Pelataan vaan tätä peliäsi niin kauan kun jaksat

Anonyymi

Mä oon parempi kumminkin tässä ;)

31

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmeen peliä?

      Olen niin S-tanan rakastunut. Olen niin H-mmetin epätoivoisen kiinnittynyt. En pääse jumista, enkä
      ole saanut tunnetta sammumaan 2.5-vuoteen, vaikka olen yrittänyt monta kertaa puhua itselleni ”järkeä”. Olen surullinen, epätoivonen ja säälittävä tunteeni kanssa. Vahva minäni on joutunut vain hyväksymään, että olen riippuvainen, heikko ja tarvitseva suhteessa sinuun/häneen. En ole koskaan ollut ennen tässä tilanteessa. Olen aina (paitsi 19v ensirakkauden kanssa), ollut se, jonka n ollut helppo lähteä ja mennä eteenpäin, jos tilanne sitä on vaatinut ja kaikki mahdollinen on jo yritetty. Ei toimi, nyt sama ei vaan toimi!!!

      Olen selviytyjä, en ole katkeruuteen tai masennukseen taipuvainen. Silti aikansa tämä ottaa. Pelkään, että se aika tulee olemaan ikuisuus. 😫

      Jos hän pelaisi minulla, olisi se ahdistavampaa kuin se, että hänen on mentävä. Se myös sotisi sitä kuvaa vastaan mitä minulla on hänestä: suora ja rehti. Veikkaan myös, että hän on vahvasti tunteva kuorensa alla.

      • Tutulta kuulostaa. Onnea jaksamiseen.


      • Anonyymi

        ootsä pannu sun faijas kaa?
        anna olla, anna mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootsä pannu sun faijas kaa?
        anna olla, anna mennä

        Kysyjä on itse taas ollut vanhempiensa pantavaa. Mun mielestä tää yks avohoito potilas pitäs tarkottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootsä pannu sun faijas kaa?
        anna olla, anna mennä

        Telottaa...


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle sinä kirjoitat, mutta minä en pelaa pelejä kenenkään kanssa. En osaa pelata, koska olen tunneihminen.

      • Anonyymi

        Arkajalkainen tunneihminen ei uskalla hyökätä eikä tule hyökkäämään. Siksi kaikki voi näyttää pelaamiselta. Mistään pelistä ei ole kysymys. Ainoastaan isoista tunteista, jotka hämmästyttää kummastuttaa tällä hetkellä valtavasti. Tunteiden hyökyaallokossa käy kova kohina. Nämä tunteet on pidettävä visusti piilosssa oman pään sisällä. Yksi ainoa kohde saa ne vastaanottaa joku kaunis päivä, jos se tunne on varmasti molemminpuoleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkajalkainen tunneihminen ei uskalla hyökätä eikä tule hyökkäämään. Siksi kaikki voi näyttää pelaamiselta. Mistään pelistä ei ole kysymys. Ainoastaan isoista tunteista, jotka hämmästyttää kummastuttaa tällä hetkellä valtavasti. Tunteiden hyökyaallokossa käy kova kohina. Nämä tunteet on pidettävä visusti piilosssa oman pään sisällä. Yksi ainoa kohde saa ne vastaanottaa joku kaunis päivä, jos se tunne on varmasti molemminpuoleista.

        Näin on samoin täälläkin👍🏻


    • Anonyymi

      Mä oon sitten huono häviämään. Varoituksena vain.

    • Anonyymi

      Koko elämä on peliä, ja kaikki eivät tietenkään selviydy voittajina.

      • Anonyymi

        Katotaan kuka selviää ja kuka ei.


      • Anonyymi

        Ehkä noinkin sen voisi kiteyttää. Joku sananparsi olemassa tähän liityen 👇
        Se ei pelaa joka pelkää


    • Anonyymi

      Minusta sinä kyllä aloitit tän, itse olisin ollut valmis muuhunkin, mutta ajattelin sitten pelinkin olevan tyhjää parempi, ja kyllähän tämä on ollutkin kihelmöivän jännittävää. Katsotaan toki viimeiseen korttiin asti.

    • Anonyymi

      Veikkaan, että oot jääny yksin laakereille soitteleen.

      • Anonyymi

        Laakereille lepäileen,
        Lehtereille soitteleen


    • Anonyymi

      No jos suolistossa irvistely on sulle elämänmakuisinta ikinä ja se tekee sinusta päällikön, niin lymyile toki täällä raukkaparka🤭

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuu Kampin asemalle jos on asiaa.

      • Anonyymi

        Kampin asemalta saa suklaattia, sukulaisiako ttäällä kysellään? t-t-t-t-t-täälä täältäKOPSIS KOPSIS JA NOPALLE MORO PAKALLE PALO LOPPUTOSSUILLE KYTÄT!. kyttä sanaa käyttäessä on aina käytettävä cäpsiä, cäpsis KOPSIS
        moro
        terveisin. nimeni on veljekset keskisen kordinaatit, vai onko? rauhotuppas kaveri pikkuse siinä ihan hyvässä lestissäs.
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=bkYVr9ZVxfw


    • Anonyymi

      Mahdatko tuntea vastapuolen pelaajan noin hyvin, koska tiedät itsesi olevan parempi tässä?

    • Anonyymi

      pelaa sä ️⚽️ pelejäs luuseri niin kauan kuin halutt. Minä menin menojani aikaa sitten, kuten huomasit. En jäänyt katsomaan palloiluasi yhtään pidemmäksi aikaa. Olethan kaikenkaikkiaan naurettava äijä.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisia nämä. Menty menojaan muka aikoja sitten mutta silti käydään täältä etsimässä ja myrkyttämässä keskusteluja.


    • Anonyymi

      Mikä on pelin henki? Kun ei pelin sääntöjäkään olla käyty yhdessä lävitse.

    • Anonyymi

      Pitää antaa opetusta sulle kun nähdään.

    • Anonyymi

      Mitä peliä? Missä on peli? En nää peliä. On vaan anonyymien häpötyspalsta. Yhtä tuntematon olet kuin käärmeen kusi autiomaassa.

    • Anonyymi

      Pelaa mies ihan yksinäsi. Olet tunteeton suorittaja ja rahanahne. Ei muuta tule mieleen sinusta. Ajattelin joskus jo enemmänkin, mutta ei. Petyin pahasti.

    • Anonyymi

      Mä en pelaa, joten me ollaan ihan eri leveleillä.

      • Anonyymi

        oletko nyt aivan varma, että et vertaa jotain mitä sun faijas oli hetkeä ennemmin sun mutsilles, kun sua nussittiin, tuolla eri leveleillä ilmoituksellasi. luulet prkeles possu, että meikäläistä vielä kiinnostaa
        siinähä jäät luulemaa, luulojas
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=WxfsCYuBdS0


    • Anonyymi

      Elämän peli voitetaan rakkaudella, mikä minussa on suurta.

    • Anonyymi

      Surullista, meinaan kun en ikinä mitään peliä pelannutkaan..

    • Anonyymi

      Ero on siinä, että mä en pelaa, mä oikeasti haluan hänet.
      Sä olet pelkkä palstavainoaja omimassa ihan muille osoitettuja viestejä. Ne ei liity sinuun mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe