ovat oikeasti menneet. Valehtelua valehtelun perään.

    • Anonyymi

      Pariskunta, jossa miniällä ja appivanhemmilla vähän erimielisyyttä. Mitä kuuluisampi, sen suuremman mittasuhteen ongelmat saavat. Tavallinen Maija vaan nakkelis niskojaan anopin edessä ja kieltäytyisi anopin jouluaterialta.

    • Anonyymi

      Kyllä mahdollisuuden pilasi hänen rouva .

    • Anonyymi

      Ei kannata puhua asiosta kun ei mitään tiedä. Harry ei halua sitä, että he joutuvat kokemaan sitä mitä hänen äitinsä joutui, mikä lopulta johti traagiseen onnettomuuteen pariisissa, missä Diana kuoli. Britannian roskalehdistö ei ole tehnyt mitään muuta kuin haukkunut ja kritisoinut niin Meghania ja Harryä aivan syyttä. Meghan ei ole kenellekkään mitään pahaa tehnyt, mutta tabloidien on pakko ottaa hänet syyniin kun hän on "musta", eikä puhdas valkoinen joka ei sovellu brittiläiseen aatelisuuteen muottiin monarkiasta...koko monarkia on pelkkä vitsi muinaisilta ajoilta, joka joutaa romukoppaan. Harryn niskassa ollaan oltu äitinsä hautajaisista asti , jokaista askelta, sanaa seuraten ja mitä tulee prinssinä oloon...Harrystä ei tule kuningasta koskaan, vaan se menee Williamille ja hänen pojalleen...joten miksi leikkiä prinssiä jos voi elää normaalia elämää ja tehdä mitä huvittaa?

      • Anonyymi

        Höpö, höpö. Taidat olla aika nuori tai muuten tietämätön. Samanlaista vertailua oli Dianan ja Fergien välillä, Fergie oli hompssuinen ja törppö ja Diana kuin patsas. Katherinehan on aina kuin suoraan tehtaasta tullut, täydellinen, ei hiussuortuvakaan irtoa kampauksesta ja Markle oli aika hirveä ryppyisine vaatteineen ja ne kamalat peruukit. Vaatteet eivät sopineet päälle, no ei ihme, koska ne oli lahjoitusvaatteita. Jos ne olisi räätälöity niin niitä ei olisi voinut myydä eteenpäin. Ihmettelen että profiloitui vahvaksi naiseksi, no vahva nainen olisi opetellut, se on älykkyyttä eikä narsistimaisesti mobannut avustajia ja heitellyt kuumaa vettä näiden päälle.


    • Anonyymi

      Harry on traumatisoitunut lapsena, joten ei voi olla kuninkaallinen. Ja kateellinen Williamille, jota pidetään parempana (mitä hän onkin).

      • Anonyymi

        "Traumatisoitunut", persoonallisuushäiriöinen tai ihan mitä muuta tahansa, niiin hänen kuninkaallisuuttaan ne eivät mihinkään poista. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


      • Anonyymi

        Williamista tulee hyvä kuningas aikanaan. Ulkonäköseikat kohdallaan äitinsä hymyä myöden.


    • Anonyymi

      Huomio kaikki, jos ette ole vielä nähneet - Harry oli myös erikseen James Cordenin haastateltavana ja siinä sävy on totaalisen erilainen!
      https://www.youtube.com/watch?v=7oxlCKMlpZw

      Harry oli oma itsensä, hauska ja kohtelias. Muistuttaa todella paljon Dianaa. Antaa täysin eri kuvan koko tilanteesta. Harry myös mainitsi, että kuningatar kysyi mitä Archie haluaa joululahjaksi ja kertoi miten he pitävät yhteyttä videopuheluin.

      Meghan ja Oprah taas loivat negatiivisen kuvan tilanteesta.

      • Anonyymi

        Harry näyttää tässä myös kovan armeijakuntonsa! Hauska video, paljon parempi kuin joku Oprah.


    • Anonyymi

      Harryn toimintaan vaikuttaa varmasti lapsuuden kokemukset. Hän vaikuttaa olevan hyvin herkkä sille, ettei äidin kohtalo toistu. Lisäksi välittyy kovin huolehtivainen ja kaikkensa antava fiilis kumppanina. Äidin menetys ja äidittömyys on voinut jättää trauman ja hylätyksi tulemisen pelkoa. Tekee siis kaikkensa rakastamansa naisen hyväksi ja on valmis mukautumaan ehkäpä liikaakin. Meghanin kautta avautui näkymät "ei kuninkaalliseen" elämään ja vapauteen. Kun ei ole kruunussa kiinni eikä velvoitteet hallitsijana kolkuttele oven takana..ehkäpä tämä on ihan hyvä "tapaus" vanhoillisessa brittihovissa. Muissa maissa hovit vaikuttavat siirtyneen jo enemmän 2000-luvulle (esim. Norja ja case Mette-Maarit). Briteissä vanhat kulissit narisee ja paukkuu.

    • Anonyymi

      Normaalielämä sopii useimmille paremmin, outo jäänne tuo Englannin kuningasvalta...sisäänpäin kääntynyt, ei normaalia.

    • Anonyymi

      Nyt Murkle väittää ystävänsä suulla että hänellä on viestjeä ja sähköposteja sen tueksi että kuninkaalliset tiesivät että sillä heittää päässä. Tosin eikö siltä viety puhelin pois hovin toimesta näin hän sanoi jossain vaiheessa Oprahin haastattelua? Ja miksi kuninkaallisten olisi pitänyt tehdä mitään, eikö se ole hänen miehensä tehtävä viedä eukkonsa hoitoon?
      Murkle mtös sanoi ystävänsä suulla että kuninkaalliset saavat olla onnellisia ettei hän kertonut nimiä ja muuta mitä palatsissa tapahtui eli Härry ja Murkle kiristävät kuninkaallisilta RAHAAAA.

    • Anonyymi

      Harva suku missä ei tapella, antaa mummun horista rauhassa, menköön nuoret maailmalle kokeilemaan kantaako siivet.

      • Anonyymi

        Vaikea nähdä, että Harryn siivet eivät kantaisi ainakaan rahallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea nähdä, että Harryn siivet eivät kantaisi ainakaan rahallisesti.

        Harrylla ei ole mitään ammattia. Olisi opetellut jotain, broidikin lensi ambulanssihelikopteria vaikka on tuleva kuningas. Markle haluaa rahaa, jos harry alkaa kuivua, jätkä lentää kuin leppäkeihäs. Tilalle joku arabi, ne tykkää entisistä kuninkaallisista ja meghan veritimanteista. Ja muslimi aviomiehenä nostaa pisteitä wokepiireissä.


    • Anonyymi

      Ehkä kuninkaallisten pitäisi ottaa yhteyttä Thomas Markleen ja keskustella onko suvussa ollut jotain mielenvikaisuutta tai persoonallisuushäiriöitä. Samanthan kirjan mukaan tämä Meghanin äiti Doria piti huume ja orgiabileitä heidän kotonaan samaan aikaan kun teinikäiset lapset olivat yläkerrassa.

    • Anonyymi

      Oprah sanoi että aina kun valkoinen vanhus (mies) kuolee hän ilakoi. Ilmeisesti tarkoituksena oli tappaa Philip. Sehän olisi ollut BLM liikkeessä sulka hattuun.

    • Anonyymi

      Englannin Kuningatar Elisabeth on hallinnut maataan 25-vuotiaasta asti ja hän on nyt 94-vuotias ja puolisonsa prinssi Philip peräti 99-vuotias. ! Kyllä näin pitkäaikaista hallitsijaa tulee kunnioittaa joka on palvellut omaa maataan niin pyytettömästi. Hänellä on elämän kokemusta ja hän on nähnyt elämää, omien lastensa avioerot ja muut skandaalit. Heitä ei olisi syytä järkyttää lisää varsinkin nyt kun prinssi Philip on sairaana. Edesmennyt prinsessa Diana oli tunteellinen ja herkkä ihminen, hyvä äiti pojilleen ja hän teki paljon hyväntekeväisyys työtä kuningashuoneen eteen. Kun ihminen on tietyssä asemassa niin hänen tulee elää ja osata käyttäytyä oman asemansa mukaisesti ja olla omalle arvonimelleen kunniaksi.
      Ilmeisesti prinssi Harry ja herttuatar Meghan eivät halunneet hoitaa kunikaallisia edustustehtäviään ja muita velvollisuuksiaan, esim. hyväntekeväisyys työtä tehden.
      Jos he olisivat olleet fiksuja ja kypsiä aikuisia ihmisiä he olisivat voineet selvittää kaikki erimielisyydet ja riidat ja Meghanin rasismi syytös väitteen vielä ollessaan kuninkaallisessa perheessä. Olisi ollut oikein ja reilua tehdä näin kuningatar Elisabethiä ajatellen ja koko muuta kuninkaallista perhettä. Meghania itseään tutkitaan hänen huonosta kohtelustaan palvelijoita kohtaan joista monet erosivat tehtävistään Harryn ja Meghanin palvelijoina ollessaan, sekin jo osoittaa paljon.
      Nyt kun Harry ja Meghan asuvat Amerikassa he antavat epämääräisiä haastatteluja lehdille ja kaupallisille tv-yhtiöille kohuhaastatteluja ja saavat niistä varmaan rahaa.
      Meghan on väittänyt että hänellä on mielenterveysongelmia, mitä minä en kyllä usko. Meghan yrittää antaa itsestään kuvan jonkinlaisena uhrina, mutta hän on varmaan vahva ja voimakastahtoinen nainen, joka pitää Harrya hallinnassaan.

      • Anonyymi

        Niinpä! Hauska huhu kertoi jo ennen Meghanin ja Harryn seurustelua, että Meghan oli englantilaistuttaviltaan kysellyt, missä paikoissa prinssi Harry käy vapaa-aikoinaan pubissa ja tapaa ystäviään! Voi olla niinkin, ainakin nopeasti "yllätystapaaminen" onnistui ja nopeasti eteni vihkipallille!
        Odotellaan nyt mahtavaa suurelokuvaa, jossa kreivitär Mehhan on pääosassa! Hänhän on huippukuuluisa filmitähti!


    • Anonyymi

      Narsisti sai nostetta kun voitti jutun daily mailiä vastaan. 90 prosenttia tämän daamin väitteistä on kumottu mediassa, mielenterveysjutut taas o kopioitu suoraan dianalta kuten jo ennalta arvuuteltiin. rasimismikortti ja dianakortti.

    • Anonyymi

      Prinssi William on tänään Lontoossa kommentoinut ettei Ison Britannian kuningasperhe ole rasistinen.

      Meghanin oudot puheet joutuvat siis entisestään kummallisempaa valoon, amerikkalainen näyttelijätär vaikuttaa patologiselta huomionhakuiselta valehtelijalta koko ajan enemmän.

    • Anonyymi

      Netissä pyöri juttu ennen kuin raskaudesta tiedettiin ns virallisesti että on raskaana ja henkilöstö kävelisi hänen takiaan ns munankuorilla. Pari doulaa oli sanonut ettei työskentele hänen kanssaan ikinä ja osa oli ääneen sanonut että hän vaikuttaa rajatilapersoonalta ja epävakaalta ihmiseltä. Ehkä on uhannut Harrya itsemurhalla jos tämä ei pysy saduissa mukana.

    • Anonyymi

      Oprahin rasismidraaman otsikot brittilehdistä on irrotettu asiayhteyksistä jolloin ne näyttivät siltä kuin se olisi ollut lehden oma juttu. Nyt yhtiö joka omistaa ko lehdet on tehnyt valituksen CBS:lle eli kanavalle joka esitti Oprahin öklyn.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe