Miksi niitä aikoja on niin vähän? Jos ajat ovat täynnä jo aamupäivällä niin onko todellakin niin että rokotetta ei ole Raisiossa riittävästi vai mikä mättää.
Rokotusajat on toistaiseksi varattu täyteen
8
85
Vastaukset
- Anonyymi
Jos päivässä rokotetaan vain muutamia niin kuin Naantalissa. Silloin ei mikään ihme tuo asia olisi.
- Anonyymi
Miten saadaan ämpärikansa suorastaan vaatimaan itselleen jokin kyseenalainen asia, vaikka siihen liittyisi jopa terveysriski?
No, kerrotaan sille ettei sitä ole heti kaikille saatavilla. - Anonyymi
Mitä ikäluokkaa Raisiossa rokotetaan tällä hetkellä? 70-75 vuotiaita on ylivoimaisesti eniten rokotettavana, joten ainakin heillä rokotukset lykkääntyy pidemmälle.
- Anonyymi
Luetteko uutisia ollenkaan? Ties monettako viikkoa on uutisoitu että rokotteita ei ole riittävästi ja se on syynä alhaisiin rokotusmääriin.
- Anonyymi
Uutisia toki luetaan ja alhaiseen rokotusmääriin on syynä se,että fiksuja ihmisiä on paljon, jotka eivät itseään anna myrkkypiikeillä tökkiä!
- Anonyymi
Tansanian presidentin mukaan rukous parantaa koronan ja rokotukset ovat vaarallisia – samaan aikaan sairaalat täyttyvät
Tänään klo 7:08
Maa ei suostu kertomaan koronalukuja WHO:lle. - Anonyymi
Juu, aivan liian vähän on rokotetta Raisiossa ja jos seuraat uutisia niin huomaat, että liian vähän sitä on koko suomessa.
- Anonyymi
Aloittaja haluaa piikin pyllyynsä, voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976