Uusi veneilykausi alkaa, ja etec moottori on voimissaan.
Kohta lasken kadehtivien katseiden saattelemana veneeni vesille. Ja mikäs siinä on lähteä vesille kun ei ole pelkoa moottorin kiinnileikkaamisessa kun ohitetaan tuulipukukansa jättäen heidät laineille keikkumaan ja nyrkkiä puimaan.
Itse nareskelen partaani samalla kun nuori vaimoni kiehnää kainalossani.
Etec se vaan kestää!
15
86
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset peri pääsymaksua siihen vesillelaskutapahtumaasi? Vain helposti höynäytettävät seuraavat sitä kadehtien. Vahingoniloiset eivät tietenkään mitään näytöksestä maksa.
- Anonyymi
Ei ole pikkurahan puutetta. Te voitte säästää pääsylippurahat lippaaseen jos vaikka joskus saisitte itsekin hankittua etec moottorin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pikkurahan puutetta. Te voitte säästää pääsylippurahat lippaaseen jos vaikka joskus saisitte itsekin hankittua etec moottorin
Joko ne keräs sulle kolehdin säälistä?
- Anonyymi
Kas, E-tec-hörhökin on herännyt kevätauringon aktivoimana! Vai ovatko nämä sittenkin hänen märkiä uniaan siellä hoitolaitoksessa?
- Anonyymi
Kyllähän tässä mieli vesille jo on. Täytyy odottaa vielä tovi, vaikka toki mulla on lämmittimet yms. kunnossa. Ja ai että kun etecillä hurautetaan vesille!
Toivottavasti ei ole tuulipukukansaa härräämässä edessä vesireitillä. Mutta ainahan niidtä ohi pääsee.
- Anonyymi
Meneppä E /2t hörhö ja osta se E. .Ihme itinää ja jatkuvaa trollausta. Eihän sulla varaa ajaa ees yli 35v museo röpöttimellä. .umpilaho kupan syömä Suvi 410 ei taida ees pysyä pinnalla. .Vilkas mielikuvitus on köyhän ainut huvitus. .ja aivoooton trollaus harraste palstalla. . säälittävää et ihminen vajoo noi alas. . vai onks trolli ees ihminen. .
- Anonyymi
Ymmärrän että sinua harmittaa että vaikka on yleisesti tiedossa etecin ylivoimaisuus nelitahtihärpättimiin niin olet astunut nelitahtisten ansaan. Et ole yksin.
On sanomattakin selvää että etec vie voiton joka suhteessa.
Kerroit että sulla on Suvi410,. Aika pieni vene mutta siinä on se hyvä puoli että voi soudella.
Mulla on isompi vene ja siinä on se hyvä puoli että siinä voi suudella. Ja touhuta muutakin kauniiden naisten kanssa joita on kyllä tarjolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että sinua harmittaa että vaikka on yleisesti tiedossa etecin ylivoimaisuus nelitahtihärpättimiin niin olet astunut nelitahtisten ansaan. Et ole yksin.
On sanomattakin selvää että etec vie voiton joka suhteessa.
Kerroit että sulla on Suvi410,. Aika pieni vene mutta siinä on se hyvä puoli että voi soudella.
Mulla on isompi vene ja siinä on se hyvä puoli että siinä voi suudella. Ja touhuta muutakin kauniiden naisten kanssa joita on kyllä tarjolla.Jotenkin ne vaan on saaneet e-tec ho:n painamaan nelaria enemmän. Aivan sama mulle, mutta markkinat on puhuneet.
Sulla on aika iso mamma jos et soutuveneessä mahdu suutelemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ne vaan on saaneet e-tec ho:n painamaan nelaria enemmän. Aivan sama mulle, mutta markkinat on puhuneet.
Sulla on aika iso mamma jos et soutuveneessä mahdu suutelemaan.No suutelemaan ehkä mutta kaikkia tarvittavia asentoja ei pysty luontevasti tekemään kun on keskipenkki pahimmoilleen edessä. Testattu on. Siksi hankin isomman veneen ja siihen luontaisesti sopivan tehokkaan etecmoottorin, jolla pääsee kaislikon siimekseen nopeasti ettei nelariveneistä muut naiset hyppää vauhdissa kyytiin. Kyyti on kovaa niin ajaessa kuin sillä kaislikonkn siimeksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suutelemaan ehkä mutta kaikkia tarvittavia asentoja ei pysty luontevasti tekemään kun on keskipenkki pahimmoilleen edessä. Testattu on. Siksi hankin isomman veneen ja siihen luontaisesti sopivan tehokkaan etecmoottorin, jolla pääsee kaislikon siimekseen nopeasti ettei nelariveneistä muut naiset hyppää vauhdissa kyytiin. Kyyti on kovaa niin ajaessa kuin sillä kaislikonkn siimeksessä.
Ja sitten heräsit ja huomasit tulleesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten heräsit ja huomasit tulleesi...
Vaikka olen paljon kokenut monenmoista, niin noin ei minulle ole käynyt. Koska näemmä sinulla on, niin kerro toki tarkemmin että miltä se tuntui, näitkö silloin unta jostakin mistä haaveilit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen paljon kokenut monenmoista, niin noin ei minulle ole käynyt. Koska näemmä sinulla on, niin kerro toki tarkemmin että miltä se tuntui, näitkö silloin unta jostakin mistä haaveilit?
Et ole herätessäsi huomannut tulleesi... vaikka niin on käynyt. Märästä unestakaan et mitään muista. Oletko varma, ettei ne ympärilläsi häärivät kauniit naiset ole hoitohenkilökuntaa ja hatarat muistikuvat tapahtumien kulusta johtuvat lääkityksestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole herätessäsi huomannut tulleesi... vaikka niin on käynyt. Märästä unestakaan et mitään muista. Oletko varma, ettei ne ympärilläsi häärivät kauniit naiset ole hoitohenkilökuntaa ja hatarat muistikuvat tapahtumien kulusta johtuvat lääkityksestäsi?
Ei tarvitse unelmoida asioista jotka ovat totta. Eikä nähdä unta saavutetuista asioista ja tavotteista.
- Anonyymi
Mä rullailen järvellä mun etecillä kevätiltana ja mietin suuria liikkeitä. Modasin koppaa, ettei muijat tajuu, että on etec, vene uppoisi, kun on henkilöluku vain 6.... Naiset ei mua kiinnosta, mä pussaan mun etecciä.
- Anonyymi
Tiedät entuudestaan missä lähin mt toimisto tai terveys keskus. .Ei siinä mitään hävettävää jos kuuppa sekoaa kun jotuu vuodesta vuoteen savuavalla meluavalla 2t röpöttimellä ajelee. .Johnson 25 ja ikää n 35v veneenä ruton ja kupan syömä suvi 410 paikattu ja vahvisteltu et pysyis pinnalla. .Vuosia on höööpö uneksinu E mut ei pelimerkkii ja uskallusta ku kuullu todella pahoista luotettavuus kestävyys ym ongelmista. .Valmistus lopetettiin ku ei markkinoita ja takuukorjaukset meinas viedä valmistajan taas konkkaan. .Ei hävettävää mut apua on taas kuuppaa haettava. .Koronakin painaa ja moni muukin ongelmissa. .Mee rohkeesti vaan vastaanotolle. . Riittää ku sanot luukulla et 2t röpöttimel joudun vesillä ajelee. . Menestyneemmillä hyvät 4t koneet ja kauniit naiset kyyrissä. .joillain kuten minulla välillä yläosattomissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428