Haapahuhdan koulu loppuu.

Anonyymi

Varmasti mukavaa miettiä muksun kouluunmeno taas uuteen kouluun.....onneksi muutimme itse jo pois 2 lapsen kanssa Riihimäeltä, ei voi kehua kouluja todellakaan.

10

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koulun vaihtaminen vaikuttaa enemmän vanhempiin kuin lapsiin.

    • Anonyymi

      Milloin se lakkautetaan ja miksi?
      - ihmettelevä

      • Anonyymi

        Olisko liian vähän oppilaita?


      • Anonyymi

        Syntyvyys on voimakkaassa laskussa. Toissa vuonna Riihimäellä -150 lasta vähemmän. Jos tätä vauhtia mennään ,niin jokainen aikuinen ymmärtää, että ei puolityhjiä kouluja kannata pitää.


    • Anonyymi

      Siirtyy nyt vuodella eteenpäin lakkautus

    • Anonyymi

      Hyvin yksinkertainen asia. Kysymys on rahasta. Nykyisten kiinteistöjen n.80 kpl. määrä suhteessa käyttäjämäärään. Rixun kustannukset pitää saada järkevälle tasolle.
      En arvosta pätkääkään noitten tiettyjen poliitikkojen vastustusta tässä asiassa.
      Jos vastustaa koulujen lopettamista niin pitää olla myös selkeä ehdotus mistä muualta se säästö otetaan?
      Hyvin yksinkertainen asia.

    • Anonyymi

      Meidänkin tuttavaperhe,3 lasta oli hankkimassa omakotilalon Riksusta siinä toivossa,jotta saisivat lapset pieneen kouluun kun Vantaalla on monen sadan lasten alakouluja.Kun kuulivat,että RIIHIMÄKI on perustamassa näitä massakouluja ja lakkauttamassa pienkoulut hankkivat heti omakotitalon sellaisesta kunnasta,jossa arvostetaan pieniä alakouluja.

    • Anonyymi

      Yksi Ryttylän Diakoni tykkäsi että koulu jatkaisi toimintaansa ja mä

    • Anonyymi

      Onhan sekin ikävää että suht lähellä Uramoa tai Pohjoista asuvat joutuvat Haapikseen että luokat saadaan täyteen.
      Heillä kaveripiiri koulussa ja kotona siis eri. ( naapuruksista toinen Uramossa, toinen Haapiksessa)

    • Anonyymi

      Minä jouduin vaihtamaan nuorena koulua 5 kertaa, vanhempien eron takia. Silti tuli insinööri, eikä tunnu mitenkään siltä että olisi jäänyt mitään traumoja😆😆

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe