Lienee syytä huoleen kun isäni käytös muuttunut viime aikoina huonompaan suuntaan. Nukkuu päivät pitkät, toimintakyky nollassa ja puheissa useinkin kuolema. Pahinta on kun haukkuu minua tytärtään julmaksi vaikka häntä paljon autan.
Tänä aamuna oli sitä mieltä että oma tytär työntää hänen nauttimaan kahviin tai veteen pillereitä. Kun olo kuulema kahta huonompi. Nämä oireet pistää miettimään uutta lääkärikäyntiä mutta saapa ukko liikkeelle. Ei ainakaan oma-aloitteisesti sinne lähde.
Läheisen käytöksen muutos.
Anonyymi
1
316
Vastaukset
- Anonyymi
Koeta saada isäsi seuranta tutkimuksiin,saat varmuuden missä vaiheessa isäsi sairaus etenee.Varaa aika tytkimuksiin ja käske ampulanssin hakea,varmasti vievät ja saatavat tuoda takaisinkin.Omaisena joudut kyllä sopeutumaan,monen laisiin asioihin’malttia joudut käyttämään ja hillitsemään itsesi,koeta kestää.Muistisairaus on ennelta arvaamaton,käytökset muutuvat,sairauden edetessä,mielialat vaihtelee,jokainen päivä tuo uutta,koeta järjestää isällesi toimintaa/virikkeitä.........................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153704Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 931596
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1011344- 1451205
- 811094
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1001090Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja92858Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61797