Moi oon 8lk tyttö. Mulle tuli tänään semmoinen tapaus kun liikunnan opettajani ahdisteli mua. Opettaja on ollut monesti tosi mukava, aina jonkinlainen energia ja tosi positiivinen. Onhan koulussa ollut monesti puhetta että opettaja olisi ahdistelija tai homo. No mut eiköhä teineiltä tuu aina jotain huhua. Se oli aina jotenkin vitsi enkä uskonut sitä. Opettajallahan on ihan vaimo ja lapsia.
(TARKEMMIN LIIKUNTA TUNNISTA)
Me käveltiin semmoinen 2km lenkki liikuntapuistoon ja siellä vähän venytettiin aluksi. Sitten kun venyttely lopetettiin niin mentiin kuntoilu laitteille. Oon oikeastaan tosi urheilullinen mut tää päivä meni vähän laiskasti ja istuin vaa sivussa kaverin kanssa. Opettaja sit houkutteli mut ja kaverin kokeilee edes jotain laitetta. No valitsin semmoisen laitteen missä istutaan ja nojataan mahalla ja nostetaan kädet otetaan siitä jutusta kiinni ja vedetään itseään päin. Pyytämättä apuani opettaja sano ”No mä autan”. Se otti käsi jutusta kiinni ja istui mun taakse sen jälkeen työnsi mua eteenpäin että saisi tilaa istua. Sen jalat oli mun ympärillä ja pääsin pois kun sivusta lähdin. Oon semmoinen ihminen joka on tosi ylimielinen ja reagoiva joten siinä tilanteessa sanoin ”nyt ei muuten vittu toimi” ja pääsin pois. Tämän jälkeen opettaja nauroi ja kaverit mietiskelivät että mitä just äsken tapahtui.
Tää tilanne on ollu mun päässä pysyvästi koko ajan. Opettajille en voi kertoa se on minulle tosi herkkä aihe ja uskokaa pois ei opettajat siihen reagoi kuin vaan rikosilmoituksella.
Jos näätte ikinä ihmisen jota ahdistellaan kaikkien edessä olkaa rohkeita ja puuttukaa. Koska tämmöset tilanteet jaa pysyvästi päähän. Olen itse nainen ja tosi nuori vielä. On aina tullut puheeksi et minkä takia nainen ei uskalla kertoo poliisille siitä että hänet on vaikka raiskattu tai ahdisteltu kunnes jouduin itse tilanteeseen joka voi pilata mun koulunkäynnin koska olisin jotenkin säälittävä.
Opettaja ahdistele
Anonyymi
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Sano että tää on trolli !
- Anonyymi
Ei se varmaan ole trolli. Rohkea nuori nainen kertoo raskaasta tositilanteesta. Voin samaistua.
- Anonyymi
Kerro rehtorille.Hyvä ihminen
- Anonyymi
Mene ja kerro rehtorille juuri siten kun tää asia on, kyllä ton ikäinen ymmärtää mikä on "auttamista" mikä ahdistelua, kun kerrot rehtorille niin pian kuin mahdollista se ei tee sitä toisille, jokuhan voi vaikka tulla raskaaksi sille jos... Mene ja kerro. Lykkyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559