Persut Varkaus. Olet lämpimästi tervetullut puolueeseemme ajamaan Varkauden asioita. S. Miksi sitten sivullanne valehtekette julkisesti? Kokoomus. Arvojamme ovat suvaitsevaisuus , sivistyss, demokratia. Punikki paskaa täällä molemmilla ja haukkumista. Valetta ja arvot hukassa. Käykääpä omia sivuja Googlessa katsomassa 🤣
Kunnon valetta
21
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitatte yhtä ja teette toista
- Anonyymi
Mistä löytäisin perussuomalaisten kuntavaaliohjelman?
- Anonyymi
Hernekeittopurkista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hernekeittopurkista
Kiitos! Kysyin tätä aikaisemmn ja kysymys poistettiin. Jostain syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hernekeittopurkista
Kaada sisältö kattilaan, lisää vettä, , lihaa, kiehauta. Siinä se on lautasella. Kuntavaaliohjelma. Ämmämänkoski, Kämärin sillat, Vielä väri Keskustapuolue
- Anonyymi
Ihmettelin kovasti persuja kun korona aikaan oli suositus ettei karaokea laulettaisiin, niin tämäpä kutsui porukkaa koolle??!!
Pitäis vähän ajatella jos terveydenhoidosta on myös tietoa ja suositus oli että laulut on laulettu... Siksi EI tälle puolueelle. Joka vähässä luistaa, luistaa paljossakin.- Anonyymi
Nythän myönnettiin 100000€Vatuskille.kyllä sinne mahtuu karaokea mölyämään. Kalja ja makkara kioski mäen alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän myönnettiin 100000€Vatuskille.kyllä sinne mahtuu karaokea mölyämään. Kalja ja makkara kioski mäen alle
Ei oo muutes sinun rahoja, sossupakapummeille menee huomattavasti enemmän.
- Anonyymi
Turtiainenhan teki selväksi mikä on persujen linja: joutaaki vanhukset kuolla kun kuolevat muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo muutes sinun rahoja, sossupakapummeille menee huomattavasti enemmän.
Syö persukeittoa ja ole hiljaa
- Anonyymi
Kai ne kuitenkin vaatii,että ehokas on normaali...Ei alkoholisti eikä päävikainen...
- Anonyymi
Ei ainakaan vasukeilla näytä olevan mittään väliä kuka on ehdokkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan vasukeilla näytä olevan mittään väliä kuka on ehdokkaana.
Varkaus,on hölmöläisten kaupunki....
- Anonyymi
Sinä paskakikkare täällä vittu lätiset pelkkä tyhjän puhuja. Saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan vasukeilla näytä olevan mittään väliä kuka on ehdokkaana.
Mitä sinä tämän kaupungin eteen olet tehnyt? Minun nimi on Tapio Rautavaara kirjassa. Samoin isän perintö. Että suksi vittuun isottelemasta. Kauppakatu on tunnettu Suomen jokaisessa kaupungissa samoin Varkaus
- Anonyymi
rööh,joutenlahdesta .
- Anonyymi
Viranhaltija päätös . Päätän antaa jäätelökioskit Puurtilan kisa pojille. Kokoomus valtuutettu puheenjohtaja. Tarjous 650.€Hopia group Tarjous 602€.sw siitä kilpailutuksesta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viranhaltija päätös . Päätän antaa jäätelökioskit Puurtilan kisa pojille. Kokoomus valtuutettu puheenjohtaja. Tarjous 650.€Hopia group Tarjous 602€.sw siitä kilpailutuksesta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tämmönen nurkkakuntainen määräily meinki. Muualla nauretaan. On kuin Suomi filmissä
Meirän rahat, meirän talot, meirän musiikki. Meirän puolue. Meirän karaoke. Meirän taivas. Meirän aurinko. Meirän on ilmakin 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viranhaltija päätös . Päätän antaa jäätelökioskit Puurtilan kisa pojille. Kokoomus valtuutettu puheenjohtaja. Tarjous 650.€Hopia group Tarjous 602€.sw siitä kilpailutuksesta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vasukit taas kalmarahoineen ja lapsivideoineen asialla, syytä vaan ihtiäis pösilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasukit taas kalmarahoineen ja lapsivideoineen asialla, syytä vaan ihtiäis pösilö.
Pure sinä persupersettä
- Anonyymi
Henrnekeittopäivä. Kävi napattajaskypällä mäihä.
Persut Muikeena soppoo tarjoili. Napattaja takkia availi. Valtuuston pakkasta haaveili. Sitten aamulla herötyskello hänet herätti ja persuääni keittiöstä. Aprilliä syö silliä ja juo kuravettä päällee 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😢😢🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466