Aamusta se alkaa, Se ei osaa lopettaa
Aina hampaisiinsa jonkun heikomman haluaa. Antti Kleemola laulaa Kaiken keskellä. Biisi joka tulvahti mieleen aamulla kotiin tullessa , puhelimen soidessa. Isäni vaan soitteli. Lopetettuaan puhelun, alkoi syyllistää miksen tullut aiemmin häntä auttamaan (kello aamulla 7.15)Olin illalla omaan kotiin lähtiessä sanonut tulevani 7-7.30...Ja sitten vielä sain päänsäryn, ja isäni pompottelu ei ainakaan auttanut siihen. Pariin päivään en käynyt lenkillä, äsken oli vaan pakko päästä nollaamaan. 9km reippailut. Ja kun tulin isääni moikkaamaan, kannoin polttopuut. Ilmoitin että haluan hetken levätä lenkin jälkeen niin alkoi pompottelu. Nyt pitäisi mennä mäeltä ottamaan lumet vähemmälle että mahdollisesti pääsisi auton kanssa mäelle. Ukko ei kuulema itse jaksa. Tosiasiassa ei vaan huvita, kun voi pompottaa muita senkin tekemään. Laiska narsisti paska 😡
Muiden syyllistäminen
Anonyymi
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810