Tinderissä naiset pelleilee ei ole tosissaan.

Nainen painaa sydäntä. sit korkeintaa vastaa viestiin.. ei ota itse yhteyttä. no nainen sanoo palataan asiaan. Sitten kun on seuraavapäivä nainen poistaa sut tinderistä.. aika paskaa.. tekeeks naiset noin aina? Taidan poistaa tinderin.

120

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korkeintaa tulee osumia naiset painaa. mut ei ole halukkaita keskustelee.. ja kohta poistaa...mitähän hittoa.. minä en tekisi noin vaan jatkaisin keskustelua ja haluaisin ehkä jopa tavata.

    • Mutta ei voi käsittää tätä touhua kun eivät kukaa ole tosissaan halukas edes tapaamaan ja tietää toisesta mitää. ääs olkoot naiset keskittyy muihin juttuihin elämäs

    • Anonyymi

      Allu: "taidan poistaa tinderin".
      Monennenko kerran?
      Johan tuon olet poistanut ennemminkin. Et sitten malttanut pysyä pois?

      • Poistin nyt vaan en jaksa enää.


      • No perkele ku ei mistää saa naista


    • Oon laskenu rimaa yrittäny lihavia naisia monesta paikkaa kaikkee. Mikää ei onnistu... kai se vain pakko unohtaa naiset...

    • Ei tässä voi mitää. Meen töihin tänää ja semmosta

    • Naiset vaan haluu koulutettuja miehiä ja rahaa pitää olla ja hieno mersu. Hki just tällästä.. pitäs olla fiksu. Eikä saisi olla tyhmä ja oppimisvaikeutta.. vittu naiset nirsoja..vittuko jaksa enää. Okei komea olen hyvä niin

      • Anonyymi

        "Okei komea olen hyvä niin"

        Vitsailetko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Okei komea olen hyvä niin"

        Vitsailetko?

        En vitsaile. Miksi niin tekisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Okei komea olen hyvä niin"

        Vitsailetko?

        En vitsaile, tule itse katsomaan


    • Anonyymi

      Tinderissä pyörii vain alemman tason naiset.

      Näiden naisten koulutuksessa, varallisuudessa ja ulkonäössä olisi aika tavalla kohentamisen varaa, jotta he nousisivat edes keskitasolle. En lähde nyt yksityiskohtaisesti erittelemään alemman tason tuntoimerkkejä, koska kaikki tietävät, mitä tarkoitan.

      Kaikki tasokkaat naiset saavat kaipaamansa miesseuraa ilman Tinderiäkin.

      Totuus on, että Tinderissä ei kannata muiden kuin alemman tason miesten kalastaa, vaikka heitäkään ei taida onnistaa.

      Koomista on, että näille alemman tason naisille ei kuitenkaan näytä kelpaavan saman ja alemman luokan mies vaan he kuvittelevat löytävänsä Tinderistä itseään selvästi tasokkaampia miehiä. Mikä ei tule tapahtumaan.

      • Sitä en ymmärrä itekkää


      • Anonyymi

        Vaan allun mielestä tinderin naiset ovat liian koulutettuja, rikkaita ja kauniita prinsessoja.

        Joten jos tinderin naiset ovat elämäm koululaisia, köyhiä ja rumia, niin mitä se kertoo allusta...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan allun mielestä tinderin naiset ovat liian koulutettuja, rikkaita ja kauniita prinsessoja.

        Joten jos tinderin naiset ovat elämäm koululaisia, köyhiä ja rumia, niin mitä se kertoo allusta...?

        No ei niitä kiinmosta kouluttamaton ätmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan allun mielestä tinderin naiset ovat liian koulutettuja, rikkaita ja kauniita prinsessoja.

        Joten jos tinderin naiset ovat elämäm koululaisia, köyhiä ja rumia, niin mitä se kertoo allusta...?

        No ihan sama. mulla on töitä ja paljon rahaa,, voisin ostaa naiselle mitä vain


    • Anonyymi

      Monilla on sama ongellma minut mukaan lukien täältä löysin vinkkejä nettideittailuun ja pari hyvää deittisivuakin joista mukavaa seuraa https://deittisivut.info/

      • No varmasti on mut ei tommonen kivaa ole...


      • Anonyymi

        Ei hemmetti miten huonoja sivustoja ovat listanneet.


    • Tinderissä naiset ei vain hae mitään

    • Anonyymi

      Se on valitettavasti niin että kun 5/10 tavisnainen tekee tinder profiilin niin hän saa 8/10 miehiä panemaan häntä joten hänelle on kaikki tuota huonommat miehet näkymättömiä.
      Kun matcheja on 1000 niin nainen juttelee vain niille muutamalle huimasti häntä tasokkaammalle miehelle, siitä syntyy tuo todellisuus että 99% miehistä kyseessä on vain ajanhukkaa.
      Miesten tyytyminen ja riman alentaminen myös pahentaa ongelmaa.
      Tällä hetkellä on jo näkyvissä ilmiö että nuoret miehet panee lihavia nelikymppisiä yksinhuoltajia tai jopa sitä vanhempia ajatuksella reikä kuin reikä.
      Miesten pitäisi tehdä päinvastoin eli korottaa rimaa ja tiukentaa kriteereitä niin balanssi palautuisi.

      • Niin pitäisi jos naisille joskus vain kelpaisi


    • Luulisi että saa joskus naisen. Toivotaan.

    • Anonyymi

      Vaikeeta täälä töissäki ku paljo kauniita naisia.

    • Olisi kiva joskus päästä naisen kainaloon aah.

    • allu35

      Eipä noille kelpaa. Pakko olla yksin

    • Anonyymi

      Jos olet mukava ja kunnioittava niin luulisin että löytyisi nainen ihan jopa reaalielämässäkin?...No tinderissä en ole koska en pidä yhden yön suhteista ollenkaan.Kerta miehet etsivät siellä pitkäaikaista seurustelukumppania kerran siellä tinderissä vähintään pariksi vuodeksi näköjään niinkuin täällä olevat kerran etsivät niin ehkä voisin sitten mennäkin sinne..Minun looseri tuttu nainen kun täällä sanotaan että looseri naiset siellä löytyvät vain parinsa niin sekin on kirurgi tosiaan se looseri nainen,niin löysi tinderisså parin,miehen itselleen..Ja toinen minun looseri tuttu lakimies nainen kanssa löysi tinderissä parin että ihmeen loosereita naisia siellä tinderissä onkin jotka parin löytävät sieltä, että ovatpa jotenkin ihmeen loosereita tosiaan???hyvissä työpaikoissa ja hyvät koulutuksetkin on mutta ovat näiden miehien mukaan luusereita kun olivat tinderisså..No en ole ikinä ymmärtänyt miehiä ettå mikä miehiä oikein vaivaa?? mutta joku asia sitten vaan tuntuu vaivaavan???.Ja jos kerran ei pysty lihavan ihmisen kanssa seurustelemaan niin ei sitäkään kannata kyllä sitten tehdä,kiusaat vaan turhaa sellaista ns lihavaa ihmistä joka haluisi oikeaati kiintyå toiseen ihmiseen mutta kun et vaan pysty kiintymään ihmiseen joka ei ole luuranko niin anna asian olla,löytyy ihmisiä jotka pystyvät kiintymään ihmiseen josta pitävät ihan riippumatta onko se toinen luuranko vai lihava..Että jotain järkeä nyt miehet tuohon menoon jossa ei järkeä näy!!

    • Anonyymi

      Tinder on ihmisten "verkkokauppa" jossa selataan ja napsutellaan "hiirellä" eri ihmisiä ilman mitään todellisia ajatuksia.

      Sen aika on ohi. Kun korona-aika on (toivottavasti) joskus ohi niin pitäisi panostaa speed-deitinkiin tai vastaavaan. Siinä henkilöt tulevat paikalle ja ne näkee siinä livenä.

    • Poistin onneksi tinderin ei ihan mun juttu.

    • Anonyymi

      Tiedättekö ruikuttajat mikä on miehen ja naisen ero?
      Miehet on epätoivoisia naiset eivät ole. Niin yksinkertaista se on!
      Naiselle on kaksi yhtä hyvää vaihtoehtoa; olla parisuhteessa ja elää yksin. Nainen valitsee näiden kahden väliltä sillä perusteella kumpi on järkevämpi ja parempi vaihtoehto.
      Jos sopivaa miestä ei löydy, ei paniikkia. Eletään itsekseen. Voi olla että se hyvä tulee jossain vaiheessa eteen. Jos ei tule, nainen pärjää ja nauttii elämästä.
      Miehet etsii epätoivoisina ja paniikissa. Edellytetään että kun itse on hädissään ja kelpuuttaa huonommankin vaihtoehdon, että naisenkin pitäisi niin toimia.
      Sitä ihmettelen mikä kumma siinä on että mies on niin riippuvainen parisuhteesta? Etsitään vahvaa oksaa jos sitä ei saavuteta! Miten kummassa elämä voi pyöriä pelkän naisen saannin ympärillä, kaikki muu on yhdentekevää?
      Onko se sitä kuuluisaa "miehisyyttä"?

      Itse en ole kaunis, mutta jos miehen haluaisin en kuitenkaan missään tapauksessa tyytyisi yhtään huonompaan kuin sellaiseen jonka kanssa voisin elää. Mitä järkeä missään muussa olisi? Ottaa joku vaan paremman puute ja pilata elämänsä!? Hullu en ole sentään.
      Nämä on asioita joita välillä mietin ja ihmettelen.

      • Anonyymi

        Nooh, pumpataan sut täyteen saman verran testosteronia kuin miehillä on, niin katsotaan alkaako yksinäänolo kypsyttää yhtään enemmän kuin "vain elää yksin". Vaihdevuosien aikaan naisiakin alkaa panettamaan häiritsevän paljon. mutta se menee ohi, nopeasti. Jos silloin ovat rupsahtaneet, niin ovat "mies- ressukoiden" asemassa.

        Jumalan olisi pitänyt budjetoida vähän enemmän aikaa, kuin vain 7 päivää maailman luomiseen. Nyt elämä "vain on" .


    • Anonyymi

      Siis netti on maailman viimeinen paikka löytää mitään.

    • Jep. siks poistin tinderin, ei mun juttu.

    • Anonyymi

      Paljon esim 1-3kk sitten eronneita. Haluavat vain tekstejä. Sellaiseen ei kannata jäädä chattailemään. Tinderin tarjonta on huono.

      Jokainen tyylillään

      • Anonyymi

        Tuollainen palvelu nostaa seiniä ihmisten välille, eli hyvin todellisessa elämässä ensikohtaamisella juttuun tulevat ja nopeahkosti seurusteluun pääty ät, eivät tuon kautta koskaan suurella todennäköisyydella edes matcheja saisi.

        Toinen mikä paistaa on mahdoton esittämien kuvissa. Ilmeillä ja kuvilla,

        Naisille vinkki, sellainen ei edusta sinua.


      • Tinder on ihan paska paikka


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Tinder on ihan paska paikka

        Joillakin 1v erosta ei ole riittävä. Eli eivät tiedä mitä haluavat.

        Kyllä se paistaa läpi niistä teksteistä, kaikki ei varmaan huomaa sitä ajoissa.

        Ehkä joku perustaa normaalin sivuston, millaisia ulkomailla.

        Kirjautumisen takana ja kuva pakollinen jotta saa profiilin. Kuvassa pitäisi näkyä sen ihmisen profiili, Ilman kuvaa ei oikeen ole hyvät edellytykset.

        Oikeassa elämässä näemme aina ihmisen ennen esim keskustelua. Yleensä vielä joka puolelta.


    • Ei mistää löydä kumppania, onnea heille jotka ovat kumppanin löytäneet,, itse olen jo menettänyt toivon, naiset vain kehuu olet kivan näkönen, mut ei oikeesti niinku mitenkää kiinnostu.

      • Joskus tulee osuma match, mut nainen katoaa tai ei olekkaa kiinnostunut, kerää vain osumia, voi miettiä okei kivan näkönen mies, mut ei ole sit kiinnostanut, ja törkeesti tehdää toiselle vaa, parempi olla yksin


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Joskus tulee osuma match, mut nainen katoaa tai ei olekkaa kiinnostunut, kerää vain osumia, voi miettiä okei kivan näkönen mies, mut ei ole sit kiinnostanut, ja törkeesti tehdää toiselle vaa, parempi olla yksin

        Voithan kokeilla muuta tyyliä / kuvia ja voi kirjoittaa itsestään rempseämmin, ytimekkäästi.

        Kuinka kirjoittaa ja ilmaisee tekstillä kiinnostuksen ja muita asioita niilläkin tietysti iso merkitys. Tekstillä voi näyttää itsevarmuutta jne. Kovin vakavasti online ja tinder juttuja kannata ottaa, eli jos joku poistaa tai ei vastaa.

        Kiinnostunut nainen kyselee itsekin jossakin vaiheessa.

        Kun baarit ja yökerhot ja muut aukeaa käyt jututtamassa ja tanssittamassa naisen itsellesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voithan kokeilla muuta tyyliä / kuvia ja voi kirjoittaa itsestään rempseämmin, ytimekkäästi.

        Kuinka kirjoittaa ja ilmaisee tekstillä kiinnostuksen ja muita asioita niilläkin tietysti iso merkitys. Tekstillä voi näyttää itsevarmuutta jne. Kovin vakavasti online ja tinder juttuja kannata ottaa, eli jos joku poistaa tai ei vastaa.

        Kiinnostunut nainen kyselee itsekin jossakin vaiheessa.

        Kun baarit ja yökerhot ja muut aukeaa käyt jututtamassa ja tanssittamassa naisen itsellesi.

        Ei mun kohdalla, en ymmärrä naisia, ei niitä kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voithan kokeilla muuta tyyliä / kuvia ja voi kirjoittaa itsestään rempseämmin, ytimekkäästi.

        Kuinka kirjoittaa ja ilmaisee tekstillä kiinnostuksen ja muita asioita niilläkin tietysti iso merkitys. Tekstillä voi näyttää itsevarmuutta jne. Kovin vakavasti online ja tinder juttuja kannata ottaa, eli jos joku poistaa tai ei vastaa.

        Kiinnostunut nainen kyselee itsekin jossakin vaiheessa.

        Kun baarit ja yökerhot ja muut aukeaa käyt jututtamassa ja tanssittamassa naisen itsellesi.

        En jaksa baareja nyt. Mul badoo jne muut ohjelmat. Poistin tinderin. Mistää ei vaa tule mitää. On kuvia ilmotus. Mut ei naiset ota yhteyttä. Antaa olla ku ei kiinnosta ruma en ole.


      • allu35 kirjoitti:

        En jaksa baareja nyt. Mul badoo jne muut ohjelmat. Poistin tinderin. Mistää ei vaa tule mitää. On kuvia ilmotus. Mut ei naiset ota yhteyttä. Antaa olla ku ei kiinnosta ruma en ole.

        Panostanut niihin. Silti ei naiset ota yhteyttä ja vastaa. ei ees pyöreemmät naiset. Outoa.


      • allu35 kirjoitti:

        Ei mun kohdalla, en ymmärrä naisia, ei niitä kiinnosta.

        En sitte ymmärrä,ei mun naamas mitää vikaa ole,mut ei näköjään kiinnosta naisia.


    • Anonyymi

      Turha se on tänne tulla itkemään. Surkuhupaisat naikkoset pyörivät netissä useita vuosia.

      Vaikka on korona-aika niin se poistuu jossain vaiheessa ja sitten muihin kuvioihin naisia tsekkaa.

      Silloin ne ylipainoiset naikkoset jäävät sinne Tindereihin ja vastaaviin yksin kun eivät kykene näyttäytyä päivänvalossa.

    • NIIN JA LIHAVIAKAA EI KIINNOSTA PITKÄ IHA OK NÄKÖNEN MIES.PERKELE ANTAA SIT OLLA

    • perkele olla yksin sitte ku ei saa edes lihavaa tavis naista,, miten ne muut saa en ymmärrä

      • Anonyymi

        Ne muut ei ole päästään vialla. Siinä se syy on ei missään muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne muut ei ole päästään vialla. Siinä se syy on ei missään muualla.

        No sille en voi mitään. Mulla on sentään työpaikka.


    • Joo ei jaksanu enää tinderiä. Onneks poistin.

      • Anonyymi

        Muista naisista en tiedä, mutta itse en kiinnostu miehestä joka ei osaa kirjoittaa profiilitekstiään hyvällä suomen kielellä ja nimenomaan kirjakielellä. Oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet tekstissä saavat minut pyyhkimään miehen armotta vasemmalle. Samoin slangin, murteen tai puhekielen käyttäminen. Kirjakieltä kirjoitetaan, puhekielellä puhutaan. Puhekieli näyttää kirjoitettuna lapselliselta, teinin kirjoittamalta. En kiinnostu miehestä joka kirjoittaa esimerkiksi näin: "Oon tämmönen ihan kiva sälli etin söpöä tytsyä jonka kaa viettää aikaa ja tehä kaikkee kivaa." Tulee mieleen että onko tuossa aikuinen.ies vai joku 14-vuotias. Haluan miehen, en mitään kakaraa.


    • Ei naisia vain kiinnosta koskaan

    • Anonyymi

      Olet allu vuosikausia valitellut palstoilla tinderin toimimattomuutta.

      Olisiko jo vihdoin aika luovuttaa sen tinderin suhteen kokonaan, niin ei tule enää noita karvaita pettymyksiä?

      • No poistin koko paskan en jaksa enää. liia kauniita hienosto koulutettuja naisia, ei niille kelpaa koskaa tyhmä mies.


    • Naiset ei siis mitenkää edes vastaa viesteihin kun niitä lähestyy, koska automaattisesti niitä ei se mies kiinnosta, mua kiinnostais tosi moni kiva potentiaalinen nainen mutta eihän niitä kiinnosta

    • Niin naiset miksette voi mulle vastata, en ees oo ruma, en vain ymmärrä??????

    • Niin naiset miksette vastaa ja halua sillee kirjotella ?????

      • Anonyymi

        Ei naiset osaa kirjoittaa, paitsi komeille miehille ja kun kyseessä on komea mies niin naiset osaa vetää oikeista naruista eli naiset yrittävät miellyttää komeita miehiä kaikin tavoin, jopa seksiä antamalla ja kun komea mies dumppaa naisen seksin jälkeen niin naiset itkee kuinka kaikki miehet etsii seksiseuraa vaikka itse antavat mahdollisuuden vain kaikista komeimmille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset osaa kirjoittaa, paitsi komeille miehille ja kun kyseessä on komea mies niin naiset osaa vetää oikeista naruista eli naiset yrittävät miellyttää komeita miehiä kaikin tavoin, jopa seksiä antamalla ja kun komea mies dumppaa naisen seksin jälkeen niin naiset itkee kuinka kaikki miehet etsii seksiseuraa vaikka itse antavat mahdollisuuden vain kaikista komeimmille.

        Mä en ole ruma, en varmaa komea, mut siltä väliltä, ihmettelen vaa ku naiset ei vastaa.... No vittu onhan niitä rumia naisiaki


    • Eikai ne rumat ja lihavatkaan kelpaa??

    • Naiset eikö teille kelpaa kaljuuntunut pienel mahal varustettu mies. Mut 195 cm pitkä??

      • Anonyymi

        Ei, ei kelpaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei kelpaa

        Miksei muka kelpaa? todellakaa en ole ruma ja mulla on siistit vaatteet tyyli ja olen hyvin pitkä mies?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Miksei muka kelpaa? todellakaa en ole ruma ja mulla on siistit vaatteet tyyli ja olen hyvin pitkä mies?

        Terveet, normaalit naiset haluaa terveen, normaalin miehen.

        Sä et kuulu siihen kategoriaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terveet, normaalit naiset haluaa terveen, normaalin miehen.

        Sä et kuulu siihen kategoriaan.

        Aika paskaa. Sitten joudun oleen aina yksin. Mä en ole työtön. Tienaan hyvin ja en juo alkoholia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terveet, normaalit naiset haluaa terveen, normaalin miehen.

        Sä et kuulu siihen kategoriaan.

        Kuitenki oon noussu tosi ylöspäin ja samaa paskaa.. nuorena kyl saatana kelpasin.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Aika paskaa. Sitten joudun oleen aina yksin. Mä en ole työtön. Tienaan hyvin ja en juo alkoholia

        Hienoa että on työ etkä ryyppää.

        Se ei kuitenkaan poista sitä, että et ole päästäsi normaali etkä terve.

        Naiset haluaa päästään normaalin ja terveen miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että on työ etkä ryyppää.

        Se ei kuitenkaan poista sitä, että et ole päästäsi normaali etkä terve.

        Naiset haluaa päästään normaalin ja terveen miehen.

        No sitten en saa koskaan naista. Olen apuja hakenut.mutta näköjään en saa koskaa naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että on työ etkä ryyppää.

        Se ei kuitenkaan poista sitä, että et ole päästäsi normaali etkä terve.

        Naiset haluaa päästään normaalin ja terveen miehen.

        No sitten en saa naista koskaan.


    • Miksei naiset voi vastata, kertokaa naiset, varmasti luette näitä viestejä. miksei niihin viesteihin voida edelleen vittu vastata?????

      • Anonyymi

        Edelleen siksi, että tapasi kommunikoida on ahdistava. Mt-häiriösi paistavat kommenteistasi jo kauas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen siksi, että tapasi kommunikoida on ahdistava. Mt-häiriösi paistavat kommenteistasi jo kauas.

        No ainaski ennen onnistui paremmi ja naiset jopa halusi tavata.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No ainaski ennen onnistui paremmi ja naiset jopa halusi tavata.

        Voi olla että ennen tapasi kommunikoida ei ollut ahdistava ja mt-häiriösi eivät paistaneet viesteistäsi kilometrien päähän.

        Kannattaisi siis alkaa hioa tuota tapaasi ilmaista itseäsi takaisin entisen suuntaan, sillä nykyinen tyylisi ei selvästi tuo toivomiasi tuloksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että ennen tapasi kommunikoida ei ollut ahdistava ja mt-häiriösi eivät paistaneet viesteistäsi kilometrien päähän.

        Kannattaisi siis alkaa hioa tuota tapaasi ilmaista itseäsi takaisin entisen suuntaan, sillä nykyinen tyylisi ei selvästi tuo toivomiasi tuloksia.

        No ei ilmeisesti ja nykyään vanhentunut jo 36. Naiset olettaa et täs iäs ois suht hieno auto rahaa toki. Nyt on työpaikka ennen ei ollut. Mut kai psyykkinen puoli mennyt huonompaa suuntaa.. ja ennen oli hullukavereita jotka joi alkoholia ja oli työttömiä


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No ei ilmeisesti ja nykyään vanhentunut jo 36. Naiset olettaa et täs iäs ois suht hieno auto rahaa toki. Nyt on työpaikka ennen ei ollut. Mut kai psyykkinen puoli mennyt huonompaa suuntaa.. ja ennen oli hullukavereita jotka joi alkoholia ja oli työttömiä

        Ei me naiset kyllä oleteta minkään ikäisestä miehestä että hänellä pitäisi olle hieno auto ja rahaa.

        Sen sijaan tuo psyykkinen puoli on oltava tiptop-kunnossa. Kuten oletkin huomannut, naiset eivät kiinnostu autostasi, asunnostasi, työpaikastasi eivätkä rahoistasi. Psyyke-ongelmasi ovat liikaa naisille, joten muulla ei ole merkitystä.

        Eli nuo mt-ongelmat pitäisi nyt hoidattaa kuntoon, ennen sitä on turha miettiä naisia.


    • Anonyymi

      Niin kai sitte. Kyllä pinnalliset naiset olettaa???

      • Anonyymi

        Jos et etsi rinnallesi pinnallista naista, niin miksi moisten mielipiteet sua edes kiinnostaa?

        Tottakai on olemassa niitäkin naisia jotka kiinnostuvat miehissä lähinnä rahasta. Kyseessä on gold diggerit. Haluaisitko vierellesi naisen jota kiinnostaa vain raha, eikä muutoin välitä susta yhtään?

        Jos vastasit "en", niin voit lakata miettimästä mitä sellaiset naiset susta ajattelevat. Mitä väliä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et etsi rinnallesi pinnallista naista, niin miksi moisten mielipiteet sua edes kiinnostaa?

        Tottakai on olemassa niitäkin naisia jotka kiinnostuvat miehissä lähinnä rahasta. Kyseessä on gold diggerit. Haluaisitko vierellesi naisen jota kiinnostaa vain raha, eikä muutoin välitä susta yhtään?

        Jos vastasit "en", niin voit lakata miettimästä mitä sellaiset naiset susta ajattelevat. Mitä väliä?

        En halua.. mutta olen baarista saanut naisia aikoinaan jotka heti kysyivät onko mulla töitä. Olin iha persaukinen sillon työtön ja veloissa. Ei naista kiinnostanut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et etsi rinnallesi pinnallista naista, niin miksi moisten mielipiteet sua edes kiinnostaa?

        Tottakai on olemassa niitäkin naisia jotka kiinnostuvat miehissä lähinnä rahasta. Kyseessä on gold diggerit. Haluaisitko vierellesi naisen jota kiinnostaa vain raha, eikä muutoin välitä susta yhtään?

        Jos vastasit "en", niin voit lakata miettimästä mitä sellaiset naiset susta ajattelevat. Mitä väliä?

        Nokun tuntuu nyt kun paremmin asiat en saa ketään. Mulla on badoo ja suomi 24 treffit.. naiset ei vastaa ja laita viestiä


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En halua.. mutta olen baarista saanut naisia aikoinaan jotka heti kysyivät onko mulla töitä. Olin iha persaukinen sillon työtön ja veloissa. Ei naista kiinnostanut

        No mutta jos joka tapauksessa sait niitä naisia vaikka kyselivätkin töistä niin mitä väliä? Eikös pääasia sulle ole että sait niitä naisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos joka tapauksessa sait niitä naisia vaikka kyselivätkin töistä niin mitä väliä? Eikös pääasia sulle ole että sait niitä naisia?

        Jep. Mutta nyt en saa mitään. enkä saa läheisyyttä olen tullut psyykkisesti jo hulluksi.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Jep. Mutta nyt en saa mitään. enkä saa läheisyyttä olen tullut psyykkisesti jo hulluksi.

        Et saa naisia koska olet hullu ja tulet hullummaksi kun et saa naista.

        Tuo kierre ei helpolla katkea, sillä et tule koskaan saamaan naista niin kauan, kuin tuo naisen löytäminen on sulle tuollainen pakkomielle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et saa naisia koska olet hullu ja tulet hullummaksi kun et saa naista.

        Tuo kierre ei helpolla katkea, sillä et tule koskaan saamaan naista niin kauan, kuin tuo naisen löytäminen on sulle tuollainen pakkomielle.

        No sitten unohdan ne naiset antaa olla.. keskityn muihin juttuihin.. vituttaa vaa jotenki ku on yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos joka tapauksessa sait niitä naisia vaikka kyselivätkin töistä niin mitä väliä? Eikös pääasia sulle ole että sait niitä naisia?

        No enää ei ole mitää seuraa ja naisia.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No sitten unohdan ne naiset antaa olla.. keskityn muihin juttuihin.. vituttaa vaa jotenki ku on yksin

        Milloin ajattelit alkaa keskittymään niihin muihin juttuihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ajattelit alkaa keskittymään niihin muihin juttuihin?

        No käyn töissä ja vihdoin saan olla töissä ja mulla on rahaa. Silloin keskityn töihin!


    • Et pitäs olla hyvä palkka ja 10 tonnin bemari.

    • Välil ihmettelen joo miksei kukaa ees halua lähtee kahville ja silleen.

    • Anonyymi

      No tottakai Tinderissä lopetetaan vastaaminen kun löytyy se parempi, komeampi ja menestyneempi. Miksi tyytyä ruosteiseen Ladaan jos on uutta Teslaa tai Mersua tarjolla?

      Tinderissä vallitsee kysynnän ja tarjonnan laki, lähes kaikki naiset ja korkean seksuaalisen markkina-arvon omaavat miehet menestyvät. Jos tavismiehenä onnistuu seksiä tai suhteen nykyaikana Tinderistä saamaan, on kyseessä jo pieni ihme.

      Varsinkin näin koronan aikaan kuolemanriskin ollessa poikkeuksellisen suuri ei naisen kannata tyytyä heikkoon ainekseen. Luonnonvalintaa.

      • Jep siksi poistin tinderin. Olen tavis mies en koulutettu.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Jep siksi poistin tinderin. Olen tavis mies en koulutettu.

        Suomessa tavismieheksi lasketaan mies, joka on koulutettu. Varsin vähän löytyy pelkän peruskoulun käyneitä elämäm_koululaisia miestenkään joukosta enää.

        Joten jos pelkällä peruskoulupohjalla painelet menemään, niin et ole tavis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa tavismieheksi lasketaan mies, joka on koulutettu. Varsin vähän löytyy pelkän peruskoulun käyneitä elämäm_koululaisia miestenkään joukosta enää.

        Joten jos pelkällä peruskoulupohjalla painelet menemään, niin et ole tavis.

        No olen peruskoululainen, en ole koulutettu, mut ihan hyvä palkka on kyllä. Mutta saa tinder naiset olla.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No olen peruskoululainen, en ole koulutettu, mut ihan hyvä palkka on kyllä. Mutta saa tinder naiset olla.

        Pelkän peruskoulun käyneenä sinä et siis ole tavismies.

        Suomalainen tavismies on sellainen, joka on käynyt vähintään lukion/ amiksen. Pelkän peruskoulun läpi kahlannut mies on varsin epänormaali ilmestys tässä maassa.

        Voit siis lakata mainostamasta itseäsi tavismiehenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkän peruskoulun käyneenä sinä et siis ole tavismies.

        Suomalainen tavismies on sellainen, joka on käynyt vähintään lukion/ amiksen. Pelkän peruskoulun läpi kahlannut mies on varsin epänormaali ilmestys tässä maassa.

        Voit siis lakata mainostamasta itseäsi tavismiehenä.

        Joo olen amis., en koulutettu, ei hyvä palkka, ei hienoa autoa, mutta kyllä mäkin haluan naisen perkele1


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Joo olen amis., en koulutettu, ei hyvä palkka, ei hienoa autoa, mutta kyllä mäkin haluan naisen perkele1

        Se ei ole jäänyt epäselväksi.

        Olet tehnyt selväksi että haluat kenet tahansa naisen, kuka vaan sinut huolii. Naisen kanssa haluat panna, puristella peppua ja nukkua vierekkäin.

        Puheistasi on helppo päätellä ettei sinulla ole naisille mitään tarjottavaa - et osaa puhua mistään muusta kuin naisista. Ei kukaan nainen halua pakkomielteistä, epätoivoista, lapsellista miestä vaivoikseen.


      • allu35
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole jäänyt epäselväksi.

        Olet tehnyt selväksi että haluat kenet tahansa naisen, kuka vaan sinut huolii. Naisen kanssa haluat panna, puristella peppua ja nukkua vierekkäin.

        Puheistasi on helppo päätellä ettei sinulla ole naisille mitään tarjottavaa - et osaa puhua mistään muusta kuin naisista. Ei kukaan nainen halua pakkomielteistä, epätoivoista, lapsellista miestä vaivoikseen.

        En halua todellakaan ketä vain. Tietynlaiset naiset kiinnostaa sori vain!


    • Siis ihan turha ees tehdä profiileja naiset ei ees vieraile, tuntuu ettei ole olemas ja sit otat yhteyttä ne ei vastaa, ehkä saa naiset olla ja tekee vain töitä.

      • Anonyymi

        Pelkkä peruskoulu näkyy tekstistäsi. Se on valtava miinus nettideiteillä, jossa viestiminen tapahtuu kirjoittaen.

        Töihin paneutuminen kannattaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä peruskoulu näkyy tekstistäsi. Se on valtava miinus nettideiteillä, jossa viestiminen tapahtuu kirjoittaen.

        Töihin paneutuminen kannattaa!

        IHan sama en voi sille mitää, mäki kaipaan vittu naista.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        IHan sama en voi sille mitää, mäki kaipaan vittu naista.

        Kirjoitus- ja puhetaitoa voi treenata, ihan samalla lailla kuin instrumentin soittoa tai piirtämistä.

        Kaipauksesi ja halusi eivät muuta sitä tosiseikkaa, että ennen kuin ulosantisi paranee huimasti, ei naiset sinusta kiinnostu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitus- ja puhetaitoa voi treenata, ihan samalla lailla kuin instrumentin soittoa tai piirtämistä.

        Kaipauksesi ja halusi eivät muuta sitä tosiseikkaa, että ennen kuin ulosantisi paranee huimasti, ei naiset sinusta kiinnostu.

        Kyllä ennen kiinnostui?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Kyllä ennen kiinnostui?

        No jatka sitten samalla linjalla, jos koet sen toimivaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jatka sitten samalla linjalla, jos koet sen toimivaksi.

        Ei näytä toimivan joo...


    • On se vaa kumma juttu kun en kelpaa.. huomaa kyllä eron et nuorempana kelpas ja enää ei. Kuitenki oon pitkä ja kivan näkönen ja hyvä palkkanen työ. No ei auta mitää.

    • En tajua sit mikä naisia vaivaa.. muut asiat mulla iha hyvi
      Vakityö rahaa kivan näkönen.

    • EIPÄ NOILLE VITUN NAISILLE KOSKAA KELPAA PITUUTTA 195.. KOMEE NAAMA JA KÄY TÖISSÄ RAHAA ON JA AUTOT JA KAIKKI EI VAA VITTU KELPAA

      • VITTU KETÄÄ EI VASTAA KETÄÄ EI OTA YHTEYTTÄ POISTAN SAMANTIEN SUOMI 24 TREFFIT KOHTA EN TEE ENÄÄ KOSKAA PROFIILIA KU NAISET EI VASTAA JA OTA KOSKAA YHTEYTTÄ VAIKKA OIS VUOSIA PROFIILI SAATANA


    • Anonyymi

      Jos naiset "vedättää" kunnollista miestä niin hitto tehkää nyt dudet samoin!
      Ei kannata lähteä tohon vedätykseen mukaan vaan tehdä ko tyypille samat ja sitten tarvittaessa ghostata.

      • Vittua noita naisia koskaa mikää kiinnosta, onnea jos toiset löytää naisia, minä en vittu löydä.


    • vittu naiset ei koskaa ota yhteyttä .vaikka en ole ruma, uskomatonta tää onkin,, ei vastaa viesteihin ei halua nähdä

    • Perkele ymmärrä noita naisia, en sitte ollenkaa ymmärrä...

      • Anonyymi

        On se kyllä kumma kun naiset haluaa miehen jolla on terve pää. Ennenkuulumatonta. Luulisi että jokainen nainen haluaisi keski-ikäisen mieslapsen, joka kiukuttelee ja vetää tantrumit pienistäkin vastoinkäymisistä elämässä. Ihme ettei kaikki naiset halua mt-ongelmakimpun omaishoitajaksi. Jännä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyllä kumma kun naiset haluaa miehen jolla on terve pää. Ennenkuulumatonta. Luulisi että jokainen nainen haluaisi keski-ikäisen mieslapsen, joka kiukuttelee ja vetää tantrumit pienistäkin vastoinkäymisistä elämässä. Ihme ettei kaikki naiset halua mt-ongelmakimpun omaishoitajaksi. Jännä!

        Nii-in. Kyllä me naiset ollaan nirsoja ja valikoivia prinsessoita!
        Mahdottomia vaaditaan, kun mielenterveydeltään normaalia!
        On se vaan niin kamalaa kun pikkupojan tasolle jäänyt keski-ikäinen mies ei kelpaa kun on kumminkin pitkä ja kaikkee!
        Kyllä minä niin häpeän meidän naisten puolesta :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in. Kyllä me naiset ollaan nirsoja ja valikoivia prinsessoita!
        Mahdottomia vaaditaan, kun mielenterveydeltään normaalia!
        On se vaan niin kamalaa kun pikkupojan tasolle jäänyt keski-ikäinen mies ei kelpaa kun on kumminkin pitkä ja kaikkee!
        Kyllä minä niin häpeän meidän naisten puolesta :(

        En ole kyllä lapsen tasolle jämähtänyt, käyn töissä asun yksin, maksan laskut, en ole rullatuolissa, törkeetä paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in. Kyllä me naiset ollaan nirsoja ja valikoivia prinsessoita!
        Mahdottomia vaaditaan, kun mielenterveydeltään normaalia!
        On se vaan niin kamalaa kun pikkupojan tasolle jäänyt keski-ikäinen mies ei kelpaa kun on kumminkin pitkä ja kaikkee!
        Kyllä minä niin häpeän meidän naisten puolesta :(

        En kyllä mitenkää sanoisi että olen pikkupoika toi väite nyt on todella kaukaa haettu :D mulla on lieviä oireita dysfasia jo todettu, mut puhun aika normaalisti oon ujo,,, ja kyllä pitäisi kelvata edes sille tavalliselle todellaki, on niitä rumempiaki miehiä ja ne on kelvannu, ehkä en ole löytänyt sitä oikeenlaista naista


    • Anonyymi

      Oletko kokeillut tuota Grindr-sovellusta deittailuun?

      • En ole. Luulis et saisin ees seuraa.. en vaa ymmärrä.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En ole. Luulis et saisin ees seuraa.. en vaa ymmärrä.

        Lataa Grindr ja ylläty. Sieltä saatat hyvinkin löytää etsimäsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lataa Grindr ja ylläty. Sieltä saatat hyvinkin löytää etsimäsi!

        Tajua ei kiinnosta.


    • En vain ymmärrä naisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe