Onko ketään ketä olisi syntynyt 19.2 ? Kumpaa merkkiä tunnette olevanne; Kalat vai Vesimies? Joka toisessa horoskoopissa 19.2 syntyneet luetaan Vesimiehiksi joka toisessa Kaloiksi...
19.2. syntyneitä??
11
2528
Vastaukset
- no miNä
Minä olen siis syntynyt myös tuona päivänä. Ja jos sua kiinnostaa kumpi olet horoskoopin mukaan, niin käy laskettamassa omasi esim. astrologiakeskuksen sivulla.
Itsestäni sanoisin, että olen "saanut" kummankin merkin erikoisuudet...:-)- Jennie
Minäkin olen syntynyt samana päivänä ja kyllä mulla enemmän veskarifiilis on.
Kummaksi sinä tunnet itsesi? :-)
- Nimetön
sama pvä mulla eli 19.2.Tunnen itseni vesimieheksi; luova ja vähän hullu-hiukka levotonkin paikkansa etsijä.
- Miina
Kyllä mäkin itteni enemmän vesimieheksi, kuin kalaksi tunnen..Toisaalta sitä on varmaan saanut molemmista merkeistä jotain, mutta enemmän sitä tuntee silti olevansa vesimies :)
- jenina
Miina kirjoitti:
Kyllä mäkin itteni enemmän vesimieheksi, kuin kalaksi tunnen..Toisaalta sitä on varmaan saanut molemmista merkeistä jotain, mutta enemmän sitä tuntee silti olevansa vesimies :)
Minä myös 19.2 syntynyt! Tunnen oleani enemmän kalat.
Eli johtuuko horoskoopin merkki siitä monelta on syntynyt? vai kuinka?
- orjatar^^
olen syntynyt 19.2 ja olen mielestäni vesimies, koska olen luonteeltani enemmän vesimies kuin kalat... kannattaa kattoo luonnekuvauksia.
- Vesimies...kala
Minä myös syntynyt 19.2 molempien merkkien piirteitä löytyy:-) :-)
- Anonyymi
Minä myös syntynyt 19.2 enemmän ehkä kalan piirteitä
- Anonyymi
Kalat merkki alkaa 20.2
- Anonyymi
Itsekin 19.2 syntynyt. Ajattelen olevani vesimies.
- Anonyymi
Olen kalat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446