Mikä siinä on että ei voi enää lähteä viemään niitä kärryjä pois sieltä parkkikselta vaan muiden asiakkaiden täytyy tämä tehdä? Miksi?
Lidlin parkkipaikalle jätetyt kärryt!
12
111
Vastaukset
- Anonyymi
Pienet on ongelmat Siilinjärvellä
- Anonyymi
Sinä voit kerätä ne kaikki kärrit kun sulla ei ole muuta tekemistä kuin valittaa. Voit samalla jäädä kyyläämään ja kouluttamaan jos joku vuokratalon asukki sattuisi paikalle ei kai tuossa kaupassa muut käy.
- Anonyymi
Tämä kärryn hylkäysepidemia on levinnyt muuallekin, jätetään se kärry parkkipaikalle kuin lantakärry pellolle helevetti...
- Anonyymi
laitappa sinne riistakamera niin löydät köyhän
- Anonyymi
No jos tuo on sitten pieni ongelma niin eikun vaan jätetään siiten kaikki omat kärrymme parkkipaikoille. Mitäpä sittten ongelman vähättelijät sanoisivat.
- Anonyymi
Kauppias ihmettelee kun asiakkaat kaikkosivat, mutta ostoskärryt on nätisti parkkiruuduissa pysäköintipaikalla... tosin eiköhän parkkipirkot ala niitäkin laputtamaan paremman tekemisen puutteessa...
- Anonyymi
Siilinjärveläiset on niin pihejä, että taatusti vievät kärryt takaisin, jos siinä on 50 senttiä tai vain kolikonkorvaajamuovi. Kyllä siililäiset vievät mielellään ulkopaikkakuntalaisten jättämät kärryt, kun hyötyvät itse siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siilinjärveläiset on niin pihejä, että taatusti vievät kärryt takaisin, jos siinä on 50 senttiä tai vain kolikonkorvaajamuovi. Kyllä siililäiset vievät mielellään ulkopaikkakuntalaisten jättämät kärryt, kun hyötyvät itse siitä.
Ja ilmaiset kärryt siililäisiä vasta kiinnostavatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilmaiset kärryt siililäisiä vasta kiinnostavatkin.
ottaa koko kärryn hiacen takakonttiin niin saa nostella kotona ostokset sitten suoraan ostoskärrystä jääkaappiin.
- Anonyymi
Älä unta näe että ne kärryt olisi nätissä järjestyksessä. Suomalaiset on sen verran juntteja ja tyhmiä että eivät ymmärrä käyttää yhteistä omaisuutta kuten omaansa.
- Anonyymi
Kyllä meitä pöljäläisiä riittää tässä kylässä. Itse ajan kärillä kotiin asti niin ei jää pyörimään pihoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meitä pöljäläisiä riittää tässä kylässä. Itse ajan kärillä kotiin asti niin ei jää pyörimään pihoille.
Asensitko ihan polttomoottorin kärryyn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746