Lienee syytä huoleen kun isäni käytös muuttunut viime aikoina huonompaan suuntaan. Nukkuu päivät pitkät, toimintakyky nollassa ja puheissa useinkin kuolema. Pahinta on kun haukkuu minua tytärtään julmaksi vaikka häntä paljon autan.
Tänä aamuna oli sitä mieltä että oma tytär työntää hänen nauttimaan kahviin tai veteen pillereitä. Kun olo kuulema kahta huonompi. Nämä oireet pistää miettimään uutta lääkärikäyntiä mutta saapa ukko liikkeelle. Ei ainakaan oma-aloitteisesti sinne lähde.
Läheisen käytöksen muutos.
Anonyymi
1
257
Vastaukset
- Anonyymi
Koeta saada isäsi seuranta tutkimuksiin,saat varmuuden missä vaiheessa isäsi sairaus etenee.Varaa aika tytkimuksiin ja käske ampulanssin hakea,varmasti vievät ja saatavat tuoda takaisinkin.Omaisena joudut kyllä sopeutumaan,monen laisiin asioihin’malttia joudut käyttämään ja hillitsemään itsesi,koeta kestää.Muistisairaus on ennelta arvaamaton,käytökset muutuvat,sairauden edetessä,mielialat vaihtelee,jokainen päivä tuo uutta,koeta järjestää isällesi toimintaa/virikkeitä.........................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839