Saksankielinen video. Vieraana studiossa Robert Fleischer, ufo tutkija ja tiedottaja, riippumaton ufo alalla toimiva yrittäjä.
https://www.youtube.com/watch?v=sZjDW3N7sv8&feature=emb_imp_woyt
Keskustelu Robert Fleischerin kanssa, saksankielinen
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Okei olisko sulla kantonin kiinalaista versiota kun tuo saksa ei sattunut kolmanneksi vieraaksi kieleksi koulussa?
- Anonyymi
Ei ansaitse mitään käännöksiä koska siinä ei esitetä mitään uutta eikä mielenkiintoista. Olen hämmästynyt todetessani saksalaistenkin olevan noin lapsellisia vaikka olen pitänyt heitä aina järki-ihmisinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ansaitse mitään käännöksiä koska siinä ei esitetä mitään uutta eikä mielenkiintoista. Olen hämmästynyt todetessani saksalaistenkin olevan noin lapsellisia vaikka olen pitänyt heitä aina järki-ihmisinä.
Melko pitkä keskustelu, kun on lähes 2,5 tuntia ja kolmas osa sarjasta. Kertoisitko tiivistetysti keskustelun mielenkiintoisimmat kohdat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä varmaan sitten katselit ja käänsit sen kokonaan? Salli mun hieman epäillä. Yksikään skeptikkona esiintyvä lestapoika ei ole katsellut yhdenyhtä ufodokumenttia kokonaan, eikä välttämättä edes otsikkoa pidemmälle. Siellähän saattaa tulla vastaan jotakin pelottavaa tai mielenrauhaa häiritsevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä varmaan sitten katselit ja käänsit sen kokonaan? Salli mun hieman epäillä. Yksikään skeptikkona esiintyvä lestapoika ei ole katsellut yhdenyhtä ufodokumenttia kokonaan, eikä välttämättä edes otsikkoa pidemmälle. Siellähän saattaa tulla vastaan jotakin pelottavaa tai mielenrauhaa häiritsevää.
En tiedä mihin viittaat lestapojalla. Ei tuossa videolla sellaisista puhuttu ollenkaan. Itse puhun sujuvasti saksaa ja jaksoin jaarittelua seurata noin puoleen väliin jolloin uskoin että loppuosakin on samaa lässynlässyä.
Voit huoletta itse katsoa vaikka koko höpinän, ei siinä mitään pelottavaa kerrota eikä näytetä hirveyksiä edes lasten kannaltakaan. Rohkeasti vaan jos sadut kiinnostavat. Ja ainahan lapset sellaisista tykkäävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lapsellista koska ei ollut samoilla linjoilla fundamentalisti kristittyjen pakkomielteen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mihin viittaat lestapojalla. Ei tuossa videolla sellaisista puhuttu ollenkaan. Itse puhun sujuvasti saksaa ja jaksoin jaarittelua seurata noin puoleen väliin jolloin uskoin että loppuosakin on samaa lässynlässyä.
Voit huoletta itse katsoa vaikka koko höpinän, ei siinä mitään pelottavaa kerrota eikä näytetä hirveyksiä edes lasten kannaltakaan. Rohkeasti vaan jos sadut kiinnostavat. Ja ainahan lapset sellaisista tykkäävät.Höpöhöpö. Niin monta valhetta olet tänne jo suoltanut ja väitettä joille ei ole mitään lähdettä, niin arvaa kuinka moni uskoo että osaat saksaa ja katsoit haastattelun puoliväliin? Ei kukaan.
- Anonyymi
Ufot on samankaltainen uhka tänä päivänä joillekin epäjumalina ja väärinä valtiaina kuin muinaiset hallitsijat ja jumalat olivat uusille uskonnoille.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f6817e2-525d-4c81-9e5b-1c73d7aa14b2
"Kristityt jatkoivat Egyptin patsaiden tuhoamista, vanhat Egyptin jumalat nähtiin edelleen uhkana. Kun niiltä otettiin nenä tai kasvot pois, ne ”tapettiin” eikä niitä ei voinut enää palvoa.
– Vandalisoidut patsaat jätettiin kuitenkin paikalleen, osoittamaan kristinuskon voittokulkua, kertoo Bleiberg. Islamin nousu vain kiihdytti patsaiden turmelemista"
Ajat eivät ole muuttuneet. Aina pitää keksiä uusia vihollisia ja uhkakuvia. - Anonyymi
Hihuliheit vaan! Uskomukset, uskonnot, kummitukset, keijukaiset, rajatieto, ufot, taikatemput, noita-akat, alienit, mielisairaat jne.
Onneksi olette oikeassa ryhmässä. Pysykää siinä ja jatkakaa samaa rataa!- Anonyymi
Unohdit mainita höperöimmän ryhmän. Raamattu-uskoivaiset.
- Anonyymi
Hihuliheit vaan!
USKOMUKSET - Uskomuksilla on suuri vaikutus ihmisen elämään. Ihmisen uskomukset vaikuttavat hänen mielialaansa, terveydentilaan, ihmissuhteisiin, työelämän menestykseen, itseluottamukseen, minäkuvaan, elinikään, ....
USKONNOT - Uskonnot pitävät yllä ajatusta fyysistä maailmaa merkittävämmästä todellisuudesta mikä on hyvin tärkeä tehtävä tieteen vastapoolina.Pahimmillaan uskonnot sitovat ja pakottavat ihmisen järjettömiin ajatuksiin, onnettomaan elämään ja rikollisiin tekoihin, mutta parhaimmillaan ne tarjoavat työkalut ja ympäristön hengelliseen kasvuun.
KUMMITUKSET - Jotkut sielut jäävät kehon kuoltua fyysisen maailman piiriin.
KEIJUKAISET - Keijukaiset ovat olentoja ilman fyysistä kehoa, luonnon hyvinvoinnin ylläpitäjiä.
RAJATIETO - Rajatieto on nimitys isolle joukolle asioita ja ilmiöitä tieteen nykyisen paradigman ulkopuolella. Rajatiedon ilmiöiden ttieteellistä utkimusta tapahtuu satunnaisesti.
UFOT - Lentolaitteita joita käyttävät sekä ET että väitetysti myös suurvaltojen armeijoiden erityisyksiköt
TAIKATEMPUT - temppuja ilman taikaa
NOITA-AKAT - Noidat tuntevat jat käyttävät erilaisia keinoja ja menetelmiä joilla voidaan vaikuttaa ihmisiin ja yleensä eläviin olentoihin, sekä myöskin tuleviin tapahtumiin
ALIENIT - Muukalaiset ovat älykkäitä olentoja muilla planeetoilla tai olemassaolon eri tasoilla
MIELISAIRAAT - En yhtään epäile heidän olemassaoloaan
JNE - Kansan parissa on paljon tietoa ja kokemuksia asioista joista harvemmin puhutaan julkisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihuliheit vaan!
USKOMUKSET - Uskomuksilla on suuri vaikutus ihmisen elämään. Ihmisen uskomukset vaikuttavat hänen mielialaansa, terveydentilaan, ihmissuhteisiin, työelämän menestykseen, itseluottamukseen, minäkuvaan, elinikään, ....
USKONNOT - Uskonnot pitävät yllä ajatusta fyysistä maailmaa merkittävämmästä todellisuudesta mikä on hyvin tärkeä tehtävä tieteen vastapoolina.Pahimmillaan uskonnot sitovat ja pakottavat ihmisen järjettömiin ajatuksiin, onnettomaan elämään ja rikollisiin tekoihin, mutta parhaimmillaan ne tarjoavat työkalut ja ympäristön hengelliseen kasvuun.
KUMMITUKSET - Jotkut sielut jäävät kehon kuoltua fyysisen maailman piiriin.
KEIJUKAISET - Keijukaiset ovat olentoja ilman fyysistä kehoa, luonnon hyvinvoinnin ylläpitäjiä.
RAJATIETO - Rajatieto on nimitys isolle joukolle asioita ja ilmiöitä tieteen nykyisen paradigman ulkopuolella. Rajatiedon ilmiöiden ttieteellistä utkimusta tapahtuu satunnaisesti.
UFOT - Lentolaitteita joita käyttävät sekä ET että väitetysti myös suurvaltojen armeijoiden erityisyksiköt
TAIKATEMPUT - temppuja ilman taikaa
NOITA-AKAT - Noidat tuntevat jat käyttävät erilaisia keinoja ja menetelmiä joilla voidaan vaikuttaa ihmisiin ja yleensä eläviin olentoihin, sekä myöskin tuleviin tapahtumiin
ALIENIT - Muukalaiset ovat älykkäitä olentoja muilla planeetoilla tai olemassaolon eri tasoilla
MIELISAIRAAT - En yhtään epäile heidän olemassaoloaan
JNE - Kansan parissa on paljon tietoa ja kokemuksia asioista joista harvemmin puhutaan julkisesti.Hyvin tiivistetty. Terveen ja mielisairaan ero on hiuksenhieno. Kenen tahansa mielenterveys voi järkkyä sadoista eri syistä. Siksi on tärkeää tutustua itseensä ja ennaltaehkäistä kriisit, eikä tahallaan ajaa itseään niihin. Valmistautuminen ongelmiin ei ole pessimismiä, vaan viisautta. Myös hyvä pitää osata ottaa vastaan eikä ajatella ettei ansaitse sitä tai että jäisi kiitollisuuden velkaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tiivistetty. Terveen ja mielisairaan ero on hiuksenhieno. Kenen tahansa mielenterveys voi järkkyä sadoista eri syistä. Siksi on tärkeää tutustua itseensä ja ennaltaehkäistä kriisit, eikä tahallaan ajaa itseään niihin. Valmistautuminen ongelmiin ei ole pessimismiä, vaan viisautta. Myös hyvä pitää osata ottaa vastaan eikä ajatella ettei ansaitse sitä tai että jäisi kiitollisuuden velkaan.
Ympäripyöreää höttöä lätisevä anonyymi ei äärettömässä viisaudessaan osannut tietenkään täsmentää mitään konkreettisia hyödyllisiä tapoja valmistautua ongelmiin eikä osannut antaa konkreettista esimerkkiä miten otetaan hyvä astaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998