Lidlin parkkipaikalle jätetyt kärryt!

Anonyymi

Mikä siinä on että ei voi enää lähteä viemään niitä kärryjä pois sieltä parkkikselta vaan muiden asiakkaiden täytyy tämä tehdä? Miksi?

12

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pienet on ongelmat Siilinjärvellä

• Anonyymi

Sinä voit kerätä ne kaikki kärrit kun sulla ei ole muuta tekemistä kuin valittaa. Voit samalla jäädä kyyläämään ja kouluttamaan jos joku vuokratalon asukki sattuisi paikalle ei kai tuossa kaupassa muut käy.

• Anonyymi

Tämä kärryn hylkäysepidemia on levinnyt muuallekin, jätetään se kärry parkkipaikalle kuin lantakärry pellolle helevetti...

• Anonyymi

laitappa sinne riistakamera niin löydät köyhän

• Anonyymi

No jos tuo on sitten pieni ongelma niin eikun vaan jätetään siiten kaikki omat kärrymme parkkipaikoille. Mitäpä sittten ongelman vähättelijät sanoisivat.

• Anonyymi

Kauppias ihmettelee kun asiakkaat kaikkosivat, mutta ostoskärryt on nätisti parkkiruuduissa pysäköintipaikalla... tosin eiköhän parkkipirkot ala niitäkin laputtamaan paremman tekemisen puutteessa...

• Anonyymi

Siilinjärveläiset on niin pihejä, että taatusti vievät kärryt takaisin, jos siinä on 50 senttiä tai vain kolikonkorvaajamuovi. Kyllä siililäiset vievät mielellään ulkopaikkakuntalaisten jättämät kärryt, kun hyötyvät itse siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siilinjärveläiset on niin pihejä, että taatusti vievät kärryt takaisin, jos siinä on 50 senttiä tai vain kolikonkorvaajamuovi. Kyllä siililäiset vievät mielellään ulkopaikkakuntalaisten jättämät kärryt, kun hyötyvät itse siitä.

Ja ilmaiset kärryt siililäisiä vasta kiinnostavatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ilmaiset kärryt siililäisiä vasta kiinnostavatkin.

ottaa koko kärryn hiacen takakonttiin niin saa nostella kotona ostokset sitten suoraan ostoskärrystä jääkaappiin.

• Anonyymi

Älä unta näe että ne kärryt olisi nätissä järjestyksessä. Suomalaiset on sen verran juntteja ja tyhmiä että eivät ymmärrä käyttää yhteistä omaisuutta kuten omaansa.

• Anonyymi

Kyllä meitä pöljäläisiä riittää tässä kylässä. Itse ajan kärillä kotiin asti niin ei jää pyörimään pihoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meitä pöljäläisiä riittää tässä kylässä. Itse ajan kärillä kotiin asti niin ei jää pyörimään pihoille.

Asensitko ihan polttomoottorin kärryyn?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe