Monilahjakas Sara Parikka

Anonyymi

Sara se osaa. Sisustanut kotinsa nätiksi. Tulevaisuudessa kenties näämme hänet sisustussuunnittelijana. Sellaisia visioita. Hieno hirsitalo hänellä onkin. Kyllä sitä passaa sisustaa. Lahjoja näyttelijänä ja juontajana . Oli Salkkareissa 10 vuotta. Niin ja on oma somealan yritys nyt joka työllistää myös hänen miehensä Mikon. Kirjoittaa blogia ja on myös instassa. 3 tytön äiti. Niin ja nyt ilmestyi myös kirja. Eli kirjailijakin siis. Monelle alalle lahjoja. Multitalentti.

10

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen kirjoittaa sen oman kirjansa nykyään. Ei mitään uutta. Sisustussuunnittelijoita on pilvin pimein. Tarvitaanko heitäkään niin paljoa. Varsinkin kun se sisustus on aika simppeli tyylistä nykyää. Sen sohvan ja pöydän ja hyllyn osaa jokainen olkkariin itse sovittaa. Näyttelijöitä, juontajia ja muusikoita on heitäkin ihan liikaa. Varsinkin tänä aikana kun keikkoja ei ole. Ja vaikea erottua massasta jos ei ole tosi hyvä. Somevaikuttajia on niitäkin pilvin pimein. Luulisi ettei sekään työ kovin montaa vuotta elätä. Ehkä olen liian pessimistinen tai vain realisti. Kukaan ei nykyään taida suunnitella ihan oikeita töitä. Kaikki haluaa vaan jotain Somehommaaa ei taida olla tunkua opiskelemaan esim. hoitoalalle. Varsinkin nyt kun hoitajat joutuvat niin koville. Eikä palkka vastaa työn vaativuutta.

• Anonyymi

Oma kehua ja tyrkytettyä tarinaa Iltapäivälehtiin, taidot vaan sattuu puuttumaan. Näyttelijänäkin sanomattoman tasoton, kuvittelee liikoja itsestään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma kehua ja tyrkytettyä tarinaa Iltapäivälehtiin, taidot vaan sattuu puuttumaan. Näyttelijänäkin sanomattoman tasoton, kuvittelee liikoja itsestään!

Itsevarmuutta ainakin on. Tartteeko sitä muutakin.

• Anonyymi

Mutta aivan tyhmää kehua mediassa kuinka suuret tulot on ihan pitää mainita summa. Sitten ulistaan kun rosvot tyhjentää asunnon mieti kannattaako kehua. En ole koskaan arvostanut näitä salattujen elämien näyttelijöitä minun mielestä eivät ole hyviä näyttelijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aivan tyhmää kehua mediassa kuinka suuret tulot on ihan pitää mainita summa. Sitten ulistaan kun rosvot tyhjentää asunnon mieti kannattaako kehua. En ole koskaan arvostanut näitä salattujen elämien näyttelijöitä minun mielestä eivät ole hyviä näyttelijöitä.

Kumpikaan Parikoista ei ole näyttelijä, ovat harrastelijoita. Salkkareissahan käytetään näitä kouluttamattomia, ammattitaidottomia tyrkkyjä koska ovat halvempia kuin hyvät näyttelijät.

• Anonyymi

Varmaan itse suunnitellut heidän epäkäytännöllisen talonkin! Keittiössä (=keittiönurkkauksessa) tosi vähän kaappeja ja sentäs 5-henkinen perhe. Alakerrassa reilusti HUKKANELIÖITÄ; raput vie älyttömästi tilaa, miten niiden ympärillä olevalla tilalla voi tehdä? Ei mitään, ihme eteisaulaa puolialakertaa. Yläkertaan ahdettu pikkuhuoneita. Lapset kasvaa ja tarvii tilaa. Nyt huoneisiin ei mahdu ees koululaisen peruskalustus.

• Anonyymi

Pieleen mennyt talon suunnittelu. Yläkerrassa tosiaan pienet huoneet. Keittiössä vähän kaappitilaa. Portaat vie tilaa. Huonekorkeus korkea. Eli turhaa lämmitettävää hukkatilaa. Yläkertaan olisi pitänyt rakentaa enempi huoneita. Iso perhe tarttee yksityisyyttäkin. Pieni lämpöä varaamaton kaminatakka ei paljon lämmitä. Isot ikkunat. Elo kuin akvaariossa. Ei ole kaihtimia. Miten kovasti aurinko porottaa kesällä sisälle. Sisustus mitäänsanomaton. Piha pieni. Tekonurmi ei kovin viihtyisä eikä ekologinen. En itse viityisi. Pääasia tietenkin että itse viihtyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieleen mennyt talon suunnittelu. Yläkerrassa tosiaan pienet huoneet. Keittiössä vähän kaappitilaa. Portaat vie tilaa. Huonekorkeus korkea. Eli turhaa lämmitettävää hukkatilaa. Yläkertaan olisi pitänyt rakentaa enempi huoneita. Iso perhe tarttee yksityisyyttäkin. Pieni lämpöä varaamaton kaminatakka ei paljon lämmitä. Isot ikkunat. Elo kuin akvaariossa. Ei ole kaihtimia. Miten kovasti aurinko porottaa kesällä sisälle. Sisustus mitäänsanomaton. Piha pieni. Tekonurmi ei kovin viihtyisä eikä ekologinen. En itse viityisi. Pääasia tietenkin että itse viihtyvät.

Minä en valitettavasti ymmärrä, miksi kyseisen talon sisustusta hehkutetaan? Täysin samannäköistä sisustusta näkee 90% suomalaiskodeista eli vaaleaa, puuta, vähän tavaraa, kaikki ostettua ja valmista, ei värejä tai persoonallisuutta, oikeastaan koko talo ja sisustus on aika kolkko. Ja en ole kateellinen, vaan ihmettelen tätä ylistämistä.

• Anonyymi

Jotenkin kodikkuus puuttuu. Ei tavaraa tartte paljoa mutta jotain pientä kodikkuutta valaisimia ja jotain kivaa persoonallisuutta itse ainakin laittaisin. Tuo sisustus on kolkko. Alakerta tyhjää täynnä. Miksi eivät käytä noissa vaarallisen näköisistä portaikossa lapsiporttia. Pieni taapero opettelee juuri kävelemään.

• Anonyymi

Minua häiritsee, kun sanotaan, että on silmää sisustamiselle. Yhden näkemys voi olla toisen mielestä täysin pieleen mennyt. Minä henklökohtaisesti inhoan yli kaiken valkoisia koteja. Jos joku sanoo sellaisesta, että on ollut taitava sisustaja, ihmettelen. Mitä taitoa siihen tarvitaan? Menee vaan kauppaan ja ostaa kaikki valkoisena :)

Hyvin sisustettu koti on kodikas ja asujansa näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe