Valkku kerholla herne nenuun

Anonyymi

Tais mennä kerholaisilla herneen palko sieraimeen päävalmentajan tekstistä Judo lehdessä 😂

13

857

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhia ukkoja kaikki

• Anonyymi

Niinpä olette

• Anonyymi

Niinpä olette

• Anonyymi

Ukkoja en tunne kuin yhden, mutta ihan asiallinen tekstihän tuo oli. Mutta niin oli myös se juttu rokista mihin viitattiin. Hyvä että uutisoidaan

• Anonyymi

Mielestäni valmentakerholaisten näkemys oli oikeampi kuin Rokin. Jos miettiin judon läheisintä sukulaislajia BJJ:tä, niin siellä arvostetuin guru John Danaher ei itse ole kisannut, mutta silti häntä pidetään ehkä lajin kiistatta merkittävimpänä guruna ja hänen valmennettavansa voittavat merkittävimmät kisat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni valmentakerholaisten näkemys oli oikeampi kuin Rokin. Jos miettiin judon läheisintä sukulaislajia BJJ:tä, niin siellä arvostetuin guru John Danaher ei itse ole kisannut, mutta silti häntä pidetään ehkä lajin kiistatta merkittävimpänä guruna ja hänen valmennettavansa voittavat merkittävimmät kisat.

Oli miten oli, muttasuomalaiset valmentajat ovat tärkeitä, mutta heidän opeillaan ei päästä pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli miten oli, muttasuomalaiset valmentajat ovat tärkeitä, mutta heidän opeillaan ei päästä pidemmälle.

Lyhyt komentti, mutta sisältää olennaisen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyt komentti, mutta sisältää olennaisen!

Kiitos tiedosta, mutta kun meidän seurassa vain kotimaisia valkkuja, pitäskö muuttaa etelään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyyhän täältä kommentoimasta paljon ja kaikesta tietäviä, tulevia? valmentajia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyyhän täältä kommentoimasta paljon ja kaikesta tietäviä, tulevia? valmentajia!

Karu tulevaisuus näillä kaikentietävillä 😁
        " Oli miten oli, muttasuomalaiset valmentajat ovat tärkeitä, mutta heidän opeillaan ei päästä pidemmälle."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karu tulevaisuus näillä kaikentietävillä 😁
        " Oli miten oli, muttasuomalaiset valmentajat ovat tärkeitä, mutta heidän opeillaan ei päästä pidemmälle."

Pitäskö ottaa isät ja äidit käyttöön?
        Noissa liiton webinaareissa on usein äänessä kaikki tietävä äiti....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäskö ottaa isät ja äidit käyttöön?
        Noissa liiton webinaareissa on usein äänessä kaikki tietävä äiti....

Olen osallistunut useampaan liiton webinaariin. Itse en ole käyttänyt niissä puheenvuoroa mutta en myöskään ole huomannut, että siellä olisi ollut äänessä kaikki tietävä äiti. Harmittaa tällaiset ilman minkäänlaista totuuspohjaa kirjoitetut heitot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen osallistunut useampaan liiton webinaariin. Itse en ole käyttänyt niissä puheenvuoroa mutta en myöskään ole huomannut, että siellä olisi ollut äänessä kaikki tietävä äiti. Harmittaa tällaiset ilman minkäänlaista totuuspohjaa kirjoitetut heitot.

Judokoiden vanhemmat ovat helppo syntipukki kaikkeen. Todellisuus on kuitenkin jotain muuta. Katkeroituneet ovat pahimpia kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6871
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      58
      2346
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2118
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1241
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1224
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1101
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe