Kun köyhät töihin lähtee.
Mukava katsoa aamulla
8
190
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on.
Olen vain ihmeissäni siitä, että tänne hiekkasärkkien alueelle on päästetty tavallisia palkansaajia asumaan meidän joukkoon. Joutuu heräämään aamulla siihen, kun köyhät lähtee tienaamaan elantoaan.- Anonyymi
Sulla on mennyt alueet sekaisin. Ei Pitkäsenkylän hiekkamonttu ole särkillä.
- Anonyymi
Onneksi ei enää tarvi lähteä aamulla töihin eikä näin korona-aikana mihinkään muuallekaan. Saa vaan maata kotona koko päivän tai sitten touhuilla jotain pientä jos jaksaa. Kauhulla muistelen niitä aikoja kun oli velkaa suut ja silmät täynnä ja sai mennä pää kolmantena jalkana yötä myöden. Siinä hommassa meni perhe, omaisuus ja terveys, henki sentään säästyi. Nyt ei tarvi enää päteä pennin vertaa yhtään missään yhtään kenellekkään. Ennen piti olla autot, talot, kesämökit, veneet, ulkomaanreisut, lapsilla hienoja harrastuksia ja vaimolla kalliita koruja ja viimeistä huutoa olevat design- vetimet yllä instagram kuvien ottamista varten. Hirveää esittämistä ja jatkuvaa kilpailua naapurien, ” ystävien” ja sukulaisten kesken siitä kenellä menee parhaiten, kenen elämä näyttää somessa hienommalta. Eihän sitä kilpailua voi koskaan voittaa, aina on joku joka nokittaa jossakin alueella. Näin jälkeenpäin ajatellen täysin sielutonta ja sairasta touhua! Onneksi se on nyt ohi.
- Anonyymi
Mutta eikö sinulle ole tulossa se 174 milj. euroa? Sitten voit taas päteä.
- Anonyymi
Onko joillakin muka tällaista. En usko, jotain 1900-lukua ehkä.
- Anonyymi
Eihän erkki käy töissä
- Anonyymi
Onko ees k.jäji. tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ees k.jäji. tulossa.
Tosi hyvä kommentti. Ei paremmin voi sanoa. Sulla on sana hallussa, suoraan verrannollinen kirjoitustaitoosi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461