Tosiaan Seat Toleron vm. 2014 ohjaustehostin hajosi ja uusi maksaa töineen noin 2000 euroa. Voisiko millään päästä halvemmalla? Auttakaa köyhää eläkeläistä!
Seat Toleron ohjaustehostin hajosi!
10
961
Vastaukset
- Anonyymi
Tolero. Hmmm taitaa olla taas yksi trolli muiden joukossa. NARSUU HALUU HUOMIOO. NIUVAN KUUPPATOHTORII TARVII KUNNON LÄÄKITYS. EI OO MUUTA KU HUOMIONKIPEE
- Anonyymi
kts. alvadi hinnat
samaa VW laatua
VW tehostimet särkyy pakkasilla suomessa sanoi jokin autolehti- Anonyymi
https://alvadi.ee/fi/varaosat/seat/toledo-iv-nh-2012/ohjausvaihde-uusi/
halpaa on
merkkiliike kusettaa kunnolla - Anonyymi
Tojotero toi on niin epätoivoista. Niih.
- Anonyymi
Mikäs automalli se Siitin Tolero oikein on?
- Anonyymi
Joku nurkkapaja asentamaan hajottamolta kolariautosta ostettua tehostinta. Eihän noin vanhaan autoon kannata enää uutta osaa ostaa.
- Anonyymi
suomi ajaa keskimäärin 3000e autoilla-ole hyvä sie rikas
- Anonyymi
VW sekin...
- Anonyymi
eli merkkiliike ottaa korjauksesta osineen yli 2000e
osta siis osa Alvadilta ja asennuta muualla= n. 700e - Anonyymi
sama ohjaustehostin skodaudseatvw
kts. Alvadi ja halpaa on
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222