Kunnon valetta

Anonyymi

Persut Varkaus. Olet lämpimästi tervetullut puolueeseemme ajamaan Varkauden asioita. S. Miksi sitten sivullanne valehtekette julkisesti? Kokoomus. Arvojamme ovat suvaitsevaisuus , sivistyss, demokratia. Punikki paskaa täällä molemmilla ja haukkumista. Valetta ja arvot hukassa. Käykääpä omia sivuja Googlessa katsomassa 🤣

21

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitatte yhtä ja teette toista

    • Anonyymi

      Mistä löytäisin perussuomalaisten kuntavaaliohjelman?

      • Anonyymi

        Hernekeittopurkista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hernekeittopurkista

        Kiitos! Kysyin tätä aikaisemmn ja kysymys poistettiin. Jostain syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hernekeittopurkista

        Kaada sisältö kattilaan, lisää vettä, , lihaa, kiehauta. Siinä se on lautasella. Kuntavaaliohjelma. Ämmämänkoski, Kämärin sillat, Vielä väri Keskustapuolue


    • Anonyymi

      Ihmettelin kovasti persuja kun korona aikaan oli suositus ettei karaokea laulettaisiin, niin tämäpä kutsui porukkaa koolle??!!
      Pitäis vähän ajatella jos terveydenhoidosta on myös tietoa ja suositus oli että laulut on laulettu... Siksi EI tälle puolueelle. Joka vähässä luistaa, luistaa paljossakin.

      • Anonyymi

        Nythän myönnettiin 100000€Vatuskille.kyllä sinne mahtuu karaokea mölyämään. Kalja ja makkara kioski mäen alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän myönnettiin 100000€Vatuskille.kyllä sinne mahtuu karaokea mölyämään. Kalja ja makkara kioski mäen alle

        Ei oo muutes sinun rahoja, sossupakapummeille menee huomattavasti enemmän.


      • Anonyymi

        Turtiainenhan teki selväksi mikä on persujen linja: joutaaki vanhukset kuolla kun kuolevat muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo muutes sinun rahoja, sossupakapummeille menee huomattavasti enemmän.

        Syö persukeittoa ja ole hiljaa


    • Anonyymi

      Kai ne kuitenkin vaatii,että ehokas on normaali...Ei alkoholisti eikä päävikainen...

      • Anonyymi

        Ei ainakaan vasukeilla näytä olevan mittään väliä kuka on ehdokkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan vasukeilla näytä olevan mittään väliä kuka on ehdokkaana.

        Varkaus,on hölmöläisten kaupunki....


      • Anonyymi

        Sinä paskakikkare täällä vittu lätiset pelkkä tyhjän puhuja. Saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan vasukeilla näytä olevan mittään väliä kuka on ehdokkaana.

        Mitä sinä tämän kaupungin eteen olet tehnyt? Minun nimi on Tapio Rautavaara kirjassa. Samoin isän perintö. Että suksi vittuun isottelemasta. Kauppakatu on tunnettu Suomen jokaisessa kaupungissa samoin Varkaus


    • Anonyymi

      rööh,joutenlahdesta .

      • Anonyymi

        Viranhaltija päätös . Päätän antaa jäätelökioskit Puurtilan kisa pojille. Kokoomus valtuutettu puheenjohtaja. Tarjous 650.€Hopia group Tarjous 602€.sw siitä kilpailutuksesta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranhaltija päätös . Päätän antaa jäätelökioskit Puurtilan kisa pojille. Kokoomus valtuutettu puheenjohtaja. Tarjous 650.€Hopia group Tarjous 602€.sw siitä kilpailutuksesta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Tämmönen nurkkakuntainen määräily meinki. Muualla nauretaan. On kuin Suomi filmissä
        Meirän rahat, meirän talot, meirän musiikki. Meirän puolue. Meirän karaoke. Meirän taivas. Meirän aurinko. Meirän on ilmakin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranhaltija päätös . Päätän antaa jäätelökioskit Puurtilan kisa pojille. Kokoomus valtuutettu puheenjohtaja. Tarjous 650.€Hopia group Tarjous 602€.sw siitä kilpailutuksesta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Vasukit taas kalmarahoineen ja lapsivideoineen asialla, syytä vaan ihtiäis pösilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasukit taas kalmarahoineen ja lapsivideoineen asialla, syytä vaan ihtiäis pösilö.

        Pure sinä persupersettä


      • Anonyymi

        Henrnekeittopäivä. Kävi napattajaskypällä mäihä.
        Persut Muikeena soppoo tarjoili. Napattaja takkia availi. Valtuuston pakkasta haaveili. Sitten aamulla herötyskello hänet herätti ja persuääni keittiöstä. Aprilliä syö silliä ja juo kuravettä päällee 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😢😢🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😢😢😢😢😢😢😢😢😢


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe