Eli tosijjaa olin viime viikonloppuna pubissa, sitten menin sunnuntaina Luotsinpojan tuulikaappiin, Siitä matkani jatkui parlamenttiin
(ST1-KORONA-PARLAMENTTI) . Torstaina olin vähän torilla teltassa istumassa. Saadaan Luvialle kaikille coronat, Lempiolueni se Corona.
kustu on, hommat.
12
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon luvialainen! Muistitko räkäisen koronasaunankin?
- Anonyymi
Sauna ei ole räkäinen, ihmisistä en tiedä. Nykyinen palveluntuottaja on pitänyt paikan puhtaampana kuin yksikään aiempi ennen, sen voivat todistaa kaikki siellä käyneet Luvialaiset ja ulkopaikkakuntalaiset, kiitosta on kuulunut monelta suunnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sauna ei ole räkäinen, ihmisistä en tiedä. Nykyinen palveluntuottaja on pitänyt paikan puhtaampana kuin yksikään aiempi ennen, sen voivat todistaa kaikki siellä käyneet Luvialaiset ja ulkopaikkakuntalaiset, kiitosta on kuulunut monelta suunnalta.
Ihmisestä toiseen pisaratartuntana korona edelleenkin tarttuu. Varmaan paikat yritettykin pitää puhtaina, mutta koronan leviämiseen se auttaa sangen vähän. Venäläistä rulettia pelataan. Turha yrittää näinä aikoina yhteissaunomisia millään tavalla puolustella tai kaunistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisestä toiseen pisaratartuntana korona edelleenkin tarttuu. Varmaan paikat yritettykin pitää puhtaina, mutta koronan leviämiseen se auttaa sangen vähän. Venäläistä rulettia pelataan. Turha yrittää näinä aikoina yhteissaunomisia millään tavalla puolustella tai kaunistella.
Palveluntuottaja ajattelee vain ja ainoastaan omaa rahapussiaan. Lisäksi ihan periaatteesta täytyy pistää hanttiin kaikille yleisen terveysturvallisuuden vuoksi asetetuille rajoituksille periaatteella "meitä ei demukkaeukot määräile".
Viikon päästä tulee seinä vastaan ja uinnit tältä talvelta on uitu. - Anonyymi
Kävin Juu siellä sunnuntaina.
- Anonyymi
Näyttää olevan niin tehty. Ainakin silloin, kun aloittajaa on alulle saatettu.
- Anonyymi
Joo, seksikin pitäisi kieltää vieraiden kanssa ja varsinkin Pup Onnin asiakkaiden.
- Anonyymi
Provon aloittajalle! Seuraavan kerran, kun saat aamuyöllä päähäsi avautua, jätä jompikumpi avaamatta: joko tietokone tai viimeinen kaljatölkki.
- Anonyymi
Olin selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin selvinpäin.
Sitten sulta on jäänyt lääkkeet ottamatta tai olet syönyt kärpässientä tai polttanut hampputötsän.
- Anonyymi
Aivovammanen täällä näköjään lässyttää omiaan.
- Anonyymi
Luvia on täys niitä.aivastus.kai täytyy lähtee kyläilemää😷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896