Tosin tärkein puuttuu, nimittäin toimenpidehuone. Näinollen lääkäri ei voi tehdä pieniäkään toimenpiteitä.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Et suinkaan sinä ihmisparka kuvitellut, että työmaan tarkoitus oli parantaa terveydenhoitoa?
Rakennushommien päätarkoitus on siirtää sinun rahasi sellaisen yrityksen taskuun, jolta et itse palvelua ostaisi. Ihan sama, mitä röttelön sisäpuolella tapahtuu sen jälkeen kun tölli on - tietenkin myöhässä ja budjetti (lapsiltakiellettysana):sti ylitettynä - pystyssä. - Anonyymi
Onko hyvät lääkärit? Saako hyvin aikoja?
- Anonyymi
No onko sielä pelkkä odotustila vai mikä tökkii? Mihin niitä eri huoneita niin paljoa tarttee?
- Anonyymi
Tervakoskella ei ole mitään upeaa. Surkea sisäänpäinkääntynyt juoppokylä, jossa läskit pullistelee supportpaidat päällä baareissa.
- Anonyymi
Kuinka uusi se on? Kun päivän pravdassa joku valitteli purettavaa "uuden karheaa" taloa Turengissa... sehän on noin 40 v karhea talo.
- Anonyymi
Mitä tarkoitit 40v.vanhalla? Eikö se ole juuri rakennettu?
- Anonyymi
No on uusi rakennus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493