Jos törmäisit

Anonyymi

Kaivattuusi kaupassa niin miltä hyllyltä hänet todennäköisimmin löytäisit? Vastaan sipsihylly :P

100

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puurojen luota löytäisin.

      • Anonyymi

        Gluteenittomia kaurahiutaleita, kanamunia ja rahkoja poimisi koriinsa muun muassa kaiken muun lisäksi, saattaisi lipsahtaa pekoniakin mukaan. Kanarisottoaineksia poimii myös, saattaapi uunilohen paistaminenkin pyöriä mielessä kun porukkata tulee myöhemmin enempi. Pari päivää menisi omilla kevyemmillä eväillä. Tuumailisi myös Axe-hyllyllä minkä tuoksuista tällä kertaa ottaisi. Muun muassa. ☺️


    • Anonyymi

      En tiedä, kun ei ole kaivattua.

      • Anonyymi

        No miksi kirjoittaa näin olematonta kommenttia, haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi kirjoittaa näin olematonta kommenttia, haloo.

        Haluaa varmaan kuulua joukkoon, osallistua vaikka hampaat irvessä.


    • Anonyymi

      Varmaan joku hipsteri-vegaani hylly

      • Anonyymi

        Mitä hipsteri syö? Hamsteri?


    • Anonyymi

      Hypistelemässä lenkkimakkaraosastolla.

      • Anonyymi

        ihan lenkkimakkaraosasto ? makkarat on yleensä vaan yhdessä hyllyssä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan lenkkimakkaraosasto ? makkarat on yleensä vaan yhdessä hyllyssä...

        Sinähän sen tiijät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiijät :D

        mitä nyt oon ite kaupassa käyny,ni yheltä hyllyltä on löytyny ja hyvä niin,en jaksa valinnan runsautta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä nyt oon ite kaupassa käyny,ni yheltä hyllyltä on löytyny ja hyvä niin,en jaksa valinnan runsautta :D

        Joo, liika makkara on liikaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan lenkkimakkaraosasto ? makkarat on yleensä vaan yhdessä hyllyssä...

        Voi voi. On niitä isompiakin kauppoja Suomessa misdä on monta hyllyllistä makkaroita!


    • Kissanruoka hyllyltä.

      • Anonyymi

        Ai hän on se kissavideoiden katselija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai hän on se kissavideoiden katselija.

        En tiedä katseleeko hän kissavideoita, mut hänellä on kissa. Luultavasti ruokkii rakasta kisuaankin. 😺


      • Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

        En tiedä katseleeko hän kissavideoita, mut hänellä on kissa. Luultavasti ruokkii rakasta kisuaankin. 😺

        Minkä värinen kissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä värinen kissa?

        Tarkka väri vaikea määrittää. Sellainen beigen/harmaan sävyinen. Metsäkissan näköinen pörröinen.


    • Anonyymi

      Heh, tää sopis niin mulle :). Tosin epäilen ettei hän paheistani tiedä. Hän varmaan löytyisi urheiluosastolta, päivittämässä suksiaan tai muuta harrastusvälineistöään;)

    • Anonyymi

      Oikein arvattu.....

    • Itse asiassa vaikka kaivattu on, en tiedä miltä hyllyltä hänet löytäis.

      Minut taas.....🤔 ei välttämättä miltään, koska saattaisin vain nopeasti vilahtaa hyllyjen ohi napeten ohimennen tarvittavat ostokset. Mun keskimääräinen kauppareissu kestää 10 minuuttia alkaen siitä kun suljen kotioven, ja päättyen siihen kun avaan kotioven. Enkä omista autoa, ja lähin kauppa on melkein kotini vieressä noin 50 metrin päässä.

      • Anonyymi

        Hahaha! Kuulostaa ihan häneltä. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha! Kuulostaa ihan häneltä. 😆

        Mitä sitä ylimääräistä hidastelee, kun yleensä tietää mitä tarvii ja mistä ne löytyy...kunnes kaupassa vaihdetaan tavaroiden paikkoja. 😂


    • Anonyymi

      😋..

    • Anonyymi

      Maito

    • Anonyymi

      Emmä voi sanoa. Jotakuinkin sellainen hylly jonka luota lähdetään posket punaisina kohti kassaa.

    • Anonyymi

      Hedelmä tai vihannesosasto

    • Moottoripyörätarvikehyllyltä.

    • Anonyymi

      Hiusgeeli-osastolta, jonka jälkeen siirtyy vege-osastolle, siellä hän suu mutrussa miettii, että ostaisiko soijapapuja vai vegehärkistä, mielessä kuitenkin pyörii mehevä sisäfilepihvi.. Mutta pitää pintansa toistaiseksi. Siitä hän siirtyy mehu-osastolle, mukaan tarttuu hedelmälihaa sisältävä lisäsokeroimaton mehukka, kondomitkin mennyt vanhaksi lompakossa, pitää varmaan päivittää ne, Magnumia äkkiä koriin ja kohti kassaa. Iloisesti hän tervehtii söpöä kassamyyjää, pientä flirttiä, ei vakavaa, ja huikkaa näkemiin!

    • Anonyymi

      Kasvispakasteita se varmaan olisi tutkimassa.

    • Anonyymi

      Kaljaa kittas ainakin aikasemmin melko usein, todennäkösesti vieläkin, että alkoholitarjonnan puolelta varmaan löytyis.

      • Anonyymi

        Nainen?


    • Anonyymi

      Kahvi ja suklaahylly💙

      • Kahvihylly osuu tälle. _o/


    • Anonyymi

      Nainen hakisi varmaan nenäliinoja, kun ikävöi itkien minua vaikka en tiedä itkeekö oikeasti. Oikeasti en tiedä mitään ja haen itse niitä nenäliinoja niin voin niiskuttaa.

    • Anonyymi

      Seks ... ei kun keksihyllyltä jollei ole suklaatja valikoimassa (mies ja naiselta).

    • Anonyymi

      Epäilen, syö terveellisesti mutta ottaa makeishyllyltä 3 kpl kismet omar suklaapatukoita hintaan 2e, koska pitää tarjousta ohittamattomana.
      https://youtu.be/_MEP9HURXKY

      • Anonyymi

        😂kävis mulle tämä...


    • Anonyymi

      Olisko irtokarkkihyllyllä nyt ainakin.

      • Anonyymi

        Jos on alessa


    • Anonyymi

      Näin juuri äsken, hän meni pakasteosastolle tai jonnekin sinne suuntaan.. ei ollut tuntevinaan :(

      • Anonyymi

        Hö. Kivaa iltaa sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö. Kivaa iltaa sulle!

        Samoin sinne :)


    • Anonyymi

      Voi pahus nyt siinä kävi niin ett hän näki kun ostin herkkuja vakka kyllä teeskenteli ettei huomannutkaan mutta tiedän että silti sivusilmin katseli😁🤣

      • Anonyymi

        Osta vaan herkkuja sinussa se näkyy .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta vaan herkkuja sinussa se näkyy .

        Olet mitä syöt: hän syö herkkuja ja on siis herkku.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Häneen tahtosin törmätä samassa ruokakaupassa. Kumpikin hämmentyisi toistensa kohtaamisesta niin paljon, että molemmilta unohtuisi osa kauppalistan hankinnoista ostamatta kotiin päästyämme☺😉🤭

      • Anonyymi

        Näin käy aina kun törmään söpöläismieheen, puolet unohtuu ja jotain outoa tullut ostettua😄


    • Anonyymi

      Maitohyllyltä. Olen nähnyt sitä hänen ostoskorissa joskus.

    • Anonyymi

      Ollaan vähän kaikilla hyllyillä pyöritty, mut ehkä olis vihannesosasto♥️

    • Anonyymi

      Varmaan joku kananmuna tai lihaosasto mistä hänet voi bongata.

    • Anonyymi

      Hän rakastaa purkaa joten: Purkukaapilta D:

      • Anonyymi

        anteeksi kirjotus virhe: Purka hylly ja hän tykkää cokisesta, mutta pesä-sulkapallo hullu hän on joten budegetista saatta löytyy sen lisäksi hän tykkää muodista ja rakastaa kenkiä ja hyppareita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi kirjotus virhe: Purka hylly ja hän tykkää cokisesta, mutta pesä-sulkapallo hullu hän on joten budegetista saatta löytyy sen lisäksi hän tykkää muodista ja rakastaa kenkiä ja hyppareita

        Hyvä kun selvensit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun selvensit

        Naurahdin sivusta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurahdin sivusta 😂

        Kiva! Muakin nauratti ja oli kiva kun joku nauro kanssani!


    • Anonyymi

      Eiköhän se meitsin mimmi oo
      Joka osastolla, ku ostaa himaansa ruokatarpeet. Emmää usko et se karkil elää, ku aikunen nainen on ja yksin ittensä ruokkii.

      • Anonyymi

        Aika hyvin. Ekana usein kaupan järjestyksen takia olen leipähyllyllä. Sitten käännyn ja otan hedelmät ja vihannekset. Sitten kävelen vessapaperit ja saipuat ja hiusten pesuun käytettävät aineet hakeen.

        Sen jälkeen pihvit, jauhelihat, fileesuikaleet tai kalat koriin. Pari askelta eteenpäin ja juustot ja leikkeleet. Käännös ympäri ja seuraavan hyllyn väliin hakeen kaurahiutaleet, muromyslit ja sitten paluu pääkäytävälle ja seuraavaan hyllyjen väliin. Sieltä kahvit, keksit ja mehut

        Sitten paluu pääkäytävälle ja muutama askel eteenpäin maidot, jogurtit, mehukeitot ja kiisselit sekä margariini koriin

        Askelia eteenpäin ja pakasteallas.. siinä arvon että mitäs ottas.. wok-vihannekset, herne-maissi-papri pussukka, ehkäpä pakaste croissuja..

        Sitten tulee paha... pakastepizzaa, daimkakkua, jäätelöö taikkapa vaikkapa suklaata.. siinä menee tovi taistoa tehdessä.. eih.. ei tällä kertaa herkutella..

        Ohi ja kassalle..

        Hintaa tulee yleensä 20-35 euron välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin. Ekana usein kaupan järjestyksen takia olen leipähyllyllä. Sitten käännyn ja otan hedelmät ja vihannekset. Sitten kävelen vessapaperit ja saipuat ja hiusten pesuun käytettävät aineet hakeen.

        Sen jälkeen pihvit, jauhelihat, fileesuikaleet tai kalat koriin. Pari askelta eteenpäin ja juustot ja leikkeleet. Käännös ympäri ja seuraavan hyllyn väliin hakeen kaurahiutaleet, muromyslit ja sitten paluu pääkäytävälle ja seuraavaan hyllyjen väliin. Sieltä kahvit, keksit ja mehut

        Sitten paluu pääkäytävälle ja muutama askel eteenpäin maidot, jogurtit, mehukeitot ja kiisselit sekä margariini koriin

        Askelia eteenpäin ja pakasteallas.. siinä arvon että mitäs ottas.. wok-vihannekset, herne-maissi-papri pussukka, ehkäpä pakaste croissuja..

        Sitten tulee paha... pakastepizzaa, daimkakkua, jäätelöö taikkapa vaikkapa suklaata.. siinä menee tovi taistoa tehdessä.. eih.. ei tällä kertaa herkutella..

        Ohi ja kassalle..

        Hintaa tulee yleensä 20-35 euron välillä.

        Sitten sää raahaat isoo kauppakassii himaas hiki päässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sää raahaat isoo kauppakassii himaas hiki päässä!

        Kyllähän se vähän painaa. Työn takia usein siinä on koko viikolle ruokaa, kun en ehdi tai jaksa ruokakauppaan työpäivien jälkeen tai ennen mennä, niin yritän ostaa kerralla koko viikon tarpeet


    • Anonyymi

      Paistopisteeltä löytää :D tai eineshyllyltä

      • Anonyymi

        ei kyllä läheskään joka kerta :D


    • Anonyymi

      Keksihyllyltä. Kurotettaisiin molemmat samaa Domino-pakettia kohti.

      • Anonyymi

        ... Ja käsi osuu toisen käteen, katseet kohtaa, puna ilmestyy poskille. "Olet tänne asti tullut ostamaan keksejä?"
        "Toivoin näkeväni sinut rakas, kohtalo johdatti"..
        "Voi kultaseni kuinka olen odottanut!"
        Dominot jää hyllylle ja he hyppivät iloisesti kaupasta käsikädessä, samalla alkaa soimaan Marvin Gaye "Lets get it on".
        Tie vie auton takapenkille, loppu on historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja käsi osuu toisen käteen, katseet kohtaa, puna ilmestyy poskille. "Olet tänne asti tullut ostamaan keksejä?"
        "Toivoin näkeväni sinut rakas, kohtalo johdatti"..
        "Voi kultaseni kuinka olen odottanut!"
        Dominot jää hyllylle ja he hyppivät iloisesti kaupasta käsikädessä, samalla alkaa soimaan Marvin Gaye "Lets get it on".
        Tie vie auton takapenkille, loppu on historiaa.

        :-D

        Hyvä, että joku täydensi tämän skenaarion loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :-D

        Hyvä, että joku täydensi tämän skenaarion loppuun.

        Ole hyvä vaan ;)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Domino-kekseissä on sitä jotain; ehkä se on se maku ja se nimi. Ei Domino-keksien syöminen silti kenestäkään dominoa tai dominaa yhdessä yössä tee, olen kokeillut. ;O ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja käsi osuu toisen käteen, katseet kohtaa, puna ilmestyy poskille. "Olet tänne asti tullut ostamaan keksejä?"
        "Toivoin näkeväni sinut rakas, kohtalo johdatti"..
        "Voi kultaseni kuinka olen odottanut!"
        Dominot jää hyllylle ja he hyppivät iloisesti kaupasta käsikädessä, samalla alkaa soimaan Marvin Gaye "Lets get it on".
        Tie vie auton takapenkille, loppu on historiaa.

        Minulla tulee erilainen mielleyhtymä kappaleesta, joka voisi soida tuollaisen kohtaamisen yhteydessä. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tulee erilainen mielleyhtymä kappaleesta, joka voisi soida tuollaisen kohtaamisen yhteydessä. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo

        Jaa Ellietä 😉 no miksi ei. Itse vaan olen enemmän vanhan koulukunnan musiikin perään enemmän.


    • Anonyymi

      Menen hyllyn alle.

      • Anonyymi

        et kerennyt piiloon mennä mutta kiire sulle tuli ;D


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus!
      Harmi, etten voi tähän osallistua.

      • Anonyymi

        Miksi et voi? Kerro nyt vähän :)


    • Anonyymi

      Lihatiskiltä.

    • Anonyymi

      Ruokapuolelta löytyisi varmaan helpoiten.

    • Anonyymi

      Se olis varmaan sijoitettu siihen johonki kassan lähelle, sinne laitetaan ne halutuimmat, jotka pitkäkyntisiäki kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Siellä lukollisessa kaapissa ehkä.


    • Anonyymi

      Heviä valitsemassa kevennyksekseen, luulisin.

    • Anonyymi

      Varastohyllyköstä.

    • Anonyymi

      Minut voi bongata kaupassa munahyllyltä. Mies pyörittelee käsissään persikoita ja meloneita. 😆

    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään käsitystä mitä hän syö. Mutta varmaan hän siellä konttailisi tutkien alahyllyjä ja mä kompastuisin häneen.

    • Anonyymi

      Ostamassa säästöpakkauksen kortsuja meidän käyttöön.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti kassalla aiheuttamassa ruuhkaa on hän

      • Anonyymi

        Joo, siellähän mä aina.


    • Anonyymi

      Hedelmien luota menossa kohti keksihyllyä ☺️

    • Anonyymi

      Kiellettyy hedelmää puntaroimassa arvatenkin.

      • Haaveilee haukkaavansa persikasta. 😉


      • Anonyymi

        Etelän hetelmät on tähän aikaan erittäin maukkaita. Jahvatkii tulloo joka vuosi keskelle kylmää ja pimeää! :D ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=3tPmuQB_kSM

        P.S. Tiesittekö muuten, että sana appelsiini tarkoittaa kirjaimellisesti Kiinan hedelmää.


    • Anonyymi

      Varmaan joltain eineshyllyltä.

      • Anonyymi

        Joskus vain ;) kyllä mä itsekin ruokaa laitan useinkin


    • Anonyymi

      Meloneita puristelemassa ajatuksiinsa uppoutuneena.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kurkkuhylly.

      Sellainen kikkelihuora.

    • Anonyymi

      Ei hän niille hyllyille mahdu. Normaalikokonen mies.

    • Anonyymi

      Ei siinä rytäkässä huomannut mitä niillä hyllyillä oli.

      • Anonyymi

        ai missä rytäkässä? ;D kyllä sulla taisi kuulua jotain rytinää niistä luureistasi? ;D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe