Miksi niitä aikoja on niin vähän? Jos ajat ovat täynnä jo aamupäivällä niin onko todellakin niin että rokotetta ei ole Raisiossa riittävästi vai mikä mättää.
Rokotusajat on toistaiseksi varattu täyteen
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
Jos päivässä rokotetaan vain muutamia niin kuin Naantalissa. Silloin ei mikään ihme tuo asia olisi.
- Anonyymi
Miten saadaan ämpärikansa suorastaan vaatimaan itselleen jokin kyseenalainen asia, vaikka siihen liittyisi jopa terveysriski?
No, kerrotaan sille ettei sitä ole heti kaikille saatavilla. - Anonyymi
Mitä ikäluokkaa Raisiossa rokotetaan tällä hetkellä? 70-75 vuotiaita on ylivoimaisesti eniten rokotettavana, joten ainakin heillä rokotukset lykkääntyy pidemmälle.
- Anonyymi
Luetteko uutisia ollenkaan? Ties monettako viikkoa on uutisoitu että rokotteita ei ole riittävästi ja se on syynä alhaisiin rokotusmääriin.
- Anonyymi
Uutisia toki luetaan ja alhaiseen rokotusmääriin on syynä se,että fiksuja ihmisiä on paljon, jotka eivät itseään anna myrkkypiikeillä tökkiä!
- Anonyymi
Tansanian presidentin mukaan rukous parantaa koronan ja rokotukset ovat vaarallisia – samaan aikaan sairaalat täyttyvät
Tänään klo 7:08
Maa ei suostu kertomaan koronalukuja WHO:lle. - Anonyymi
Juu, aivan liian vähän on rokotetta Raisiossa ja jos seuraat uutisia niin huomaat, että liian vähän sitä on koko suomessa.
- Anonyymi
Aloittaja haluaa piikin pyllyynsä, voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191