19.2. syntyneitä??

Miina

Onko ketään ketä olisi syntynyt 19.2 ? Kumpaa merkkiä tunnette olevanne; Kalat vai Vesimies? Joka toisessa horoskoopissa 19.2 syntyneet luetaan Vesimiehiksi joka toisessa Kaloiksi...

11

3286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no miNä

Minä olen siis syntynyt myös tuona päivänä. Ja jos sua kiinnostaa kumpi olet horoskoopin mukaan, niin käy laskettamassa omasi esim. astrologiakeskuksen sivulla.
      Itsestäni sanoisin, että olen "saanut" kummankin merkin erikoisuudet...:-)

• Jennie

Minäkin olen syntynyt samana päivänä ja kyllä mulla enemmän veskarifiilis on.
        Kummaksi sinä tunnet itsesi? :-)

• Nimetön

sama pvä mulla eli 19.2.Tunnen itseni vesimieheksi; luova ja vähän hullu-hiukka levotonkin paikkansa etsijä.

• Miina

Kyllä mäkin itteni enemmän vesimieheksi, kuin kalaksi tunnen..Toisaalta sitä on varmaan saanut molemmista merkeistä jotain, mutta enemmän sitä tuntee silti olevansa vesimies :)

• jenina
        Miina kirjoitti:

Kyllä mäkin itteni enemmän vesimieheksi, kuin kalaksi tunnen..Toisaalta sitä on varmaan saanut molemmista merkeistä jotain, mutta enemmän sitä tuntee silti olevansa vesimies :)

Minä myös 19.2 syntynyt! Tunnen oleani enemmän kalat.
        Eli johtuuko horoskoopin merkki siitä monelta on syntynyt? vai kuinka?

• orjatar^^

olen syntynyt 19.2 ja olen mielestäni vesimies, koska olen luonteeltani enemmän vesimies kuin kalat... kannattaa kattoo luonnekuvauksia.

• Vesimies...kala

Minä myös syntynyt 19.2 molempien merkkien piirteitä löytyy:-) :-)

• Anonyymi

Minä myös syntynyt 19.2 enemmän ehkä kalan piirteitä

• Anonyymi

Kalat merkki alkaa 20.2

• Anonyymi

Itsekin 19.2 syntynyt. Ajattelen olevani vesimies.

• Anonyymi

Olen kalat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe