Onko ketään ketä olisi syntynyt 19.2 ? Kumpaa merkkiä tunnette olevanne; Kalat vai Vesimies? Joka toisessa horoskoopissa 19.2 syntyneet luetaan Vesimiehiksi joka toisessa Kaloiksi...
19.2. syntyneitä??
11
3099
Vastaukset
- no miNä
Minä olen siis syntynyt myös tuona päivänä. Ja jos sua kiinnostaa kumpi olet horoskoopin mukaan, niin käy laskettamassa omasi esim. astrologiakeskuksen sivulla.
Itsestäni sanoisin, että olen "saanut" kummankin merkin erikoisuudet...:-)- Jennie
Minäkin olen syntynyt samana päivänä ja kyllä mulla enemmän veskarifiilis on.
Kummaksi sinä tunnet itsesi? :-)
- Nimetön
sama pvä mulla eli 19.2.Tunnen itseni vesimieheksi; luova ja vähän hullu-hiukka levotonkin paikkansa etsijä.
- Miina
Kyllä mäkin itteni enemmän vesimieheksi, kuin kalaksi tunnen..Toisaalta sitä on varmaan saanut molemmista merkeistä jotain, mutta enemmän sitä tuntee silti olevansa vesimies :)
- jenina
Miina kirjoitti:
Kyllä mäkin itteni enemmän vesimieheksi, kuin kalaksi tunnen..Toisaalta sitä on varmaan saanut molemmista merkeistä jotain, mutta enemmän sitä tuntee silti olevansa vesimies :)
Minä myös 19.2 syntynyt! Tunnen oleani enemmän kalat.
Eli johtuuko horoskoopin merkki siitä monelta on syntynyt? vai kuinka?
- orjatar^^
olen syntynyt 19.2 ja olen mielestäni vesimies, koska olen luonteeltani enemmän vesimies kuin kalat... kannattaa kattoo luonnekuvauksia.
- Vesimies...kala
Minä myös syntynyt 19.2 molempien merkkien piirteitä löytyy:-) :-)
- Anonyymi
Minä myös syntynyt 19.2 enemmän ehkä kalan piirteitä
- Anonyymi
Kalat merkki alkaa 20.2
- Anonyymi
Itsekin 19.2 syntynyt. Ajattelen olevani vesimies.
- Anonyymi
Olen kalat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934059
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,672999SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772486Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282014Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1832008Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 951393