Luovuttaa.
Vastaukset 61
- Anonyymi00001UUSI
Luovuttaa minkä?
- Anonyymi00002UUSI
kyllä
- Anonyymi00003UUSI
ansaitset rakkautta!
- Anonyymi00008UUSI
minäkö, kyllä pärjään hyvin yksinkin, en ole sellaine, jonka olisi pakko löytää joku elämäänsä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
minäkö, kyllä pärjään hyvin yksinkin, en ole sellaine, jonka olisi pakko löytää joku elämäänsä
tumma ja tulinen nainen sinulle… kuule mua nyt.. -näkijä
- Anonyymi00004UUSI
pwli Dodfvdn BVipddr R<xingv, pio posl<d <yhzallä käzasllä j< näppäimizföllä.. Zzxfcs ipsd...
- Anonyymi00006UUSI
Ei ollut kaivaTULTA.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ollut kaivaTULTA.
Ei minulla olekkaan kaivattua..
- Anonyymi00005UUSI
,oy'pösm åeöammitmoommp hpvswdempd pd åplss w moom mppj. soy6'lom bpo åröztrza ujxswöö' l'xwöö'. oiodeweööö'. ,oteml' åaökpm eajaa öwolloeajaa ripss kpraom 2138 oökppmaa-
- Anonyymi00013UUSI
ethän vain ole jo juonut itseäsi humalaan..
- Anonyymi00007UUSI
Ei sitten sinnepäinkään.
- Anonyymi00010UUSI
Verta? En näillä ferritiiniarvoilla.
Muutoin luovuttaa? En edelleenkään suostu seuuraamaan sukulaisteni urapolkuvalintoja.
Rakkaudessa? Nope.
Muuton suhteen? Ei edelleenkään kiinnosta, Espanja, Marokko yms. Ei tosin Pohjois-Karjala tai Lappikaan.- Anonyymi00015UUSI
Kerron uudestaan, etten halua koskaan asua yhdenkään minulle lähes tuntemattoman ihmisen kanssa! Joten tästä nykyisestä asunnosta en ole muuttamassa pois!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerron uudestaan, etten halua koskaan asua yhdenkään minulle lähes tuntemattoman ihmisen kanssa! Joten tästä nykyisestä asunnosta en ole muuttamassa pois!
No huutele erikseen omaan kommenttiisi.
- Anonyymi00012UUSI
niin kun 3n pyry oikwin käyr5räml'uyy',''¨m kaölpka kas l'so' limmään jalkoja ja käsiä kunnoääsd
- Anonyymi00014UUSI
Olen avoin vaikka mihin jos olet rohkea.
- Anonyymi00016UUSI
Outo sana.
- Anonyymi00017UUSI
En luovuta hänen suhteen ellei sano ettei halua minua
- Anonyymi00045UUSI
En luovuta Kultaseni
- Anonyymi00018UUSI
En edelleenkään suostu johonkin energiahoitajakoulutus paskaan, koska kyse on mielestäni höpönlöpöstä. He, jotka uskovat kyseisiin juttuihin uskokoot, mutta minua ei pakoteta vastoin tahtoani johonkin mihin en usko. Muutoinkin hoitaminen ts. hoivatyö yms. ei ole minulle henkilökohtainen kutsumus.
- Anonyymi00019UUSI
Ei ole ollut minullekaan yli kymmeneen vuoteen. Pieniä lapsia olisin halunnut hoitaa mutta..
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole ollut minullekaan yli kymmeneen vuoteen. Pieniä lapsia olisin halunnut hoitaa mutta..
Minä en ole koskaan halunnut varhaiskasvatuksen puolelle vaikka usein onkin ehdotettu. En tosin tiedä mistä kyseinen typerä oletus on syntynyt.
- Anonyymi00020UUSI
Oot täysin oikeessa,
Eikä ole mitään ehkää.
Ja ihan kaiken suhteen. - Anonyymi00023UUSI
Mä oon jo luovuttanut. Tarkan hetkenkin osaisin nimetä, jolloin tajusin, että hän ei välitä minusta tai tunteistani. Omia tunteitani en vielä ole täysin saanut sammutettua. Tyhmä sydän. 🙄
- Anonyymi00024UUSI
Mitä tapahtui?
- Anonyymi00025UUSI
Joo, minäkin tajusin viimeistään tänään että se mies ei välitä minusta enää tippaakaan. Nyt sitten itkeä pillitän täällä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo, minäkin tajusin viimeistään tänään että se mies ei välitä minusta enää tippaakaan. Nyt sitten itkeä pillitän täällä.
Olen myös jo ihan liikaa itkenyt miehen takia, joka näyttikin, ettei enää välitä. Hupsu olin, kun ihastuin.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen myös jo ihan liikaa itkenyt miehen takia, joka näyttikin, ettei enää välitä. Hupsu olin, kun ihastuin.
On niin helppo ihastua. Kaikki ne kauniit sanat ja katseet, sitten yhtäkkiä ei mitään.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä tapahtui?
En halua kertoa tarkemmin, mutta hän teki jotakin, joka näytti minulle hänestä puolen, josta en pidä.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
En halua kertoa tarkemmin, mutta hän teki jotakin, joka näytti minulle hänestä puolen, josta en pidä.
Tapahtuiko tänään?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tapahtuiko tänään?
Ei. Siitä on aikaa.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Varmasti sitten ymmärsit että olet ollut ihastunut mielikuvaan. Muuten olisit ymmärtänyt hänen tekonsa, mikä lieneekään ja syyt siihen.
Sivusta nainen - Anonyymi00060UUSI
Ei pitäisi luovuttaa, jos on tunteita. Sydän tietää mitä tekee. Mistä tiedät, että toinen ei välitä? Ei se aina näkyy ulospäin. On sellaisia ihmisiä, jotka osaavat hyvin peittää tunteensa...minä mukaan lukien 🫣
- Anonyymi00026UUSI
Niin, tehdäänkö yhdessä?
T.kasa muca
Mun moka, anteeksi.
https://m.youtube.com/watch?v=kHV1z_WHMao- Anonyymi00027UUSI
No ei hemmettissä luovuteta
- Anonyymi00028UUSI
Älä tulla jo tekemään voi itekki alottaa 😀
- Anonyymi00029UUSI
Eiku ala
- Anonyymi00030UUSI
Hiekkalaatikkoa on hyvä vaihtaa toisinaan.
- Anonyymi00034UUSI
We keep you moving forward
- Anonyymi00037UUSI
How many zeros equals one ?
Dumb question, i know.
- Anonyymi00035UUSI
Juupa juu. Kyllä tekisi mieli toisinaan luovutta, kun kuulee potaskaa tyyliin: Olet käynyt läpi nämä vaikeudet, jotta voisit auttaa muita, jotka kokevat samaa. Haistakaa nyt p. En takuulla suostu uimaan näissä vesissä kenenkään auttamiseksi, jos itsekin joudun selviytymään ilman auttamisia.
- Anonyymi00038UUSI
Minkä suhteen?
- Anonyymi00040UUSI
Juu, aikoja sitten. Etköhän sä ole hieronut jo ihan riittävästi naamaani kuinka onnellinen olet hänen kanssaan etkä muuta tarvitse.
n>m - Anonyymi00041UUSI
Olen vain väsynyt enkä tiedä miten lähestyä häntä. Mitä sanoa, mitä olla. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00043UUSI
Älä kiirehdi, mutta ole rento ja anna hyvänolon tuntua ja näkyä, kun näet häntä ja olet lähellä. Ehkä hän sitten tulee sinua vastaan.
- Anonyymi00051UUSI
Sama täällä, naiselta miehelle
- Anonyymi00042UUSI
Hänen hyvän liikunnallisen pepun takia - en! Plus muun erottisen!🔥
- Anonyymi00044UUSI
en riitä hänelle enkä ajattele sen kummempia enää anteeksi vielä.
- Anonyymi00046UUSI
Miten niin et riitä? Kylläpäs riität :(
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Miten niin et riitä? Kylläpäs riität :(
olen aika ruma ja mielenvikainen. tykkään ollaan enimmäkseen yksin.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
olen aika ruma ja mielenvikainen. tykkään ollaan enimmäkseen yksin.
oot vaan jumittunut noihin ajatuksiin, unohda tuollaiset ajatukset..
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
oot vaan jumittunut noihin ajatuksiin, unohda tuollaiset ajatukset..
en usko että mies haluaa panna minua edes
- Anonyymi00049UUSI
Vikaa on hyvä olla.
- Anonyymi00050UUSI
jos luovutamme, teemme sen yhdessä ja yhteisestä päätöksestä.
- Anonyymi00052UUSI
Sä voit luovuttaa, jos haluut. Mä pistän pallon palasiksiksi, koska mä voin.
Mut en haluu.
- Anonyymi00054UUSI
En ikuna kuuna päivänä!
- Anonyymi00055UUSI
Pakkohan sun on luovuttaa, jos toinen osapuoli ei halua olla missään tekemisissä kanssasi!
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Pakkohan sun on luovuttaa, jos toinen osapuoli ei halua olla missään tekemisissä kanssasi!
Ei itsensä kanssa tarvitse silti luovuttaa!
- Anonyymi00057UUSI
Minulla on jo Nainen josta pidän kiinni... Oma pimppini ja muita en tarvitse ❤️
- Anonyymi00058UUSI
onnea teille, saanko kysyä miksi käyt täällä
- Anonyymi00061UUSI
Jos niin johtuen siitä että en olen olen jännittäjä enkä muuksi muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS672007Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52756Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43651
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48531