Se iskee vaikken halua.

Anonyymi

Ahdistus. Tuo pirullinen tunne. Se ottaa liikaa valtaa. Sen aiheuttaa läheisen paha olo, jota purkaa muhun. Yrittäny auttaa niin kiitoksen sijaan kuulen olevani julma ja hirviö. Itku kaukana, palan tunne kurkussa kylläkin. Onneksi saan itseni ulkoilemaan ja töihin että nämä ajatukset ja tuntemukset saa nollattua.

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pystytkö mitenkään ottamaan etäisyyttä kyseiseen läheiseen? Tai voisiko häntä mitenkään ohjata hoidon piiriin? Sinun ei tarvitse uupua toisen ihmisen ongelmien vuoksi. Hae apua itsellesi!

    • Anonyymi

      Etten mä ny vaan oo se läheinen joka uuvuttaa toiset. Multa kun on tässä kuollut melkein puolet suvusta viime vuoden aikana. Ittellä myös varmaan 10 mielenterveysongelmaa jo ennestään ja tilanne mennyt todella sietämättömäksi. Ahdistaa käytännöss 24/7 ja en vaan jaksa enää.

      AhdistunutMies

    • Anonyymi

      Ahdistus lääkkeet voi tehdä minkalaista ahdistusta tahansa ja jos hän uskoo leimaa että hän on ahdistunut niin hänen velvollisuus on ollut jossain vaiheessa muuttua ahdistuneeksi, jos hän uskoo psykiatrien eli valhe profeettojen höpinöitä.
      Kaikki psykke lääkkeet on erittäin vaaraallaisia, jos hän syö niitä, voi olla mitä oloja tahansa itsetuhoidösuudesta aggressioon, alakuloon jne.

    • Anonyymi

      Luulen että ahdistus syntyy siitä kun hengitys muuttuu nopeaksi ja pintapuoliseksi ja aivoihin syntyy harha etteivät ne saa tarpeeksi happea, mikä lisää hengityksen nopeutta ja pinnallisuutta mikä voi pahimmillaan johtaa jopa tajunnan menetykseen.

      Aivot kuvittelevat etteivät saa tarpeeksi happea mikä lisää ahdistuneisuuden tunnetta ja hengityksen pinnallisuutta.

      Kun koet ahdistusta niin muistuta itsellesi ettei sinulla ole oikeasti hätää ja anna ilman imeytyä keuhkoihisi. Ilmatiesi ovat auki ja aivosi saavat kyllä happea.

      Anna ilman imeytyä itsestään sisällesi, ei tarvitse haukkoa henkeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe