Autoni oli AS Huollossa alle tunnin työ, ja työn hinta veloitus oli tunnilta vain 150 €
Vain rahan keräys..., oli ensimmäinen ja viimoinen kerta AS Huollossa !
Pojan kossi vetkutteli korjaamohallissa, että meni pitempi aika.
Iso paksuniska intiaani Päällikkö hikoili tiskillä, kertoi että maksaa niin kuin aikoinaan Bernerillä.
Naama punotti ja sai halutun summan kassaan, siellä keksivät vielä lisä töitä jotka olivat korjaamon mielestä pikaisesti vaihdettava kyseiseen autoon.
Vein autoni seuraavana päivänä toiseen korjaamoon tarkastettetiin vahd. osat kaikki olivat kunnossa ja ei mitään vaihtotarvetta lainkaan.
Voin suositella muuta korjaamoa !
Jos haluat menettää rahat ja sinua kusetetaan, AS Huollossa 600 / 0 sitten voit itse harkita vietkö autosi valohoitoon.
AS HUOLTO KORJAAMO... KUSETTAA 600 / 0
Anonyymi
3
307
Vastaukset
- Anonyymi
Google arvostelut kertovat myös samaa.
- Anonyymi
Luulis vituttavan kun tuolleen kusetettiin.
- Anonyymi
Itse käyttänyt ko. huoltoa. Aikananaan tyytyväinen mutta viimeksi jäi vähän vastaava olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2715009- 503729
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893504- 502679
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461843- 971640
- 181609
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711065
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1451055