Heippa,
huomasin pari päivää sitten että pissareissun yhteydessä wc- paperiin tuli vähän jotain rusehtavaa eritettä (verta?) Se ei siis valunut housuihin saakka vaan näkyi ainoastaan paperissa. Ja muutama tunti myöhemmin se loppui., Olimme mieheni kanssa harrastaneet seksiä pari tuntia aiemmin. Aloittaessa mulla oli kyllä pikkusen kuiva alapää . En tykkää takaapäin asennosta koska se on joskus kivulias (menee liian syvälle) mutta pitihän se miehen synttäreiden kunniaksi ottaa repertuaariin. Mietin että voiko vaiva johtua noista? Onko jollain muulla ollut vastaavaa vaivaa. Mulla on ollut vaihdevuosien aikana pari kolme kertaa aiemminkin ja olen gynekäyntien yhteydessä asiasta muutaman sanan vaihtanutkin. Viimeksi kävin gynellä vajaa puolivuotta sitten, kaikki oli ok. Ei tehty ultraa koska lääkäri oli sitä mieltä ettei ole mitään syytä ottaa. Papa otettu keväällä ja tulos oli normaali. Asun maaseudulla ja lääkäriin on pitkät matkat. On mulla jo pari kertaa ollut puhelin kädessä ja olen ollut varaamassa aikaa mutta ajattelin vielä kysäistä täältä ensin. Lääkärireisuun tuhraantuu ainakin puolet työpäivästä ja koronan vuoksi ei huvittaisi lähteä kaupunkiin seikkailemaan.
Kuukautiset on minun kohdalta loppunut noin 5 vuotta sitten kokonaan mutta hormoonikierukka on vielä paikoillaan.
Ruskeaa tuhnuvuotoa seksin jälkeen?
8
171
Vastaukset
- Anonyymi
Juu,iltapäivällä. sama juttu-takaapäin ja vähän paperiin verta,ei muutamaan vuoteen,silloin polyyppi. Arat limakalvot ja kaamee kirvely,,,en tiedä mitä.En menny kolposkopiaan 2v sitten ja alkoi miettimään että olisko syöpää...
- Anonyymi
Miksi kerrot missä asennossa harrastat seksiä.seksi palsta on ihan erikseen.Vai oliko toinen reikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kerrot missä asennossa harrastat seksiä.seksi palsta on ihan erikseen.Vai oliko toinen reikä?
Käytkö ihan salaa yöllä vaihdevuosipalstalla? .pyyhi edes sivusto pois ennekuin kumppanisi huomaa että podet mummotautia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö ihan salaa yöllä vaihdevuosipalstalla? .pyyhi edes sivusto pois ennekuin kumppanisi huomaa että podet mummotautia.
Hölmö! Kyllä kumppanini minut tuntee ja tietää. Yhteistä elämää takana ja edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon laittanut ton viestin puolen päivän jälkeen?eikö sulle ole opetetttu kellon aikoja?
- Anonyymi
no siis, jos se tulee pyllystä ni se on ihan normaalia.
Pitäs vaan yleensä vessassa hoitaa kakkaamiset. Ei sängyssä- Anonyymi
SAIRAITA KOMMENTTEJA-LUKIHÄIRIÖKÖ? kirjottajat ketoivat että seksi tuntui siinä asennossa ikävämmältä ja muuta häikkää-kakkaa sinä ihan vaikka ykköseen.
- Anonyymi
Taitaa olla humalainen tai kehari vastaamassa lapsenomaisesti. Erite sanat toistetaan koska se on jotenkin jännää ,voi elämä ketä täälläkin pyörii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715