Ihan itse mokasit tän, joten älä sit tuu mulle itkemään jälkeenpäin kunnet edes anteeksi osannut multa pyytää, vaikka sen mahdollisuuden toin tarjottimella sun eteesi.
Yhdelle tunnevammaiselle tämä.
Sä mokasit.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, no sori vaan, ei me oltas sovittu yhteen. Liian erilailla tunteillaan.
- Anonyymi
Milloin mokasin?
- Anonyymi
Viime vuoden tammikuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuoden tammikuussa
Mitä mokasin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mokasin?
Itse sen kyllä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sen kyllä tiedät.
Tuskin kun vuosi jo vierähtänyt
- Anonyymi
Ja jälkeenpäin ajateltuna olen siitä helvetin tyytyväinen. 👍
- Anonyymi
Katkeraa katkeraa
- Anonyymi
Ja ihan syystäkin!
- Anonyymi
Pitäiskö sun vaikka kokeilla tuota keskustelua irl niin saisit anteeksipyynnöllesi paremman kanavan ja vuorovaikutuksen?
- Anonyymi
Ihan kasvotusten tää keskustelu käytiin, eli turhaan huolehdit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kasvotusten tää keskustelu käytiin, eli turhaan huolehdit.
Ei pyytänyt vai ei osannut pyytää oikein? Onko anteeksipyyntö oikea vain jälkimmäisessä tapauksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pyytänyt vai ei osannut pyytää oikein? Onko anteeksipyyntö oikea vain jälkimmäisessä tapauksessa?
Ei pyytänyt lainkaan. Oli ennemminkin koppavan ja välinpitämättömän oloinen. Vai olisiko ylpeä tai röyhkeä kuvaavampi sana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pyytänyt lainkaan. Oli ennemminkin koppavan ja välinpitämättömän oloinen. Vai olisiko ylpeä tai röyhkeä kuvaavampi sana?
Ylimielinen oli se sana, jota hain tuossa ylempänä. Se se oli.
- Anonyymi
Itseäni syyttää tästäkin saan... Kun en kysynyt rakkautesi hintaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775229- 594769
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963744- 512760
- 222277
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461883- 1181800
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991536- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094