Mun luonteeni

Anonyymi

Oon maailman ihanin, uskollisin, lempein ja rakastavin ihminen niille, jotka ovat mulle hyviä. Toisin taas on heidän kohdallaan, jotka mua kohtaan käyttäytyvät vittumaisesti.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö Raamatussakin sanota, että pitää kääntää toinenkin poskensa. Ettei saisi vastata vihaan vihalla.

      • Anonyymi

        Onko tämä ote ihmistieteiden ytimestä vai ihan vain huuhaataikavarpuja?


      • Anonyymi

        Kuka tätä samaa Raamatun kohtaa jaksaa täällä jankata? Ei siellä Raamatussa käsketä kääntämään kuin kerran molemmat posket per ihminen. Yleensä hyökkäävä ihminen tekee yli kahden posken verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tätä samaa Raamatun kohtaa jaksaa täällä jankata? Ei siellä Raamatussa käsketä kääntämään kuin kerran molemmat posket per ihminen. Yleensä hyökkäävä ihminen tekee yli kahden posken verran.

        Posken kääntäminen ei siihen aikaan tarkoittanut mitään alistumista, päin vastoin itsensä suojaamista. Pointti oli kuitenkin että vihaan kun vastaa vihalla niin viha ei ikinä lopu ja se kertoo paljon ihmisen omasta ylpeydestä että hänen täytyy saada aina sanoa viimeinen sana. Rakasta vihollistasi ja tee hänelle hyvää sanotaan Raamatussa, silloin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle.


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut että voisit voittaa itsesi ja olla parempi ihminen jos antaisit sille toiselle anteeksi. Ethän halua olla samanlainen ihminen kuin se joka sinulle on vittumainen..
      Kuulin erään ihmisen loukkaavan minua. Kuulin kun hän parjasi minua toiselle ihmiselle, josta välitin. Hän pyysi minulta kerran jotain palvelusta. Emmin, mutta lopulta voitin itseni ja tein hänelle palveluksen. Sain itseni voittamisesta tosi hyvän fiiliksen.
      En tahdo antaa kenenkään myrkyttää sydäntäni. En kenenkään heikon ihmisen. Heikkoutta on kiusata toisia ja puhua heistä pahaa. Oli sitten asia tosi tai vale.

    • Anonyymi

      Jatka samaan malliin, minä myös toimin näin. Joskus ihmisten on vain maistettava omaa lääkettään, varsinkin aikuiskiusaajien.

    • Anonyymi

      Itse kohtelen kaikkia ihmisiä ystävällisesti riippumatta siitä miten he mahdollisesti kohtelevat minua. Jos kyse on esimerkiksi työympäristöstä, jossa kohtaamisia tapahtuu säännöllisesti, on myös huonommin käyttäytyvän ihmisen käytös muuttunut ystävälliseksi tai ainakin ystävälliseen suuntaan ajan myötä... osalla jopa aika nopeasti.

      Muista, että hyvä synnyttää hyvää ja paha pahaa. Kumpaa haluat ruokkia?

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta tässä puhuu korulauseita joku joka ei tiedä mistä puhuu eikä edes että kenelle. Ärrsyttävää jesseilyä👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap, mutta tässä puhuu korulauseita joku joka ei tiedä mistä puhuu eikä edes että kenelle. Ärrsyttävää jesseilyä👎

        Miksi se on korulauseita, jos kerron miten itse toimin? 🤔


    • Anonyymi

      Voi voi minä osaan olla vittumainen myös ihmisille joka minua rakastaa. Koska tiedän että rakastaa minua myöskin silloin. Viimeksi viikonloppuna olin ihan poikki itkenyt monta päivää kipeä ja väsynyt ja vittumainen ihminen. Romahdus pisteessä. Ja toinen kaappaa syliinsä ja sanoi tiedän että sä olet ihan loppu anna tulla vaan niin helpottaa. Sanoin että älä anna mun kiukutella sulle niin paljon ja pyysin anteeksi. Sanoi vaan että annanpas jos se helpottaa sun oloa yhtään ja auttaa jaksamaan.

    • Anonyymi

      Vähän samaa vikaa tällä suunnalla. Ikä taitaa tehdä tehtävänsä. Elinympäristöstä jäävät ulkopuolelle minulle oudosti ja vihaisesti käyttäytyvät henkilöt. En tahdo elää vihamielisessä ilmapiirissä.

    • Anonyymi

      Eli suomennettuna ... olet vittumainen ihminen kaikille, jotka eivät mielistele sinua ja tee just kuten sinä sanot.

      • Anonyymi

        Ei, vaan valehtelijoille ja luottamukseni pettäneille.
        Mielistelijöistä en pidä, enkä sellaisia elämääni edes kaipaa.
        Terveisin ketjun aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan valehtelijoille ja luottamukseni pettäneille.
        Mielistelijöistä en pidä, enkä sellaisia elämääni edes kaipaa.
        Terveisin ketjun aloittaja

        Pidä tuo!


    • Anonyymi

      Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin rakastavat niitä, joilta itse saavat rakkautta. Jos te teette hyvää niille, jotka tekevät hyvää teille, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin tekevät niin.
      Ja jos te lainaatte niille, joiden uskotte maksavan takaisin, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin lainaavat toisilleen, kun tietävät saavansa takaisin saman verran. Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin

      • Anonyymi

        No teetkö noin? Lainaatko mulle vaikken välttis maksa takaisin .Enkä muuten maksa. Miten on? ? Ulkokultainen pöyhistelijä olet.


    • Anonyymi

      Itsehän et ole koskaan syyllistynyt puhumaan muiden asioista tai muista ikävään sävyyn. Et tietenkään..

      • Anonyymi

        Tässä on kyse järjestelmällisestä valehtelusta sekä luottamuksen pettämisestä. Ei mistään sinun mainitsemistasi asioista.
        Terveisin aloittaja


    • Anonyymi

      Mä en osaa olla kiva kenellekään. Siksi ei ole ystäviä. Siksi se nainen ei kaipaa mua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe