Eikö seiska lehdellä ole mitään rajaa.Kaikki harakat ja kottaraiset ovat julkkiskaunottaria.Tympii tuommonen mielistely ja odotetaanpa vaan koska Uuraisten julkkis on vallan kohukaunotar.?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Totta. Uudessa Lambi mainoksessa on tosi kaunis nainen, mitä tykkäätte.
- Anonyymi
Juu kohukaunottaret ,, Suvi ja Tiina auttavat teitä pääsemään heidän joukkoonsa.
Nyt vain tytöt äkkiä hankkimaan virosta uusi ilme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kohukaunottaret ,, Suvi ja Tiina auttavat teitä pääsemään heidän joukkoonsa.
Nyt vain tytöt äkkiä hankkimaan virosta uusi ilme.Ja kun olet onnistunut ujuttamaan itsesi "piireihin" oletkin jo sitten seurapiirikaunotar. Tuntuu välillä että nämä tittelit on silkkaa vi**uilua näille tyrkyille.
Ei oikeasti lahjakkaat/kauniit ihmiset seiskajulkisuutta halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 65596
- 37548
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta149543