Mielelläni kuulisin mihin maisteriohjelmiin olette hakeneet ja millä spekseillä. Kiva olisi myös kuulla, onko kouluista kuulunut mitään. Onko tullut jo valinnan tuloksia tai haastattelukutsuja? 😊
Mihin maisteriohjelmaan hait 2020-2021?
10
2299
Vastaukset
- Anonyymi
Aaltoon kauppiksen puolelle hain tradenomin papereilla. Aikaisintaan 22.3 voi tulla tietoa valituille.
Vähän oon skeptinen sisäänpääsystä. Tänä vuonna kuulemma ennätysmäärä hakijoita.
Odottavan aika on pitkä!!!- Anonyymi
Saanko kysyä haitko mihin ohjelmaan? :)
- Anonyymi
Hain Lutin laskentatoimen maisterikoulutukseen. Jännityksellä odotellaan tuloksia!
- Anonyymi
Millä keskiarvolla hait laskentatoimen maisterikoulutukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä keskiarvolla hait laskentatoimen maisterikoulutukseen?
4.53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4.53
Riittääköhän tuo, en tiedä mikä viime vuosina on ollut pisterajana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4.53
Minkälaisella koulutustaustalla hait?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tradenomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsin sisään!
- Anonyymi
Onko täällä ketään Jyväskylän kauppakorkeakouluun maisteriopintoihin hakenutta? :) millaisilla pisteillä haet? Viimevuoden pisteraja näytti olevan aika korkea, alin hyväksytty taisi olla 100.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678