Hei.
Etsin vertaistukea erikoiseen vaivaani. Eli mulla on toisessa silmässä skotooma. Tämä "skotooma" tulee esiin valoisella, jolloin en näe ollenkaan valoa enkä värejä paitsi harmaan, mustan ja valkoisen. Pimeässä valonlähteet esim. Katulamput ovat suttuisia, mutta näen ne jollain tapaa. Silmän kun laitan kiinni, niin tämä skotooma on vaalea ja "elää" eli siinä näkyy välillä kärrynpyörää, välillä se tuikkii ja kuin valo aaltoilisi siinä. Olen käynyt Pään kuvauksissa ja monissa erilaisissa kuvauksissa, katseltu tappisoluja, näköhermon ratoja ja ronkittu melkein läpikotaisin. eikä vaivalleni löydy selitystä. Olisin kyllä ikionnellinen, jos löytäisin kohtalokaverin. Niin ja alue leviää kokoajan pikkuhiljaa suuremmaksi.
Päiväsokeus
0
166
Luetuimmat keskustelut
- 1791959
- 941432
- 1141003
- 106930
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.65754- 61672
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 46584
- 29582
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75565