Vitun jonnet

Anonyymi

Nämä energiajuomien lipittäjät "jonnet" tulivat juuri kysymään pulloja ovelleni Pikku-Huoplahdessa. Yhdellä oli Redbull taskussa. Ei Korona-aikana saa rappuun tulla, täällä on muitakin vanhoja henkilöitä kuin minä.

36

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oltiin nämä kyseiset henkilöt. Rouva väitti että olemme karanteenissa vaikka näin ei ollut. Pahoittelemme tätä, mutta hän uhkasi yskiä naamalle me. Olemme pahoillamme, tarkoituksemme ei ollut häiritä sinua. käytännössä vain osa meistä joi energiajuomaa, joka ei ole mikään syy laittaa viestiin. Minun mielestä käytöksemme oli suhteellisen asiallista. Emme millään tavalla tarkoittaneet mitään pahaa. Tiedämme kyllä koronan, emmekä enää häiritse sinua. Asian olisi ehkä voinut sopia asiallisemmalla tavalla.

    • Anonyymi

      Tulkaa tähän pihalle K-Supermarket Fortunan eteen. Mulla oli viime kuussakin joku kusemassa ikkunan vieressä

    • Anonyymi

      Missä sä asut? Luulin että puhuit tilkantorista.

    • Anonyymi

      K-Supermarket Fortuna vieressä.

    • Anonyymi

      Mikä on sun puhelinnumero nii selvitellään asia

    • Anonyymi

      En täällä julkisesti puhelinnumeroa kerro. Normaalisti pyytäisin tulemaan pihalle, mutta vaikka olen vain 38 niin jalkoihin sattuu jo.

    • Anonyymi

      Tule nyt tähän pihalle selvittelemään

    • Anonyymi

      Okei. Tiedätte varmaan mun rapun nii siihen eteen tulette.

    • Anonyymi

      Missä olette? Odotan tässä.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole ovikoodia ja olen jo tässä rapun ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Onko tämä väärinkäsitys? Sano joku maamerkki missä olet.

    • Anonyymi

      Iso parveke josta näkee fortunan kauppaan.

    • Anonyymi

      Tule K-marketin eteen

    • Anonyymi

      Kuinka monta henkilöä tässä on nyt puhumassa?

    • Anonyymi

      Me kaksi. Oletko tyhmä.

    • Anonyymi

      Me ei nähdä sua tässä edessä. Missä olet?

    • Anonyymi

      Minä olen tässä edessä. Vaikka tämä onkin iso kauppa, niin kyllä teidät pitäisi tässä edessä nähdä. Älä viitti kusettaa, kun sattuu jalkoihin nyt.

    • Anonyymi

      Oletko fortunalla vai Pikkis marketissa

    • Anonyymi

      No Fortunastahan ollaan kokoajan puhuttu.

    • Anonyymi

      Me ei olla siellä.

    • Anonyymi

      Mähän sanoin että asun fortunalla

    • Anonyymi

      Ootko nyt fortunalla?

    • Anonyymi

      Olen. Myöhästymisestä fortunaan tapaamisesta lyön teitä rangaistukseksi. Minun aikana lyötiin oppilaita.

      • Anonyymi

        Lyöt rangaistukseksi? Ja "jonnet" käyttäytyi kyllä melko asiallisesti tässä.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣 Vitu läppä trolli 🙏🏻 kiitos tästä

    • Anonyymi

      3/5 jaloissa ihan tuntuu kun täällä ihan maha mutrulla nauraa

    • Anonyymi

      Täällä on jotain Jonneja pyörinyt, Pikku-Huopalahdessa. Söi nappipariston! Kusi postiluukusta. Aiemmin ollut ihan mukavia poikia, nyt tullut kai murrosikään. :/ Soitettiin poliisit ja nyt poikia etutäån. Aiemmin yksi poika oli tullut kyselemään pulloja ja tultuaan sisään hän oli syönyt viimeisen nappipariston ja mieheni meni ostamaan lisää. Soitettiin lanssi mutta poikaa ei löytynyt. 😥🤬 Toivottavasti ei käynyt pahasti!

    • Anonyymi

      🧢 Ei täällä Jonneja pyörinyt!

      • Anonyymi

        On ja paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja paljon

        Kuk?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuk?

        Nuutti, Tiitusja pienipulleropoika? Vai Tamilq?


    • Anonyymi

      On täällä nutan lasi rikottu, joitakin Karimiehiä mitä lie. On tullut mäkkäriroskia pvelle, pilasoittoja, sutoräjähdys, tuntematon lyönyt kadulla. Rauhatonta on. Eino the jekkuilijana tunnettu Amad Dakhil tai Agil Armas asialla.

    • Anonyymi

      Pikku-Huopalahden partasuinen Pekka, joka kävelee aina samassa kaavussa ja on samat sandaalikengät jalassa. Tunteeko kukaan? Kuumottava hahmo, oli kysynyt lapsilta uskonnosta. Ilmeisesti muslimi (islamiin kääntynyt).

    • Anonyymi

      Tämä nyt ei ollut mikään vitsi! Oikeasti energiajuoma-"jonnet" kävivät tuolloin ovellani ja rikkoivat näin koronarajoituksia. Koiranikin karkasi. Sanoin laittavani heistä Suomi24:ään. Täällä sitten näsäviisastelivat vanhalle naiselle.


      AP

    • Anonyymi

      Aina jotain tapahtuu.

      • Anonyymi

        Pikkiksessä siis


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe