onnex saa poiskytkettyä namiskasta.
ei varmaan tee moottorille ainakaan mitään hyvää
eikä akulle
kuka lie keksinyt
start stop ihan turha
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervasemmisto keksinyt. Polttikset nyt kaatopaikalle muutenkin ja kipin kapin, sillä Marin niin määrää. Äänestäthän kuitenkin tuttua ja turvallista SDP:tä, jos olet edes äänioikeutettu, vaikka kuinka sinua nyt kiukuttaakin!
- Anonyymi
Onhan se ihan turhis, kuten myös sinun älämölö. Totuus kuitenkin se, että niillä autoilla ajetaan nyt ja tulevaisuudessa, joita autonvalmistajat tuovat ostettavaksi. Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ihan turhis, kuten myös sinun älämölö. Totuus kuitenkin se, että niillä autoilla ajetaan nyt ja tulevaisuudessa, joita autonvalmistajat tuovat ostettavaksi. Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa.
" Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa"
Mutta saastuttavalla autolla ajavan voi vetää tulevaisuudessa korkeimpaan oikeuteen ilmaston pilaamisesta. Tiesitkö sitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa"
Mutta saastuttavalla autolla ajavan voi vetää tulevaisuudessa korkeimpaan oikeuteen ilmaston pilaamisesta. Tiesitkö sitä?En tiennyt. älämölöni esti oman järkeni kuuntelemisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta saastuttavalla autolla ajavan voi vetää tulevaisuudessa korkeimpaan oikeuteen ilmaston pilaamisesta. Tiesitkö sitä?Ei voi , etkö tiennyt ?
- Anonyymi
Tuolla hölmöllä systeemillä saadaan kuitenkin päästöjä alemmas j maailma pelastuu. On se ihan asiallinen systeemi jossain suurkaupungeissa joissa kymmeniä tuhansia autoja seisoo ruuhkissa, mutta meillä on täysin turha. Itse otan sen pois käytöstä aina kun lähden liikenteeseen tai viimeistää ensimmäisessä pysähdyksessä.
- Anonyymi
mä oon miettinyt että mitä se vaikuttaa turbon voiteluun.
- Anonyymi
No ei ainakaan paranna sitä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869