Onko sulla halu pitää sukkahousuja tai stayuppeja jalassasi?
Mä tykkään pukea sukkikset jalkaan myös töihin, kiva tuntea puvunhousujen alla
liukkaat ja ohuet nailonit... mukavasti kostuu... M48
Ihana kokeilla sukkahousuja
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen alkanut kiinnostua & kiihottua naisten sex-hepeneistä. Siitä eräälle pikkurouvalle mainitsin ja hän antoi itselleen pieniksi käyneitä asuja mulle.
- Anonyymi
Ihanaa käyttää naisten pikkuhousuja, ne tuntuu mukavalle ja myös kiihoittaville jalassa, suosittelen!
- Anonyymi
Hyvältä tuntuu. T. Ukm 61
- Anonyymi
Tykkään sukkahousuista , ihana tunne koko päiväksi!
- Anonyymi
Painukaa pellet 🤡 sirkukseen töihin
- Anonyymi
Sukkikset niin upeat. Niissä kiima ja penis viihtyvät
- Anonyymi
Nyt saharan hiekan väriset ja kovana
Pikkuhousut, stayupit ja korkkarit .. mukava runkata rauhassa kotona. Jos lainatut pikkarit tai korkkarit niin laukean niihin ennen kuin salaa palautan.
- Anonyymi
Buuaahaa mistä näitä vitsiniekkoja oikein sikiää 😂 🤣
- Anonyymi
Kerran erään rouvan kanssa roolileikeissä hän sai minut kokeilemaan pitsisiä pikkareita ja sukkiksia.Hän kiihottui siitä upealla tavalla ja aina joskus toivoo et pukisin hänen tuomia kaikenlaisia asuja. Hän laittaa lakkaa varpaankynsiini ja joskus jopa sormien kynsiinkin. Hyvä fiilis tulee minullekkin.Älkää kangistuko kaavoihin vaan antakaa mielikuvitukselle tilaa ja totetuttakaa niitä.
- Anonyymi
Stay upit ja korkkarit jalassa..ihana viettää vapaapäivää
- Anonyymi
Kllä parasta on olla jollain etätunnilla, niin että kamerasta ei näy.
- Anonyymi
Jokapäivä joka yö muotoilevat pikkarit, sukkahousut, silikoni rinnat, liivit, karvat ajeltu ja pitkät hiukset. Ja naisten tavalliset arkivaatteet, juhlamekkoja tai sexyjä hepeneitä tilanteen mukaan. Ja joka paikassa töissä myös, joku tykkää toinen ei, niinhän se muutenkin on. Ps. Elelen parisuhteessa. T. Sari.
- Anonyymi
Sari olet ihana t.Erja trana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sari olet ihana t.Erja trana
Kiitos Erja trana. ♥️ Oon ajatellu asian niin ettei piilottelu ainakaan paranna asenteita, eikai ihmisen arvoa mitata asukokonaisuuden mukaan? T. Sari.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800