onnex saa poiskytkettyä namiskasta.
ei varmaan tee moottorille ainakaan mitään hyvää
eikä akulle
kuka lie keksinyt
start stop ihan turha
8
149
Vastaukset 8
- Anonyymi
Vihervasemmisto keksinyt. Polttikset nyt kaatopaikalle muutenkin ja kipin kapin, sillä Marin niin määrää. Äänestäthän kuitenkin tuttua ja turvallista SDP:tä, jos olet edes äänioikeutettu, vaikka kuinka sinua nyt kiukuttaakin!
- Anonyymi
Onhan se ihan turhis, kuten myös sinun älämölö. Totuus kuitenkin se, että niillä autoilla ajetaan nyt ja tulevaisuudessa, joita autonvalmistajat tuovat ostettavaksi. Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ihan turhis, kuten myös sinun älämölö. Totuus kuitenkin se, että niillä autoilla ajetaan nyt ja tulevaisuudessa, joita autonvalmistajat tuovat ostettavaksi. Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa.
" Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa"
Mutta saastuttavalla autolla ajavan voi vetää tulevaisuudessa korkeimpaan oikeuteen ilmaston pilaamisesta. Tiesitkö sitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Autojen päästöarvot määritellään korkeimmissa elimissä, kuin Suomen eduskunnassa"
Mutta saastuttavalla autolla ajavan voi vetää tulevaisuudessa korkeimpaan oikeuteen ilmaston pilaamisesta. Tiesitkö sitä?En tiennyt. älämölöni esti oman järkeni kuuntelemisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta saastuttavalla autolla ajavan voi vetää tulevaisuudessa korkeimpaan oikeuteen ilmaston pilaamisesta. Tiesitkö sitä?Ei voi , etkö tiennyt ?
- Anonyymi
Tuolla hölmöllä systeemillä saadaan kuitenkin päästöjä alemmas j maailma pelastuu. On se ihan asiallinen systeemi jossain suurkaupungeissa joissa kymmeniä tuhansia autoja seisoo ruuhkissa, mutta meillä on täysin turha. Itse otan sen pois käytöstä aina kun lähden liikenteeseen tai viimeistää ensimmäisessä pysähdyksessä.
- Anonyymi
mä oon miettinyt että mitä se vaikuttaa turbon voiteluun.
- Anonyymi
No ei ainakaan paranna sitä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487