Kerro kyseiselle henkilölle

Anonyymi

suoraan päin naamaa,, jos on jotakin valittamista. Älä mustamaalaa ja ”keksi” omia totuuksia asioista. Anna toisen elää rauhassa elämäänsä. Luulisi että tuon vihan kanssa olisi raskasta elää. Ajatteletko koskaan kuinka paljon pahaa olet saanut aikaiseksi, etkä edes ole anteeksi pyytänyt.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin sanoisin eräälle. Hällä on joku mun dissauskampanja meneillään, eikä itellä oo aavistustakaan mistä kyse. Kyseessä kuitenkin aikuinen ihminen, mutta vaikuttaa joltain teinidraamailulta. Haukkuu mua selän takana ja kun yritän ottaa yhteyttä että sais asiat selvitettyä ja jonkun syyn tälle hänen oudolle käytökselle, niin ei vastaa viesteihin.

      • Anonyymi

        Semmosta se on.......hän ei tykkää susta...ei kannata liikaa miettiä... eipä sille voi mitään jos joku haukkuu...aina ne jutut jostakin tulee korville..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta se on.......hän ei tykkää susta...ei kannata liikaa miettiä... eipä sille voi mitään jos joku haukkuu...aina ne jutut jostakin tulee korville..

        Viimeksi kun asiasta puhuttiin kahdestaan, on kaikki ollut meidän välillä ihan ok kun siis suullisesti puhuimme juuri näistä meidän väleistämme. En tiedä, mikä sen jälkeen on sitten sen tykkäämisen tappanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi kun asiasta puhuttiin kahdestaan, on kaikki ollut meidän välillä ihan ok kun siis suullisesti puhuimme juuri näistä meidän väleistämme. En tiedä, mikä sen jälkeen on sitten sen tykkäämisen tappanut.

        No kai anteeksi voi pyytää, tarviiko sitä muuten tekemisissä olla? Kun en ole homo enkä halua olla piste, hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai anteeksi voi pyytää, tarviiko sitä muuten tekemisissä olla? Kun en ole homo enkä halua olla piste, hanki elämä.

        Mä en oo homo, enkä kirjoittanut homolle. Selvennyksenä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo homo, enkä kirjoittanut homolle. Selvennyksenä vain.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi kun asiasta puhuttiin kahdestaan, on kaikki ollut meidän välillä ihan ok kun siis suullisesti puhuimme juuri näistä meidän väleistämme. En tiedä, mikä sen jälkeen on sitten sen tykkäämisen tappanut.

        Toissa vuonna oli samankaltainen tilanne ja tilanne raukesi kutakuinkin hyvin , ei suuria haavoja eikä arpia , aikuiset ihmiset kyllä osaa selvittää asiansa jos haluja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toissa vuonna oli samankaltainen tilanne ja tilanne raukesi kutakuinkin hyvin , ei suuria haavoja eikä arpia , aikuiset ihmiset kyllä osaa selvittää asiansa jos haluja on.

        Toisella ei ilmeisesti sitten ollut, kun vain valehteli valehtelemisen perään.


    • Anonyymi

      Keneltä pitää pyytää anteeksi? Ja kenen?

      • Anonyymi

        Vanhemmalle miehelle. En tiennyt että oli naimisissa. 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmalle miehelle. En tiennyt että oli naimisissa. 😡

        Räyh! oletko varma asiasta?


    • Anonyymi

      Joillekin asiat on parempi saattaa tiedoksi kautta rantain, ovat niin pelottavia tapauksia kasvokkain kohdattuina, että voi saada turpaansa ihan vaan tosiasioiden ilmineerauksesta. Ovat sillä viissiin erkaantuneet todellisuudesta jo.

    • Anonyymi

      Tietynlaisille ihmisille on tyypillistä "keksiä" ihme ajatusrakennelmia, tuulentupia, itselleen täysin vieraista ihmisistä. Sellainen ilme silläkin valokuvassa, kyllä tästä jokin negatiivinen tarina irtoaa. Heittää keksimänsä likasankojournalismi katteettomien itsekehujen saattelemina ilmoille. Hei minä olen mieletön ihmistuntija ja keittiöspykologi, näin ylennän itseäni kun esittelen ihan itse pienessä päässäni rakentelemiani, keksimiäni ja kehittelemiäni negatiivisia tuulentuparakennelmia täysin vieraista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Loistavaa kirjoitus, Hyvä!


      • Anonyymi

        Ihan surkeeta lässytystä. Laadi-daa


    • Anonyymi

      Se on luulemisen kanssa vakavasti otettava compo.

    • Anonyymi

      Tämä niin paljon! Mua oikee puistattaa miten osa ihmisistä käyttäytyy niin idioottimaisesti. Luo omia tarinoita päässään yms. Kasvakaa aikuisiksi ja keskittykää omaan elämään, ei pitäisi muiden elämä liikaa hetkauttaa..

      • Anonyymi

        Ei, ellei satu itse myös kuulumaan siihen.


    • Anonyymi

      Kun tiedät toisten tuntemuksista noin tarkkaan niin osaat varmaan muodostaa sen jonon että voidaan hoitaa päin naamaa tietämäsi ongelmat muita kohtaan.

      • Anonyymi

        Mä olen pahoillani siitä että olen viime aikoina ollut ihan muissa maailmoissa en tietenkään tarkoita mitään pahaa. Minulla on vain vilkas mielikuvitus ja en oikeesti tarkoittanut loukata ketään enkä moittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen pahoillani siitä että olen viime aikoina ollut ihan muissa maailmoissa en tietenkään tarkoita mitään pahaa. Minulla on vain vilkas mielikuvitus ja en oikeesti tarkoittanut loukata ketään enkä moittia.

        Ei ollut sulle tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle tuo.

        No kenelle sitten kirjoitat kun sanoin että ennenkuin olet mun kanssa jutellut nii et todellakaan ole tekemisissä muidenkaan kanssa. Kummallista kuitenkin että voit yhteydessä olla muihin muttet juuri minuun yhteyttä voi ottaa. Ja tietenki se loukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenelle sitten kirjoitat kun sanoin että ennenkuin olet mun kanssa jutellut nii et todellakaan ole tekemisissä muidenkaan kanssa. Kummallista kuitenkin että voit yhteydessä olla muihin muttet juuri minuun yhteyttä voi ottaa. Ja tietenki se loukkaa

        Sivusta kommentoin. En ole ketjun aloittaja, enkä aiemmin vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenelle sitten kirjoitat kun sanoin että ennenkuin olet mun kanssa jutellut nii et todellakaan ole tekemisissä muidenkaan kanssa. Kummallista kuitenkin että voit yhteydessä olla muihin muttet juuri minuun yhteyttä voi ottaa. Ja tietenki se loukkaa

        Voi sun kanssa. Mustasukkainen mussukka.


    • Anonyymi

      Oompahan pyytäny anteeks.

      • Anonyymi

        Sunlaiset ei osaa edes tuntea katumusta. Jos teikäläisiltä sattuu saamaan anteeksi pyynnön, on se vaan opittu fraasi vailla sen syvempää merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunlaiset ei osaa edes tuntea katumusta. Jos teikäläisiltä sattuu saamaan anteeksi pyynnön, on se vaan opittu fraasi vailla sen syvempää merkitystä.

        Niin että "väärin" pyydetty anteeksi. Voi hyvä tavaton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että "väärin" pyydetty anteeksi. Voi hyvä tavaton

        No multa ei ole pyydetty, ei oikein eikä väärin.


    • Anonyymi

      Avoin kirje pääministerillekin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe