Eli tosijjaa olin viime viikonloppuna pubissa, sitten menin sunnuntaina Luotsinpojan tuulikaappiin, Siitä matkani jatkui parlamenttiin
(ST1-KORONA-PARLAMENTTI) . Torstaina olin vähän torilla teltassa istumassa. Saadaan Luvialle kaikille coronat, Lempiolueni se Corona.
kustu on, hommat.
12
299
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kunnon luvialainen! Muistitko räkäisen koronasaunankin?
- Anonyymi
Sauna ei ole räkäinen, ihmisistä en tiedä. Nykyinen palveluntuottaja on pitänyt paikan puhtaampana kuin yksikään aiempi ennen, sen voivat todistaa kaikki siellä käyneet Luvialaiset ja ulkopaikkakuntalaiset, kiitosta on kuulunut monelta suunnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sauna ei ole räkäinen, ihmisistä en tiedä. Nykyinen palveluntuottaja on pitänyt paikan puhtaampana kuin yksikään aiempi ennen, sen voivat todistaa kaikki siellä käyneet Luvialaiset ja ulkopaikkakuntalaiset, kiitosta on kuulunut monelta suunnalta.
Ihmisestä toiseen pisaratartuntana korona edelleenkin tarttuu. Varmaan paikat yritettykin pitää puhtaina, mutta koronan leviämiseen se auttaa sangen vähän. Venäläistä rulettia pelataan. Turha yrittää näinä aikoina yhteissaunomisia millään tavalla puolustella tai kaunistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisestä toiseen pisaratartuntana korona edelleenkin tarttuu. Varmaan paikat yritettykin pitää puhtaina, mutta koronan leviämiseen se auttaa sangen vähän. Venäläistä rulettia pelataan. Turha yrittää näinä aikoina yhteissaunomisia millään tavalla puolustella tai kaunistella.
Palveluntuottaja ajattelee vain ja ainoastaan omaa rahapussiaan. Lisäksi ihan periaatteesta täytyy pistää hanttiin kaikille yleisen terveysturvallisuuden vuoksi asetetuille rajoituksille periaatteella "meitä ei demukkaeukot määräile".
Viikon päästä tulee seinä vastaan ja uinnit tältä talvelta on uitu. - Anonyymi
Kävin Juu siellä sunnuntaina.
- Anonyymi
Näyttää olevan niin tehty. Ainakin silloin, kun aloittajaa on alulle saatettu.
- Anonyymi
Joo, seksikin pitäisi kieltää vieraiden kanssa ja varsinkin Pup Onnin asiakkaiden.
- Anonyymi
Provon aloittajalle! Seuraavan kerran, kun saat aamuyöllä päähäsi avautua, jätä jompikumpi avaamatta: joko tietokone tai viimeinen kaljatölkki.
- Anonyymi
Olin selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin selvinpäin.
Sitten sulta on jäänyt lääkkeet ottamatta tai olet syönyt kärpässientä tai polttanut hampputötsän.
- Anonyymi
Aivovammanen täällä näköjään lässyttää omiaan.
- Anonyymi
Luvia on täys niitä.aivastus.kai täytyy lähtee kyläilemää😷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa671411Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921057- 164947
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28891Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105884Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30883Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks52794Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128758- 27724
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.172669- 64644
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45633Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497